Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27-02-10, 11:09   #1
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

In navolging van vele andere clubs mag een eigen topic voor AGOVV niet ontbreken! Na een aantal mindere jaren gaat het sportief erg goed met deze kleine, maar gezellige Veluwse Jupiler League-club dit seizoen.
Onder de bezielende leiding van het trainersduo John van den Brom/Peter van Vossen en met talentvolle spelers zoals Nacer Chadli, Jeremy Bokila en Edgar Manucharyan ligt AGOVV op koers om voor het eerst sinds 2006 weer de play-offs te bereiken.

Een aantal bekende oud-AGOVV spelers sinds de herintrede in 2003 in het betaald voetbal zijn Klaas-Jan Huntelaar, Raimond van der Gouw, John Karelse, Gonzalo Garcia, Dries Mertens, Sherjil MacDonald, Paul Verhaegh en Ruud ter Heide.
WheeledWarrior is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 15-03-10, 10:20 wink   #2
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Tijd voor wat leven hier.

Kritische noten op de zang na nederlaag AGOVV
AGOVV Apeldoorn liep vrijdagavond voor het eerst sinds negen duels tegen een nederlaag aan. Van FC Omniworld werd op Sportpark Berg en Bos met 0-2 verloren. Kritische noten waren het logische vervolg.

Doelman Stefan Postma was niet blij met de nederlaag. "We hebben onze tanden niet laten zien vandaag", aldus de doelverdediger in een eerste reactie tegenover Omroep Gelderland.

De agressie was niet aanwezig en aan de 0-1 ging een dekkingsfout vooraf, zo oordeelde Postma. "We zijn dus nog niet zover dat we tegen dit soort strijdende teams voldoende weerstand kunnen bieden", meende de hoofdpersoon.

Ook Olaf Lindenbergh was kritisch, maar dan op de voorhoede. "Daar lieten ze het een beetje afweten en misten ze scherpte. We kwamen vaak te laat, maar ik vond dat Omniworld vooral counterde. Wij voetbalden wel en kregen ook kansen, maar het lukte op een of andere manier niet."

Trainer John van den Brom maakte zich nergens druk om. "Er is geen man overboord, maar dit is wel teleurstellend na ons goede spel van de laatste weken."
AGOVV toont interesse in Omniworld-aanvoerder
Sander Duits staat in de belangstelling van AGOVV Apeldoorn. De middenvelder van FC Omniworld, dat vrijdag met 2-0 te sterk was voor AGOVV, schermt echter met interesse van meerdere clubs en wil wachten met het nemen van een beslissing.

Duits is zelf heel duidelijk over de interesse van AGOVV. "Het klopt, maar een concreet gesprek heb ik nog niet gehad", aldus de middenvelder tegenover Omroep Gelderland.

Een beslissing over zijn toekomst stelt Duits echter nog even uit, vooral omdat hij meerdere opties heeft. "Er zijn meer clubs die belangstelling hebben. Ik wil het hoogste en wacht nog een paar weken voor ik beslis over mijn toekomst."

Een vertrek naar AGOVV sluit de voormalig speler van De Graafschap echter niet uit. Hij vindt het een mooie club. "De trainer John van den Brom spreekt me aan en ze spelen goed voetbal", aldus de 26-jarige Duits, die bezig is aan zijn vierde seizoen in dienst van FC Omniworld.
Bokila weet niets van interesse Heerenveen
AGOVV-aanvaller Jeremy Bokila kan aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken bij AGOVV. De spits, in het bezit van een aflopend contract, is zelf echter niet bezig met een vertrek uit Apeldoorn of met de interesse van andere clubs.

"Daar houd ik me niet echt mee bezig. Ik ben bezig om de play-offs te halen", zo zegt Bokila in gesprek met Omroep Gelderland. Vooral sc Heerenveen zou interesse hebben, maar de spits weet van niets. "Ik weet het niet. Ik heb met absoluut niemand gesproken."

Bokila, die dit seizoen tien keer scoorde in de Jupiler League, sluit een langer verblijf bij AGOVV ook zeker niet uit. "Als je play-offs speelt en er gebeurt een wonder en je promoveert, dan is het interessant om te blijven. Ik ben nog niet uitgeleerd."
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 15-03-10, 10:53   #3
More than meets the eye

Bokila is echt veel te licht voor de eredivisie, zelfs in de Jupiler League heeft hij grote moeite met het tempo en balbehandeling.
Oud 15-03-10, 19:52 emo   #4
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

AGOVV verkoopt naam van thuishaven aan twee sponsoren

Jupiler League-club AGOVV Apeldoorn speelt vanaf heden niet meer op Sportpark Berg en Bos. De nummer zes van de eerste divisie heeft de naam van haar stadion verkocht aan twee sponsoren. De thuishaven, die plaats biedt aan zo’n drieduizend man, verandert van naam.

Voortaan heet het stadion Fly Brazil Desko Stadion. Omroep Gelderland bericht dat de amateurtak van AGOVV nog over het besluit wordt ingelicht. Technisch en commercieel directeur Jan Artz maakte het nieuws maandag bekend bij de regiozender.

Ook werd bekend dat AGOVV druk doende is een spelersfonds op te richten. Dat moet voortkomen uit een initiatief van de beide sponsoren. AGOVV hoopt op die manier haar selectie verder te versterken. De club staat met nog zeven speelronden voor de boeg op een veelbelovende zesde plaats. Maandagavond komt FC Emmen op bezoek in Apeldoorn.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-03-10, 19:57   #5
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie naam

Oud 15-03-10, 20:49   #6
TR

Aardige goal van Chadli:

http://eyeworks.wmp.triple-it.nl/eyeworks/100315AGOEMMG1.wmv

Oud 31-03-10, 20:20   #7
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Jeremy Bokila zal komende zomer transfervrij de deur uitlopen, net als Chiró N'Toko.

Stanley Tailor, Gaetan Klaassen, Mo Benlahcen, Jeroen Van den Broeck en Wim Bokila krijgen geen nieuw (amateur)contract en moeten dus weg.

Hans van de Haar, Julius Wille (beiden Dayton Dutch Lions) en Koen Garritsen (De Treffers) vertrekken ook.

Remon de Vries en René van Dieren kregen een ontslagbrief, maar gaan nog praten over andere voorwaarden.

Henk Baum weet nog van niets.

Rachid Ofrany is uit de selectie gezet.
methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 31-03-10, 20:21 emo   #8
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich

Rachid Ofrany is uit de selectie gezet.
Is na overleg al weer terug.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 31-03-10, 20:22   #9
Nummer 10

Oh, dat heeft ie snel voor elkaar dan.

Wel zonde dat ze voor Bokila niets vangen.
Oud 31-03-10, 20:33   #10

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Ofrany, mijn held uit FM2007.

Hij heeft me meerdere malen de CL geschonken met Rangers
DurQ is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-04-10, 14:02   #11
TR

Zouden ze nou echt in de rij staan voor spelers als Bokila en N'toko?

Oud 01-04-10, 15:21   #12

F1bas's Voetbal Forum schermafbeelding

Komt Sander Duits nog naar AGOVV?
F1bas is offline   Met citaat reageren
Oud 01-04-10, 15:49   #13
More than meets the eye

Voor Bokila en N'Toko zou interesse zijn uit België, beide hebben ook een Belgisch paspoort.

Duits is niet concreet, er zijn meer clubs die hem willen hebben.
Oud 02-04-10, 20:02   #14
Nummer 10

Duits wellicht maanden uit de roulatie met een knieblessure, dat zal de interesse van AGOVV mogelijk wel doen luwen. Wat ook geluwd lijkt is de aandacht voor Chadli. Hoe groot schat je de kans dat hij blijft WW?
Oud 03-04-10, 10:24   #15
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
Duits wellicht maanden uit de roulatie met een knieblessure, dat zal de interesse van AGOVV mogelijk wel doen luwen. Wat ook geluwd lijkt is de aandacht voor Chadli. Hoe groot schat je de kans dat hij blijft WW?
Chadli is al sinds de winterstop niet echt meer in vorm, nog wel een paar doelpunten en assists maar lang niet zo spectaculair als voor de Kerst. Ik kan me best voorstellen dat er een eredivisieclub is die hem nu goedkoop haalt en dan een jaartje in de luwte laat wennen. Maar dat miljoen dat AGOVV voor hem wil hebben, gaat op dit moment echt niemand betalen.
Oud 24-04-10, 11:28 sad   #16
BS.

Een dubbele confrontatie met Eindhoven dus in de Play-Offs. Spannend.
Oud 24-04-10, 12:06   #17
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem
Een dubbele confrontatie met Eindhoven dus in de Play-Offs. Spannend.
Zeker. Er stond alweer flink wat volk bij de clubadministratie van Berg en Bos toen ik vanochtend om 9 uur kaarten ging halen. Gister ook een kleine 200 man gok ik in het uitvak. Het leeft!
Oud 24-04-10, 13:44 wink   #18
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou het tof vinden als het AGOVV ook in de eredivisie zou spelen , 4 derby's

Oud 27-05-10, 21:48   #19
BS.

'Hemmen nog deze week AGOVV'er'
AGOVV verwacht deze week de onderhandelingen met spits Michiel Hemmen succesvol af te ronden. De Apeldoornse club is volop bezig de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. Hemmen (foto) gaat voor twee seizoenen tekenen op Berg en Bos, weet Omroep Gelderland. De 22-jarige aanvaller komt transfervrij over van BV Veendam.

Met het oog op volgend seizoen werkt AGOVV momenteel hard aan het op sterkte krijgen van de selectie. Voor de aanval heeft de Jupiler League-club Ibad Muhamadu op het oog. De vleugelspeler, die afgelopen seizoen voor FC Dordrecht speelde, is al in onderhandeling.

Voor de aanvallende posities komt verder Yanic Wildschut, een achttienjarige vleugelspits van Ajax A1, in aanmerking. Voor de rol van controlerende middenvelder heeft AGOVV de 24-jarige Ismail Celen, momenteel zaalvoetballer van Malabata, op de korrel. Hij speelde eerder voor Jong Sparta.

Ook defensief oriënteert AGOVV zich. Angelo Martha (FC Den Bosch) en Rudy Ngombo uit de jeugdopleiding van Standard Luik zijn mogelijk vervangers van de vertrekkende Jop van der Linden, Chiro N'Toko en Stanley Tailor. Ngombo liep twee maanden geleden stage en liet een goede indruk achter.

Verder staat de negentienjarige Mike Ruyter in de belangstelling. De verdediger speelt bij hoofdklasser AFC en kwam eerder uit in de jeugdopleiding van Ajax en FC Utrecht.
Oud 27-05-10, 23:33 sad   #20
TR

Ze schijnen ook Matusiwa te willen hebben.

Oud 28-05-10, 19:54   #21
Nummer 10

Ismail Celen, dat is geen verkeerde voetballer. Speelt nu bij Leonidas in de zondag eerste klasse, kan nog promoveren met ze. Wel een gok om hem een tweede kans als prof te geven, maar wie weet.
Oud 29-05-10, 11:43   #22
More than meets the eye

Leuk al die nieuwe spelers en nieuwe grasmat, maar inmiddels is duidelijk dat AGOVV (alweer) één van de clubs is die moet vrezen voor puntaftrek. Club heeft in de krant bevestigd dat er een beroepszaak loopt.

In de media wordt AGOVV nooit echt genoemd als club met financiele problemen, maar uit dit soort dingen blijkt telkens weer dat het niet echt goed gaat. Ik ben er zelf in elk geval onderhand helemaal klaar mee. Gevoel bekruipt me ook dat de mensen die er nu zitten te weinig kennis hebben omtrent het runnen van een BVO. Er zijn de laatste maanden nogal wat lijken uit de kast gevallen hier.
Oud 29-05-10, 12:47 thumb down   #23

Hoe heeft Lindenbergh het eigenlijk gedaan bij jullie? Volendam schijnt hem te willen hebben.
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 29-05-10, 17:23   #24
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door groenen
Hoe heeft Lindenbergh het eigenlijk gedaan bij jullie? Volendam schijnt hem te willen hebben.
Ja, wel redelijk. Dankzij zijn ervaring kan hij nog wel een jaartje mee. Pakte eerst heel veel kaarten, maar na de winterstop was dat er gelukkig wel vanaf. Heeft bijna alles gespeeld bij ons, fit zat dus.
Oud 31-05-10, 13:41   #25
TR

Brom schijnt dus naar Ado te gaan.

Oud 31-05-10, 17:26   #26
TR

Lindenbergh blijft wel nog een jaar.

Oud 31-05-10, 21:20   #27
BS.

Update: AGOVV: Lindenbergh blijft, Frans miljoenenbod op Chadli 'onzin', Atteveld nieuwe trainer?
31 mei '10 21:00 door Leon Voskamp

Het zijn even drukke tijden bij AGOVV. John van den Brom is vertrokken als trainer richting Den Haag, maar Olaf Lindenberg blijft de club trouw.

De linkspoot stond ook in de belangstelling, maar blijft volgens De Stentor in Apeldoorn. Bij die club speelde hij vorig seizoen al, nadat hij daarvoor een tijdje in de zaal had gevoetbald.

Wie mogelijk niet blijft, is Nacer Chadli. De Belg staat op het verlanglijstje van meerdere clubs. Onlangs kwam het gerucht naar buiten dat het Franse Lille anderhalf miljoen euro wilde betalen, maar volgens voorzitter Jan Artz is dat onzin. "De duim van degene die dat verzonnen heeft is groter dan mijn grote teen. En ik heb maat 44. We voeren gesprekken over Nacer, verder zijn we nog niet. Anderhalf miljoen... Er is nog nooit een speler uit de Jupiler League voor meer dan één miljoen verkocht", zegt hij in het dagblad.

UPDATE: Raymond Atteveld is volgens Omroep Gelderland een belangrijke kandidaat om John van den Brom op te volgen als trainer van AGOVV. Van den Brom vertrekt naar ADO Den Haag, de club waar Atteveld vorig seizoen werd ontslagen.
Oud 31-05-10, 22:11   #28
More than meets the eye

Atteveld kandidaat om Brom op te volgen dus, volgens Derksen.

Tja ik weet niet. Wel goed voor de discipline en misschien wat realistischer voetbal, onder Brom was het soms wel erg aanvallend. Zelf zie ik Jan Everse wel zitten eigenlijk, maar weet niet of die ook op de lijst staat. Andere kandidaten (Brood, Sturing) is sowieso niks, dan liever Atteveld.
Oud 31-05-10, 22:14   #29
Meister 10/11

Sturing wil volgensmij ook niet meer een divisie lager werken na zijn debacle bij Volendam.

Uit dat oogpunt ben ik nog wel benieuwd of er nog iets uit de samenwerking tussen Vitesse en AGOVV komt al denk ik van niet.

Oud 02-06-10, 16:47   #30
Nummer 10

Misschien voor Atteveld wel een mooie omgeving om zijn toch wat geknakte loopbaan weer een nieuwe impuls te geven. AGOVV is behalve springplank voor spelers nu dus ook springplank voor een trainer. Mogelijk interessant voor hem dus.

Everse wil volgens mij niet meer in de JL werken, op Sparta na.
Oud 02-06-10, 16:56   #31

Oorspronkelijk geplaatst door vitessezuid113
Sturing wil volgensmij ook niet meer een divisie lager werken na zijn debacle bij Volendam.
Sturing zou alles aan moeten pakken wat hij kan om zijn imago misschien wat op te poetsen. Zeker AGOVV met een talentvolle spelersgroep. Of hij blijft zijn hele leven de mascotte van Vitesse, want ik denk niet dat een eredivisieclub hem in dienst neemt.
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 17:03   #32
More than meets the eye

Sturing mag inderdaad wel eens in de spiegel kijken, hij heeft als trainer nog totaal niet laten zien dat hij eredivisiewaardig is.

Overigens zal de nieuwe trainer sowieso moeten gaan werken met veel jonge spelers. Begroting bedraagt een schamele 2 miljoen dus veel is er niet mogelijk. Wel is men deze week begonnen met het verwijderen van de zo gehate kunstgrasmat, daar komt een nieuwe mat 'type Volendam' voor terug.
Oud 02-06-10, 17:21   #33
Nummer 10

De eerder in dit topic aan AGOVV gelinkte Wildschut gaat naar FC Zwolle, terwijl ook Celen een andere club heeft (IFC). Al is dat een Hoofdklasser, dus bij concrete interesse van AGOVV kan hij die mogelijk nog afzeggen.
Oud 02-06-10, 20:49   #34
More than meets the eye

Ze hebben wel vandaag bekendgemaakt Soufiane Laghmouchi over te nemen van Vitesse, 19-jarige vleugelspits van Vitesse. Ken hem verder niet, heeft ie dit jaar wel es bij de A-selectie gezeten?

Verder schijnt het bijna rond te zijn met Angelo Martha van Den Bosch en willen ze Kahn Ozkan aantrekken van de Apeldoornse eersteklasser WSV.
Oud 08-06-10, 17:08 Standaard   #35
Nummer 10

Nou WW, hoe kijk je hier tegenaan?

Winter en Bogarde in beeld bij AGOVV Apeldoorn
08/06/2010 10:32

Aron Winter en Winston Bogarde zijn bij AGOVV Apeldoorn in beeld om coach te worden. Het tweetal staat op de shortlist.

Volgens Omroep Gelderland is technisch en commercieel directeur Jan Artz zeer gecharmeerd van beide oud-internationals. Winter is sinds vijf jaar in het bezit van het diploma coach betaald voetbal en werkte onder meer bij Jong Ajax. Bogarde heeft sinds kort de ambitie trainer te worden.

Daarnaast zijn Edward Sturing en Raymond Atteveld kandidaat voor de vacature.

Oud 08-06-10, 17:11 Standaard   #36
Meister 10/11

Met Sturing hebben ze van het weekend al gesproken maar ik dacht te kunnen opmaken uit teksten van Artz dat Atteveld toch wel een voorkeur boven Sturing heeft.

Oorspronkelijk geplaatst door WheeledWarrior Bekijk bericht
Ze hebben wel vandaag bekendgemaakt Soufiane Laghmouchi over te nemen van Vitesse, 19-jarige vleugelspits van Vitesse. Ken hem verder niet, heeft ie dit jaar wel es bij de A-selectie gezeten?

Verder schijnt het bijna rond te zijn met Angelo Martha van Den Bosch en willen ze Kahn Ozkan aantrekken van de Apeldoornse eersteklasser WSV.
Nee hij heeft niet bij de A selectie gezeten , kan er verder ook niks over zeggen .
Over Martha daar zijn ze toch al mee in onderhandeling ?

Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 08-06-10 om 17:15
vitessezuid113 is offline   Met citaat reageren
Oud 08-06-10, 18:43 Standaard   #37

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

ik snap dat niet hoor, met atteveld is het vragen om problemen. Dit zou je niet verwachten van een club als AGOVV, ze hebben daar toch een oogje voor goede trainers en spelers.
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 08-06-10, 19:07 Standaard   #38
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
[...]Nou WW, hoe kijk je hier tegenaan?
Gevoelsmatig zeg ik: doen! Winter lijkt me een beschaafde, rustige jongen die met beleid aan de slag kan met een spelersgroep. Type Van den Brom, uit dezelfde Ajax-school.

Supporters zijn ook niet onverdeeld positief over Sturing of Atteveld. Beide hebben toch niet echt indruk gemaakt met hun laatste clubs, om het zo te zeggen. Sturing heeft dan nog als voordeel dat hij geboren Apeldoorner is en ook regelmatig (amateur)wedstrijden in de regio bezoekt. Hij zal dus waarschijnlijk ook wel her en der wat nuttige contacten hebben. Met Atteveld haal je het rumoer binnen, is een beetje de opvatting van de achterban.
Oud 08-06-10, 20:12 Standaard   #39
Nummer 10

Lijkt me ook geen gekke gedachte. Atteveld heeft dat etiket zelf opgeroepen bij zijn vorige clubs.

Winter zou best een mooie kunnen zijn, eventueel dan Bogarde als assistent ofzo. En wie weet kan je dan ook dat wat jonge Ajacieden die daar niet voldoen ophalen.

Oud 13-06-10, 10:36 big smile   #40
BS.

Bogarde als trainer bij AGOVV . Dat zou echt te geniaal zijn.

Oud 13-06-10, 21:28 thumb up   #41

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Bogarde als trainer bij AGOVV . Dat zou echt te geniaal zijn.
Ik verheug me nu al op de interviews na de (verloren) wedstrijden .
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 14-06-10, 19:50 Standaard   #42
Nummer 10

Oefenduel tegen Argentinië zou dan mooi zijn, heb je Maradona en Bogarde als trainers.... Dan doet Winston zeker zijn jasje uit.

Oud 08-07-10, 08:57 Standaard   #43
BS.

AGOVV strikt De Koning in plaats van Atteveld

Hans de Koning is bij AGOVV Apeldoorn de opvolger van John van den Brom. De trainer is afkomstig van FC Oss, waarmee hij vorig seizoen naar de topklasse degradeerde.

"Ik heb een goed gevoel bij Hans.
Buiten de degradatie van vorig seizoen heeft hij met FC Oss drie keer de
nacompetitie gehaald", aldus AGOVV's technisch directeur Jan Artz tegen de Stentor. De Koning is met de Gelderse club een contract voor één seizoen overeengekomen.

Lang werd verwacht dat niet De Koning, maar Raymond Atteveld de nieuwe trainer van AGOVV zou worden. De Apeldoorners konden het met de oud-trainer van Roda JC en ADO Den Haag niet eens worden over de financiële voorwaarden.

Oud 08-07-10, 20:00 Standaard   #44
Nummer 10

Aardige man en geen slechte trainer, maar toch een minder grote naam dan alles wat genoemd werd. Al kon je dat wel verwachten. Zal ie wel snel Regilio Jacobs gaan halen nu.

Oud 09-07-10, 14:59 Standaard   #45
More than meets the eye

Ugur Yildirim schijnt al wel in het kielzog van De Koning te komen. Heeft bij Oss natuurlijk geen minuut gespeeld, maar traint mee. Misschien komt ie weer terug op redelijk niveau.
Oud 09-07-10, 20:18 Standaard   #46
Nummer 10

Ook meetrainen met het idee een contract te tekenen of meer voor de conditie? Zoals VI het namelijk brengt, lijkt het op dat laatste. Al weet je het nooit. Zou een leuke aanwinst kunnen zijn als hij fit is. En misschien Manucharyan gratis oppikken?

Oud 15-07-10, 19:55 Standaard   #47
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Aardige man en geen slechte trainer, maar toch een minder grote naam dan alles wat genoemd werd. Al kon je dat wel verwachten. Zal ie wel snel Regilio Jacobs gaan halen nu.
En daar is ie:

Jacobs en Plat op proef bij AGOVV
AGOVV Apeldoorn heeft deze week twee spelers op proef. Regilio Jacobs en Johan Plat trachten bij de club uit de Jupiler League een contract af te dwingen, meldt Omroep Gelderland.

De 22-jarige verdediger was de voorgaande twee seizoenen een vaste waarde bij het naar de topklasse gedegradeerde FC Oss. In vier jaar kwam Jacobs tot 86 wedstrijden waarin hij twee keer het net van de tegenstander wist te vinden.

Plat (23) kwam tijdens de winterstop over van FC Dordrecht naar FC Oss. In Brabant was hij in dertien wedstrijden goed voor vijf doelpunten.

De nieuwe trainer van AGOVV Apeldoorn, Hans de Koning, ziet dus oude bekenden op het trainingsveld verschijnen met de komst van Jacobs en Plat. Tevens sluit deze week Noë Bokila aan bij de selectie. De broer van Jeremy krijgt ook de kans zich te bewijzen tijdens een stage.
Ook warme belangstelling voor Kevin Vink.

Oud 17-07-10, 09:48 Standaard   #48
More than meets the eye

Yildirim speelde gisteren driekwart wedstrijd mee tegen ADO Den Haag (2-0 verlies). Hij deed het wel aardig, goeie vrije trap erbij. Met wat meer spelritme kan hij voor AGOVV van waarde zijn.

Johan Plat en Regilio Jacobs speelden ook mee, maar overtuigden niet echt. Al kon Plat er niet zoveel aan doen, hij kreeg bijna geen bruikbare ballen in de spits.
Oud 17-07-10, 17:10 Standaard   #49

Omroep Gelderland meldt dat Hans de Koning nu overweegt om Kevin Vink te halen.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 17-07-10, 20:05 Standaard   #50
Nummer 10

Oud nieuws, ze hebben enkele dagen terug al gesproken.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site