![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nu de zes kampioenen bekend zijn, gaan we uitmaken wie de kampioenen van de zaterdag- en zondagamateurs worden dit seizoen
Om daarna uiteraard in een play-off tot de algeheel amateurkampioen te komen.HOOFDKLASSE ZATERDAG A: BVV BARENDRECHT ![]() Barendrecht werd met een totaal van 61 punten kampioen in de hoofdklasse A, 7 punten voor naaste concurrent VV Capelle. Topschutter: Alexander van Dommelen (19 doelpunten) Vorig seizoen in hoofdklasse A: 3e (winnaar landelijke amateurbeker) Trainer: Jack van den Berg (4e seizoen) Doel: Remy Brugts, Mark Zegers (FC Omniworld), Edwin van Zwieteren Verdediging: David Almeida, Marco de Borst, Roelof Breukhoven (Sparta AV), Roël Gorré (ASWH), Rutger van der Kleij (RBC Roosendaal), Richard Lodder, Pacho Makaya, Patrick Stolk, Richard Valkhof, Xander van der Veeke Middenveld: Erwin Bravenboer, Alex van Dommelen, Perry van Eijken (’s-Gravendeel), Stanley Husen, Ferry van Lare (ASWH), John de Ronde, Jermaine Sandvliet Aanval: Javier Brouwer (DOTO), Michael van Dommelen, Arjan Human (ASWH), Miquel Lopes Silva (TOGR), Paul Norbruis (Excelsior), Niels Versteege (eigen jeugd) HOOFDKLASSE ZATERDAG B: IJSSELMEERVOGELS ![]() IJsselmeervogels werd met een totaal van 60 punten kampioen in de hoofdklasse B, 2 punten voor naaste concurrent Sparta Nijkerk. Topschutters: Kwong-Wah Steinraht en Jeffrey Winter (12 doelpunten) Vorig seizoen in hoofdklasse B: 1e Trainer: Roy Wesseling (3e seizoen) Doel: Kevin Balvers, Sjoerd Rensen (FC Dordrecht), Martijn van Strien (Telstar) Verdediging: Lion Axwijk, Jasper Bolland, Henri de Graaf, Robbert de Graaf, Ferdinand Katipana, Bas Mooij, Tony Tol (FC Utrecht), Peter Vastenhouw (eigen jeugd) Middenveld: Iwan Axwijk (FC Lisse), Raymond Bronkhorst, Yannick Cornelisz, Guido de Graaf (eigen jeugd), Maikel de Harder (FC Utrecht), Wouter van Hoof, Kevin Winter Aanval: Djuric Ascencion (Rijnsburgse Boys), André Kemper, Hilmi Mihçi (Young Boys), Johan Pater (AGOVV Apeldoorn), Kwong Wah Steinraht, Geoffrey Verweij (FC Emmen), Jeffrey Winter HOOFDKLASSE ZATERDAG C: EXCELSIOR '31 ![]() Excelsior '31 werd met een totaal van 54 punten kampioen in de hoofdklasse C, 3 punten voor naaste concurrent Harkemase Boys. Topschutter: Niki Leferink (18 doelpunten) Vorig seizoen in hoofdklasse C: 10e Trainer: Dennis Demmers (2e seizoen) Doel: Alex Calkhoven (SVVN), Vicente Fernandez Hesselink, Arjan Kok (HHC Hardenberg) Verdediging: Niek Davina (FC Twente), Stef Lamberink, John Lubbers (Heracles Almelo), John van Pijkeren, Arjan Schooten, Kevin Siemelink (Go Ahead Eagles) Middenveld: Sjors Brugge, Gerald ten Hove, Rob ten Hove, Amanuel Isa, Bunyamin Özkök (Go Ahead Eagles), Dylan Siemerink, Lourens Smids, Michel van Zundert (SteDoCo), Coen Zwollo Aanval: Niels ten Hoeve (SVZW), Gerald Janssen, Niki Leferink, Maarten Smit, Marco Stegeman ------------------------------------------------------------------------- Het programma bij Zaterdag di 11/05 Barendrecht - IJsselmeervogels 0-0 za 15/05 IJsselmeervogels - Excelsior '31 2-1 za 22/05 Excelsior '31 - Barendrecht 1-1 di 25/05 IJsselmeervogels - Barendrecht 4-0 za 29/05 Excelsior '31 - IJsselmeervogels 0-1 za 05/06 Barendrecht - Excelsior '31 3-1 1. IJsselmeervogels 4-10 2. Barendrecht 4-5 3. Excelsior 4-1 ------------------------------------------------------------------------- HOOFDKLASSE ZONDAG A: AFC ![]() AFC werd met een totaal van 57 punten kampioen in de hoofdklasse A, 9 punten voor naaste concurrent Argon. Trainer: Cor ten Bosch Doel: Raymon van Emmerik, Kerwin Hartman, Maxim Singels Verdediging: Benjamin Pinto, Said Moumane, Bertjan Wijers, Peter Post, Kevin Vermeij, Mike Ruyter, Tatchary Langguth Middenveld: Willem Scheerens, Laurens Samsom, Bobby Gehring, Wout Meulemans, Raymon Ruyter, Magid Jansen, Lutzen Brink Aanval: Steve Kenepa, Sjoerd Jens, Sergio Parris, Chelton Linger, Daryl van Mieghem HOOFDKLASSE ZONDAG B: GEMERT ![]() Gemert werd met een totaal van 54 punten kampioen in de hoofdklasse B, 2 punten voor naaste concurrent Baronie. Trainer: Bert Ruijsch Doel: Sven van Ommeren, Rob van de Crommenacker, Kevin van de Klooster Verdediging: Bart van Berlo, Mark van Dijk, Jorg Hazenveld, Jan Willem van der Putten, Jan Roosjen, Pim van Zutven Middenveld: Bas van de Berk, Erik van Dijk, Irfan Gadzo, Robbert van Lankveld, Jens Leyten, Dave Rijksen Aanval: Ronald van Herpen, Frank Kohlen, Jorzolino Falkenstein, Ralph van der Putten, Bas van der Reijken, Sjoerd Vogels HOOFDKLASSE ZONDAG C: DE TREFFERS ![]() De Treffers werd met een totaal van 55 punten kampioen in de hoofdklasse C, 3 punten voor naaste concurrent FC Lienden. Trainer: Johan de Kock Doel: Niels Kornelis, Erik Makaay Verdediging: Jim van Alst, Bas Bakker, Rick Hubers, Fabian Peppinck, Frits van Putten, Dirk Visscher, Bram van Wanroij, Jasper Zuidwijk Middenveld: Ricky Bochem, Robin Janssen, Ahmet Kilic, Bjorn Suppers, Davy van Verseveld Aanval: Derek de Bruijn, Saïd Echargui, Tony de Groot, Rik van den Langenberg, Jihan Ouchene, Aleh Putsila, Orin de Waard ------------------------------------------------------------------------- Het programma bij Zondag do 13/05 De Treffers - AFC 1-1 zo 16/05 AFC - Gemert 0-0 zo 24/05 Gemert - De Treffers 3-1 do 27/05 AFC - De Treffers 1-4 zo 30/05 Gemert - AFC 1-0 zo 06/06 De Treffers - Gemert 2-2 1. Gemert 4-8 2. De Treffers 4-5 3. AFC 4-2 ------------------------------------------------------------------------- Zaterdag versus Zondag za 12/06 Gemert - IJsselmeervogels za 19/06 IJsselmeervogels - Gemert ------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En de winnaar hiervan promoveert naar de Eerste divisie toch?
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ziet er voor Gemert netjes uit, ze kunnen zelfs met één goal verschil verliezen. Maar goed, ze zijn er nog niet.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
-
|
Ja Gemert heeft het helemaal in eigen hand. Wist je trouwens dat er nog nooit een club in een algeheel kampioenschap 10 punten heeft gehaald? Ijsselmeervogels heeft dat dus al gehaald, Gemert kan dat ook nog halen. Zou wel knap zijn, als ze dat allebei halen. Overigens nog een weetje, Bij Gemert is Jorzoline Falkenstein geschorst en bij De Treffers is Jasper Zuidwijk weer geschorst. Weet iemand of Ricky Bochem weer fit is van een blessure?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
-
|
Morgen mijn club als poster in de VI!
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
Bij ons is de rechtsback geschorst maar daar is een goede vervanger voor. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
F1Bas, zag dat je in het vorige deel nog iets over de 6 gele kaarten van Winter schreef. Vanaf 4 kaarten is elke volgende kaart automatisch een schorsing, dus hij zat al in dat gevaarlijke gebiedje.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Enig idee of die regels nog worden aangepast ivm de topklasse(meer wedstrijden)? |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
Wanneer stapt de knvb is van dit kaartenbeleid af en stellen ze niet gewoon dezelfde regeling als bij het profvoetbal op? Iemand enig idee of dit volgend jaar in de topklasse wel is? |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ga er maar niet vanuit dat ze dat zullen wijzigen. Dat ze die optelregel hebben laten vallen was al vrij revolutionair.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik was jullie even kwijt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Want die staan bij mij in de VI! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben er trouwens niet bij in Barendrecht. Ik ga kijken naar het 2e elftal die een 4-2 goed moeten maken tegen AFC 2 om het landskampioenschap.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Ik zou eerst 's avonds nog gaan naar Gemert - De Treffers, dat gaat helaas niet door. Even een weekje rust voor de 2 cruciale wedstrijden
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ze zullen wel balen, anders was het daar ook een vetpot geworden qua opbrengsten.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nou ja, je had in elk geval gratis naar binnen gekund Vaduz, want Barendrecht vraagt morgen geen entreeprijzen.
Eigenlijk raar dat dit duel toch door moet gaan, al doet de KNVB dat altijd. Maar neem alleen al de reiskosten die Excelsior '31 moet maken nu.... Ik ben er ook niet morgen, ga naar het Onder 23 toernooi bij Heerjansdam. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Barendrecht wint de laatste wedstrijd om het zaterdagkampioenschap van Excelsior en blijft daarmee ook boven Excelsior in de stand.
Barendrecht - Excelsior 3-1 0-1 Özkök, 1-1 Alex van Dommelen, 2-1 Michael van Dommelen, 3-1 Perry van Eijken Eindstand 1. IJsselmeervogels 4-10 (7-1) 2. Barendrecht 4-5 (4-6) 3. Excelsior 4-1 (3-7) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De Treffers staat op 1-0 nu tegen Gemert.
Kwartiertje bezig |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
De Treffers tegen de IJsselmeervogels zou wel een mooie klassieke finale zijn. Zijn dat niet de succesvolste zondag- en zaterdagclub?
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Begreep dat er slechts 75 toeschouwers op de Bongerd zouden zijn geweest. Weet niet of BVO is geweest en dit kan bevestigen?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gemert-fans gefeliciteerd, zal wel een aardig feest zijn.
Tot volgende week! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dankjewel
KAMPIOENENN zometeen ff naar de kantine en de spelers verwelkomen/huldigen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Netjes Gemert
. 2-0 achter en toen 2x Ronald van Herpen lees ik.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gefeliciteerd Geert & Johan!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vet
![]() Nu nog IJsselmeervogels verslaan |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat een wedstrijd, 2-0 achter komen en 2-2 terugkomen. De Treffers kwam al vroeg op voorsprong door een ongelukkig eigen doelpunt. Na de 2-0 maakte de Treffers de 3-0, maar die werd gelukkig afgekeurd
. Net voor rust scoorde van Herpen de 2-1. Tijdens de rust overigens nog een klein opstootje met makaay in de hoofdrol. In de 2e helft startte Gemert beter en scoorde wederom via van Herpen, 2-2. Hierna barstte het feest los bij de Gemert supporters. De Treffers raakte hierdoor gefrustreerd en kreeg in een paar minuten tijd 2 rode kaarten waardoor het gedaan was, uiteindelijk pakte ze zelfs 3 rode kaarten. Op het einde mocht aanvoerder Mark van Dijk de schaal in ontvangst nemen en werd er flink gefeest. Volgende wedstrijd tegen de IJsselmeervogels zijn Jorzolino en Erik van Dijk geschorst. Jorzolino mocht tegen de treffers toch meedoen omdat het papierwerk van de wedstrijd tegen AFC, nog niet afgehandeld scheen te zijn. Erik van Dijk kreeg vandaag een onterechte rode kaart(?) wat nergens op sloeg. Hij ging overigens huilend het veld af. Maar dit mocht de pret niet drukken. Op naar volgende week in strijd om het algeheel kampioenschap! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Hoe onterecht zeg. Volgens mij was de scheidsrechter de enige die wist op "Zuid" waarom hij de 3-0 voor de treffers afkeurde. Gemert is een geflatteerd kampioen.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Wanneer worden die twee finalewedstrijden gespeeld? Gemert ben ik binnen drie kwartier, dus misschien ga ik wel even kijken.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zaterdag 12 en zaterdag 19 juni. Twaalfde speelt Gemert thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Waarom twee keer op zaterdag, of is dat altijd zo
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
-
|
Dankje allemaal! Het was een waanzinnig feest, niet normaal!
Het leek wel een thuiswedstrijd. Het was alleen maar Gemert en dat hoorde je ook wel. Direct na de 2-2 wilde ik bier halen in de kantine van De Treffers. Maar helaas schonken ze geen bier meer, wij zouden daar blijkbaar heel het sportpark hebben afgebroken na de 2-2 haha. Ik antwoordde daarop, weet je wat? Dan gaan we wel naar Gemert. ![]() Zaterdag 12 juni Gemert - Ijsselmeervogels 19.00 uur. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
-
|
http://www.youtube.com/watch?v=wrnJCvYHTmU
http://www.youtube.com/watch?v=MExnuKoFEHQ |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mooi resultaat van Gemert! Johan en Geert van harte, moet een goed feest zijn geweest. Sowieso de eerste keer in de clubhistorie, dat maakt het allemaal alleen maar mooier.
Wel een heet potje, getuige de drie rode kaarten voor De Treffers? |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
viel mee, na de 2-2 was het eigenlijk al gedaan en kon de treffers zich zelf niet meer in de hand houden. In mijn ogen 2 terechte rode kaarten. de 3e (Jim van Alst) was volgens mij helemaal niets aan de hand. Nadat de scheids met de grens had overlegt kreeg hij rood samen met van Dijk.
Zou Gemert hier nog in beroep voor kunnen gaan? |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Wat vond jij trouwens van de overtreding die begaan werd op Fabian Peppinck voordat de 2-1 viel? En heb jij enig idee waarom de eigen goal van Gemert afgekeurd werd? |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Ah kijk aan, een samenvatting van de wedstrijd. Duidelijke blunders van de arbitrage.
http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/606181/Kater-voor-De-Treffers-tegen-Gemert.htm |
|
|
|
|
|
#45 | |
De overtreding voorafgaand aan de goal van Van Herpen vond ik van wat ik zag wel meevallen. Verder vind ik die Erik Makaay maar een irritant mannetje. Al met al had de scheids een groot aandeel in de wedstrijd ja. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
-
|
@ Methodmich
Bedankt man! Ja het is zo'n groot feest in Gemert. Alles is geweldig hier! De supporters zijn geweldig, sportpark en het team is goed. Echt om trots op te zijn. De sfeer was geweldig tegen De Treffers. het was alleen maar Gemert en vanaf de staantribune hoorde je Gemert zingen. @ F1Bas Met hoeveel bussen komen jullie naar Gemert? Veel succes in ieder geval alvast. Ik hoop dat jullie het naar je zin gaan hebben in Gemert. Een mooi sportpark, goede tegenstander, veel bier, wat wil je nog meer haha! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het ED meldt vandaag dat Gemert bij enkele omroepen de beelden heeft opgevraagd n.a.v. de rode kaart. Mocht er serieus niets aan de hand zijn (is ook niet gezien de beelden op Omroep Gelderland) gaat Gemert er serieus werk van maken en aanvechten.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
De Treffers: 'Wat is 'relatie' grensrechter en Gemert-trainer?'
GROESBEEK - De Treffers wil tekst en uitleg van de KNVB over een aantal zaken rond de kampioenswedstrijd van zaterdag. Vooral de spraakmakende 'omhelzing' tussen Gemert-trainer Ruijsch en assistent-scheidsrechter Post. ![]() De twee zouden bekenden van elkaar zijn. Pikant, aangezien de grensrechter bij twee bepalende momenten arbiter Van Elswijk adviseerde over het te nemen besluit. Op advies van Post werd de 3-0 van De Treffers afgekeurd. En op advies van de grens kreeg Jim van Alst van De Treffers rood. De wildste verhalen deden zaterdagavond al de ronde. Gemert-trainer Ruijsch en de grensrechter zouden vrienden zijn, collega's op werk en er werd gefluisterd dat de vrouw van Ruijsch bij Post werkt. "Er zijn allerlei geruchten, maar daar willen we ons niet door laten leiden", benadrukt Janssen. "Maar we willen wel graag weten hoe het dan wél zit. Als, ik zeg áls, er een relatie is tussen beiden, dan had de assistent-scheidsrechter dat moeten melden bij de voetbalbond. Ik denk niet dat de KNVB zoiets verweten kan worden. Die kunnen niet van iedereen bijhouden wie ze wel en niet kennen", zegt voorzitter Bert Janssen van De Treffers. "We gaan geen protest indienen, dat heeft geen zin. Dat moet je ook helemaal niet willen. Gemert heeft gewonnen. Klaar. Maar het is wel zo dat we toch met een aantal vragen zitten. We gaan de KNVB daarom een brief sturen waarin we ze een aantal feiten voorleggen. We verwachten wel uitleg daarover." De Treffers wil ook van de tuchtcommissie weten waarom Gemert-aanvaller Jorzolino Falkenstein speelgerechtigd was. Hij kreeg een week eerder tegen AFC geel en had geschorst moeten zijn. "Die schorsing kon echter niet meer verwerkt worden, zo was de uitleg. En dat terwijl wij door de bond verschillende keren gemaand zijn alle gegevens op te sturen van Jasper Zuidwijk en Robin Janssen, die dus wél geschorst waren", was ook trainer Johan de Kock hooglijk verbaasd. "Dat is naar mijn idee niets anders dan competitievervalsing." |
|
|
|
|
|
#49 | |
edit: ik lees nu op ons forum(iemand die het kan weten) dat de wedstrijd aankomende zaterdag om 17 uur is. Dat vind ik een betere tijd. En het aantal bussen naar Gemert schat ik weer op een stuk of 15/16/17. Wel leuk, weer eens een nieuwe club die we gaan treffen. Op welke spelers moeten wij gaan leten? Jorzolino Falkenstein zal nu tegen ons wel geschorst zijn. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
Dit was bij Excelsior 31 - IJsselmeervogels ook al. Bij ons kreeg een speler op dinsdag geel en 4 dagen laten was hij al geschorst. Bij Excelsior 31 waren er 3 dagen eerder al 3 spelers die een kaart kregen, die mochten wél meedoen tegen ons. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Algeheel amateurkampioenschap 2009/2010 #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|