![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Hoeveel publiek verwacht men vanavond?
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Nie veul, paar 100 denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Gezellig oefenduel, jammer dat sommige Rodafans dachten dat ze zojuist de CL hadden gewonnen...
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Maar het was gelukkig niet zo erg als de fans van philips 2 weken terug. Die wonnen op het nippertje van Eindhoven-b en die vierden feest of ze de wereldcup binnen haalden. Maar ben tevreden met het resultaat. Eindhoven speelde bij vlagen prima en had het eigenlijk alleen aanvang 2e helft en in de slotfase moeilijk. Een gelijkspel had er wel ingezeten. En wie was die scheidsrechter, wat een drol was dat! |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Wat was de uitslag?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Trouwens idd een prachtige goal van Ramzi. Jullie gaan nog veel plezier beleven aan die gast denk ik! |
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Zozo, gaat lekker in Eindhoven.
![]() Alleen die lillike Makiavala moet eens stoppen met scoren, die lul speelt Ratko uit de basis.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
9 uit 3 dat gaat lekker
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Het Faber-effect
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Onze reserve bondscoach
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Die Koc en Makiavala zijn leuke spelertjes..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Helemaal niet, Ratko is een veel leukere speler.
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Knapper sowieso..
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Ratko komt altijd terug!
Het seizoen is nog lang. Wel een lekkere start hoor, toch een Theo Lucius-effect! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Spoiler
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Dit noem ik nog eens een vliegende start, hoe moeten we ze verder inschatten is het toeval en geluk. Of kunnen ze meedoen.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
De Lichtstadderby weer eens in de Eredivisie, dat zou grappig zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
PSV Eindhoven!
|
Jammer dat ik het niet heb doorgezet om een seizoenskaart te kopen
.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#171 |
|
De trots van Eindhoven
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
Youness Mokhtar voor één seizoen verhuurd aan FC Eindhoven.
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
Lijkt me een leuke versterking voor FCE, en ook een goede stap voor Mokhtar.
Sowieso kent hij Makiavala nog van Jong PSV, en de aanval daar is sowieso best aardig en technisch. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen, en leuk voor de FC
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Ze blijven het opvallend goed doen.
Waar zou dat aan liggen? gewoon een goede selectie bij elkaar verzameld? Of heeft Faber echt kwaliteiten als trainer? __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Individueel heeft Eindhoven niet de beste spelers (is ook geen budget voor). Toch lopen er wat getalenteerde jongens bij en Lucius heeft een grote toegevoegde waarde. Als team zijn ze goed ingespeeld en ze zijn wellicht voetballend één van de betere teams in de JL. Faber heeft natuurlijk de leiding over het 'voetbal' gedeelte en is m.i. dan ook verantwoordelijk voor de prestaties van dit team. Wel vind ik dat het coachen tijdens de wedstrijd beter kan. Tijdens de wedstrijd het verloop (in positieve zin) van de wedstrijd wijzigen is hem nog niet gelukt.
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Maar wat verwacht je er verder van? Denk je dat een plek bij de eerste 5 mogelijk is of zie je Eindhoven op de wat langere termijn uit de top wegzakken?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Bramos!
Wat is er met Ratko? Is ie geblesseerd? ![]() Kan toch niet zijn dat ie is voorbijgestreefd door Jelle van Kruijssen en Patrick N'koyi
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Gezien de uitmuntende prestaties van Eindhoven lijkt de
me momenteel niet op zijn plaats.
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Amai amai |
||
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Laatst oefende het niet meer bestaande Jong FC Eindhoven (gevormd door de bank- en tribunezitters) tegen Jong OJC. Volgens mij stond Vansimpsen erin
.
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
||
|
|
|
|
|
#184 | |
|
||
|
|
|
|
|
#185 |
|
PSV Eindhoven!
|
Ik heb ook bij Nuenen gespeeld, wie wilt me nu aanraken?
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Ach...elke week is er zo'n (kut)wedstrijd tegen een amateur team.
Krijgen de jochies die niet aan spelen toekomen in het 1ste elftal de kans om wat wedstrijd ritme op te doen. Het belangrijkste was de terugkeer van Van Kouwen op het voetbalveld. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Tijdens mijn vakantie in de VI dat verhaal gelezen. Best heftige shit en ook hoe je dan ziet hoe VVV daar mee om is gegaan.
|
|
|
|
|
|
#188 | |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
Lachen
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
ADDO . Leuk voor hem... wie weet kan hij een bepalende rol spelen in dit elftal .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Faber dus weg.. Wie volgt hem op?
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Fred Rutten natuurlijk.
Wat een baklap die Faber. Je speelt nog overal voor en dan laat je zo de club in de steek. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
PSV Eindhoven!
|
Lullig dit. Had hem liever dit seizoen zijn klus zien afmaken
|
|
|
|
|
|
#194 | |
||
|
|
|
|
|
#195 |
|
Best kansloze actie.
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Bietje kut da wij nu met een probleem zitten da door philips wordt veroorzaakt. En da in deze fase van het seizoen!
Eindhoven heeft zelf overigens nog geen groen licht gegeven. Als ze dat doen, dan weten we ook weer welke wa we aan ons bestuur hebben. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Het staat wel al op psv.nl dat Faber komt.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Beetje raar dat Faber nu al weg gaat, Cocu kan toch ook alleen het seizoen afmaken. Alsof het nog uitmaakt
Hiermee duperen PSV en Faber alleen Eindhoven. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
triest voor Eindhoven dat Faber het seizoen niet kan afmaken ( want ze zullen wel akkoord gaan , geld kunnen ze goed gebruiken )
Al was het toch wel duidelijk dat ie na het seizoen weg was ( nu kan die het niet echt meer mooi afsluiten ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
PSV heeft recent nog een grote schuld van jullie kwijtgescholden.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FC Eindhoven #1: Op de rand van de afgrond, maar ook op de rand van de Eredivisie.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|