![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het seizoen is inmiddels bijna ten einde maar de strijd om de titel en de onderste plaatsen is nog niet gestreden.
Toch is het op basis van de vorige 31 wedstrijden en wellicht ook de Europese en bekerduels zeker mogelijk om het beste elftal van het seizoen 2009/2010 samen te stellen. Wie zouden er volgens jullie in moeten staan en wie vooral niet? Wordt het een 4-3-3 of wellicht een 4-4-2 systeem en wie is volgens jullie de coach van het jaar en zou aan het roer moeten staan van dit elftal? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Van Twente zou ik toch wel zeggen: Ruiz/Douglas en misschien Brama.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Coach: gert-jan Verbeek |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
V/D Wiel niet? Die schat ik toch een stuk hoger in dan Stam.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Voor mezelf staat een aantal spelers buiten kijf.
Uiteraard de 2 topschutters Suarez en Ruiz die in de aanval moeten. Stekelenburg is dit seizoen uitgegroeid tot een echt goede keeper die punten kan pakken voor Ajax, wat eerder een vaak gehoord punt van kritiek was. Van der Wiel is met afstand de beste rechtsback van de Eredivisie. Onomstreden dat hij die plek opvult in dit elftal. Een centrumverdediging met sowieso Douglas en daarnaast Vertonghen of Alderweireld. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Velthuizen. zonder hem hadden we op de 18de plek gestaan.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Elftal 09/10 van het Linkerrijtje:
Code:
Stekelenburg
Pieters - Douglas - Vertonghen - Van Der Wiel
De Zeeuw - Enoh - Brama
Suarez - Dost - Ruiz
Bank: Isaksson, Vlaar, Granqvist, Enoh, Engelaar, DszudsĂ¡k en Pantelic.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
ĂÂŤk zou VDWiel en Pieters omdraaien.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
En Enoh zowel in de basis als op de bank.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
In de VI krijgt elke speler toch elke week een cijfer?
Zijn daar geen gemiddeldes van beschikbaar? |
|
|
|
|
|
#14 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind dat Dost er niet thuishoort, die valt misschien wel op, maar speelt niet groots, of bij een grote club. Hij moet het eerst maar eens waarmaken.
Ik zou dan kiezen voor Pantelic. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Speelt er echt geen betere links back in de Eredivisie dan Pieters?
Verder hoort er niemand van PSV in thuis. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Zie al dat dit geen nut heeft, mensen met het grootste ego die het langste blijven zeiken gaan het wel bepalen voor ons hier
.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
![]() Dit is een topic om te discussieren waarom jij er iemand el of niet in wil zien. Niet om aan de hand van dit topic een eenduidig elftal te kiezen. Dus discussieer gewoon normaal mee
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Stekelenburg
Van der Wiel Alderweireld Douglas Emanuelson De Zeeuw Enoh De Jong Ruiz El-Hamdaoui Suarez |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
En Emanuelson heeft amper LB gespeeld. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik zou er niet zoveel Ajacieden inzetten.
Stekelenburg vind ik persoonlijk onzin bijvoorbeeld. Zijn lage aantal tegendoelpunten is voor een groot deel te danken aan de verdediging. Ik zal niet ontkennen dat hij een ontwikkeling heeft doorgemaakt, maar bij een elftal van het jaar gaat het er in mijn optiek niet alleen om hoeveel tegengoals je als keeper pakt. Een logischere keus zou imo zijn: Velthuizen. Heeft Vitesse talloze malen behoedt voor puntverlies. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Stekelenburg
V/D Wiel, Vlaar, Vertonghen, Tiendalli* Afellay, Enoh, Engelaar Ruiz, Dost, Suarez. Typ ik even snel uit mijn hoofd, wist alleen echt niemand voor de spitspositie. En ik wil het wel een beetje realistisch houden.. een 4-4-2 met Ruiz en Suarez voorin, lijkt mij niet geweldig. *(Blind zou eventueel ook kunnen, maar vind iets meer dan 10 wedstrijden, niet genoeg voor het elftal van 09/10) __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Ik zou zelf overigens voor Vlaar ipv Douglas kiezen. Vind Douglas helemaal niet zo geweldig geweest. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
-
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
In 1 post gezet
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Elftal 09/10 van het Linkerrijtje:
Code:
Stekelenburg
Van Der Wiel - Douglas - Vertonghen - Pieters
De Zeeuw - Enoh - Brama
Suarez - Dost - Ruiz
Bank: Isaksson, Vlaar, Granqvist, Enoh, Engelaar, DszudsĂ¡k en Pantelic.
Coach: Verbeek
Rechterrijtje: Code:
Velthuizen
Ammi - Viergever - Pothuizen - De Jong
Strootman - Falkenburg - Van der Heijden
Djuricic - Junker - Nijland
Bank: Tyton, Janmaat, Kum, Pluim, Janssen, Benschop en Sibon
Coach: Aad de Mos ofzo.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Velthuizen
Van der Wiel - Douglas - Vlaar - ? Enoh - Fer - Brama Suarez - ? - Ruiz |
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Als je over dit seizoen kijkt heeft Alderweireld denk ik wel minder steekjes laten vallen dan Vertonghen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Heb je Velthuizen tegen RKC zien keepen? Ik zou nog eerder zeggen Vorm. Daarnaast is Stekelenburg met een prima seizoen bezig.
Ik zou zeggen: Stekelenburg Van der Wiel - Alderweireld - Douglas - Tiendalli Enoh - De Zeeuw - Janssen Lens - Suarez - Ruiz |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Steek
Van der Wiel - Douglas - Granqvist - Pieters Brama - Overtoom - Janssen Suarez - Junker - Ruiz |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
en Honda dan ??
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
Verder opvallend dat nog niemand Honda heeft genoemd. Al vergeten? Ah nu is net iemand me voor
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Enoh veegt met elke andere defensieve middenvelder de vloer aan. Alleen Engelaar komt in de buurt, maar die is dit seizoen niet beter geweest dan Enoh. Als Tiote volgend seizoen alle wedstrijden speelt is hij misschien wel de beste op die positie.
De Zeeuw krijgt eigenlijk alleen concurrentie van Afellay, die in tegenstelling tot De Zeeuw niet bepalend is geweest voor het seizoen van zijn ploeg. Ajax met De Zeeuw<<<<Ajax zonder De Zeeuw. Normaal gesproken zou ik dan nog Bakkal erbij zetten, maar die speelde de afgelopen paar maanden zo matig, en De Jong zo sterk, dat ik kies voor een volledig Ajax-middenveld
|
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|