|
|
#1 | |||
![]()
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zit deze trouwens in het goede subforum?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Loves C, R en M
|
Wanneer zal-ie bij NUFC beginnen ?
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Laatst gewijzigd door Cheiron; 06-12-10 om 23:28 |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Financieel ja.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij is wel goed geweest voor heel wat posts hier op WZV.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mido en Martin zijn hand in hand op Schiphol gesignaleerd. Bestemming Newcastle? 4 minutes ago Favorite Retweet Reply
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja dan is de reactie volledig ongepast. Mijn welgemeende excuses.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Blij dat 'ie weg is.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoe weet je dat Sjimmie? Zou erg triest zijn
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Wat een club
![]() En Danny Blind - zal hij zich gepasseerd voelen? Ik denk het wel. __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Denk het ook niet. Het zou velen malen logischer zijn om Blind als interim-trainer aan te stellen. Immers, hij is de assistent. Dus waarschijnlijk heeft hij daar voor bedankt.
Nu is het bestuur van Ajax niet vaak op enige logica te betrappen .
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Koeman is vrij...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gelukkig heeft de trein vertraging door het weer, laat Hiddink ofzo maar met de auto komen
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Waar woont die dweil tegenwoordig ook alweer? M'n pa werkt bij de dienstregeling, zal ik 'm wel even meegeven morgen al het treinverkeer uit die richting op te heffen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Nog bedankt he voor al die vertragingen vanwege de sneeuw en vanwege brand.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#24 | |
Laatst gewijzigd door Kriegel; 07-12-10 om 00:15 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij is al gesignaleerd in Newcastle.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Qua resultaten is hij gewoon een goede geweest. De laatste dagen maakte hij rare besluiten. Ik vind het ook jammer dat hij niet door is gegaan waar hij gebleven was met de ontwikkelingen. Misschien heeft hij zich vertild aan zijn uitspraak dat iedere trainer bij Ajax eens in de 2 jaar kampioen wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoelang heeft Atouba de Verschrikkelijke nog een contract? Die andere rotzooi van Jol kom je wel vanaf. Mido, Tainio, Ooijer.. Allemaal exit aan het einde van het seizoen. Mido en Tainio hoef je zelfs gewoon niet meer op te stellen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vraag mij af of de boer deze gasten uberhaupt nog speeltijd gaat geven. Misschien Mido als invaller, maar Tainio? Die gaat volgens mij een seizoen op de tribune zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tainio zien we inderdaad niet meer. Mido wel. Je kunt veel over de beste man zeggen, maar hij scoort.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij wordt toch ook opgesteld als spits?
Schijnt dat Jol een paar weken geleden al gesprekken heeft gehad met HSV. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bron, kopbal?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij wint veel in de lucht ja. Die krijgt z'n minuten nog wel.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Van Beukering had ze ook gemaakt als hij in de spits stond. Mido is het typische voorbeeld waarom Ajax er niet per se slechter van zal worden dat Jol weg is.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Edit: en hij is een oud Ajax speler, dus hij kent het klappen van de zweep al. Een van Beukering zou alleen daarom al falen in het een-jarige verband dat hij zou hebben. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Aan het begin van het seizoen zat ik te balen dat ie niet naar Fulham ging wat hij had het best op orde in Amsterdam en nu baal ik omdat ie wel weggaat het kan verkeren.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kom op man, makkelijker kun je ze niet krijgen!
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
De enige Ajax-coach van de afgelopen tien jaar die een behoorljike tjid bleef en de ploeg kampioen maakte.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Die bal hadden jij en ik er ook wel ingekopt zaterdag.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik kan niet koppen
.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Te makkelijk dit. Ik heb serieus nog nooit een bal goed getimed uit de lucht kunnen koppen... Voor een spits is het misschien makkelijk, maar "jij en ik ook" is gewoon onzin.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jol weg bij Ajax #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|