![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Velen mensen zullen fan zijn van één voetbalclub, maar hebben daarnaast sympathie voor nog andere clubs in Nederland. Je hebt ook een deel waar club 1 en 2 dichter bij elkaar liggen dan het verschil tussen fan en sympathie, vaak zijn dit de club in de regio en een grote club in Nederland.
Noem hier je eigen top drie van clubs in Nederland. Laatst gewijzigd door Charie; 20-12-10 om 20:24 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik trap wel af.
1. ADO Den Haag 2. FC Volendam 3. Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1. Ajax
2. Cambuur 3. SC Berlikum |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
1) PAOK/Ajax
2) AC Milan 3) Barcelona [edit] In Nederland: 1) Ajax 2) - 3) - Laatst gewijzigd door Dagglala; 20-12-10 om 20:28 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee heb ik niet.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
1. FC Twente
2. NEC 3. Ado den Haag |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
laat maar
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
1. FC Twente
2. Schalke 04 3. Union Berlin Edit: Nederland? Heb nog wel sympathie voor De Graafschap verder
Laatst gewijzigd door Mark-Hgl; 20-12-10 om 21:01 __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
TT sprak voor zich dacht ik
.In NL is er maar 1 club voor mij; Ajax. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
1. De Graafschap
2. Feyenoord 3. FC Eindhoven |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
1. Volendam
Het overige hangt van de spelers af. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1. Feyenoord.
Verder heb ik sympathie voor NEC, hoop ik altijd wel dat ze winnen. Maar ook niet meer dan dat en baal ook niet als ze verliezen ofzo. Buitenlandse clubs heb ik sowieso niet. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ajax/Willem II
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
1. Ajax
2. AFCA 3. FC Godenzonen Geen sympathie voor andere clubs. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
1. FC Twente
2. De Graafschap 3. Roda |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ajax
Heracles Twente
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
NEC, Vitesse en Excelsior.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
NAC
Sparta |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
1. Feyenoord
2. FC Zwolle En sympathie voor de rest is er niet echt. Als die sympathieke teams eenmaal beter zijn dan jouw Feyenoord, of concurrentie zijn, is er weinig sympathiek aan voor mij. Zelfs bij Excelsior hoop ik nu dat ze geen punten pakken. Maar op zich zijn Groningen, Excelsior wel clubs waar ik sympathie voor heb/had. Zeker toen FC Groningen in de toto divisie speelde en het zaterdagmiddag live op SBS6 was (toch?) was ik echt een groot fan. Leo 2 + Hugo. ![]() AZ had ook wel een zwak voor omdat het lokaal is, maar ook daar geldt weer.. toen het pas echt zo'n suikeroomclub werd en ze beter dan Feyenoord waren, was er weinig sympathiek aan.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wat heb je met Zwolle dan, als AZ lokaal is ?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
1. Ajax
2. Telstar ![]() 3. ... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. Psv
2. Vitesse 3. Agovv __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
1. Harkemase Boys
2. Heerenveen Verder zijn er weinig clubs waar ik een hekel aan heb. Zolang ze mooi voetbal of met veel strijd spelen, kan ik het vaak wel waarderen. Zoals Twente dit seizoen bijvoorbeeld. Verder mag Cambuur van mij promoveren, maar dat is alleen voor de Friese derby. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ajax
Ik herken wel veel van DMJN, die Eerste Divisie clubs uit de jaren 90 waren echt übertof ! Sowieso was voetbal in de 90s veel toffer .Ik kom ook een paar keer per jaar bij MVV, maar of je daar nu zo blij mee moet zijn. De andere Limburgse clubs vind ik ook leuk trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
El Lider
|
1. Sevilla. Favoriet
2. Feyenoord. Ligging, Fans. 3. Twente. Fans, spel. mwhehe |
|
|
|
|
|
#30 |
|
1. PSV
2. Fortuna Sittard 3. Roda |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
1. PSV.
2. Tottenham Hotspur FC. 3. AS Roma. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
1. PSV
2. FC Den Bosch |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ook daar geldt eigenlijk weer een beetje dat live toto-divisie voor. Kwamen ze ook geregeld langs. En daarin vielen de vele cultspelers van ze in op. Bosschaart als rechtsbuiten, Bert Zuurman
, en en jonge Arne Slot. Later Cvetkov, Yobo die er helemaal niets van kon Ook de vele Zuid-Amerikanen en andere buitenlander van het netwerk van Everse en Van Ginkel trok mijn interesse. Hoewel 90 % keihard mislukte. Een goede vriend van me is ook Zwolle-supporter dus zo ben ik ook altijd goed op de hoogte. Sowieso trekt een team met veel exoten, of in ieder geval aparte spelers, me altijd wel. RBC had ook ineens zo'n leuke Sammy Youssuf en Edgar Marcelino. Heracles had in het begin ook Klavan, Hirayama, Bosnar, Michalke ( ), Calincov en Pieke. Tegenwoordig vind ik het op Samuel en Vejinovic na maar een hele grijze selectie. Ik ben trouwens Fortuna Sittard vergeten, maar dat is tegenwoordig zo armoedig.. dat het als voetbalclub amper serieus valt te nemen. Zijn ook al voor 90 % gedegradeerd. Vroeger toch ook een aantal heldenspelers, heb een parkiet van me nog Fortuna genoemd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hup Holland!
|
1) Feyenoord
2) NAC Breda 3) Sparta Rotterdam |
|
|
|
|
|
#36 |
|
1. VVV-Venlo
2. Feyenoord 3. Fortuna Sittard __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
1. Heracles
2. FC Groningen 3. De Graafschap |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
1. FC Zwolle
2. Ajax Ajax van kleins af aan, FC Zwolle woon ik dichtbij en ga ik sinds een jaar of 5 heen met vrienden. Uit, thuis. Altijd goed. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
1. Ajax
2. VVV |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
1. Ajax
2. Willem II 3. FC Volendam __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
1. Vitesse
2. Go Ahead Eagles 3. Feyenoord Laatst gewijzigd door Hendril; 20-12-10 om 23:28 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
PSV Eindhoven!
|
1 PSV Eindhoven
2 FC Eindhoven Jaja. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
jij Go Ahead <> ik Cambuur
jij Feyenoord <> ik Ajax en Vitesse heb ik ook echt niks mee
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
De Graafschap
Feyenoord Nederlands Elftal __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Top drie Nederlandse clubs waar je fan van bent/lievelingsclubs, waar je sympathie voor hebt
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|