![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Welkom terug
.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stormlooptopic.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Excelsior jalalalala
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
mooi dat zo kan
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Welkom terug Feyenoord B
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Welkom terug!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ach Excelsior of Sparta, weinig verschil medunkt.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoi en doei.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Geniet er maar een jaartje van.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zwaai ze liever uit, mag dat ook?
Al waren de hamburgers op Woudestein erg lekker dit jaar!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
welkom
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben er blij mee. Een verstandige club waar je nog normaal naartoe kunt.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
waardeloze club zonder ziel met een kutstadion, jammer
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wordt weer genieten van lege tribunes en een zekere degradatie.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wordt weer genieten van lege tribunes en een zekere degradatie.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Qua spel verdiende Helmond Sport het veel meer dan Excelsior. Maar ze gaven niks weg en maken 1 belangrijke goal tegen Sparta! Gefeliciteerd...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Qua spel verdiende Helmond Sport het veel meer dan Excelsior. Maar ze gaven niks weg en maken 1 belangrijke goal tegen Sparta! Gefeliciteerd...
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Zelfs afgelopen donderdag kon ik bij GAE - Willem II geen kaarten krijgen via de normale weg. Daar had je een clubcard voor nodig, maar als Heracles supporter kan ik geen clubcard van de Eagles krijgen. Bij Excelsior kun je op de wedstrijddag nog kaarten aan de kassa kopen zonder dat je een identificatiebewijs (dat zou ik nog niet zo erg vinden) of clubkaart nodig hebt. Dat is toch het mooiste als voetballiefhebber? |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
Zelfs afgelopen donderdag kon ik bij GAE - Willem II geen kaarten krijgen via de normale weg. Daar had je een clubcard voor nodig, maar als Heracles supporter kan ik geen clubcard van de Eagles krijgen. Bij Excelsior kun je op de wedstrijddag nog kaarten aan de kassa kopen zonder dat je een identificatiebewijs (dat zou ik nog niet zo erg vinden) of clubkaart nodig hebt. Dat is toch het mooiste als voetballiefhebber? |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
Ik heb een heleboel wedstrijden bezocht in het buitenland en daar kun je eigenlijk altijd gewoon een kaartje aan de kassa kopen. Als je daar tegen iemand over clubcards etc begint kijken ze je aan alsof je gek bent geworden. Iets typisch Nederlands. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Ik heb een heleboel wedstrijden bezocht in het buitenland en daar kun je eigenlijk altijd gewoon een kaartje aan de kassa kopen. Als je daar tegen iemand over clubcards etc begint kijken ze je aan alsof je gek bent geworden. Iets typisch Nederlands. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Ik mag toch ook wel teleurgesteld zijn dat juist deze club gepromoveerd is. Een club die louter bestaat als verlengstuk van een andere club, nauwelijks een serieuze achterban heeft en een stadion dat echt niet meer kan. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
Ik mag toch ook wel teleurgesteld zijn dat juist deze club gepromoveerd is. Een club die louter bestaat als verlengstuk van een andere club, nauwelijks een serieuze achterban heeft en een stadion dat echt niet meer kan. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik schop ze liever weer zo snel mogelijk terug naar de Jupiler League.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik schop ze liever weer zo snel mogelijk terug naar de Jupiler League.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hallo dan maar..
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hallo dan maar..
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Welkom terug voor een jaartje. Zal mij benieuwen of ze meer punten weten te behalen dan RKC dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Welkom terug voor een jaartje. Zal mij benieuwen of ze meer punten weten te behalen dan RKC dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Overigens ben ik het wel met je eens dat het een baggerclub is. __________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Verwelkom hier Excelsior terug in de Eredivisie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|