![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Zag dat deze sympathieke club nog geen topic heeft hier op dit forum, dus bij deze. Laatste seizoenen deden de Maastrichtenaren het best aardig en draaiden bovenin mee in de Jupiler League. Dit seizoen gaat het echter allesbehalve goed met de club en staan ze op een teleurstellende 10de plaats. Paar weken geleden stapte coach Capa op, volgens hem na aanleiding van bedreigingen van de eigen supporters. Voor volgend seizoen zou Ernest Faber de nieuwe hoofdcoach moeten worden, na het afhaken van John van den Brom.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gert Kruys scheen ook nog even in beeld te zijn geweest, maar ze lijken dus voor Faber te gaan. Heb toch het idee dat ze dit seizoen Thiebaut missen!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bij die club is het sowieso al het hele seizoen onrustig. Financieel en sportief...
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
VVV en Roda supporters die hier reageren
![]() Alhoewel de vvv supp. nog redelijk wat kan zeggen. Roda heeft helaas niks te vertellen omdat ze ook financieel en sportfief onrustig zijn ![]() Lekker makkelijk om iemand te quoten dat het 100 jaar onrustig is. Ik kan je zo 50 jaar geven dat het rustig was. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nou Ernest (wat een naam
) succes ermee ![]() Vraag me af of het een goede keuze is om zo'n onervaren man in zo'n chaos neer te zetten |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
Faber .
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gisteren de derby gewonnen tegen Fortuna, 2-1.
Heb een gedeelte gezien op L1, wat een doodse sfeer. Had natuurlijk alles te maken met het ontbreken van uitsupporters. Toch jammer, haalt een beetje het derbygevoel weg. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ook bij MVV wordt afscheid genomen van spelers met een aflopend contract. De opvallendste naam is die van de eerst verguisde en later opgebloeide Daniël Gomez, momenteel clubtopscorer.
Alexandre Bryssinck, Brenny Evers, Guven Cavus, Philipp Haastrup, Jorrit Ritzen, Ebrima Sillah en Volkan Ünlü gaan ook weg. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Niet zo druk in dit topic. Geen MVV supporters aanwezig hier ?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Niet echt geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nja, niet gek, een pretje is het al jaren niet meer :p !
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
MVV supporters komen niet buiten de eigen stadsgrenzen, dat is algemeen bekend in Limburg
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb wel sympathie voor MVV.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik hoor die voorzitter vorig seizoen nog zeggen "De sponsoren van Roda JC & Fortuna staan hier in de rij om sponsor te mogen worden van MVV, zij willen immers niks met een fusie te doen hebben en komen logischerwijs dus naar ons!"
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Redactie
|
stop nooit je geld in een voetbalclub
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wat is het ook een kutclub
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ach, over een jaar krijg je toch weer dezelfde berichten. Er komt te weinig geld vanuit de regio waardoor de club gezond kan worden. De gemeente is gek dat het MVV steeds helpt, maar je hoort mij niet klagen...
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
vandaag D-Day voor MVV.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Echt hoor, die hele club moeten ze gewoon kapot laten gaan. Gaat helemaal nergens meer over.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ook niet. Het grootste probleem van MVV is dat de club uit Maastricht komt. In die stad heerst een dermate chauvinistische mentaliteit, dat er niemand van buiten de stad iets met de club te maken wil hebben. Als ze dan ook nog eens enorme salarissen gaan betalen voor matige spelers (Gomez 200k p/j) weet je hoe het zit...
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Vandaag weer een beslissende dag:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Een redelijke mate van chauvinisme is niks mis mee. Ik ben ook een (Noord) Limburgse chauvinist.
Alleen is het in Maastricht erg doorgeschoten. Daar vinden ze alle Limburgers van buiten Maastricht maar boeren. Daarom heeft doorgaans iedere Limburger van Eijsden tot aan Mook en van Vaals tot Venray nogal een afkeer voor het Maastrichtse. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik vind dat nogal meevallen, als import sjeng.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Dit is trouwens wel een leuk stukje wat er enigszins betrekking op heeft:
http://www.veldekemestreech.nl/column/column.aspx?id=21
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het is toch wat met het voetbal in Limburg. Zitterd in de puree, Roda vorig jaar en nu weer Mvv gered van de ondergang.
Is VVV de volgende? * dat stuk hierboven is niet te lezen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Simpel zat. Er is geen plek voor meerdere b.v.o.'s in Zuid-Limburg. De Euregio is verder dan Zuid-Limburg, en de regio zelf is te klein om uit te vissen met 3! clubs.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Om eerlijk te zijn, volgde ik de problemen bij Roda vorig seizoen met enig leedvermaak. Desondanks gunde ik het gasten zoals DarkShine en Plato dat die club bleef bestaan. Daarentegen mag MVV van mij keihard failliet gaan en dan drink ik me daar ook nog een pilsje op ook... |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
11/11 in de Macdonalds vond iemand het nodig om voor te kruipen. Ik vroeg 'm om even achteraan te sluiten. Hij:"Diech bus gaans niët vaan Mestreech". Ik:"Jao, det klopt" BAM. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
Volledig voorbijgaand aan het feit dat VVV gewoon ingedeeld is bij categorie 3. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
MVV ligt vlakbij Standaard Luik; Fortuna Sittard ligt vlakbij Racing Genk; Roda JC ligt vlakbij Alemannia Aachen. En dan heb je vlakbij ook nog Belgische 2de en 3de Klasse'rs die uit dezelfde sponsorvijver proberen te vissen... |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
DarkShine, je moet eens op dat MVV-forum kijken. Keurige reacties daar...
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|