![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Door de loting is al gebleken dat Ajax als uitspelende ploeg zal spelen in de finale, dus daar is een deel van het probleem wellicht al mee in de kiem gesmoord. Echter, hoeveel fans gaan beiden ploegen meenemen? Zeker bij een Utrecht - Ajax kan het interessant worden naar de hoeveelheid regels, gezien het feit dat pas dit seizoen er weer supporters van Ajax en Utrecht waren in beiden stadions. De KNVB en Rotterdam kunnen zich nu al gaan voorbereiden en vanaf begin maart zijn er nog ruim 6 weken (oid) om de finale te plannen. Wat voor finale gaan we krijgen? Mocht het mislukken, kan er dan vast gehouden worden aan de Kuip als neutraal stadion? Hoeveel fans van beiden ploegen gaan er mee? Het organiseren van de finale - een grote puzzel. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als ie dit jaar om wat voor reden dan ook weer in de Arena wordt gehouden kunnen we beter de KNVB Beker volgend jaar meteen in augustus al aan Ajax geven.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk eigenlijk dat het weer een 'gewone' finale gaat worden, zoals het ook was tegen PSV en AZ. Helemaal als we tegen Twente spelen, maar ook als we tegen Utrecht spelen eigenlijk. De situatie Ajax-Feyenoord was een uitzondering denk ik. Dus ga er vanuit dat het gewoon in de Kuip is en beide teams zo veel mogelijk supporters mee mogen nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bij eerdere finales waarin Ajax zat is het toch ook bijna altijd goed gegaan? En ook vorig jaar was het gewoon goed gegaan bij doorgang.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tja, dat het goed is gegaan is iets wat helaas vaak genegeerd lijkt te worden bij deze beslissingen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoezo dat?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Maakt inderdaad niet veel uit, denk dat de Ajax-supporters sowieso altijd aan de Oost-zijde van het stadion moeten plaatsnemen ivm de treinen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als dit weer zo'n taffes combi wordt net als tegen Heerenveen (
!!! ) in 2009, word ik boos.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nee, maar wel een andere buscombi dan bij gewone wedstrijden.. en dan loop je bij de Kuip gewoon door elkaar heen
(2009..)
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tegen Heerenveen kan dat gewoon, tegen Ajax..
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat snap ik ook wel, maar waarom dan een buscombi ?
Waarschijnlijk zodat we niet gaan rellengggg met feyenoorders, maar ik vind het gewoon bullshit.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aboutaleb wordt bang. Hij is nu al bang voor Excelsior-ADO
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geen, maar waar maak ik dat verschil..
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Je snapt dus echt niet waarom Twente, die pretenderen zo'n hekel aan Rotterdam en Feyenoord te hebben eventueel een combi opgelegd zou krijgen?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Jawel, maar ik vind het niet nodig om dan precies zo'n combi te doen als naar een gewone competitiewedstrijd. (opstappen bij het stadion, geen alcohol, etc..)
|
|
|
|
|
|
#18 | |
![]() Wij mogen het sowieso al niet.. nu alleen soms bij code groenwedstrijden en dan van die evenementen troep. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bij een bekerfinale is toch gewoon alcohol? Wel van dat laffe evenementenbier, maar toch.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nou, bij de vorige 'bekerfinale' was heel Rotterdam drooggelegd, dus reken er maar niet op.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De organisatie van de bekerfinale - wederom vol met risico's?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|