Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16-05-11, 21:38 thumb up   #101
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

De beker voor beloften gewonnen

Oud 17-05-11, 10:59 Standaard   #102
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

Tja dat zijn toch allemaal Vitesse-spelers. AGOVV is alleen in naam aan dat elftal verbonden.

Wij krijgen trouwens Just Berends en Jerry van Ewijk op huurbasis van Vitesse komend seizoen. Is dat wat of moeilijk te beoordelen?
WheeledWarrior is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-05-11, 11:01 Standaard   #103
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door WheeledWarrior Bekijk bericht
Tja dat zijn toch allemaal Vitesse-spelers. AGOVV is alleen in naam aan dat elftal verbonden.

Wij krijgen trouwens Just Berends en Jerry van Ewijk op huurbasis van Vitesse komend seizoen. Is dat wat of moeilijk te beoordelen?
Ik heb ze niet heel veel zien spelen, maar het zijn wel redelijke talentjes.

Oud 17-05-11, 18:38 Standaard   #104

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

In Apeldoorn bloeit iedereen op
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 15-06-11, 21:34 Standaard   #105
More than meets the eye

APELDOORN - Doelman Paolo Tornaghi komt op proef bij AGOVV Apeldoorn. De 22-jarige derde keeper van Inter Milan meldt zich op maandag 27 juni op Berg en Bos en maakt de voorbereiding mee bij de Apeldoornse Jupiler Leagueclub.

Tornaghi wil graag aan spelen toekomen. Via zijn goede vriend en Vitesse-speler Luca Caldirola hoorde hij dat AGOVV de afgelopen tijd dikwijls als springplank heeft gefungeerd voor talentvolle spelers.

En nu de CL in!
Oud 15-06-11, 21:49 Standaard   #106
Theo, pak 'm terug

APELDOORN - Doelman Paolo Tornaghi komt op proef bij AGOVV Apeldoorn. De 22-jarige derde keeper van Inter Milan meldt zich op maandag 27 juni op Berg en Bos en maakt de voorbereiding mee bij de Apeldoornse Jupiler Leagueclub.

Tornaghi wil graag aan spelen toekomen. Via zijn goede vriend en Vitesse-speler Luca Caldirola hoorde hij dat AGOVV de afgelopen tijd dikwijls als springplank heeft gefungeerd voor talentvolle spelers.

En nu de CL in!
Ik hoop dat hij meer talent heeft dan Caldirola...
Dit lijkt mij weer gewoon het werk van Marco di Marchi.

Oud 03-07-11, 14:43 Standaard   #107
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Laghmouchi twee seizoenen langer bij AGOVV

Soufiane Laghmouchi verlengt spoedig zijn contract bij AGOVV met twee jaar. Beide partijen hebben al een mondeling akkoord bereikt; de handtekeningen worden in de loop van volgende week onder de verbintenis gezet, weet De Stentor.

De 20-jarige Laghmouchi speelt pas één seizoen voor AGOVV. Afgelopen jaargang wist de aanvaller van Jong Marokko drie keer te scoren in 33 competitieduels.

Oud 03-07-11, 16:19 Standaard   #108
More than meets the eye

Michiel Hemmen schijnt nu toch zo goed als zeker naar Zwolle te gaan. Benieuwd naar de afkoopsom. Wel erg jammer, scoorde gister ook meteen weer 3x in 1 helft tijdens eerste oefenpotje. Vind maar es een vervanger terug die ze er ook zo makkelijk in legt.
Oud 03-07-11, 16:20 Standaard   #109
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat zijn de verwachtingen voor het nieuwe seizoen WW?

Oud 04-07-11, 10:37 Standaard   #110
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Wat zijn de verwachtingen voor het nieuwe seizoen WW?
Gezien de totaal vernieuwde/verjongde selectie in eerste instantie maar eens wegblijven van de onderste plaatsen. Gelukkig dit seizoen niet op -6 beginnen zoals het er nu voorstaat, dat scheelt al een slok op een borrel. Mocht het gedurende het seizoen een beetje gaan lopen dan zouden we wel rond de 10e/11e plaats moeten kunnen eindigen schat ik in. Maar meer ook niet.
Oud 04-07-11, 15:29 thumb up   #111
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Met Peter 'Chucky' Reekers al 1 voormalige Heraclied binnengehaald en deze week wederom 2 culthelden met een verleden in Almelo op proef, Vojtech 'Das Phantom' Schulmeister en Ellery 'Messi' Caïro. Ik neem aan dat deze spelers uit de koker van Van Arum (afgelopen seizoen op stage in Almelo) komen?

Laatst gewijzigd door Blawh; 04-07-11 om 15:31
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 04-07-11, 20:16 Standaard   #112
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal Tim Receveur de nieuwe held worden denk je WW of zijn er andere groeibriljanten in Apeldoorn?

methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-07-11, 22:02 Standaard   #113
More than meets the eye

Schulmeister en Cairo komen inderdaad uit de koker van Van Arum. Met name Cairo zou een versterking zijn voor ons, maar voorlopig houdt die z'n opties open. Je zag zaterdag in de oefenpot tegen een derdeklasser ook meteen dat hij eigenlijk al te snel gaat voor z'n eigen teamgenoten en zich af en toe irriteerde aan het feit dat zij niet aansloten/het spel niet niet zagen.

Receveur scoorde 4x maar verder nog geen idee hoe ik hem en al die andere 'jonkies' moet beoordelen. Ook over Martijn Thomassen, Jerry van Ewijk en Just Berends hoor ik positieve verhalen, maar ze moeten zich eerst maar eens bewijzen straks in de JL. Dat is toch een heel ander soort voetbal dan in de beloftencompetitie.
Oud 24-07-11, 10:26 Standaard   #114
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

AGOVV wijst Metalurg-bod op Hemmen af

Metalurg Donetsk wil zich versterken met Michiel Hemmen. De spits maakte indruk op de club uit Oekraïne tijdens een proefperiode, maar een eerste bod werd afgewezen door AGOVV Apeldoorn.

AGOVV staat open voor een transfer van Hemmen, maar wel voor het juiste bedrag. "We hebben hen nu een tegenvoorstel gedaan", aldus Ad van der Molen tegenover De Stentor.

Hemmen speelt pas één seizoen voor AGOVV, dat hem overnam van FC Volendam. Behalve de aanvaller probeert ook Niek Loohuis een contract af te dwingen bij Metalurg Donetsk.

Oud 27-07-11, 02:03 Standaard   #115
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

En ondertussen wacht Hemmen weer op Donetsk in afwachting daarvan deed ie vanavond in Loenen mee tegen Vitesse 0-4 verlies maar ik moet zeggen AGOVV heeft best een leuk team rondlopen.

Heb nu Telstar , FC Oss , en AGOVV gezien in de voorbereiding al zegt het al allemaal niet veel en daarvan was Oss toch wel de slechtste van de drie
Het is te hopen dat Hemmen blijft al las ik ook op Omroep Gelderland dat er morgen een oud spits van Standard Luik en Club Brugge op proef komt ( dus dat beloofd ook wat. )

Cairo is ook een leuke versterking. , Laghmouchi speelde ook sterk.

Klinkt misschien gek maar ik zie AGOVV nog wel meedoen voor een periodetitel
Maar wellicht is dat ook wel iets wat ik hoop ( en dat de samenwerking eindelijk iets meer z'n vruchten afwerpt )

Oud 27-07-11, 10:01 Standaard   #116
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Siers, hoe bevalt die bij jullie?
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 27-07-11, 10:54 Standaard   #117
More than meets the eye

Gister eerste oefenpotje in twee weken gezien en viel me niks tegen. Prima eerste helft, na een uur spelen was de tank leeg en ging Vitesse er nog met een paar goals overheen. Wel of geen Hemmen is een wereld van verschil, Cairo blijft een aanwinst en Receveur is een aardig talent. Scoren blijft wel een probleem, dat is onze achilleshiel tot nu toe.

Siers is een prima voetballer, vorig jaar alleen te vaak misbruikt als back. Op het middenveld komt hij veel beter tot z'n recht.
Oud 08-08-11, 18:33 Standaard   #118
Theo, pak 'm terug

Vandaag begint het ook voor AGOVV.
Benieuwd hoe Berends en van Ewijk het doen op Jupiler League-niveau.

Oud 09-08-11, 12:11 Standaard   #119
More than meets the eye

Berends en Ewijk beide niet gespeeld, zijn geen basiskrachten momenteel.

Verloren dus van Cambuur, dat beter was al had een puntje er na rust ingezeten. Bizot pakte twee geweldige kansen van AGOVV.
Oud 09-08-11, 12:36 Standaard   #120
Theo, pak 'm terug

Ik zag het. Misschien mag Just nu wel de positie van Reekers in nemen...

Oud 01-09-11, 14:34 Standaard   #121
Theo, pak 'm terug

AGOVV slaat slag op slotdag transfermarkt
AGOVV Apeldoorn heeft op de valreep nog vier nieuwe spelers aan de huidige selectie weten toe te voegen. Junior Livramento, Alex Titton, Rob van der Sluis en Mpania Hervé Kalenga mogen zich vanaf woensdag speler noemen van de club uit Apeldoorn.

Livramento wordt door AGOVV op huurbasis overgenomen van Willem II. Van der Sluijs komt de ploeg op amateurbasis versterken. Laatstgenoemde kwam het voorgaande seizoen uit voor FC Eindhoven.

Titton is een Braziliaanse centrumspits die volgens technisch directeur Ad van der Molen veel lijkt op Dirk Kuyt. Kalenga is een controlerende middenvelder.

Oud 01-09-11, 20:02 Standaard   #122
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Worden nog kampioen.
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 02-09-11, 17:40 Standaard   #123
Theo, pak 'm terug

Nu loopt de mascotte ook al naar Deventer...

Oud 03-09-11, 22:23 Standaard   #124
More than meets the eye

Ik was de laatste drie wedstrijden gelukkig op vakantie. Tering, wat een kansloos elftal dit jaar zeg
Oud 03-09-11, 22:35 Standaard   #125
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik was de laatste drie wedstrijden gelukkig op vakantie. Tering, wat een kansloos elftal dit jaar zeg
Muv Reekers en Cairo
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-09-11, 11:24 Standaard   #126
More than meets the eye

Dat is nog het ergste, met Reekers, Cairo, Schwiebbe, Hemmen en Siers staat er best een aardige as op papier, maar het komt er totaal niet uit kennelijk.
Oud 07-09-11, 19:34 Standaard   #127

gewoon één na laatste worden en een periodetitel pakken, seizoen geslaagd.

nee het wordt wel tijd dat er punten gepakt gaan worden, anders wordt het vechten tegen degradatie dit jaar.
Oud 13-10-11, 16:01 Standaard   #128
Theo, pak 'm terug

AGOVV Apeldoorn heeft Raynick Damasco (20 jr, verdediger) van Vitesse per direct aan de selectie toegevoegd.#agovv #vitesse

Oud 13-12-11, 23:38 Standaard   #129
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
[...]

Muv Reekers en Cairo
Die bakken er dus ook niks van volgens mij
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 23-12-11, 13:31 Standaard   #130

WheeledWarrior ik hoorde dat de amateurs van AGOVV nog €200.000 van de BVO zouden moeten krijgen en zelfs geen geld meer hebben om bier in te kopen. De BVO zou dit niet kunnen betalen en zelfs afstevenen op een faillissement.

Weet jij of dit waar is of "gewoon" geroddel?
Bossie is offline   Met citaat reageren
Oud 23-12-11, 14:25 Standaard   #131
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door Bossie Bekijk bericht
WheeledWarrior ik hoorde dat de amateurs van AGOVV nog €200.000 van de BVO zouden moeten krijgen en zelfs geen geld meer hebben om bier in te kopen. De BVO zou dit niet kunnen betalen en zelfs afstevenen op een faillissement.

Dat heeft een paar weken geleden idd in de krant (de Stentor) gestaan.

Oud 30-12-11, 11:09 Standaard   #132
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door Bossie Bekijk bericht

Moest nog steeds reageren, was er nog niet van gekomen

Bvo heeft inderdaad een paar ton huurachterstand bij de amateurs (profs huren sportpark Berg en Bos). Afgelopen zomer is afgesproken dat men dit bedrag in 5 jaar tijd aflost. Amateurs verkeren ook al tijden in grote problemen, deels omdat de profs enkele keren niet betaalden, deels omdat ze zelf geen poot hebben uitgestoken om extra inkomsten te werven.

Inmiddels is het amateurbestuur op de Algemene Ledenvergadering van 20 december niet herkozen. Er is nu een commissie, bestaande uit ereleden en leden van verdienste van de vv AGOVV, die uiterlijk 10 januari een nieuw, driekoppig bestuur wil presenteren. Dit moet in april/mei aangevuld worden met een aantal andere capabele mensen. Profs hebben de zaakjes inmiddels financieel redelijk voor elkaar, er is nog steeds geen euro over maar ze hebben zich aan plan van aanpak van de KNVB gehouden en als er geen gekke dingen gebeuren gaan ze in maart naar categorie 2.
Oud 02-01-12, 17:09 Standaard   #133
Theo, pak 'm terug

PINARCI VAN VITESSE NAAR AGOVV

APELDOORN - Hayri Pinarci is overgestapt van Vitesse naar AGOVV.

De 20-jarige middenvelder kwam bij Vitesse niet meer in aanmerking voor het eerste elftal. Hij speelde in augustus 2010 als invaller tegen Ajax, zijn enige wedstrijd op het hoogste niveau. Wel was hij aanvoerder bij Jong Vitesse.

Trainer Hans van Arum kent Pinarci goed. "Niet alleen van Vitesse, maar ik heb hem ook bij het eerste van Sparta Nijkerk gehaald. Het kan ook een goede impuls zijn voor zijn carrière. Wellicht kunnen we nog meer spelers van Jong Vitesse overnemen."
Dat is een.

Oud 02-01-12, 17:13 Standaard   #134
Theo, pak 'm terug

En:
Hans van Arum blijft trainer van AGOVV

APELDOORN - Hans van Arum is ook na de winterstop trainer van AGOVV.

Dat is het resultaat van een evaluatie door de clubleiding. Van Arum werd twee maanden geleden door de spelers van AGOVV weggestemd, maar dat leidde niet tot het ontslag van de trainer. Afgesproken werd dat zijn positie in de winterstop geëvalueerd zou worden. De clubleiding is tevreden over Van Arum, maar constateert wel dat er een gebrek aan technische visie is in de clubleiding. Daarom wordt er een klankbord aangesteld voor Van Arum.

AGOVV staat onderaan in de eerste divisie met slechts vijf punten uit zestien wedstrijden. De club verloor al dertien keer. Mochten topklassers na dit seizoen willen promoveren, dan degradeert de hekkensluiter uit de eerste divisie.

Oud 18-01-12, 17:24 Standaard   #135
Theo, pak 'm terug

Ling en AGOVV stevenen op akkoord af

De samenwerking tussen AGOVV en AS Trencin gaat er komen. Tscheu La Ling, eigenaar van de club uit Slowakije, zal AGOVV op technisch vlak gaan ondersteunen.

Dat meldt het Algemeen Dagblad. De partijen zitten donderdag in Apeldoorn om de tafel om de puntjes op de i te zetten. Met de hulp van Ling en de Slowaakse club hoopt AGOVV degradatie naar de Topklasse te voorkomen.

"We willen met Trencin ondersteunend zijn in technisch en sportief opzicht", zegt Ling over de aanstaande samenwerking. Als alle stoplichten op groen staan, komen er drie spelers van Trencin over naar AGOVV. De Jupiler League-club zit in de zorgwekkende categorie 1 van de KNVB.

Oud 19-01-12, 10:21 rainbow   #136
Echte boeren

Stel dat AGOVV zou degraderen. Hoe zeker is dan de toekomst qua financiën?

Hoe zou het eigenlijk geregeld zijn met de amateurtak, mogen die in dezelfde klasse uitkomen?
Oud 19-01-12, 12:25 Standaard   #137

Oorspronkelijk geplaatst door Karrel_Laaglawaai Bekijk bericht
Stel dat AGOVV zou degraderen. Hoe zeker is dan de toekomst qua financiën?

Hoe zou het eigenlijk geregeld zijn met de amateurtak, mogen die in dezelfde klasse uitkomen?
Ben ook benieuwd, overigens denk ik dat ze Veendam nog wel voorbij gaan.
Oud 19-01-12, 17:29 Standaard   #138
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door ASroma Bekijk bericht
[...]

Ben ook benieuwd, overigens denk ik dat ze Veendam nog wel voorbij gaan.
Of faillissement van Emmen.

Oud 01-02-12, 19:22 Standaard   #139
Nummer 10

Ze hebben zich aardig geroerd de afgelopen dagen zeg!

René Oosterhof, een doelman, is gehuurd van Emmen.
Vojtech Schulmeister, spits, komt van Almere City FC.
Roberto Batres, ook spits, komt van CD Alcoyano uit Spanje.
Romario Kortzorg, aanvaller, komt als amateur over van Dijkse Boys.
Róbert Maza, linksback, komt van AS Trencín.
Lukás Duriska, defensieve middenvelder, komt ook van AS Trencín.
Karol Mondek, middenvelder, komt ook van AS Trencín.

Eerder kwamen al Serdar Gökkaya, Hayri Pinarci, Dennis van der Ree, Kevin Kerr en Stanley Tailor.

Oud 01-02-12, 19:24 Standaard   #140
Theo, pak 'm terug

Paniekvoetbal

Oud 01-02-12, 19:30 Standaard   #141
Nummer 10

Aardige voorhoede toch, Romario, Batres en Schulmeister.

Oud 01-02-12, 20:57 big smile   #142
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Serdar Gökkaya, whut? Die kan er werkelijk he-le-maal niets van.

En Schulmeister is een (cult)held, vooral een aanwinst voor de Apeldoornse horeca.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 01-02-12, 21:40 Standaard   #143
More than meets the eye

Gokkaya is veel te dik, dat wordt sowieso niks.
Oud 02-02-12, 13:05 rainbow   #144
Echte boeren

Dennis van der Ree? Die is al een tijdje gestopt toch?

Hmm, ik zie op z'n wiki dat hij bij Cambuur zat. Ik dacht echt dat hij na AGOVV gestopt was.
Oud 03-02-12, 16:47 Standaard   #145
Theo, pak 'm terug

Nummer 13 is binnen. Naru Wild-Putsorn sluit ook aan.

Oud 03-02-12, 18:47 Standaard   #146

ben benieuwd, periodetitel gekocht
Oud 03-02-12, 19:51 Standaard   #147
Nummer 10

Mooie naam ook weer, Wild-Putsorn. Ik ben vooral benieuwd of ze Romario aan het voetballen krijgen. Aan zijn talent ligt het niet...

Oud 04-02-12, 10:46 Standaard   #148
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door Karrel_Laaglawaai Bekijk bericht
Dennis van der Ree? Die is al een tijdje gestopt toch?

Hmm, ik zie op z'n wiki dat hij bij Cambuur zat. Ik dacht echt dat hij na AGOVV gestopt was.
Heeft met Cambuur zelfs nog op drempel Eredivisie gestaan paar jaar terug, toen met die penalty's tegen Roda.
Oud 07-04-12, 14:23 emo   #149
Theo, pak 'm terug

Situatie AGOVV uitermate fragiel

Hoewel het bestuur van AGOVV’s proftak volgende week hoopt aan te kondigen uit de beklemmende categorie 1 van de KNVB ontsnapt te zijn, dienen de volgende problemen zich alweer aan.

De enorme (financiële) problemen van de amateurtak zijn inmiddels zo acuut, dat de poort van Berg en Bos mogelijk eind deze maand op slot gaat.

De gemeente en de Belastingdienst hebben beslag laten leggen op bezittingen van de amateurtak, die met anderhalve ton aan kortlopende schulden kampt. De amateurs claimen nog 2,5 ton van de bvo tegoed te hebben, al weerspreekt de ‘commissie van goede diensten’ geruchten dat de amateurs op hun beurt faillissement van de bvo gaan aanvragen. Liever gaat men in gesprek met schuldeisers om alsnog tot oplossingen te komen. Niet lang geleden wezen de amateurs nog een voorstel van de gemeente af om voor twee ton de velden van AGOVV terug te kopen. Men vond het geboden bedrag te laag. Mogelijk moet het interim-bestuur op dit besluit terugkomen. Op 12 april is er een ledenvergadering bij de amateurtak.

AGOVV’s bvo-preses, Ad van der Molen, claimt dat een schuld van 50.000 euro inmiddels is afbetaald. Voor de overige 2,5 ton werd vorig jaar zomer een betalingsregeling getroffen. Voor een faillissement van de amateurtak is hij niet bang. Financieel bijspringen kan de betaalde tak toch niet, want de clubkas is leeg. Van der Molen meldt dat het huidige seizoen ondanks de al extreem naar beneden bijgestelde begroting wederom met een tekort wordt afgesloten. De begroting voor volgend seizoen bedraagt slechts 1,5 miljoen euro, maar ook die kan alleen worden afgedekt als externe financiers bijspringen.

De vraag is gerechtvaardigd hoe het kan dat AGOVV ondanks forse bezuinigingen die sinds januari 2011 zijn gedaan nog steeds met tekorten kampt. Hoewel dat niet officieel is bevestigd, zou het kunnen dat er te ruim is begroot aan transferinkomsten en ook dat de commerciële afdeling haar targets niet heeft gehaald.

Zorgwekkend is verder dat AGOVV, ook al gaat het naar de ‘veilige’ categorie 2, komend jaar opnieuw met zeer beperkte middelen een selectie moet samenstellen. Een nieuwe strijd tegen degradatie ligt voor de hand. Van der Molen hoopt via samenwerkingspartners Trencin, Vitesse en FC Twente goedkoop aan spelers te komen, maar wie en wat is niet concreet. En dan is er ook nog het ‘FC Apeldoorn verhaal’ dat heel voetbalminnend Apeldoorn anderhalve week geleden in rep en roer bracht. De huidige situatie bij zowel AGOVV’s bvo als AGOVV’s amateurtak is momenteel dusdanig fragiel dat de eerste prioriteiten elders lijken te liggen.

Vrijdag 13 april worden de supporters door de preses bijgepraat over de stand van zaken. Dit gebeurt kort voorafgaand aan het vertrek naar de uitwedstrijd in Tilburg tegen Willem II. Bij terugkomst in Apeldoorn volgt meer uitleg.

Oud 13-04-12, 20:31 Standaard   #150
Theo, pak 'm terug

Wereldwijd is voetbal een van de belangrijkste bindmiddelen in de samenleving. Dat geldt niet alleen voor het betaald voetbal maar ook voor het amateurvoetbal. Bij en rond het voetbal komen alle bevolkingsgroepen samen en gaat het om meer dan voetbal alleen.
*Apeldoorn is met 157.000 inwoners en 11.000 KNVB leden een van de steden met de grootste ‘voetbaldichtheid’. De betaald voetbalorganisatie in Apeldoorn, BVO AGOVV Apeldoorn, kiest voor een nieuw toekomstperspectief.
*Het is vanuit deze opvattingen dat de Raad van Commissarissen van AGOVV Apeldoorn FC Twente heeft gevraagd om te gaan samenwerken. Na verschillende gesprekken hebben de beide clubs besloten de handen ineen te slaan.
*FC Twente is één van de 3 topclubs uit Nederland die Voetbal, Ambiance en Solidariteit met elkaar heeft weten te verbinden en is in Nederland het voorbeeld voor velen.
*In de Regio Twente, maar ook in heel Nederland en Europa is FC Twente uitgegroeid tot een begrip en niet meer weg te denken uit de samenleving.
*Vanuit het besef dat veel nog moet worden uitgewerkt en nader onderzocht willen beide clubs door middel van deze verklaring duidelijk maken dat er zal worden samengewerkt.
*Voetbal.
*Beide clubs zullen nauw samenwerken op technisch gebied. Ook zal worden bezien of de jeugdacademie van FC Twente kan worden uitgebreid naar Apeldoorn en gezamenlijk met de nieuwe BVO een jeugdopleiding kan realiseren.
*Solidariteit.
*FC Twente stelt haar kennis en expertise vanuit de Stichting Scoren in de Wijk, ter beschikking aan de nieuwe Betaald Voetbal Organisatie in Apeldoorn.
**Apeldoorn, 13 april 2012
***A. G. van der Molen
*C. J. Lok
*A.J.M. Heerts
Uitgelekt persbericht. AGOVV gaat de wijken in

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site