![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
EINDHOVEN .Ik ga denk ik wel ff kijken bij de nacompetitie! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Laat Eindhoven dan ook maar meteen Willem II uit de eredivisie knikkeren in de nacompetitie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=qt64tY8j9mw
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leuk!
Ben vorig jaar naar de laatste wedstrijd van het seizoen geweest. Toen was er sprake van dat dat wel eens de laatste wedstrijd van Eindhoven ooit geweest zou kunnen zijn. En dan nu dit. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mag toch hopen dat ze niet in de eredivisie komen
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ben vroeger vaak naar wedstrijden van Eindhoven geweest. Samen met mijn vader mee, altijd wel leuk en sympathie voor de club
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Leuk voor ze daar ja, maar als dit zooitje in de Eredivisie komt gaan ze echt 5 punten in een seizoen halen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zit er nog een geldprijs aan een periodetitel
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vraagje: wat gebeurt er als bijvoorbeeld eindhoven een periodetitel wint maar wel als nr.19 eindigd in de eerste divisie. Of nog vreemder, wanneer ze bij de playoffs promotie afdwingen. Het zou wel niet voorkomen, maar ik ben wel benieuwd.
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
PSV Eindhoven!
|
!
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Een vriend van me gaat er wel vaker kijken. Die verhalen.
![]() Voordat je bij de kassa je vak hebt genoemd waar je wil zitten heb je al een ticket in je handen. Boeit niet waar je gaat zitten. En na afloop gaan ze gewoon met frikandellen rond in de kantine. Geniaal.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zou toch prachtig zijn als Eindhoven promoveert? In Engeland krijgen dat soort provincieclubjes die promoveren een cultstatus, maar in Nederland is het altijd meteen van 'slechte zaak voor het voetbal bla bla bla'. Alsof RKC nu wat toevoegt aan de eredivisie. Het is juist mooi als andere kleine clubs ook eens een jaartje in de eredivisie mogen ballen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik wou hier even Bramos-Elvis komen feliciteren, maar waar is die gozer?
Bramos, als je dit leest, gefeliciteerd kerel, en ook je andere twee medesupporters op de tribune! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jan Poortvliet als opvolger van Leushuis qua laatste coach die een periode pakte met Eindhoven. Heeft lang geduurd en komt heel onverwacht, maar wel leuk. En geeft toch wel aan dat Poortvliet een goede trainer is!
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
![]() Ook mooi, tijdens de wedstrijd bier halen in de kantine. Het waren er teveel om te dragen. Kreeg ik gewoon zo'n houten dienblad mee. Ik zie me bij NAC niet met een dienblad bier de tribunen oplopen, maar daar keek niemand er vreemd van op...... De fanshop is ook geweldig, niet groter dan een bezemkast.
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja, dat dienblad idd ook.
Wat een bazenclub.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat een geweldige come-back. Na de eerste 10 wedstrijden stonden ze bijna stijf onderaan en nu gewoon met overmacht de periodetitel! Bij leuke play-off wedstrijden ga ik een kijkje nemen denk ik. Wie wil nu Bart van Eede niet in de Eredivisie zien?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jan van ons
.Weer bewijst ie gewoon een uitstekende trainer te zijn |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Vrijdag tegen Emmen gaan we het nog eens dunnetjes over doen. Maar gezien de staat van de spelers gisteravond, denk ik dat we er voetballend wel keihard afgaan. Respect ook voor de Veendam supporters, kwamen ons felicteren in het uitvak. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben aan het twijfelen of ik op deze topic mijn mening zal geven ........
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nee : Ik kwets mensen er alleenmaar mee en dat wil ik niet .
Peace . |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wie ben ik om te bepalen of iets goeds is voor de eredivisie en wie ben ik om te bepalen of Eindhoven enige bestaansrecht heeft ?
Als ik dit lees : #26 (Vandaag 13:46)Silenus schreef: Ik wou hier even Bramos-Elvis komen feliciteren, maar waar is die gozer? In bed.... Goed feestje gehad gister. , besef ik weer dat er mensen achter die club staan met eigen dromen . Wie ben ik om te zeggen dat dromen niet mag ? Ik zou niet durven ..... Geniet ervan ..... Peace . |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zag vandaag iemand in Eindhoven heel trots met zijn FC Eindhoven-sjaal lopen
.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Is toch mooi man ? Weet jij hoe makkelijk het is om met een Ajax , PSV , of een Feyenoord sjaal te lopen ? Ik heb meer respect voor die Eindhovenaar . Ik zag laatst het Willem ll vak in de Grolsch Veste : Welgeteld 30 man , en zij werden lacherig uitgemaakt , maar ik dacht er anders over : Ik zei tegen mijn maat : Dat zijn pas de echte supporters ! Ok, ik draaf , ga ff iets anders doen . klik ( weg ) |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vond het ook tof om dat te zien hoor
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vind het ook ontzettend tof voor de supporters van zo'n club. Een beetje alsof Ajax weer eens kampioen wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Eindhoven heeft in het verleden wel bewezen Eredivisieclubs te kunnen verslaan. Afgelopen 5 jaar in de beker sowieso Heracles en Vitesse, volgens mij ook nog een andere Eredivisionist.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Klopt: http://www.vi.nl/Wedstrijden/Wedstrijd.htm?dbid=57634&typeofpage=84140
Best opmerkelijk, Willem II speelde destijds CL-voetbal maar werd door Eindhoven uit de beker geknikkerd
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Is het al bekend wanneer de wedstrijden om de play offs gespeeld worden? Het wordt dan weer tijd om m'n Eindhoven sjaal uit de kast te halen en weer eens langs te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De eerste opponent voor Eindhoven is AGOVV.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
nog zes wedsrijden....
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Succes vanavond!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
PSV Eindhoven!
|
1-0 gewonnen dus
.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
1-0 winst
!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Eindhoven
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
De 1e overwinning is binnen. Nog 5 te gaan.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Eindhoven #1: Op de rand van de afgrond, maar ook op de rand van de Eredivisie.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|