Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16-05-10, 19:16 wink   #1
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom terug .
Tomasso is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 16-05-10, 19:18   #2
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Stormlooptopic.
Silenus is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:19   #3
Excelsior jalalalala
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:20   #4
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

mooi dat zo kan
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:20 thumb down   #5

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom terug Feyenoord B
TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:22   #6
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom terug!
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:23 rainbow   #7
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach Excelsior of Sparta, weinig verschil medunkt.

Oud 16-05-10, 19:23 big smile   #8
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoi en doei.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:24   #9
Hup Holland!

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TheJanitor
Welkom terug Feyenoord B
Ik heb er vandaag niet veel zien rondlopen wat een meerwaarde voor Feyenoord gaat zijn.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:31   #10
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Geniet er maar een jaartje van.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:43   #11
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zwaai ze liever uit, mag dat ook?

Al waren de hamburgers op Woudestein erg lekker dit jaar!
WheeledWarrior is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:44   #12
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

welkom
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:51 thumb up   #13

TheJanitor's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
Ik heb er vandaag niet veel zien rondlopen wat een meerwaarde voor Feyenoord gaat zijn.
Nee maar ze kunnen wel al hun talenten mooi stallen daar en eredivisie ervaring op laten doen.
TheJanitor is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:52 wink   #14
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben er blij mee. Een verstandige club waar je nog normaal naartoe kunt.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:53   #15
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

waardeloze club zonder ziel met een kutstadion, jammer
SCH is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:59   #16
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Konden wij bij Sparta ook. Verder vind ik de sfeer daar beter. Maar goed, zo kut als Sparta speelde verdiende het ook om afgestraft te worden. Het zal mij benieuwen wat Excelsior komend seizoen kan uitrichten.
Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 19:59   #17
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Konden wij bij Sparta ook. Verder vind ik de sfeer daar beter. Maar goed, zo kut als Sparta speelde verdiende het ook om afgestraft te worden. Het zal mij benieuwen wat Excelsior komend seizoen kan uitrichten.
Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:00 puh   #18

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Wordt weer genieten van lege tribunes en een zekere degradatie.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:00 puh   #19

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Wordt weer genieten van lege tribunes en een zekere degradatie.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:00 wink   #20
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Een verstandige club waar je nog normaal naartoe kunt.
Dit dus en los daarvan verdient een promovendus altijd de felicitaties, ongeacht welke club het is.
Plato is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:00 wink   #21
Ik niet!

Een verstandige club waar je nog normaal naartoe kunt.
Dit dus en los daarvan verdient een promovendus altijd de felicitaties, ongeacht welke club het is.
Oud 16-05-10, 20:05   #22

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Qua spel verdiende Helmond Sport het veel meer dan Excelsior. Maar ze gaven niks weg en maken 1 belangrijke goal tegen Sparta! Gefeliciteerd...
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:05   #23

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Qua spel verdiende Helmond Sport het veel meer dan Excelsior. Maar ze gaven niks weg en maken 1 belangrijke goal tegen Sparta! Gefeliciteerd...
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:09   #24
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin
Bij iedere club kun je een stadionverbod krijgen als je in een thuisvak zit en een seizoenskaart hebt van de tegenstander. Je wordt min of meer gedwongen om via die lelijke combi in het uitvak plaats te nemen.

Zelfs afgelopen donderdag kon ik bij GAE - Willem II geen kaarten krijgen via de normale weg. Daar had je een clubcard voor nodig, maar als Heracles supporter kan ik geen clubcard van de Eagles krijgen.

Bij Excelsior kun je op de wedstrijddag nog kaarten aan de kassa kopen zonder dat je een identificatiebewijs (dat zou ik nog niet zo erg vinden) of clubkaart nodig hebt.

Dat is toch het mooiste als voetballiefhebber?
Oud 16-05-10, 20:09   #25
Prima Deluxe.

Oorspronkelijk geplaatst door Gatalin
Bij iedere club kun je een stadionverbod krijgen als je in een thuisvak zit en een seizoenskaart hebt van de tegenstander. Je wordt min of meer gedwongen om via die lelijke combi in het uitvak plaats te nemen.

Zelfs afgelopen donderdag kon ik bij GAE - Willem II geen kaarten krijgen via de normale weg. Daar had je een clubcard voor nodig, maar als Heracles supporter kan ik geen clubcard van de Eagles krijgen.

Bij Excelsior kun je op de wedstrijddag nog kaarten aan de kassa kopen zonder dat je een identificatiebewijs (dat zou ik nog niet zo erg vinden) of clubkaart nodig hebt.

Oud 16-05-10, 20:15   #26
More than meets the eye

Wat dat laatste aangaat is de JL toch wel een verademing. De meeste clubs kun je op eigen vervoer bezoeken en je kunt gewoon een kaartje kopen aan de kassa. Verder kun je je auto ook normaal parkeren bij het stadion of in de burt met een sjaaltje of baniertje van je eigen club voor het raam zonder dat je moet vrezen dat je ruiten ingegooid worden.

Ik heb een heleboel wedstrijden bezocht in het buitenland en daar kun je eigenlijk altijd gewoon een kaartje aan de kassa kopen. Als je daar tegen iemand over clubcards etc begint kijken ze je aan alsof je gek bent geworden. Iets typisch Nederlands.
Oud 16-05-10, 20:15   #27
More than meets the eye

Wat dat laatste aangaat is de JL toch wel een verademing. De meeste clubs kun je op eigen vervoer bezoeken en je kunt gewoon een kaartje kopen aan de kassa. Verder kun je je auto ook normaal parkeren bij het stadion of in de burt met een sjaaltje of baniertje van je eigen club voor het raam zonder dat je moet vrezen dat je ruiten ingegooid worden.

Ik heb een heleboel wedstrijden bezocht in het buitenland en daar kun je eigenlijk altijd gewoon een kaartje aan de kassa kopen. Als je daar tegen iemand over clubcards etc begint kijken ze je aan alsof je gek bent geworden. Iets typisch Nederlands.
Oud 16-05-10, 20:17   #28
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat laatste is ook een van de redenen dat ik er nog geregeld kwam. Misschien komend seizoen maar weer eens doen om de fanatieke successupporter uit te hangen (ik bezoek ze immers alleen in de Eredivisie).

Oud 16-05-10, 20:17   #29
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat laatste is ook een van de redenen dat ik er nog geregeld kwam. Misschien komend seizoen maar weer eens doen om de fanatieke successupporter uit te hangen (ik bezoek ze immers alleen in de Eredivisie).

Oud 16-05-10, 20:22   #30
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Plato

Oh tuurlijk gefeliciteerd Excelsior. Maar zo enorm verdiend is het ook weer niet natuurlijk.

Ik mag toch ook wel teleurgesteld zijn dat juist deze club gepromoveerd is. Een club die louter bestaat als verlengstuk van een andere club, nauwelijks een serieuze achterban heeft en een stadion dat echt niet meer kan.
Oud 16-05-10, 20:22   #31
SCH
Hup Holland!

Oh tuurlijk gefeliciteerd Excelsior. Maar zo enorm verdiend is het ook weer niet natuurlijk.

Ik mag toch ook wel teleurgesteld zijn dat juist deze club gepromoveerd is. Een club die louter bestaat als verlengstuk van een andere club, nauwelijks een serieuze achterban heeft en een stadion dat echt niet meer kan.
Oud 16-05-10, 20:23 emo   #32
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door SCH

Natuurlijk mag dat, maar ze zijn hoe dan ook gepromoveerd en dat is toch een knappe prestatie.
Oud 16-05-10, 20:23 emo   #33
Ik niet!

Natuurlijk mag dat, maar ze zijn hoe dan ook gepromoveerd en dat is toch een knappe prestatie.
Oud 16-05-10, 20:25 wink   #34
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik schop ze liever weer zo snel mogelijk terug naar de Jupiler League.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:25 wink   #35
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik schop ze liever weer zo snel mogelijk terug naar de Jupiler League.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:26   #36

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Hallo dan maar..
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:26   #37

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Hallo dan maar..
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:26   #38
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom terug voor een jaartje. Zal mij benieuwen of ze meer punten weten te behalen dan RKC dit seizoen.
Mark-Hgl is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:26   #39
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom terug voor een jaartje. Zal mij benieuwen of ze meer punten weten te behalen dan RKC dit seizoen.
Mark-Hgl is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:27   #40
SCH
Hup Holland!

Vind ik in dit geval ook niet echt eigenlijk. Geen briljant seizoen, twee baggerwestrijden tegen Sparta, geen van beide verdiende het.
Oud 16-05-10, 20:27   #41
SCH
Hup Holland!

Vind ik in dit geval ook niet echt eigenlijk. Geen briljant seizoen, twee baggerwestrijden tegen Sparta, geen van beide verdiende het.
Oud 16-05-10, 20:27   #42

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:27   #43

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:28 wink   #44

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Zelden met je eens. Maar gelijk heb je nu zeker.
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:28 wink   #45

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Zelden met je eens. Maar gelijk heb je nu zeker.
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 16-05-10, 20:28   #46
Ik niet!

Nou ja goed, voor een club als Excelsior is promoveren naar de Eredivisie heel wat. Het feit dat ze dat nu voor de derde keer in tien jaar doen, waar in potentie veel grotere clubs daar niet in slagen, verdient toch waardering.
Oud 16-05-10, 20:28   #47
Ik niet!

Nou ja goed, voor een club als Excelsior is promoveren naar de Eredivisie heel wat. Het feit dat ze dat nu voor de derde keer in tien jaar doen, waar in potentie veel grotere clubs daar niet in slagen, verdient toch waardering.
Oud 16-05-10, 20:29   #48
SCH
Hup Holland!

Nou ja goed, voor een club als Excelsior is promoveren naar de Eredivisie heel wat. Het feit dat ze dat nu voor de derde keer in drie jaar doen, waar in potentie veel grotere clubs daar niet in slagen, verdient toch waardering.
Juist dat ze het voor de derde keer in drie jaar doen betekent toch dat ze feitelijk niet zoveel voorstellen. Laat ze dan eens een tijdje in de eredivise blijven, dan krijg ik respect. Ik blijf eht echt een baggerclub vinden, ga daar nou eens op in.
Oud 16-05-10, 20:29   #49
SCH
Hup Holland!

Nou ja goed, voor een club als Excelsior is promoveren naar de Eredivisie heel wat. Het feit dat ze dat nu voor de derde keer in drie jaar doen, waar in potentie veel grotere clubs daar niet in slagen, verdient toch waardering.
Juist dat ze het voor de derde keer in drie jaar doen betekent toch dat ze feitelijk niet zoveel voorstellen. Laat ze dan eens een tijdje in de eredivise blijven, dan krijg ik respect. Ik blijf eht echt een baggerclub vinden, ga daar nou eens op in.
Oud 16-05-10, 20:35   #50
Hup Holland!

Demie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het een baggerclub, ga daar nou eens op in.

Overigens ben ik het wel met je eens dat het een baggerclub is.

Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan.
Demie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site