![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() Nu de reguliere competitie afgelopen is, beginnen de playoffs voor promotie/degradatie. Vorig jaar promoveerde RKC nadat het 'De Superboeren' uit de Eredivisie gooide en Roda JC bleek een kat met negen levens. Deel hier lief en leed met elkaar! De deelnemers uit de Eredivisie zijn al bekend: Sparta Rotterdam Willem II De deelnemers uit de Jupiler League zijn ook bekend: Cambuur Leeuwarden Excelsior FC Zwolle Go Ahead Eagles AGOVV Apeldoorn FC Den Bosch Helmond Sport FC Eindhoven Het playoffschema: ![]() Het regelement: De play offs; schema en reglement De play offs worden in 3 ronden afgewerkt. De KNVB is van de zogenaamde 'best of three' afgestapt. Dat betekent dat elke ronde bestaat uit een zogenaamde 'knock-out' ronde bestaande uit 2 wedstrijden. De regels zijn kort samengevat als volgt: - de ploeg die over twee wedstrijden het beste doelsaldo heeft, wint - doelpunten die in een uitwedstiijd worden gescoord tellen bij een gelijke stand 'dubbel' - bij een gelijke stand wordt er eerst 2x 15 minuten verlengd - bij een gelijke stand na verlenging worden er strafschoppen genomen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Het blijven gewoon Sparta en Willem II let maar op.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het zou me niet verbazen als ze het allebei niet redden, maar ik hoop op GAE en Sparta in de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zit er aan te denken om naar Deventer te gaan donderdag, tenminste als er nog kaarten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup GAE
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Wordt erg moeilijk voor Willem II, maar als het niet gaat zoals het moet... dan moet het maar zoals het gaat. Ik gun GAE best wel een promotie (omdat het een mooie club is), maar niet ten koste van Willem II.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Excelsior-Sparta is volgens de site uitverkocht (op de webshop teminste). Was nog net op tijd. Vandaag maar alvast een kaartje voor Sparta-Excelsior bemachtigen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Uitvak in Deventer zit in ieder geval vol! Ik ben er helaas niet bij, omdat ik moet werken.
Wel belachelijk trouwens dat Rtl 7 4x op rij Sparta uitzendt. Daar zit toch net zo goed niemand op te wachten! |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Sparta wordt nou eenmaal een veel sympathiekere club gevonden in het land, en het feit dat het ook nog eens een Rotterdamse derby is zal wel wat extra kijkers uit de regio trekken. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Eagles - Willem II was net zo leuk geweest
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eagles-WII nergens live dan?
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Zonde
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ik hoop dat Sparta en Willem II eruit vliegen.
Vers bloed is wel weer eens mooi. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volgens mij had RTL de rechten voor alleen Sparta gekocht. meende dat er laatst iets over gezegd werd op TV
__________________ Voor Rood-Wit gezongen _O_ |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Hup Eagles!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik had gehoopt Cambuur, nu blijven Sparta en Willem 2 gewoon in de eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
HUP GAE
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Komen de Eagles ook niet op EL?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Come on Utreg
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
http://www.deventerradio.nl/player/play2.php?band=small
Live radio verslag! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Langs de Lijn heeft ook een extra uitzending vanmiddag, is begonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hopen op Go Ahead, heb wel zin in een feestje maandag namelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ongelooflijk dat dit soort wedstrijden in deze tijd niet live te zien zijn.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
gewoon nergens?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
GAE start beter (volgens LdL)
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Zal W2 zo wel scoren. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Er gebeurd weinig volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Oh ze zijn gewoon al bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat kleine kansjes, GAE nog steeds beter. Maar goed, niet live op TV dus we kunnen er niet gek veel over zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het zou de Eagles niet gek uitkomen als W2 niet scoort vandaag. Maar 1-0 zou natuurlijk helemaal mooi zijn voor ze.
Straks in elk geval ff Excelsior-Sparta kijken. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hey Charie : Topic ziet er cool uit . Je mag van mij ook wel zoiets maken voor het WK .
Van mij mogen Sparta , Willem ll en Go Ahead inn de eredivisie spelen . Dat vind ik alle 3 wel mooie clubs met veel traditie . 1 tje moet er helaas afvalllen . Ik weet bij God echt niet wie het gaat halen . Het verschil is te klein ..... Ben bang voor Feyenoord 2 . Daar zal AZ niet blij mee zijn ....... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Willem II is na 50 minuten nog niet in de 16 van GAE geweest...dieptriest.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kom op GAE maak die goal
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Denk dat Willem II dr goed mee wegkomt.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wachten op de goal...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Komop GAE
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nijland eruit voor Zijler
De Groot eruit voor van der Biezen Beide geen stootkracht voorin blijkbaar. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
van der Biezen
Eindelijk weer terug
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1-0
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Willem II toch....
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
GOL GOL GOOOOOOOL KOEN VAN DER BIEZEN
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eagles
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
1-0 zou echt een geweldige uitslag zijn
Dan zie ik 70% kansen voor GAE
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
afgelopen
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Promotie/degradatie playoffs topic #3 Sparta eruit, Excelsior erin & Willem II blijft
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|