![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik kan wel een lange OP gaan schrijven, maar dat is niet interessant en leest toch niet iedereen, dus ik ga maar gelijk beginnen. Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat ik weer statistieken bijhoud, dus bij dezen wat statistieken na speelronde #3.
Waarschuwing: er gaan waarschijnlijk een shitload aan interessante statistieken gepost worden in verloop van tijd, dus bookmark! Doelpunten: ![]() Note: alleen Van Wolfswinkel en Amoah hebben elke wedstrijd gescoord. Note: alleen Toivonen heeft drie goals per wedstrijd gescoord. Assists: ![]() Note: alleen Verhoek heeft elke wedstrijd een assist gegeven. Scorende invallers:
Laatst gewijzigd door RayMania; 24-08-10 om 19:51 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuk
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ga ik volgen
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ziet er goed uit! Misschien nog wat suggesties
* Snelste goal van seizoen * Snelste hattrick * Kortste tijd tussen twee goals |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hier wil ik ook bij zijn!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leuk Ray!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Topics waarin ik normaal nooit post, maar wel altijd lurk! (oke, gewoon een tvp
)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
leuk
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aantal kaarten per scheidsrechter:
![]() Gemiddeld aantal kaarten (dus gedeeld door aantal wedstrijden) per scheidsrechter:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Laatste is erg interessant, Ray.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
leuk!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vind het nu nog niet heel veel zeggen, over 10 wedstrijden zegt het daarentegen wél heel veel
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dan kan ik beter drie maanden wachten met alles, voordat het een beetje interessant wordt.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nee man, vind dit leuke topics zo!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hier nog wat grafiekjes. Niet dat het (nog) bijster interessant is, maar dan weten jullie wat er zoal voor info te berekenen is.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hihi, der mist een rood balkje!
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mooi gedaan Ray
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Speelronde #4:
Doelpunten: ![]() Assists: ![]() Totaal (Doelpunten & Assists): ![]() Spelers die gescoord hebben in 90+: ![]() Voor -en Tegengoals: ![]() Stand: ![]() Stand op basis van ruststanden:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nice
![]() maar wat een werk
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ah, van die hatelijke 18 af. Mooi werk Ray.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vooral het opzetten van die Excel-sheets lijkt me een flink werk? Daarna kost het relatief minder tijd. Mooi spul 14.gif.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Netjes hoor Ray!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Amoah lekker constant, 1 goal elke wedstrijd
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bij scheidsrechters kun je ook nog wel het aantal penal per wedstrijd doen...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Nu is het wekelijks kwestie van alle info van de 18 clubs invullen, maar als je het op een handige manier doet, dan kun je uit onderstaand scherm al de doelpuntenmaker (dus automatisch scorende + incasserende club), assistgever, minuut (dus range, welke helft, blessuretijd), type doelpunt, marge, stand, ruststand etc uit berekenen. ![]() Plus als ik de scorende club selecteer, krijg ik automatisch de lijst met alle spelers, dus ik hoef niet alle spelers één voor één te typen .![]() Dus zoveel werk is het nu niet meer .
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Geyle shit, Ray.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
haha, het is maar een suggestie. Tis nu nog niet interessant maar in de loop van het seizoen kan dat wel een leuke stat worden, als je het gemiddelde neemt.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Is zeker een leuke toevoeging, zal het bij gaan houden. Thanks voor de suggestie
.Zal eerdaags (na wat meer speelronden) een overzicht geven van de arbiters (gemiddelden, welke clubs ze fluiten, tegen welke clubs de scheidsrechters geel geven, etc). __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dit is echt interessant Ray
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Statistieken
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Je moet je stats wel duidelijk merken, anders leent het halve internet ze weer van je
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Stand bij ruststanden klopt bij Twente niet. Twente stond namelijk nog altijd 0-0 bij rust.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Check, dat was wel heel lomp. Stond gewoon 4-0 (2-0)
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ray weer op z'n best
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Wat vooral interessant is om bij te houden hoe de arbiters fluiten voor thuisclubs tov de bezoekende clubs. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Heb je nog een update Ray ?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Verhoek
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat zeker ja
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja, ik ga even een update geven. Hopelijk vandaag, anders morgen. En even wat uitvogelen met een WZV/RayMania-watermerk.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
We moeten die Excel shizzle eens in een echte database pleuren en via het web bijhouden.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het is eigenlijk alleen een hobby, niet iets professioneel.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Heb een overzicht gemaakt van de doelpuntenmakers en de bijbehorende assistgevers van Ajax tot op dit moment (andere clubs volgen misschien later als ik daar zin in heb). Zo kun je eenvoudig zien welke spelers elkaar bijvoorbeeld goed aanvoelen en wat de beste aanvalscombinatie is. Zo is bijvoorbeeld te zien dat Van der Wiel één keer gescoord heeft en dat El Hamdaoui de assistgever was.
![]() Dit is in principe hetzelfde, maar dan opgeteld. Suárez en El Hamdaoui zijn bijvoorbeeld met elkaar samen drie keer betrokken bij een Ajax-goal
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Okay, heb er even over nagedacht en heb besloten wekelijks in ieder geval een update te geven over het aantal goals/assists e.d. Dat ga ik in dit topic doen. Dan wil ik verder een ander topic maken met alles over gele/rode kaarten, scheidsrechters en de wedstrijden met de meeste kaarten. En misschien nog een "overig" topic voor type doelpunten, minuut van scoren, tegengoals, de stand (thuis/uit/rust), speeltijd, etc. Hoop dat de mods het okay vinden als ik drie topics maak, maar dat is denk ik wel het meest overzichtelijkst.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Stats] Doelpunten, Assists, etc in de Eredivisie.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|