![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-
|
De titel Kampioen Zondagamateurs is binnen en de receptie in verband met het kampioenschap Hoofdklasse B zit er ook al weer op. Nu volgen voor v.v. Gemert nog twee mooie wedstrijden om het algeheel kampioenschap van Nederland en wel tegen IJsselmeervogels uit Spakenburg dat al eerder zaterdagkampioen is geworden.
IJsselmeervogels is voor v.v. Gemert zonder meer een geduchte tegenstander en hoort al jaren tot de absolute top van het amateurvoetbal in Nederland. Daarmee zijn alle ingredienten aanwezig voor alweer een mooie voetbalhappening. Bovendien heeft Gemert tegen AFC Amsterdam en De Treffers laten zien dat het ook in belangrijke wedstrijden durft uit te gaan van de eigen kwaliteiten en zich niet laat beinvloeden door de reputatie van de tegenstander. KNVB heeft bepaald dat beide wedstrijden op een zaterdag gespeeld moeten worden. Op zaterdag 12 juni a.s. speelt Gemert om 17.00 uur op Sportpark Molenbroek een thuiswedstrijd. De uitwedstrijd in Spakenburg is op zaterdag 19 juni om 18.00 uur, waarbij rekening is gehouden met de de WK wedstrijd Nederland -Japan die om 13.30 uur begint. Entreekaarten voor de thuiswedstrijd (ook voor leden) kosten opnieuw € 6 voor volwassenen en € 3 voor kinderen (t/m 12 jaar ) en voor 65 +. Op donderdag 10 juni is tussen 19.00 en 21.00 een voorverkoop in de kantine van v.v. Gemert en op zaterdag 12 juni zijn kaarten ook normaal verkrijgbaar bij de kassa's. Wij adviseren onze supporters om zaterdag tijdig naar Sportpark Molenbroek te komen en bij voorkeur te voet of per fiets als dat mogelijk is. Er is in Gemert en omgeving veel belangstelling voor deze topwedstrijd en we verwachten ook veel supporters uit Spakenburg. Het zou mooi zijn als onze spelers opnieuw door minstens 2.500 supporters aangemoedigd worden , liefst ook nog zoveel mogelijk in de zwart-witte clubkleuren. Breng gerust spandoeken, toeters en bellen mee , maar laat alle vuurwerk thuis. Afsteken van vuurwerk, bengaalse fakkels e.d. is door de KNVB verboden. De KNVB heeft tevens aangekondigd dat ze extra zal toezien op naleving van de veiligheidsregels. Daarom zullen wij, bij eventuele boetes van de KNVB voor overtredingen, deze boetes verhalen op de veroorzakers hiervan. Wij rekenen er op dat ook deze wedstrijd in Gemert goed zal verlopen. Gezien het positieve gedrag van onze supporters tijdens de wedstrijden tegen AFC en De Treffers (zoals dat altijd al het geval is) hebben wij daar alle vertrouwen in. Wilt u nog een keer nagenieten van de spectaculaire wedstrijd De Treffers- Gemert van zaterdag 5 juni, dan hebben wij goed nieuws voor u. Gemert Centraal T.V. zend op donderdag 10 juni om 19.00 uur deze wedstrijd in haar geheel uit op de lokale televisie. Voor meer toelichting zie de website Omroepcentraal.nl Kijk voor mooie foto's van de wedstrijd, de huldiging na afloop in Groesbeek en de thuiskomst van het team in Gemert ook eens naar het fotoalbum op deze site (via hoofdmenu en item nieuws ). Bestuur v.v. Gemert. Trainer Gemert: Bert Ruijs Trainer IJsselmeervogels: Jan Zoutman Afwezigen Gemert: Erik van Dijk (geschorst), Jorzolino Falkenstein (geschorst) en Pim van Zutphen (vakantie). Afwezigen IJsselmeervogels: Tony Tol (geschorst). Hopen op een prachtig zonnetje, mooie pot. Gezellig is het sowieso op Sportpark Molenbroek en in de kantine en overigens zal het druk worden. NOS zal verslag uitbrengen van de wedstrijd. Tot zaterdag! Laatst gewijzigd door johangemert; 08-06-10 om 14:23 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tony Tol(rechtsback) is geschorst.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
|
Ik ben benieuwd hoe druk het wordt! Ik denk zo'n 6000 ongeveer.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gaat de NOS daar inderdaad verslag van uitbrengen? Hoe en waar doen ze dat? Zal voor het eerst zijn volgens mij.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En voor het laatst, haha.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kampioenschap oude stijl kan niet meer, maar ook volgend jaar spelen er natuurlijk nog twee clubs om de landelijke amateurtitel. Misschien wint FC Oss hem dan wel.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zal wel teletekst-bijhouden worden denk ik?
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
-
|
Of komen kijken Vaduz!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
IJsselmeervogels kan zaterdag tegen Gemert gewoon beschikken over Bas Mooij. De centrumverdediger liep in de wedstrijd tegen Excelsior'31 tien dagen geleden een gebroken neus op. Inmiddels traint Mooij gewoon weer mee, met een op maat gemaakt masker.
Ook Iwan Axwijk is weer fit. Hij liep in de warming-up voor de wedstrijd tegen Excelsior'31 een spierblessure op. Tony Tol is tegen Gemert niet van de partij. Hij is geschorst. IJsselmeervogels speelt de komende twee zaterdagen uit en thuis tegen zondagkampioen Gemert. De winnaar van die tweekamp is amateurkampioen van Nederland. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Hopelijk wordt het de IJsselmeervogels. Als Gemert kampioen zou worden dan zou dat wel erg zuur zijn voor de Treffers.
__________________ Hup Feyenoord |
|
|
|
|
|
#11 |
|
-
|
Wat is daar zuur aan? Dit is niet de schuld van Gemert. De scheidsrechter is een aantal keren de fout ingegaan. De Treffers speelde zaterdag niet om te winnen. Dat het nu teleurstellend voor ze is, begrijp ik goed.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
10 bussen dus morgen en genoeg die met de auto gaan.
10 valt een beetje tegen maar het wordt druk genoeg morgen qua rooien. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik had wel wat meer bussen verwacht van jullie moet ik zeggen. Maar als er veel op eigen vervoer komen snap ik het! Ik heb er zin in, nou nog hopen op een mooi resultaat..
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben benieuwd morgen. Als het op een dag dat ik niks te doen had was geweest, was de kans aanwezig dat ik af zou zakken naar Gemert...
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Een kleine overwinning voor Gemert of een gelijkspel is voor de spanning natuurlijk het leukst. Kan Gemert niet exact inschatten, maar met IJsselmeervogels heb je ook altijd het gevoel dat het zomaar 0-3 of 0-4 kan worden.
Hopen op een mooie pot voor Johan, Geert en Bas! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Het wordt spannend vanmiddag. We gaan zien wat het wordt. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
0-1 staat het nu.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Klopt, doelpunt van Kevin Winter in de 73e minuut.
Het zou jammer zijn voor de spanning als het zo blijft, al werd Lisse twee jaar geleden ook nog landskampioen nadat ze de eerste wedstrijd thuis verloren. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
0-1 gebleven?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Prima resultaat al had de 0-2 er de laatste 5 minuten er echt in gemoeten.
Gemert viel mij behoorlijk tegen, op 2 gevaarlijke aanvallen in de eerste helft na. Ook conditioneel zaten ze er in de 2e helft al heel snel doorheen. Dit geeft een prima gevoel voor de 2e helft, dit moeten we zeker thuis af kunnen maken. Al blijft het voetbal ![]() Er was zo'n 4000 man en volgens mij kon iedereen onze supporters goed horen ![]() Al met al een verdiende zege. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Een mooie basis is gelegd Bas.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Is van Strien eerste keeper bij de Vogels?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die heeft inderdaad de strijd gewonnen van Sjoerd Rensen, die naar Bennekom vertrekt. Komend seizoen krijgt Van Strien een nieuwe concurrent in Oscar Moens-look-a-like Stefan Toonen (ex-TOP Oss, Feyenoord 3 en PSV 3). Dus zal wel eerste man blijven.
Goede start in elk geval, lijkt me niet dat de Vogels dit nog weg zullen geven. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jammer maar helaas, ik denk dat jullie een stukje te sterk waren voor ons Gemert. Al moet ik zeggen dat wij onze kansen ook hebben gehad.
Volgende week er nog maar een keer voor gaan dan met 2 van de 4 afwezige van gister er weer bij! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik zou mij vooral zorgen maken om het conditionele aspect. Jullie leken er al naar de eerste helft bijna doorheen te zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
-
|
Dat is onzin, ik vond een gelijkspel wel verdiend. Als wij Van Dijk en Falkenstein terug hebben, dan gaat het toch nog heel spannend worden!
want de Vogels vielen ook een beetje door de mand. Ik denk dat Gemert een beetje met schrik heeft gespeeld. Tegen het 'grote' Ijsselmeervogels. Je ziet wel dat we tegen niemand onder hoeven te doen! |
|
|
|
|
|
#29 | |
Maar succes hoor volgende week. We gaan wel zien wie dan de beste is. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
-
|
Nee nee klopt, toch wel verdiend gewonnen. Al hebben wij ook 2 dot van kansen gehad. Verder wel mooi die sfeer bij jullie. Dus zal mooi worden volgende week. Overigens hebben jullie een topkeeper. Ik heb zelden zo'n goede keeper gezien. Wij komen vrijdag al!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Van Strien is niet voor niks een oud-prof. Was ook bij ons en Telstar een heel degelijk keepertje. Zegt genoeg over het 'amateur'voetbal van tegenwoordig dat ie zelf terug is gegaan naar de hoofdklasse...
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Klopt ook wel Yeahinho. Zie ook dit seizoen. IJsselmeervogels heeft alleen nog maar spelers gehaald uit het betaald voetbal, lijken niet eens meer in de Hoofdklasse te scouten.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Duel om de supercup niet in de Arena.
ALGEMEEN - Bekerwinnaar Dongen en de winnaar van het algeheel amateurkampioenschap, IJsselmeervogels of Gemert, spelen de wedstrijd om de supercup niet in de ArenA, meldt BN de Stem. De afgelopen weken meldde diverse media het treffen tussen de twee clubs als voorwedstrijd van de strijd om de Johan Cruijff schaal. Dat is dus niet het geval. Wie het fabeltje de wereld in heeft geholpen? Waarschijnlijk Dongen-trainer Ronald Schuermans: "Ik denk dat ik dat was", aldus Schuermans, "Ik dacht dat ze dan wat harder zouden lopen in de finale.". Dat lukte aardig, want Dongen won afgelopen zaterdag met ruime cijfers (5-1) van Sneek Wit-Zwart. De wedstrijd wordt nu `gewoon`, zoals de reglementen voorschrijven, gespeeld op sportpark de Biezen, het thuishonk van de bekerwinnaar. Voorzitter Chris van der Waarden was zondag alweer over het missen van de ArenA heen. "Prachtig dat we 14 augustus thuis opnieuw zo'n geweldige wedstrijd hebben. Weer een gelegenheid om de top van het amateurvoetbal te laten zien wie wij zijn." Zaterdag wordt de tegenstander van de zondageersteklasser bekend. Het eerste duel om de landstitel werd zaterdag in Gemert met 0-1 gewonnen door IJsselmeervogels. Met dank aan: BN de Stem Foto: Orangepictures bron: Hoofdklasse.org |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Dik gedrukte klopt volgens mij ook niet. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
RTV Utrecht mediaplayer: Namen en Rugnummers van maandag 14 juni 2010
Samenvatting van afgelopen zaterdag. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgens mij hebben zowel Gemert en IJsselmeervogels geen schorsingen of missende spelers.
Wij missen alleen onze langere tijd geblesseerden Katipana en Henri de Graaf. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Klopt, dat moet geloot worden.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Voel je je ook wel kut, mis je de finale vanwege een vakantie
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Morgen is het zover! Morgen word bekend wie zich algeheel amateurkampioen van Nederland mag noemen. Ik heb er zin in, eerst ff Nederland kijken en dan met de bus richting Spakenburg. Nou nog hopen dat we een mooi resultaat neer kunnen zetten.. heb er zeker nog vertrouwen in!
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Dat de beste mogen winnen. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
De scheidsrechter stond vandaag in de krant hier. Een Dordtenaar. Had een fijne week, want zijn dochter was geslaagd voor haar examen en hij heeft van de KNVB gehoord dat hij volgend seizoen Topklasse zondag zal fluiten.
Hij heeft de hele week al beide websites gelezen, is op de hoogte van de gebeurtenissen vorige week en wil er vooral van gaan genieten vanmiddag. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Deze supporter herken ik nog van vorig jaar:
![]() En Gemert heeft ook Bavariameisjes meegestuurd: ![]() Over 20 minuten begint de wedstrijd. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
De buit lijkt inmiddels wel binnen, of er moet net zo'n wonder als vorig jaar gebeuren:
IJsselmeervogels - Gemert: 6. Wouter van Hoof 1-0 IJsselmeervogels - Gemert: 19. Jeffrey Winter 2-0 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wedstrijd begon om 1700?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
18:00u.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gelopen koers inderdaad, zoals wel te verwachten viel na vorige keer. Laatste landstitel oude stijl dus naar de Vogels, die daarmee onderstrepen waarom ze gezien worden als beste amateurclub aller tijden.
Inmiddels zelfs 3-0 door Jeffrey Winter. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bronkhorst ook de 4-0 nog gemaakt. Conclusie: zesde landstitel voor IJsselmeervogels. Van harte F1Bas!
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Algehele amateurtitel Gemert - IJsselmeervogels
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|