![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Langzaamaan wil ik weer de statistieken gaan bijhouden waarmee ik een aantal jaren mee ben begonnen. Deze stats wil ik dan in verschillende statstopics plaatsen (als de mods meerdere topics toestaan tenminste) om jullie een beeld geven van onze eigen competitie.
Op dit moment heb ik de database bijgewerkt en alle Eredivisie-spelers uit 2010/2011 ingevoerd, dus het leek mij wel interessant om met jullie te delen uit welke landen de spelers uit de Eredivisie nou precies vandaan komen. Verder zal ik dit topic dan gaan gebruiken om interessante cijfers te geven over nationaliteiten (in combinatie met bijvoorbeeld speeltijd, goals, assists, etc). De nationaliteiten: ![]() Foutje gezien? Meld het dan even! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Feitjes:
46 verschillende nationaliteiten. Meeste Nederlanders: ADO Den Haag (25). Minste Nederlanders: Roda JC (7). Meeste buitenlanders: AZ en Roda JC (18). Minste buitenlanders: ADO Den Haag en Excelsior (3). Meest voorkomende buitenlandse nationaliteit: België (29). __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oei, ray die iets voor zich zelf wil beginnen. Deja-vu naar een jaar terug
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heb je Lensky trouwens als Canadees of als Tsjech?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
UEFA.com - Under-21 - Lensky Irritant. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nog niet bijgewerkt denk ik, hij is immers pas Tsjechisch international onder-21 sinds 11 augustus j.l.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Gaat leuk worden om de verschuiving bij Vitesse te bekijken.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Interessant.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
kun je dit niet sorteren op aantal, ipv alfabet?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Cvitanich mag van de FIFA iig niet voor Kroatië uitkomen, alleen voor Argentinië.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
De Kroaat van Ajax is Bodul.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Speelt er geen enkele Duitser in de Eredivisie?
__________________ Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Futbol Club Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
En Robert Böhm en Sebastian Thiesen bij VVV ook
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wel opvallend hoor, geen enkele Duitser.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
FootballManagerResearcher
|
mooi lijstje
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
FootballManagerResearcher
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
conclusie, teveel buitenlanders.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Welke Spanjaard is er naast Dani Fernandez en Oleguer? Ik kom er niet op.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gonzalo García heeft ook de Spaanse nationaliteit.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Venom was me al voor.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Garcia-garcia?
Edit: eerst F5 drukken als je hebt gegeten, dan pas antwoorden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die Garcia is in Uruguay geboren, verkreeg pas later de Spaanse nationaliteit.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja en Lensky werd in Canada geboren kreeg pas later de Tsjechische nationaliteit, Ray had al aangegeven de VI seizoensgids als richtlijn te gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Roda, PSV, Twente, Utrecht
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Roda en Heerenveen weer lekker bezig. Bah.
Die kwaliteit spelers kun je ook gewoon in Nederland halen. Interessant topic overigens! __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Geen enkele Braziliaanse middenvelder.Ook apart...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik heb er opzich niet zoveel problemen mee, zonder spelers als Ruiz, Kufo, Stoch of Douglas kon je nooit kampioen worden, vergelijkbare nederlandse spelers zijn onbetaalbaar. Maar ik begin het nu toch wel iets aan de hoge kant te vinden, vooral spelers als Parker enzo zijn jammer, dan had je het zo goed bij Denneboom kunnen houden.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik wil vandaag voor het eerst de statistieken posten over de eerste drie speelronden, maar zit met een probleempje. Misschien dat iemand een tip heeft.
Regelmatig wordt er in blessuretijd gewisseld. Officieel gaat een wedstrijd over 90 minuten, dus degene die er bijvoorbeeld in de 92' uitgaat, tel ik gewoon als 90' qua speeltijd. Alleen de invaller speelt dan in principe 2 minuten, maar eigenlijk ook weer niet. Zal ik die gewoon op 0 minuten zetten als invaller, oid? Lastig, lastig. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Begin nou eens een website.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tijdgebrek, geen verstand van, maar beloof dat jullie op het forum niks te kort komen
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
Maar goed, ik doe het ook voor het eerst. Ik weet niet hoe Weebl zoiets doet bij bijvoorbeeld de Primera Division. |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dus er kan een Zweeds, Deens en Belgisch elftal worden samengesteld met enkel spelers uit de Eredivisie.
Belgie Doel: Steppe Verdediging: De Fauw, Alderweireld, Vertonghen, Maertens Middenveld: Swerts, Martens, Mertens, Wuytens Aanval: Vleminckx, Yulu-Matondo Zweden Doel: Isaksson Verdediging: Bengtsson, Granqvist, Stenman Middenveld: V. Elm, Lindgren, Wernbloom, R. Elm Aanval: Bajrami, Berg, Toivonen Denemarken lukt niet echt. Hebben al geen keeper. Zweden is wel erg aanvallend, Belgie is meer uitgebalanceerd doordat ze meer spelers hebben. Zweden wel individueel sterker. __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nog effe geen zin om een nieuw topic te openen.
Stand: ![]() Stand Na Rust: ![]() Feyenoord .
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat doelsaldo van Excelsior is niet goed
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Stand na rust is bedoeld als stand in de rust (na 45 min)...?
PSV heeft al 12 doelpunten gemaakt... __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
ADO
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
ADO Den Haag, Bulykin, Rusland.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mooi werk Ray!
Overigens zie ik dat je 'slechts' 33 spelers bij AZ hebt. Ik gok dat je Ramon (Bra), Koenders en Luirink niet hebt meegenomen, maar die behoren wel tot de selectie. Verder kun je discussiëren over het feit of je Didulica als Australiër moet zien, gezien het feit dat hij Kroatisch international is (geweest). __________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Stats] Nationaliteiten in de Eredivisie 2010/2011.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|