![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() ![]() Selectie 2010/2011 inclusief rugnummers: Doelverdedigers Martijn van Strien (1) Stefan Toonen (22) Kevin Balvers (23) Verdedigers Jasper Bolland (2) Wilco Krimp (3) Bas Mooij (4) Henri de Graaf (5) Cerezo Fung a Wing (12) Peter Vastenhouw (13) Tony Tol (15) Middenvelders Nick Kuipers (6) Raymond Bronkhorst (7) Ferdinand Katipana (8) Ceriel Oosthout (10) Wouter van Hoof (14) Maikel de Harder (17) Mike van de Laar (18) Justin van Groen (19) Guido de Graaf (20) Aanvallers Kwong-Wah Steinraht (9) Tim Peters (11) Georey Verwey (16) Damiano Schet (21) Technische staf Trainer Jan Zoutman Assistent-trainer Johan de Man Prijzenkast: Afdelingstitels (31×) 1937, 1946, 1947, 1948, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1964, 1965, 1966, 1968, 1972, 1973, 1976, 1977, 1982, 1983, 1984, 1986, 1988, 1995, 1998, 1999, 2005, 2006, 2007, 2009, 2010 Landskampioen zaterdagamateurs(15×) 1954, 1955, 1956, 1964, 1976, 1977, 1982, 1983, 1984, 1995, 1998, 1999, 2006, 2007, 2010 Algeheel amateurkampioen van Nederland (6×) 1976, 1977, 1983, 1995, 2006, 2010 KNVB-beker zaterdagvoetbal (3×) 1957, 1962, 1974 Districtbeker West I (3×) 1981, 1996, 2003 KNVB beker voor amateurs (1×) 1996 Supercup (1×) 2006 Sportploeg van het jaar (1×) 1975
Laatst gewijzigd door denthemen; 28-07-10 om 00:56 __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hebben we nog IJsselmeervogels liefhebbers hier?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ze gaan promoveren
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Beetje jammer van die gekopieerde Wikipedia-teksten
. Zelfs de [1]'s niet even eruit gehaald...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Je bent vrij om zelf met een tekst te komen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
De topics die ik open voorzie ik allemaal van een originele, zelfgeschreven tekst ja
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zolang er maar genoeg informatie in staat is het voldoende imo
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yeahinho/Dethemen, ik nodig jullie graag een keer uit om te komen kijken.
En TerrorRobbie eigenlijk ook, het is tenslotte het Ajax van het amateurvoetbal. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik kom graag een keer kijken
Spreken we van te voren even af
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sjimmie ook mee ?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
WZV-meeting bij de Vogels.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Ik vond de supporters wel sympathiek
__________________ La buena vida es cara. Hay otra mas barata, pero no es vida. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Woon er vlak bij, mooie feestjes zijn het altijd
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bassie, hoeveel jaartjes kom jij inmiddels nu al bij de Vogels? En hoe is het ook alweer tot stand gekomen? Stond me iets bij dat je in 2005 toen werd uitgenodigd voor de kampioenscompetitie ofzo?
Want op zich is het toch ook weer niet naast de deur. Dus je moet wel echt gegrepen zijn door de club natuurlijk, om inmiddels vrijwel alle wedstrijden te bezoeken! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Goede vriend van mij die ik al vanaf school ken woont in Bunschoten, daarmee was ik al eens 1 of 2 keer mee naar IJsselmeervogels geweest. Toen ben ik inderdaad in 2005 mee naar de kampioenscompetitie wedstrijden geweest, op één of twee na geloof ik. Toen ook nog eens het algeheel kampioenschap. Dus eigenlijk ben ik een succes-supporter ![]() Het seizoen erna ben ik bij veel wedstrijden geweest, niet allemaal maar wel flink wat. Vanaf het seizoen daarna(2007, enige zonder kampioenschap!) ben ik in principe elke wedstrijd geweest(uit en thuis) al zijn er elk seizoen wel één a twee wedstrijden waar je niet bij kan zijn. Ook dit seizoen topklasse ga ik voor alle wedstrijden al zal er wel een keer tussen zitten dat ik niet kan. Maar dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. De afstand tot de Westmaat valt vanaf mijn huis nog wel mee tegenwoordig. Totale reistijd een half uurtje met de auto, heen en terug samen dus. Enige is dat ik dus bijna altijd de drank moet laten staan
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Half uur valt inderdaad nog wel mee dan ja, had het idee dat het verder was. Wel leuk dat je er zo fanatiek in bent geworden, want het lijkt me toch anders dan met een club waar je zelf bijvoorbeeld ooit bent begonnen met voetballen en dergelijke. Al uitgerekend hoeveel kilometers jullie komend seizoen meer mogen gaan reizen trouwens? Las laatst ergens de berekening voor Katwijk, was toch een aardig verschil!
Overigens in 2005 speelden de Vogels niet om de landstitel, want ze moesten de zaterdagtitel aan iemand anders laten. Dus zal dan de nacompetitie van 2006 zijn geweest uiteindelijk. Seizoen met Stanley Tailor en Gijs van Manen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Je hebt gelijk, het seizoen 2005/2006. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
De OP kan trouwens wel een pimpbeurtje gebruiken. Huidige selectie erbij misschien, wat historische spelers....
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ach, dat gekopieerde Wiki-tekstje is meer dan genoeg volgens onze mod hoor
.hij heeft zelfs de [1]'s eruit gehaald
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
Laatst gewijzigd door F1bas; 27-07-10 om 18:20 |
|||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Rust: IJsselmeervogels - Umm Salal 0-0. Hoe groot wil je de kansen missen? Na 2 minuten al vanaf 2 meter overschieten haha.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Thnx Bas, zet het in de OP
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Jezus, die keeper van Umm Salal is echt een clown ![]() Gabri blijft wel een held, Ten Cate zat te huilen tegen de scheids. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
![]() Hier nog de elftalfoto voor in de OP. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Had die fotograaf niet even netjes recht en in het midden kunnen staan?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Stefan Toonen, daar moet ik bij voorbaat al om lachen als ik die zie. Zal wel gewoon reserve achter Van Strien worden toch?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee, door alle Stefan Toonen verhalen uit zijn periode bij TOP Oss. Maar die zijn over het algemeen niet geschikt voor fora.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Toonen is toch die doelman die op zijn 24e 4e keeper bij Feyenoord werd en vervolgens door PSV weggekaapt werd om daar in Jong PSV te keepen?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
F1bas, geef eens antwoord op Riro's vraag!
Eindelijk iemand van buiten het amateur-kliekje die zich in deze topics meldt (en ook met een interessante vraag) en dan zwijg jij haar dood .
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Thuis komen er gemiddeld 2000 man/vrouw maar die zijn lang niet allemaal fanatiek. Uit gaan we sowieso altijd met 1 bus maar het grootse deel van de supporters gaan gewoon met de auto. Zou echt niet kunnen zeggen hoeveel dat er zijn maar we zijn regelmatig met meer dan de thuisspelende club. Maar hoeveel exact? Geen idee. En ja, als je dan kampioen kunt worden zie je ook bij ons gasten lopen die je verder het hele seizoen niet ziet en dat geldt ook voor de kampioenscompetitie(s), dan krijg je opeens 15 bussen vol. Al is dat een hele andere sfeer, dan zijn mensen misschien eerder geneigd met de bus te gaan in plaats van de auto. Niet in laatste plaats door de drank. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Uit reizen normaal gesproken enkele honderden fans mee dus. Denk dat Riro zich dat voornamelijk afvroeg.
De meeste mensen hebben totaal geen idee hoe dat gaat bij amateurclubs als IJsselmeervogels. Best een flink aantal eigenlijk, als je het af zet tegen de Jupiler League. Maar goed, voorheen was de afstand natuurlijk over het algemeen minder groot, er is geen last van combi's, clubcards, enz en er wordt gewoon lekker op zaterdagmiddag gevoetbald. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Wat kost een gemiddeld uit-kaartje in de JL-league? Bij ons gemiddeld 6 euro, dat scheelt denk ik ook wel iets. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik wilde het niet noemen, maar ook dat scheelt inderdaad flink. In combinatie met combi's gaat het echt om achterlijke bedragen, euro of 30/40 is dan 'normaal'. Een spaarzame wedstrijd die op eigen vervoer bezocht mag worden (of met auto-combi) kost minstens een tientje, vaak 15 of zelfs 20 euro (in Volendam).
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik zou nog best eens willen kijken bij een amteurclub als deze, Zo groot
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Autocombi is vaak tussen de 7 en de 10 euro.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik vrees dat scorend vermogen ons komend seizoen gaat opbreken. Voor de rest hebben we weer prima versterkingen binnen gehaald, het is alleen even afwachten wie nu de plek van Kevin gaat innemen, er zijn verschillende mogelijkheden.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
het vertrek van de gebroeders winter is toch wel een grote aderlating? Zou RBB momenteel niet beter zijn?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
IJsselmeervogels; de meest succesvolle voetbalamateurvereniging van Nederland.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|