![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Kom op jongens, staat er een keer een ekte jood op het veld in de Arena.. Sturen ze hem weg
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Emotie ook.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
Puntje tegen de koploper, toch een knappe prestatie voor Excelsior! Zal het dan toch lukken om zeventiende te worden met deze groep? Zou bijna een kampioenschap zijn.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
AZ bij Excelsior.
Het zal ze niet liggen. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Lammers is nog in dubio of hij Kevin Wattamaleo of Martijn de Vries als vervanger van de geschorste Scheimann zal opstellen. De Vries is een natuurlijke back, maar mist nog alle ervaring. Denk dus dat hij voor Wattamaleo zal kiezen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Excelsior neemt in de winterstop al afscheid van Anderlecht-huurling Rheda Djellal. Hij kan absoluut niet overtuigen.
De club hoopt verder op versterking uit de Kuip. Bart Schenkeveld en Elvis Manu hebben van Feyenoord het voorstel gekregen naar Kralingen te verkassen. Ook wil men een serieuze poging wagen Luigi Bruins terug te halen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ze hebben versterking hard nodig, wat ze zaterdagavond lieten zien was echt echt vreselijk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
De helft was doodop, zei Lammers. Zijn helemaal niet gewend om op dit niveau zo veel wedstrijden te spelen.... Dus inderdaad, versterking kunnen ze goed gebruiken in de jacht op VVV.
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
In ieder geval een kans voor hem zich te bewijzen in de eredivisie, nadat hij in de Jupiler League redelijk tot goed speelde. Het lijkt me echter zeker niet de man die heel veel goals gaat maken, maar wie weet kan hij verbazen.
|
|
|
|
|
|
#112 | ||
|
|
Laatst gewijzigd door Brord; 23-12-11 om 16:20 |
||
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Janga, verrassende rentree. Of hij beter is dan wat er loopt? We gaan het zien!
Overigens weet ik niet of Elvis Manu dan nog wel komt, maar anders hier een leuk stukje over hem:
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Parel van de Zeehavenbuurt
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ken je de Zeehavenbuurt?
Vooral met kerst altijd een belevenis om de 'laan' door te rijden. Mooiste versieringen van de regio.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Dik onderuit tegen Eupen in een oefenduel op trainingskamp in Turkije. Wedstrijd werd tijdelijk onderbroken wegens noodweer. Excelsior kwam middels een goal van Rangelo Janga op voorsprong, maar daarna kwamen de Belgen hard terug: 4-1.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Tegen Nieuwerkerk ging het wel makkelijk. De zondagtweedeklasser werd met 0-9 verslagen. Opvallende basisplaatsen waren er voor Bart Schenkeveld, die aanvoerder Norichio Nieveld naar de bank verwees, jeugdspeler Jordy van Deelen op linksback en de nieuwelingen Moussa Kalisse op linksbuiten en Rangelo Janga in de spits. Darren Maatsen ook in de basis als rechtsbuiten. Kevin Jansen bleef staan, speelde nu op het middenveld. Daardoor zaten bijvoorbeeld Jason Oost en Tim Vincken op de bank.
De goals werden gemaakt door Roland Alberg (3), Rangelo Janga (2), Darren Maatsen en de invallers Andrea Fileccia (2), terug na lang blessureleed, en Jurgen Mattheij. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Speelde hij voor de winterstop voor Feyenoord A1? |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ja, bij Feyenoord A1 inderdaad. De kans dat hij basisspeler is tegen NAC is inderdaad erg groot. Zeker omdat Lammers niet echt gecharmeerd lijkt van de optie om Wattamaleo linksback te zetten.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Uitgerekend tegen NAC speelde Wattameleo een zeer verdienstelijk basisdebuut als linksback in Feyenoord 1, herinner ik me nog.
Mja die Van Deelen...... heeft niet eens een contract volgens mij. (al is het dan vreemd dat hij wel verhuurd kan worden) Beetje triest dat Excelsior al die non-talenten krijgt nu, op Schenkeveld na dan. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Moussa Kalisse is tijdens de training geblesseerd geraakt en zal dus niet spelen tegen NAC Breda...
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Schenkeveld was goed gisteren
. Erg tof om Bart weer eens op het veld te zien in een officiele wedstrijd. Moet voor hem ook heerlijk zijn geweest, want hij keek er ontzettend naar uit. Al vanaf begin november vond hij dat het wel tijd begon te worden. Andere leuke speler is die Alberg. Leuke speler, het is te hopen dat hij nu ook wat meer gaat scoren. Die kan echt wel een stapje hoger. __________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Misschien wat voor NEC voor volgend seizoen, aangezien Schone en Goossens zullen vertrekken.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
En Maatsen blijft topscorer, nu met vier goals. Maar een belangrijke zege voor Excelsior natuurlijk. Met inderdaad een prima Schenkeveld achterin. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Ik vond Van Deelen heel goed spelen gisteren. Thuis moet je vaker profiteren van de matige instelling van bezoekers de komende maanden. Voetballend beter zijn gaat het niet echt lukken... gisteren met twee man meer hadden ze ook maar een matig overwicht eigenlijk. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Mitchell Te Vrede, die totaal niet kan imponeren bij Excelsior, mag verhuurd worden. Probleem: er is bijna geen interesse, ook niet uit de Jupiler League.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Zondag tegen Ajax moet Lammers toch wat puzzelen. Zijn routiniers Broerse en Van Steensel zijn namelijk geschorst, Fillecia is ziek en Smith heeft een blessure.
Zal dus wel iets worden als: De Ruiter; De Graaf, Nieveld, Schenkeveld, Scheimann; Jansen, Alberg, Wattamaleo; Maatsen, Janga, Vincken Duel is uitverkocht. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Luigi Bruins terug op het oude nest! Ben wel benieuwd wie er dan uit moet voor hem. Alberg is de beste speler van Excelsior dit seizoen en speelt ook op die plek. Maar misschien dat ze Bruins in een wat meer controlerende rol willen.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
In maart is hij er eindelijk achter dat niemand hem dus wil.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Vanavond verrassende basisplaatsen voor Van Deelen, Kalisse en Te Vrede zie ik.... Denk niet dat ze net als vorig jaar kunnen winnen in Friesland, maar het zou erg welkom zijn.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ik denk het ook niet, maar volgende week zullen de punten wel op Woudestein blijven.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Toch een knappe zege van Excelsior, al waren er wat vertragingstechnieken voor nodig, zoals Janga lachend uitlegde voor de camera's na afloop. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Klopt en dat neem ik Excelsior ook niet kwalijk. De scheidsrechter wel, die floot veel te makkelijk voor kleine incidentjes en greep niet in bij tijdrekken van Excelsior.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
En nee, ik had er geen geld op gezet, maar voorspelbaar was het wel.
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Hopelijk Excelsior - Sparta in de nacompetitie
__________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Die Janga, wat een helder licht
.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Met net zo'n slot als 2 jaar geleden
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Net andersom ja
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Moussa Kalisse ontbreekt vanavond in Utrecht vanwege zijn bruiloft.
Voorts heeft Excelsior Daan Smith (nu gehuurd van Feyenoord, in de zomer transfervrij) een tweejarig contract laten tekenen. Ook reservedoelman Jordy Deckers tekende bij tot medio 2014. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
Het zou toch mooi zijn!
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Leuk filmpje.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Haha prachtig
Dan ga ik wel even kijken
Laatst gewijzigd door Sera; 03-04-12 om 19:59 __________________ Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Wehehe, lache
.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Niemand van hen moet maar een acteercarriere aspireren.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Europacupliek
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Vanavond een belangrijke pot thuis tegen NEC. Op papier een ploeg waar Excelsior van kan winnen. Maar ja, het zal met een fantasiedefensie moeten gebeuren. Van Steensel, Schenkeveld en Mattheij zijn geblesseerd, Smith is geschorst...
Ook Te Vrede, de nieuwbakken Feyenoord-spits, ontbreekt in de selectie wegens een liesblessure. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Nou ja, NEC presteert in 2012 bijzonder goed. Alleen SCH, Ajax, Feyenoord en Twente hebben meer punten gehaald. Ik zie het ze niet winnen.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Ik ook niet, maar geef ze in dit duel meer kans dan in de resterende thuisduels en ze zullen toch nog wel ergens een keer moeten winnen om De Graafschap voor te blijven denk ik. Dan zou NEC op papier de meest logische optie zijn, maar de kans dat Alex Pastoor zijn oude club verslaat is op voorhand inderdaad groter.
|
|
|
|
|
|
#149 | |
Ze rijden langs mijn nieuwe woning, misschien maar gaan kijken
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
Had ik gewoon gelijk.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Excelsior-topic #2: Blijven ze in de Eredivisie?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|