Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 05-12-11, 14:34 Standaard   #101
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Kom op jongens, staat er een keer een ekte jood op het veld in de Arena.. Sturen ze hem weg
TR is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 05-12-11, 14:38 big smile   #102
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower Bekijk bericht
Een tackle heeft tenminste nog iets met voetbal te maken.
Emotie ook.

Oud 05-12-11, 17:32 Standaard   #103
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door EddyAlbena Bekijk bericht
Ik vond dit anders heel weinig met voetbal te maken hebben.

Overigens gaat De Ruiter ook een waarschuwing krijgen ivm:

[afbeelding: link]

Van mij mag je dit soort dingen laten gaan, maar goed.
Hij laat zien dat hij er maar 4 heeft doorgelaten, terwijl hij geblesseerd is aan zijn vinger. Waarom ziet men dat niet?

Oud 07-12-11, 20:19 Standaard   #104
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Puntje tegen de koploper, toch een knappe prestatie voor Excelsior! Zal het dan toch lukken om zeventiende te worden met deze groep? Zou bijna een kampioenschap zijn.

methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-12-11, 20:23 sunglasses   #105

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

AZ bij Excelsior.

Het zal ze niet liggen.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 09-12-11, 19:57 Standaard   #106
Nummer 10

Lammers is nog in dubio of hij Kevin Wattamaleo of Martijn de Vries als vervanger van de geschorste Scheimann zal opstellen. De Vries is een natuurlijke back, maar mist nog alle ervaring. Denk dus dat hij voor Wattamaleo zal kiezen.

Oud 20-12-11, 19:32 Standaard   #107
Nummer 10

Excelsior neemt in de winterstop al afscheid van Anderlecht-huurling Rheda Djellal. Hij kan absoluut niet overtuigen.

De club hoopt verder op versterking uit de Kuip. Bart Schenkeveld en Elvis Manu hebben van Feyenoord het voorstel gekregen naar Kralingen te verkassen.

Ook wil men een serieuze poging wagen Luigi Bruins terug te halen.

Oud 20-12-11, 19:33 Standaard   #108
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze hebben versterking hard nodig, wat ze zaterdagavond lieten zien was echt echt vreselijk.

Oud 20-12-11, 20:13 Standaard   #109
Nummer 10

De helft was doodop, zei Lammers. Zijn helemaal niet gewend om op dit niveau zo veel wedstrijden te spelen.... Dus inderdaad, versterking kunnen ze goed gebruiken in de jacht op VVV.

Oud 22-12-11, 16:49 Standaard   #110

MOUSSA KALISSE ONDERTEKENT CONTRACT

Moussa Kalisse speelt de komende twee en half jaar voor Excelsior. De 28-jarige aanvaller traint al mee met de Kralingers sinds hij eind september zijn contract bij het Roemeense FCM Târgu Mures had ingeleverd. Kalisse voetbalde eerder voor Sparta Rotterdam en FC Dordrecht. Voor deze clubs maakte hij 56 doelpunten in 247 wedstrijden.

,,Ik heb hier al een aantal maanden meegetraind en heb erg veel zin om vanaf de tweede seizoenshelft mijn steentje bij te dragen'', zegt Kalisse nadat hij zijn handtekening onder het contract heeft gezet. Deze zomer kon hij al bij Excelsior tekenen, maar toen koos hij uiteindelijk voor FCM Târgu Mures. ,,Een mooie ervaring'', kijkt hij terug. Toch liet hij zijn contract daar eind september ontbinden. ,,Het financiële aspect was niet goed geregeld, maar toch heb ik er geen spijt van. Ik koos destijds voor het avontuur en het is een mooie competitie.''

Toch sprak Excelsior hem ook toen al aan: ,,Het was een moeilijke beslissing deze zomer, want Excelsior leek me toen al een leuke en warme club. Dat gevoel is gebleven nadat ik hier weer mee mocht trainen. Ik heb sinds september niet gevoetbald, maar heb wel alle trainingen meegedaan. Ik ben dus fit en helemaal gewend aan de groep. Ik ben vastbesloten om in de tweede seizoenshelft te gaan vlammen.''
,,Ik heb veel wedstrijden van Excelsior gezien en ik heb zeker vertrouwen in deze groep. Als je onderaan staat, valt het soms niet mee. Dan mis je vaak net even dat beetje geluk. Ik hoop dat we na de winterstop genoeg punten gaan pakken. De spelersgroep heeft genoeg kwaliteit en daarbij moeten we natuurlijk keihard werken. Ik ga zelf ook mijn best doen en alles geven. Excelsior heeft vertrouwen in mij gehouden en ik kan dat hopelijk terugbetalen in doelpunten.''
Heeft denk ik wel iets meer in huis dan de huidige aanvallers, aardige versterking.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 22-12-11, 20:05 Standaard   #111
Nummer 10

In ieder geval een kans voor hem zich te bewijzen in de eredivisie, nadat hij in de Jupiler League redelijk tot goed speelde. Het lijkt me echter zeker niet de man die heel veel goals gaat maken, maar wie weet kan hij verbazen.

Oud 23-12-11, 16:15 Standaard   #112

EXCELSIOR HUURT BARK SCHENKEVELD

Bart Schenkeveld speelt de tweede seizoenshelft voor Excelsior. De twintigjarige verdediger wordt een half jaar gehuurd van Feyenoord. Daar speelt hij al sinds de F-pupillen. Hij doorliep alle jeugdploegen en kwam tevens uit voor diverse nationale jeugdteams.
Schenkeveld maakte op 29 november 2009 op achttienjarige leeftijd zijn debuut voor het eerste van Feyenoord tegen ADO Den Haag. Door een blessure is hij lange tijd uit roulatie geweest. ,,We zullen in het begin wel rustig aan met hem doen'', zegt John Lammers. ,,Bij Jong Feyenoord/Excelsior heeft hij de afgelopen weken delen van wedstrijden gespeeld en wij zullen hem verder klaarstomen.''
EXCELSIOR HUURT RANGELO JANGA

Rangelo Janga speelt de rest van dit seizoen voor Excelsior. De negentienjarige aanvaller wordt tot het eind van deze voetbaljaargang gehuurd van Willem II.
Janga speelde in de jeugd al voor Excelsior. In 2009 werd hij uitgeroepen tot beste speler in de Eredivisie voor B-junioren. Samen met Martijn de Vries ging hij in dat jaar met Oranje o17 naar het EK in Duitsland. Janga stond hierna in de belangstelling van verschillende clubs, maar koos uiteindelijk voor een overstap naar Willem II. Daar kwam hij tussen 2010 in nu 25 keer uit voor het eerste elftal.

Laatst gewijzigd door Brord; 23-12-11 om 16:20
Oud 24-12-11, 16:39 Standaard   #113
Nummer 10

Janga, verrassende rentree. Of hij beter is dan wat er loopt? We gaan het zien!

Overigens weet ik niet of Elvis Manu dan nog wel komt, maar anders hier een leuk stukje over hem:

Parel van de Zeehavenbuurt: Feyenoord-talent Elvis Manu (18) mag zich bewijzen bij Excelsior

By Jan Volwerk
vrijdag december 23, 2011

DORDRECHT .

Elvis Manu leerde voetballen op het grasveldje achter de flatwoningen aan de Van Almondestraat in de Dordtse Zeehavenbuurt. Hij woont nog op dezelfde plek, bij zijn vader, maar er is veel veranderd . Op het grasveld staan nu speeltoestellen en de inmiddels 18-jarige Manu verdient zijn brood als profvoetballer.

JAN VOLWERK

Feyenoord koestert het talent van Elvis Manu. De jonge Dordtenaar zette onlangs een handtekening onder een verbintenis van drieënhalf jaar. De rest van dit seizoen mag de A-junior die een paar keer op de bank zat bij Feyenoord 1, verder rijpen en zich laten zien bij eredivisionist Excelsior. ,,Ik kijk er naar uit. Een flinke stap vooruit, maar mijn doel is slagen in De Kuip. Dat is mijn droom,’’ aldus Manu die op 3 januari met Excelsior naar het Turkse Lara vliegt voor een trainingskamp.

Het verhaal van Elvis Manu, dat veel overeenkomsten kent met de eerste pagina’s van oude stripverhalen over voetbalhelden, begint in de Zeehavenbuurt in Dordrecht. ,,Ik was altijd buiten met mijn vrienden aan het voetballen. Mijn overbuurjongen Josiemar van de Werp, hij voetbalt nu bij ASWH, was de beste van ons groepje. Eigenlijk heb ik altijd tegen hem opgekeken. We hebben ook allebei bij Excelsior gespeeld, hij in C1 en ik in D1. Mijn eerste club was Fluks. Ik heb daar één jaar in F1 en één seizoen in E1 gespeeld. Maar ik voelde me daar een beetje eenzaam en koos voor SSW waar ook de meeste van mijn vrienden voetbalden. Wat ik voor een voetballer was? Een balverliefde pingelaar die altijd wilde scoren. Als ik niet scoorde was ik niet te genieten.’’

Bij SSW kon Elvis Manu zijn ei niet kwijt en ging terug naar zijn oude club. ,,Alleen Fluks was inmiddels gefuseerd en was SC Amstelwijck geworden.’’ Op een toernooi bij EBOH werd hij gescout door Feyenoord . ,,Ik was al eerder opgemerkt, maar Feyenoord was mij uit het oog verloren toen ik bij SSW voetbalde.’’

Feyenoord stalde Manu, die ook werd geselecteerd voor Oranje onder twaalf, bij Excelsior. ,,Om een jaartje te wennen. Achteraf is die periode goed geweest. Het was toch een pittige overgang.’’

Een jaar later mocht Manu terug naar Feyenoord en kwam in D1 terecht, het elftal van Jean- Paul van Gastel. ,,Een moeilijk jaar. Ik was dat seizoen veel geblesseerd aan mijn lies en hamstrings. Ik had ook moeite met het vele op en neer reizen van Rotterdam naar Dordrecht. Ik zat ook in Rotterdam op school. Maar ik wilde niet opgeven.’’

Manu bleef overeind en werd twee jaar later met C1 kampioen. ,,We stonden halverwege het seizoen dertien punten achter op koploper PSV, maar we hebben die achterstand toch nog goed gemaakt.’’ Manu kwam daarna in B2 kwam en ook in Oranje onder zestien. ,,Dat jaar had ik pas het besef dat ik misschien wel eens profvoetballer zou kunnen worden. Ik heb ook voor mezelf de knop omgezet en de focus helemaal op het voetballen gericht. Ik mocht als eerstejaars al snel af en toe met B1 meedoen en na de winterstop mocht ik helemaal over. Daar liep ik tussen jongens als Stefan de Vrij, Luc Castaignos en Bruno Martins Indi. In het tweede jaar in B1 werd door trainer Cor Adriaanse de nadruk op discipline gelegd. Ik draaide een goed jaar,. Scoorde ook 22 doelpunten in 22 wedstrijden.’’

Vorig seizoen kwam in A1 en bij Oranje onder negentien, mocht onder Mario Been een paar keer met de selectie meetrainen en zat in de thuiswedstrijd tegen Excelsior zelfs op de bank. ..Genieten was dat.’’ Na de winterstop scheurde Manu echter zijn meniscus. ,,Ik heb ik niet meer gevoetbald dat seizoen. Ik heb het in die periode echt moeilijk gehad, maar dit seizoen in A1 toch weer de draad opgepakt.’’

Tegen Heracles en Heerenveen zat Manu opnieuw op de bank bij het eerste , maar kreeg geen speeltijd. ,,Erg jammer, ik was er klaar voor. Maar mijn tijd komt wel. Nu wil ik me eerst bij Excelsior bewijzen.’’
Parel van de Zeehavenbuurt: Feyenood-talent Elvis Manu (18) mag zich bewijzen bij Excelsior « Volwerk Foto-tekst en persbureau voor media, bedrijfsleven en overheid

Oud 24-12-11, 18:23 Standaard   #114
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Parel van de Zeehavenbuurt
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-11, 12:05 Standaard   #115
Nummer 10

Ken je de Zeehavenbuurt? Vooral met kerst altijd een belevenis om de 'laan' door te rijden. Mooiste versieringen van de regio.

Oud 07-01-12, 20:29 Standaard   #116
Nummer 10

Dik onderuit tegen Eupen in een oefenduel op trainingskamp in Turkije. Wedstrijd werd tijdelijk onderbroken wegens noodweer. Excelsior kwam middels een goal van Rangelo Janga op voorsprong, maar daarna kwamen de Belgen hard terug: 4-1.

Oud 14-01-12, 20:09 Standaard   #117
Nummer 10

Tegen Nieuwerkerk ging het wel makkelijk. De zondagtweedeklasser werd met 0-9 verslagen. Opvallende basisplaatsen waren er voor Bart Schenkeveld, die aanvoerder Norichio Nieveld naar de bank verwees, jeugdspeler Jordy van Deelen op linksback en de nieuwelingen Moussa Kalisse op linksbuiten en Rangelo Janga in de spits. Darren Maatsen ook in de basis als rechtsbuiten. Kevin Jansen bleef staan, speelde nu op het middenveld. Daardoor zaten bijvoorbeeld Jason Oost en Tim Vincken op de bank.

De goals werden gemaakt door Roland Alberg (3), Rangelo Janga (2), Darren Maatsen en de invallers Andrea Fileccia (2), terug na lang blessureleed, en Jurgen Mattheij.

Oud 16-01-12, 19:01 Standaard   #118

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Tegen Nieuwerkerk ging het wel makkelijk. De zondagtweedeklasser werd met 0-9 verslagen. Opvallende basisplaatsen waren er voor Bart Schenkeveld, die aanvoerder Norichio Nieveld naar de bank verwees, jeugdspeler Jordy van Deelen op linksback en de nieuwelingen Moussa Kalisse op linksbuiten en Rangelo Janga in de spits. Darren Maatsen ook in de basis als rechtsbuiten. Kevin Jansen bleef staan, speelde nu op het middenveld. Daardoor zaten bijvoorbeeld Jason Oost en Tim Vincken op de bank.

De goals werden gemaakt door Roland Alberg (3), Rangelo Janga (2), Darren Maatsen en de invallers Andrea Fileccia (2), terug na lang blessureleed, en Jurgen Mattheij.
Jordy van Deelen start zaterdag ook als linksback tegen NAC. Scheimann, Eekman en De Vries kunnen nog niet meedoen.

Speelde hij voor de winterstop voor Feyenoord A1?
Oud 17-01-12, 12:14 Standaard   #119
Nummer 10

Ja, bij Feyenoord A1 inderdaad. De kans dat hij basisspeler is tegen NAC is inderdaad erg groot. Zeker omdat Lammers niet echt gecharmeerd lijkt van de optie om Wattamaleo linksback te zetten.

Oud 17-01-12, 17:21 Standaard   #120
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Uitgerekend tegen NAC speelde Wattameleo een zeer verdienstelijk basisdebuut als linksback in Feyenoord 1, herinner ik me nog.

Mja die Van Deelen...... heeft niet eens een contract volgens mij. (al is het dan vreemd dat hij wel verhuurd kan worden) Beetje triest dat Excelsior al die non-talenten krijgt nu, op Schenkeveld na dan.

Oud 20-01-12, 20:13 Standaard   #121
Nummer 10

Moussa Kalisse is tijdens de training geblesseerd geraakt en zal dus niet spelen tegen NAC Breda...

Oud 22-01-12, 09:58 Standaard   #122
Openheid van zaken

Muto's Voetbal Forum schermafbeelding

Schenkeveld was goed gisteren . Erg tof om Bart weer eens op het veld te zien in een officiele wedstrijd. Moet voor hem ook heerlijk zijn geweest, want hij keek er ontzettend naar uit. Al vanaf begin november vond hij dat het wel tijd begon te worden.

Andere leuke speler is die Alberg. Leuke speler, het is te hopen dat hij nu ook wat meer gaat scoren. Die kan echt wel een stapje hoger.

Free Psalm.
Muto is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-12, 10:21 Standaard   #123

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Muto Bekijk bericht
Andere leuke speler is die Alberg. Leuke speler, het is te hopen dat hij nu ook wat meer gaat scoren. Die kan echt wel een stapje hoger.
Misschien wat voor NEC voor volgend seizoen, aangezien Schone en Goossens zullen vertrekken.

Oud 22-01-12, 12:01 Standaard   #124
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Muto Bekijk bericht
Schenkeveld was goed gisteren . Erg tof om Bart weer eens op het veld te zien in een officiele wedstrijd. Moet voor hem ook heerlijk zijn geweest, want hij keek er ontzettend naar uit. Al vanaf begin november vond hij dat het wel tijd begon te worden.

Alberg is tof! Vier het hier mee: Het kleine Roland Alberg topic #1: Op zoek naar een doelpunt

En Maatsen blijft topscorer, nu met vier goals.

Maar een belangrijke zege voor Excelsior natuurlijk. Met inderdaad een prima Schenkeveld achterin.

Oud 22-01-12, 12:13 Standaard   #125

Oorspronkelijk geplaatst door Strooper Bekijk bericht
[...]

Misschien wat voor NEC voor volgend seizoen, aangezien Schone en Goossens zullen vertrekken.
Foor kan dat prima opvangen toch?

Ik vond Van Deelen heel goed spelen gisteren. Thuis moet je vaker profiteren van de matige instelling van bezoekers de komende maanden.

Voetballend beter zijn gaat het niet echt lukken... gisteren met twee man meer hadden ze ook maar een matig overwicht eigenlijk.

Oud 24-01-12, 16:48 Standaard   #126
Nummer 10

Mitchell Te Vrede, die totaal niet kan imponeren bij Excelsior, mag verhuurd worden. Probleem: er is bijna geen interesse, ook niet uit de Jupiler League.

Oud 24-02-12, 20:02 Standaard   #127
Nummer 10

Zondag tegen Ajax moet Lammers toch wat puzzelen. Zijn routiniers Broerse en Van Steensel zijn namelijk geschorst, Fillecia is ziek en Smith heeft een blessure.

Zal dus wel iets worden als: De Ruiter; De Graaf, Nieveld, Schenkeveld, Scheimann; Jansen, Alberg, Wattamaleo; Maatsen, Janga, Vincken

Duel is uitverkocht.

Oud 09-03-12, 19:36 Standaard   #128
Nummer 10

Luigi Bruins terug op het oude nest! Ben wel benieuwd wie er dan uit moet voor hem. Alberg is de beste speler van Excelsior dit seizoen en speelt ook op die plek. Maar misschien dat ze Bruins in een wat meer controlerende rol willen.

Oud 09-03-12, 23:40 big smile   #129
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Luigi Bruins terug op het oude nest! Ben wel benieuwd wie er dan uit moet voor hem. Alberg is de beste speler van Excelsior dit seizoen en speelt ook op die plek. Maar misschien dat ze Bruins in een wat meer controlerende rol willen.
In maart is hij er eindelijk achter dat niemand hem dus wil.

Oud 10-03-12, 20:13 Standaard   #130
Nummer 10

Vanavond verrassende basisplaatsen voor Van Deelen, Kalisse en Te Vrede zie ik.... Denk niet dat ze net als vorig jaar kunnen winnen in Friesland, maar het zou erg welkom zijn.

Oud 10-03-12, 20:25 emo   #131
Ik niet!

Vanavond verrassende basisplaatsen voor Van Deelen, Kalisse en Te Vrede zie ik.... Denk niet dat ze net als vorig jaar kunnen winnen in Friesland, maar het zou erg welkom zijn.
Ik denk het ook niet, maar volgende week zullen de punten wel op Woudestein blijven.

Oud 18-03-12, 12:55 Standaard   #132
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Ik denk het ook niet, maar volgende week zullen de punten wel op Woudestein blijven.
Je zal er vast niets op ingezet hebben, maar dan had je nu wel geld verdiend.

Toch een knappe zege van Excelsior, al waren er wat vertragingstechnieken voor nodig, zoals Janga lachend uitlegde voor de camera's na afloop.

Oud 18-03-12, 13:02 Standaard   #133
Ik niet!

[...]

al waren er wat vertragingstechnieken voor nodig,
Klopt en dat neem ik Excelsior ook niet kwalijk. De scheidsrechter wel, die floot veel te makkelijk voor kleine incidentjes en greep niet in bij tijdrekken van Excelsior.

Oud 18-03-12, 13:02 sad   #134
Ik niet!

En nee, ik had er geen geld op gezet, maar voorspelbaar was het wel.

Oud 18-03-12, 19:53 hearth   #135

Sera's Voetbal Forum schermafbeelding

Hopelijk Excelsior - Sparta in de nacompetitie

Oud 18-03-12, 21:27 thumb down   #136

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Janga, wat een helder licht .
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-12, 22:17 sunglasses   #137
Wenger OUT!

DutchGooner's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Sera Bekijk bericht
Hopelijk Excelsior - Sparta in de nacompetitie
Met net zo'n slot als 2 jaar geleden

DutchGooner is offline   Met citaat reageren
Oud 19-03-12, 00:48 hearth   #138

Oorspronkelijk geplaatst door DutchGooner Bekijk bericht
[...]

Met net zo'n slot als 2 jaar geleden
Net andersom ja

Oud 30-03-12, 19:52 Standaard   #139
Nummer 10

Moussa Kalisse ontbreekt vanavond in Utrecht vanwege zijn bruiloft.

Voorts heeft Excelsior Daan Smith (nu gehuurd van Feyenoord, in de zomer transfervrij) een tweejarig contract laten tekenen. Ook reservedoelman Jordy Deckers tekende bij tot medio 2014.

Oud 03-04-12, 19:30 Standaard   #141

Leuk filmpje.

Oud 03-04-12, 19:56 hearth   #142

Haha prachtig Dan ga ik wel even kijken

Laatst gewijzigd door Sera; 03-04-12 om 19:59

Oud 04-04-12, 01:08 thumb up   #143

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Wehehe, lache .
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 04-04-12, 01:36 thumb up   #144
Assassino!

Niemand van hen moet maar een acteercarriere aspireren.

Oud 04-04-12, 02:13 emo   #145
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Europacupliek

Oud 10-04-12, 16:21 Standaard   #146
Nummer 10

Vanavond een belangrijke pot thuis tegen NEC. Op papier een ploeg waar Excelsior van kan winnen. Maar ja, het zal met een fantasiedefensie moeten gebeuren. Van Steensel, Schenkeveld en Mattheij zijn geblesseerd, Smith is geschorst...

Ook Te Vrede, de nieuwbakken Feyenoord-spits, ontbreekt in de selectie wegens een liesblessure.

Oud 10-04-12, 16:25 Standaard   #147
Assassino!

Nou ja, NEC presteert in 2012 bijzonder goed. Alleen SCH, Ajax, Feyenoord en Twente hebben meer punten gehaald. Ik zie het ze niet winnen.

Oud 10-04-12, 16:32 Standaard   #148
Nummer 10

Ik ook niet, maar geef ze in dit duel meer kans dan in de resterende thuisduels en ze zullen toch nog wel ergens een keer moeten winnen om De Graafschap voor te blijven denk ik. Dan zou NEC op papier de meest logische optie zijn, maar de kans dat Alex Pastoor zijn oude club verslaat is op voorhand inderdaad groter.

Oud 10-04-12, 23:57 hearth   #149

Excelsior-spelers met tram naar de Kuip

10-04-2012 | 23:52

De spelers van Excelsior gaan zaterdagavond met de tram vanaf Woudestein naar de Kuip voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord. De selectie vertrekt van de Burgemeester Oudlaan in Kralingen om vervolgens vlak voor de Kuip weer uit te stappen. Dit heeft Excelsior geregeld met de RET.

TV Rijnmond zal aanwezig zijn bij de korte trip van de Excelsior-selectie naar de stadsgenoot van Rotterdam-Zuid. In FC Rijnmond is komende maandag een item te zien van deze tramreis.

FC Rijnmond, regionale voetbaltalkshow op TV Rijnmond, verschuift net als vorige week van de gebruikelijke zondag naar de maandag. Dat heeft alles te maken met de Marathon van Rotterdam, die komende zondag plaatsvindt. Op TV Rijnmond staat de programmering heel de dag in het teken van de marathon.
Dit is toch prachtig Ze rijden langs mijn nieuwe woning, misschien maar gaan kijken

Oud 11-04-12, 04:12 thumb up   #150
Assassino!

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
Nou ja, NEC presteert in 2012 bijzonder goed. Alleen SCH, Ajax, Feyenoord en Twente hebben meer punten gehaald. Ik zie het ze niet winnen.
Had ik gewoon gelijk.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site