![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Wat is zijn positie en wat zijn zijn kwaliteiten?
Ik hoop dat het rechtsbuiten is. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Aanvallende middenvelder en kan ook wel op de vleugels uit de voeten.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Kruys en Volendam lijkt niet echt meer een goede match, publiek wordt met zwak voetbal van de tribunes gejaagd.
Spelersselectie is ook gewoon matig. Alleen Ahahoui en Tuyp (en Ruiter) kunnen de top van de Jupiler League aan. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Voor de winterstop toch genoeg leuke thuiswedstrijden geweest? Voor december vooral..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Valt tegen hoor. Alleen tegen AGOVV (
) was het heel overtuigend. En de eerste helft tegen Fortuna. Thuis tegen Helmond was ook wel vermakelijk, maar dat kwam vooral omdat van Dijk in supervorm was.Uit halen we amper een punt, en thuis nu toch ook wat pijnlijke nederlagen FC Oss, Cambuur en Den Bosch. Programma van de komende weken is ook niet makkelijk, volgende 2 thuiswedstrijden zijn tegen Willem 2 en Zwolle. Laatst gewijzigd door groenenV; 22-01-12 om 20:34 |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Volgend jaar gaat er een kruis door het contract van de trainer.
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Mooie reden ook, die Kruys geeft. Hij wil zijn horizon verbreden... Dan zal hij wel richting het buitenland gaan.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Ben benieuwd met welke opvolger ze komen... |
||
|
|
|
|
|
#209 |
|
Wie zien de Volendammers graag als opvolger? Hoorde al namen als Ernie Brandts en Frans Adelaar voorbijkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Inmiddels 300 Willem II-ers die vrijdag naar Volendam komen. Groot gedeelte vertrekt al rond 13.00 ofzo.
Zal een mooie carnavaleske boel worden
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Vind het alletwee nietszeggende namen, maar toppers komen er toch niet naar Volendam. Ik zie eigenlijk het liefst iemand uit de amateurtop komen. |
||
|
|
|
|
|
#212 | |
|
|
Tot nu toe alle wedstrijden in de basis gestaan |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Ja, dat ging om de vergelijking met Kees (Pier) of was het zelfs Nick?
Hoe dan ook, Maja was wel gecharmeerd van Mühren en wel terecht volgens mij! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Mühren is een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen. Nu ligt Tuyp er ook nog eens een paar weken uit met een hamstringblessure... |
||
|
|
|
|
|
#216 | |
|
|
Ik lees trouwens net dat het contract van Muhren is verlengd met 1 jaar. Dat is niet verkeerd, het is inderdaad een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Hoe is het eigenlijk met Adje Tighadouini? Komt hij er nog in of is hij geblesseerd? Ik las op soccerway dat hij laatst na 12 min. was gewisseld.
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Tuyp ook weer eruit, gaat lekker..
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
Hebben ze expres het logo van Volendam zo verneukt op het formulier?
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Het begint wel heel triest te worden nu..
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
||
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Het beste kan Kruys zelf opstappen. Om gezichtsverlies te voorkomen zal voorzitter Kras hem helaas niet ontslaan, vrees ik. Dan maar in zogenaamd 'goed overleg' opstappen. |
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
Het contract van Dominque van Dijk is per direct ontbonden volgens RTVNH.
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Hup Holland!
|
Komen er vanavond nog wat supporters mee uit Volendam?
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Meestal zijn er vijf tot 10 supporters bij uitwedstrijden buiten de provincie. Vanavond is het echter een verplichte (!) buscombi, dus denk ik dat er 0 supporters van Volendam aanwezig zijn in het uitvak. Misschien een paar op de hoofdtribune.
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Hup Holland!
|
Jammer, met uitsupporters vind ik het toch altijd wat leuker.
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Zucht.. hoe ver laat t bestuur het nog komen?
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Voorzitter Kras en Kruys kennen elkaar goed, dus daarom zal het bestuur hem niet zo maar ontslaan. De constructie dat men doet alsof Kruys zelf opstapt zie ik nog wel gebeuren...
Het is inmiddels al weken duidelijk dat het zo niet verder kan. Voor de winterstop was het al erg matig, maar hij niveau en resultaat daalt nu echt pijlsnel. |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Nou, die perschef heeft in ieder geval gelijk over die Van der Werff.
|
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Spelers zijn Kruys zat, wordt tijd dat bestuur met hem afspreekt dat hij nu zelf opstapt. Gewoon doorbetalen tot eind van het seizoen, heeft hij nog een beetje geld om zijn beleggingsfiasco's goed te maken... |
||
|
|
|
|
|
#235 |
|
|
Kruys dus toch op non-actief gesteld volgens Rene van den Berg van RTV Utrecht.
Laatst gewijzigd door Brord; 06-03-12 om 16:11 |
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Benieuwd of de uitzending van leven als een prof nog doorgaat maandag. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#237 |
|
Werd tijd, Kruys lag met sommige spelers overhoop, heeft in twee jaar geen speler beter gemaakt en het spel was niet om aan te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Kruys zat dus gisteren voor spek en bonen op de bank.
Vrijdag waarschijnlijk al nieuwe trainer
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
#240 |
|
En volgende week leuk met Harry Vermeegen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Nieuwe trainer voor komend seizoen nog even niet las ik. Ik vond Frans Adelaar en Volendam een goede match (qua dorp, cultuur en daar een balans in vinden etc). Seizoen lijkt helaas wel verloren na de nederlaag in Maastricht.
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Tighadouini al weer fit?
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Erg jammer.
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Had geen goede relatie met de 2 beste Volendamspelers van dit moment (Ruiter en Tuyp), hij wordt het dus niet.
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Winnen, het bestaat nog. Mooie goal van Tuyp.
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Bijzonder.
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Die zag ik niet aankomen.
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Hou zou gesignaleerd zijn in Volendam, maar zelf ontkent Blind dat.
Verder schijnt het dat FC Volendam hem te duur vind. Wordt vervolgd dus... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Volendam #2 aka FC Blessure
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |