![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
De beker voor beloften gewonnen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Tja dat zijn toch allemaal Vitesse-spelers. AGOVV is alleen in naam aan dat elftal verbonden.
Wij krijgen trouwens Just Berends en Jerry van Ewijk op huurbasis van Vitesse komend seizoen. Is dat wat of moeilijk te beoordelen? |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ik heb ze niet heel veel zien spelen, maar het zijn wel redelijke talentjes.
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
||
|
|
|
|
|
#105 |
APELDOORN - Doelman Paolo Tornaghi komt op proef bij AGOVV Apeldoorn. De 22-jarige derde keeper van Inter Milan meldt zich op maandag 27 juni op Berg en Bos en maakt de voorbereiding mee bij de Apeldoornse Jupiler Leagueclub. En nu de CL in!
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
Dit lijkt mij weer gewoon het werk van Marco di Marchi. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#107 |
Laghmouchi twee seizoenen langer bij AGOVV __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Michiel Hemmen schijnt nu toch zo goed als zeker naar Zwolle te gaan. Benieuwd naar de afkoopsom. Wel erg jammer, scoorde gister ook meteen weer 3x in 1 helft tijdens eerste oefenpotje. Vind maar es een vervanger terug die ze er ook zo makkelijk in legt.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Wat zijn de verwachtingen voor het nieuwe seizoen WW?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Gezien de totaal vernieuwde/verjongde selectie in eerste instantie maar eens wegblijven van de onderste plaatsen. Gelukkig dit seizoen niet op -6 beginnen zoals het er nu voorstaat, dat scheelt al een slok op een borrel. Mocht het gedurende het seizoen een beetje gaan lopen dan zouden we wel rond de 10e/11e plaats moeten kunnen eindigen schat ik in. Maar meer ook niet.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Met Peter 'Chucky' Reekers al 1 voormalige Heraclied binnengehaald en deze week wederom 2 culthelden met een verleden in Almelo op proef, Vojtech 'Das Phantom' Schulmeister en Ellery 'Messi' Caïro. Ik neem aan dat deze spelers uit de koker van Van Arum (afgelopen seizoen op stage in Almelo) komen?
Laatst gewijzigd door Blawh; 04-07-11 om 15:31 |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Zal Tim Receveur de nieuwe held worden denk je WW of zijn er andere groeibriljanten in Apeldoorn?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Schulmeister en Cairo komen inderdaad uit de koker van Van Arum. Met name Cairo zou een versterking zijn voor ons, maar voorlopig houdt die z'n opties open. Je zag zaterdag in de oefenpot tegen een derdeklasser ook meteen dat hij eigenlijk al te snel gaat voor z'n eigen teamgenoten en zich af en toe irriteerde aan het feit dat zij niet aansloten/het spel niet niet zagen.
Receveur scoorde 4x maar verder nog geen idee hoe ik hem en al die andere 'jonkies' moet beoordelen. Ook over Martijn Thomassen, Jerry van Ewijk en Just Berends hoor ik positieve verhalen, maar ze moeten zich eerst maar eens bewijzen straks in de JL. Dat is toch een heel ander soort voetbal dan in de beloftencompetitie. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
En ondertussen wacht Hemmen weer op Donetsk in afwachting daarvan deed ie vanavond in Loenen mee tegen Vitesse 0-4 verlies maar ik moet zeggen AGOVV heeft best een leuk team rondlopen.
Heb nu Telstar , FC Oss , en AGOVV gezien in de voorbereiding al zegt het al allemaal niet veel en daarvan was Oss toch wel de slechtste van de drie ![]() Het is te hopen dat Hemmen blijft al las ik ook op Omroep Gelderland dat er morgen een oud spits van Standard Luik en Club Brugge op proef komt ( dus dat beloofd ook wat. ) Cairo is ook een leuke versterking. , Laghmouchi speelde ook sterk. Klinkt misschien gek maar ik zie AGOVV nog wel meedoen voor een periodetitel ![]() Maar wellicht is dat ook wel iets wat ik hoop ( en dat de samenwerking eindelijk iets meer z'n vruchten afwerpt )
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Die Siers, hoe bevalt die bij jullie?
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Gister eerste oefenpotje in twee weken gezien en viel me niks tegen. Prima eerste helft, na een uur spelen was de tank leeg en ging Vitesse er nog met een paar goals overheen. Wel of geen Hemmen is een wereld van verschil, Cairo blijft een aanwinst en Receveur is een aardig talent. Scoren blijft wel een probleem, dat is onze achilleshiel tot nu toe.
Siers is een prima voetballer, vorig jaar alleen te vaak misbruikt als back. Op het middenveld komt hij veel beter tot z'n recht. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Vandaag begint het ook voor AGOVV.
Benieuwd hoe Berends en van Ewijk het doen op Jupiler League-niveau. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Berends en Ewijk beide niet gespeeld, zijn geen basiskrachten momenteel.
Verloren dus van Cambuur, dat beter was al had een puntje er na rust ingezeten. Bizot pakte twee geweldige kansen van AGOVV. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ik zag het. Misschien mag Just nu wel de positie van Reekers in nemen...
|
|
|
|
|
|
#121 | |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Worden nog kampioen.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Nu loopt de mascotte ook al naar Deventer...
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ik was de laatste drie wedstrijden gelukkig op vakantie. Tering, wat een kansloos elftal dit jaar zeg
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Dat is nog het ergste, met Reekers, Cairo, Schwiebbe, Hemmen en Siers staat er best een aardige as op papier, maar het komt er totaal niet uit kennelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
gewoon één na laatste worden en een periodetitel pakken, seizoen geslaagd.
nee het wordt wel tijd dat er punten gepakt gaan worden, anders wordt het vechten tegen degradatie dit jaar. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
AGOVV Apeldoorn heeft Raynick Damasco (20 jr, verdediger) van Vitesse per direct aan de selectie toegevoegd.#agovv #vitesse
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
WheeledWarrior ik hoorde dat de amateurs van AGOVV nog €200.000 van de BVO zouden moeten krijgen en zelfs geen geld meer hebben om bier in te kopen. De BVO zou dit niet kunnen betalen en zelfs afstevenen op een faillissement.
Weet jij of dit waar is of "gewoon" geroddel? |
|
|
|
|
|
#131 | |
||
|
|
|
|
|
#132 | |
![]() Bvo heeft inderdaad een paar ton huurachterstand bij de amateurs (profs huren sportpark Berg en Bos). Afgelopen zomer is afgesproken dat men dit bedrag in 5 jaar tijd aflost. Amateurs verkeren ook al tijden in grote problemen, deels omdat de profs enkele keren niet betaalden, deels omdat ze zelf geen poot hebben uitgestoken om extra inkomsten te werven. Inmiddels is het amateurbestuur op de Algemene Ledenvergadering van 20 december niet herkozen. Er is nu een commissie, bestaande uit ereleden en leden van verdienste van de vv AGOVV, die uiterlijk 10 januari een nieuw, driekoppig bestuur wil presenteren. Dit moet in april/mei aangevuld worden met een aantal andere capabele mensen. Profs hebben de zaakjes inmiddels financieel redelijk voor elkaar, er is nog steeds geen euro over maar ze hebben zich aan plan van aanpak van de KNVB gehouden en als er geen gekke dingen gebeuren gaan ze in maart naar categorie 2. |
||
|
|
|
|
|
#133 | |
||
|
|
|
|
|
#134 | |
|
En:
||
|
|
|
|
|
#135 | |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Stel dat AGOVV zou degraderen. Hoe zeker is dan de toekomst qua financiën?
Hoe zou het eigenlijk geregeld zijn met de amateurtak, mogen die in dezelfde klasse uitkomen? |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Of faillissement van Emmen.
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ze hebben zich aardig geroerd de afgelopen dagen zeg!
René Oosterhof, een doelman, is gehuurd van Emmen. Vojtech Schulmeister, spits, komt van Almere City FC. Roberto Batres, ook spits, komt van CD Alcoyano uit Spanje. Romario Kortzorg, aanvaller, komt als amateur over van Dijkse Boys. Róbert Maza, linksback, komt van AS Trencín. Lukás Duriska, defensieve middenvelder, komt ook van AS Trencín. Karol Mondek, middenvelder, komt ook van AS Trencín. Eerder kwamen al Serdar Gökkaya, Hayri Pinarci, Dennis van der Ree, Kevin Kerr en Stanley Tailor. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Paniekvoetbal
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Aardige voorhoede toch, Romario, Batres en Schulmeister.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Serdar Gökkaya, whut? Die kan er werkelijk he-le-maal niets van.
En Schulmeister is een (cult)held, vooral een aanwinst voor de Apeldoornse horeca. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Gokkaya is veel te dik, dat wordt sowieso niks.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Dennis van der Ree? Die is al een tijdje gestopt toch?
Hmm, ik zie op z'n wiki dat hij bij Cambuur zat. Ik dacht echt dat hij na AGOVV gestopt was. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Nummer 13 is binnen. Naru Wild-Putsorn sluit ook aan.
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
ben benieuwd, periodetitel gekocht
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Mooie naam ook weer, Wild-Putsorn. Ik ben vooral benieuwd of ze Romario aan het voetballen krijgen. Aan zijn talent ligt het niet...
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Heeft met Cambuur zelfs nog op drempel Eredivisie gestaan paar jaar terug, toen met die penalty's tegen Roda.
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
||
|
|