![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() En hopelijk een gooi doen naar de titel. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
GAE is wel een keer klaar voor de eredivisie ja. Ze doen elk jaar goed mee in de JL, wat toch lang niet ieder team doet.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het moet alleen nu weer op z'n plek vallen. Doorgroeien met een vaste selectie is niet mogelijk. Wel een gemiste kans tegen Willem II. Nu is het weer hopen dat het balletje van meet af aan goed gaat rollen.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Met Cambuur ben je eigenlijk wel favoriet. Al weet ik niet wat Sparta nog overhoudt.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jammer, maar zoiets hou je toch niet tegen. Wat wel jammer is is dat een flink deel van de transfersom naar de investeerders gaat. Maar dat was ook de enige mogelijkheid om Çolak uberhaupt te kunnen kopen. We hebben er iig best plezier van gehad.
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het is jammer, maar je kon er op wachten. Ook omdat hij altijd al wel graag wilde vertrekken voor positieverbetering.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ik heb eigenlijk totaal geen idee hoe de potentiële elf voor komende maandag eruit gaat zien
![]() Anyone? __________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Padt
Droste, Parnela, Bus, Vosselman Van den Ouweland, Janota, Hollart Pedro, Van der Biezen, Gerritsen Zoiets lijkt me.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Vogelsang voor Janota, en dan lijkt het me wel kloppen.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat zijn jullie verwachtingen? Vind de opstelling nou niet super eigenlijk.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik denk plek 3 tot 6 ofzo. Ik verwacht niet dat ze meestrijden om de titel.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Inmiddels 4000 seizoenskaarten verkocht. Prima aantal.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja, dat is een mooie solide basis.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zou voor GAE een uitstekende aanwinst zijn.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Definitief:
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ach ze gaan er met v Beukering niet persee op achteruit.
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vandaag spelen ze tegen de toppers van Almere City...
0-5 1-5 lijkt me redelijk __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Met hangen en wurgen 2-1 gewonnen, maar da's ook weer typisch GAE.
Punten zijn binnen
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ach 12-1 2-1 wat scheelt het!
3 punten behaald en de supporters van Almere City gaan bedroefd met een auto naar huis... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pi pa Pedro! Was natuurlijk ook niet gemakkelijk, net na die Almere City oorwassing. Die wilden wat laten zien en zich revancheren.
Mooi niet gelukt.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bah bah, zure shit. Ik hoop dat hij volledig zal herstellen en de mensen weer kan laten genieten. Wordt hard werken. Kop op!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Als GAE promoveert, hoop ik ook dat Zwolle naar de Eredivisie komt. Dat levert weer een mooie derby op.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Eens kijken of de verbouwde Adelaarshorst zijn charme heeft kunnen bijhouden. Op naar de Vetkampstraat iig!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kan een leuke wedstrijd worden op 10 november!
Laatst gewijzigd door Hendril; 29-09-10 om 14:11 Reden: andere dag |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat maakte die keeper weer een fout bij de 3de goal!
Vorig jaar hadden ze nog een keeper die punten pakte... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Haha. Terwijl het op de route ligt als hij van de snelweg komt en er op gaat. Haha
__________________ Als ik Ferrer hoor praten denk ik aan Corkey Tatcher... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Naar eigen zeggen boden de Vogels hem 80.000 euro, maar zag hij het zelf niet zitten in de Topklasse te spelen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Teleurstellend 8e met 5 nederlagen en 5 winstpartijen. Wel een goede partij tegen MVV. Weet iemand hoe Sergio Padt het doet?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Stabiel, prima doelman.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
En een eenmalige rentree van Paultje Bosvelt in een oefenduel
![]()
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Morgen een minuut stilte voor de supporter die afgelopen vrijdagnacht is overleden. Werd onwel voor de wedstrijd GAE - Fortuna. Half uur in het stadion gereanimeerd maar alsnog in het ziekenhuis overleden.
.
|
|
|
|
|
#45 |
|
Is het toch toegestaan?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat is de Adelaarshorst hard achteruitgegaan met de verbouwing
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik zag op Rodaworld foto's van en vanuit het uitvak, echt schandalig dat Eagles daar mensen in stopt en er ook nog een prijs voor durft te vragen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Is het erger dan in Breda?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Breda is een verademing tegenover de Adelaarshorst! Denk dat ik afgelopen woensdag in het, met grote afstand, slechtste uitvak (waar ik zelf aanwezig was) heb gestaan...
Dit was echt een drama. Kreeg niet eens mee wat er op de andere helft gebeurde (kreeg ook enkel mee dat er gescoord werd doordat Tyton voor ons vak stond)! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Go Ahead Eagles #2 Met 10 nieuwe aankopen het seizoen in
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|