![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() In navolging van vele andere clubs mag een eigen topic voor AGOVV niet ontbreken! Na een aantal mindere jaren gaat het sportief erg goed met deze kleine, maar gezellige Veluwse Jupiler League-club dit seizoen. Onder de bezielende leiding van het trainersduo John van den Brom/Peter van Vossen en met talentvolle spelers zoals Nacer Chadli, Jeremy Bokila en Edgar Manucharyan ligt AGOVV op koers om voor het eerst sinds 2006 weer de play-offs te bereiken. Een aantal bekende oud-AGOVV spelers sinds de herintrede in 2003 in het betaald voetbal zijn Klaas-Jan Huntelaar, Raimond van der Gouw, John Karelse, Gonzalo Garcia, Dries Mertens, Sherjil MacDonald, Paul Verhaegh en Ruud ter Heide. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |||
|
Tijd voor wat leven hier.
|
||||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bokila is echt veel te licht voor de eredivisie, zelfs in de Jupiler League heeft hij grote moeite met het tempo en balbehandeling.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooie naam
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aardige goal van Chadli:
http://eyeworks.wmp.triple-it.nl/eyeworks/100315AGOEMMG1.wmv __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jeremy Bokila zal komende zomer transfervrij de deur uitlopen, net als Chiró N'Toko.
Stanley Tailor, Gaetan Klaassen, Mo Benlahcen, Jeroen Van den Broeck en Wim Bokila krijgen geen nieuw (amateur)contract en moeten dus weg. Hans van de Haar, Julius Wille (beiden Dayton Dutch Lions) en Koen Garritsen (De Treffers) vertrekken ook. Remon de Vries en René van Dieren kregen een ontslagbrief, maar gaan nog praten over andere voorwaarden. Henk Baum weet nog van niets. Rachid Ofrany is uit de selectie gezet. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Oh, dat heeft ie snel voor elkaar dan.
![]() Wel zonde dat ze voor Bokila niets vangen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ofrany, mijn held uit FM2007.
Hij heeft me meerdere malen de CL geschonken met Rangers
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zouden ze nou echt in de rij staan voor spelers als Bokila en N'toko?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Komt Sander Duits nog naar AGOVV?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Voor Bokila en N'Toko zou interesse zijn uit België, beide hebben ook een Belgisch paspoort.
Duits is niet concreet, er zijn meer clubs die hem willen hebben. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Duits wellicht maanden uit de roulatie met een knieblessure, dat zal de interesse van AGOVV mogelijk wel doen luwen. Wat ook geluwd lijkt is de aandacht voor Chadli. Hoe groot schat je de kans dat hij blijft WW?
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Een dubbele confrontatie met Eindhoven dus in de Play-Offs. Spannend.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zou het tof vinden als het AGOVV ook in de eredivisie zou spelen , 4 derby's
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ze schijnen ook Matusiwa te willen hebben.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ismail Celen, dat is geen verkeerde voetballer. Speelt nu bij Leonidas in de zondag eerste klasse, kan nog promoveren met ze. Wel een gok om hem een tweede kans als prof te geven, maar wie weet.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Leuk al die nieuwe spelers en nieuwe grasmat, maar inmiddels is duidelijk dat AGOVV (alweer) één van de clubs is die moet vrezen voor puntaftrek. Club heeft in de krant bevestigd dat er een beroepszaak loopt.
In de media wordt AGOVV nooit echt genoemd als club met financiele problemen, maar uit dit soort dingen blijkt telkens weer dat het niet echt goed gaat. Ik ben er zelf in elk geval onderhand helemaal klaar mee. Gevoel bekruipt me ook dat de mensen die er nu zitten te weinig kennis hebben omtrent het runnen van een BVO. Er zijn de laatste maanden nogal wat lijken uit de kast gevallen hier. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Hoe heeft Lindenbergh het eigenlijk gedaan bij jullie? Volendam schijnt hem te willen hebben.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Brom schijnt dus naar Ado te gaan.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lindenbergh blijft wel nog een jaar.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Atteveld kandidaat om Brom op te volgen dus, volgens Derksen.
Tja ik weet niet. Wel goed voor de discipline en misschien wat realistischer voetbal, onder Brom was het soms wel erg aanvallend. Zelf zie ik Jan Everse wel zitten eigenlijk, maar weet niet of die ook op de lijst staat. Andere kandidaten (Brood, Sturing) is sowieso niks, dan liever Atteveld. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sturing wil volgensmij ook niet meer een divisie lager werken na zijn debacle bij Volendam.
Uit dat oogpunt ben ik nog wel benieuwd of er nog iets uit de samenwerking tussen Vitesse en AGOVV komt al denk ik van niet. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Misschien voor Atteveld wel een mooie omgeving om zijn toch wat geknakte loopbaan weer een nieuwe impuls te geven. AGOVV is behalve springplank voor spelers nu dus ook springplank voor een trainer. Mogelijk interessant voor hem dus.
Everse wil volgens mij niet meer in de JL werken, op Sparta na. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sturing mag inderdaad wel eens in de spiegel kijken, hij heeft als trainer nog totaal niet laten zien dat hij eredivisiewaardig is.
Overigens zal de nieuwe trainer sowieso moeten gaan werken met veel jonge spelers. Begroting bedraagt een schamele 2 miljoen dus veel is er niet mogelijk. Wel is men deze week begonnen met het verwijderen van de zo gehate kunstgrasmat, daar komt een nieuwe mat 'type Volendam' voor terug. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
De eerder in dit topic aan AGOVV gelinkte Wildschut gaat naar FC Zwolle, terwijl ook Celen een andere club heeft (IFC). Al is dat een Hoofdklasser, dus bij concrete interesse van AGOVV kan hij die mogelijk nog afzeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ze hebben wel vandaag bekendgemaakt Soufiane Laghmouchi over te nemen van Vitesse, 19-jarige vleugelspits van Vitesse. Ken hem verder niet, heeft ie dit jaar wel es bij de A-selectie gezeten?
Verder schijnt het bijna rond te zijn met Angelo Martha van Den Bosch en willen ze Kahn Ozkan aantrekken van de Apeldoornse eersteklasser WSV. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Nou WW, hoe kijk je hier tegenaan?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Met Sturing hebben ze van het weekend al gesproken maar ik dacht te kunnen opmaken uit teksten van Artz dat Atteveld toch wel een voorkeur boven Sturing heeft.
Over Martha daar zijn ze toch al mee in onderhandeling ? Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 08-06-10 om 17:15 |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
ik snap dat niet hoor, met atteveld is het vragen om problemen. Dit zou je niet verwachten van een club als AGOVV, ze hebben daar toch een oogje voor goede trainers en spelers.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gevoelsmatig zeg ik: doen! Winter lijkt me een beschaafde, rustige jongen die met beleid aan de slag kan met een spelersgroep. Type Van den Brom, uit dezelfde Ajax-school.
Supporters zijn ook niet onverdeeld positief over Sturing of Atteveld. Beide hebben toch niet echt indruk gemaakt met hun laatste clubs, om het zo te zeggen. Sturing heeft dan nog als voordeel dat hij geboren Apeldoorner is en ook regelmatig (amateur)wedstrijden in de regio bezoekt. Hij zal dus waarschijnlijk ook wel her en der wat nuttige contacten hebben. Met Atteveld haal je het rumoer binnen, is een beetje de opvatting van de achterban. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lijkt me ook geen gekke gedachte. Atteveld heeft dat etiket zelf opgeroepen bij zijn vorige clubs.
Winter zou best een mooie kunnen zijn, eventueel dan Bogarde als assistent ofzo. En wie weet kan je dan ook dat wat jonge Ajacieden die daar niet voldoen ophalen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Oefenduel tegen Argentinië zou dan mooi zijn, heb je Maradona en Bogarde als trainers.... Dan doet Winston zeker zijn jasje uit.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Aardige man en geen slechte trainer, maar toch een minder grote naam dan alles wat genoemd werd. Al kon je dat wel verwachten. Zal ie wel snel Regilio Jacobs gaan halen nu.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ugur Yildirim schijnt al wel in het kielzog van De Koning te komen. Heeft bij Oss natuurlijk geen minuut gespeeld, maar traint mee. Misschien komt ie weer terug op redelijk niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ook meetrainen met het idee een contract te tekenen of meer voor de conditie? Zoals VI het namelijk brengt, lijkt het op dat laatste. Al weet je het nooit. Zou een leuke aanwinst kunnen zijn als hij fit is. En misschien Manucharyan gratis oppikken?
|
|
|
|
|
|
#47 | ||
|||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Yildirim speelde gisteren driekwart wedstrijd mee tegen ADO Den Haag (2-0 verlies). Hij deed het wel aardig, goeie vrije trap erbij. Met wat meer spelritme kan hij voor AGOVV van waarde zijn.
Johan Plat en Regilio Jacobs speelden ook mee, maar overtuigden niet echt. Al kon Plat er niet zoveel aan doen, hij kreeg bijna geen bruikbare ballen in de spits. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Omroep Gelderland meldt dat Hans de Koning nu overweegt om Kevin Vink te halen.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Oud nieuws, ze hebben enkele dagen terug al gesproken.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote AGOVV Apeldoorn-topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|