Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-02-10, 10:55   #1
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Zag dat deze sympathieke club nog geen topic heeft hier op dit forum, dus bij deze.

Laatste seizoenen deden de Maastrichtenaren het best aardig en draaiden bovenin mee in de Jupiler League. Dit seizoen gaat het echter allesbehalve goed met de club en staan ze op een teleurstellende 10de plaats. Paar weken geleden stapte coach Capa op, volgens hem na aanleiding van bedreigingen van de eigen supporters.

Voor volgend seizoen zou Ernest Faber de nieuwe hoofdcoach moeten worden, na het afhaken van John van den Brom.

'Ernest Faber nieuwe hoofdtrainer van MVV'

Ernest Faber (foto, links) is vanaf volgend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van MVV. Dit meldt dagblad De Limburger. De Maastrichtse club hoopt de huidige coach van PSV A1 op korte termijn te presenteren.

Het contract van Faber in Eindhoven loopt af, maar de club liet eerder deze maand weten hem te willen behouden. Hij kon komend seizoen het beloftenelftal van PSV gaan trainen.

De 38-jarige voormalige profvoetballer volgt echter liever de opgestapte Fuat Çapa als hoofdverantwoordelijke voor het eerste elftal bij MVV. Ook AGOVV-coach John van den Brom was kandidaat voor die functie. (NUsport)
zjroen is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 26-02-10, 19:31   #2
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Gert Kruys scheen ook nog even in beeld te zijn geweest, maar ze lijken dus voor Faber te gaan. Heb toch het idee dat ze dit seizoen Thiebaut missen!
methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-02-10, 20:26   #3
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Bij die club is het sowieso al het hele seizoen onrustig. Financieel en sportief...
JLS is offline   Met citaat reageren
Oud 26-02-10, 20:27 rainbow   #4
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door JLS
Bij die club is het sowieso al 100 jaar onrustig. Financieel en sportief...
Plato is offline   Met citaat reageren
Oud 27-02-10, 02:44   #5
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

VVV en Roda supporters die hier reageren

Alhoewel de vvv supp. nog redelijk wat kan zeggen. Roda heeft helaas niks te vertellen omdat ze ook financieel en sportfief onrustig zijn

Lekker makkelijk om iemand te quoten dat het 100 jaar onrustig is. Ik kan je zo 50 jaar geven dat het rustig was.

Oud 27-02-10, 02:50   #6
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou Ernest (wat een naam ) succes ermee
Vraag me af of het een goede keuze is om zo'n onervaren man in zo'n chaos neer te zetten
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 27-02-10, 10:03   #7
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988
VVV en Roda supporters die hier reageren

Alhoewel de vvv supp. nog redelijk wat kan zeggen. Roda heeft helaas niks te vertellen omdat ze ook financieel en sportfief onrustig zijn

Lekker makkelijk om iemand te quoten dat het 100 jaar onrustig is. Ik kan je zo 50 jaar geven dat het rustig was.
Ja van 1950 tot 1952, toen de katholieke kerk en de RKSP Maastricht nog onder de knoet hadden. Sindsdien is er altijd gedoe geweest bij MVV.
Oud 27-02-10, 15:40   #8
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Faber .
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 15-03-10, 10:31   #9
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

MVV stelt Elsen aan tot einde seizoen

Ron Elsen is tot het eind van het seizoen trainer van MVV. Interim-coach Paul Meulenberg beschikte niet over de juiste papieren en pakt zijn taken als assistent weer op, melden de Limburgers op de eigen website.

Elsen, die wel beschikt over de goede trainersdiploma's, was manager Voetbalzaken bij MVV en zit vrijdagavond al op de bank tijdens de uitwedstrijd tegen Excelsior. Meulenberg gaat terug naar zijn functie als assistent-trainer, waardoor Maurice Verberne zich weer kan richten op Jong MVV.

Ruim een maand geleden ontsloeg MVV oefenmeester Fuat Capa. Meulenberg nam de honneurs tijdelijk waar. Inmiddels heeft de club uit Maastricht Ernest Faber aangesteld om volgend seizoen voor de groep te staan.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 20-03-10, 18:28   #10
DiFontaine

Gisteren de derby gewonnen tegen Fortuna, 2-1.

Heb een gedeelte gezien op L1, wat een doodse sfeer. Had natuurlijk alles te maken met het ontbreken van uitsupporters. Toch jammer, haalt een beetje het derbygevoel weg.
Oud 31-03-10, 20:17   #11
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook bij MVV wordt afscheid genomen van spelers met een aflopend contract. De opvallendste naam is die van de eerst verguisde en later opgebloeide Daniël Gomez, momenteel clubtopscorer.

Alexandre Bryssinck, Brenny Evers, Guven Cavus, Philipp Haastrup, Jorrit Ritzen, Ebrima Sillah en Volkan Ünlü gaan ook weg.
methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 21:22   #12

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet zo druk in dit topic. Geen MVV supporters aanwezig hier ?

Oud 04-05-10, 23:11   #13
DiFontaine

Niet echt geloof ik.
Oud 04-05-10, 23:23 puh   #14

Nja, niet gek, een pretje is het al jaren niet meer :p !

Oud 05-05-10, 11:15   #15

TheGHunter's Voetbal Forum schermafbeelding

MVV supporters komen niet buiten de eigen stadsgrenzen, dat is algemeen bekend in Limburg
TheGHunter is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-10, 11:18 big smile   #16
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door TheGHunter
MVV supporters komen niet buiten de eigen stadsgrenzen, dat is algemeen bekend in Limburg
En buiten de stadsgrenzen is er weer niemand MVV-supporter.
Oud 05-05-10, 11:44   #17
DiFontaine

Ik heb wel sympathie voor MVV.
Oud 05-05-10, 12:30   #18
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen
Ik ook.
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 14:26   #19
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

'Veelbelovend' plan moet MVV redden
De naam van de club en het stadion moet veranderen, minder spelers en veranderingen in de jeugd. Het moet allemaal gebeuren wil MVV blijven bestaan. Het reddingsplan van de Club van Elf is 'veelbelovend'.

De Club van Elf, onder leiding van Q-Park-topman Ward Vleugels, heeft het plan naar zowel de KNVB als de gemeente gestuurd. B&W van Maastricht gebruikt het rapport als basis voor de besluitvorming, zo meldt Dagblad de Limburger, dat het rapport in handen heeft gekregen. De club, die aan de rand van de afgrond staat, krijgt op 19 mei te horen hoe de toekomst zal zijn. Die dag buigt de gemeenteraad zich over steun aan de club uit de Jupiler League.

Het plan zal bij dat besluit een grote rol spelen. De naam van de club zal dan namelijk veranderen van MVV naar Maastricht, terwijl Maastricht het stadion overneemt voor twee ton. De thuishaven van MVV zal dan MVV Maastricht Stadion Geusselt gaan heten.De club betaalt dan 75.000 euro huur per jaar, een bedrag dat ook de businessafdeling van MVV neer zal tellen.

Veranderingen zijn er echter niet alleen buiten het veld. De selectie van MVV wordt ingekrompen naar twintig spelers, waarvan een deel als semi-prof door het leven zal gaan. De spelers krijgen een laag basissalaris, met daarnaast wedstrijdpremies die pas worden betaald als MVV in de Jupiler League blijft. Ook moeten club en spelers zich nadrukkelijk inzetten voor maatschappelijke activiteiten.

De oudste jeugd van de club, de A en B, worden op termijn deel van een nog te vormen jeugdopleiding. Terwijl de C en D ondergebracht worden bij Maastrichtse amateurclubs. Om de schulden weg te werken moeten harde schuldeisers betaald worden, krijgen particulieren die geld hebben geleend transferrechten van spelers en wordt kleinere crediteuren gevraagd af te zien van hun vordering. Q-Park wordt daarnaast de nieuwe hoofdsponsor.

Wethouder Luc Winants geeft woensdag een officiële toelichting op het collegevoorstel, maar liet dinsdagavond weten dat het plan van de Club van Elf de basis is. "Het is een veelbelovend voorstel. We hebben een groot vertrouwen in deze groep mensen. De club moet met een schone lei beginnen. Schuldenvrij en diep verankerd in de stad Maastricht."
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 12-05-10, 15:28   #20

DarkShine's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoor die voorzitter vorig seizoen nog zeggen "De sponsoren van Roda JC & Fortuna staan hier in de rij om sponsor te mogen worden van MVV, zij willen immers niks met een fusie te doen hebben en komen logischerwijs dus naar ons!"
DarkShine is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 17:28   #21
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

MVV hoopt op kwijtschelding schuld van 2 miljoen
MVV heeft haar schuldeisers een brief gestuurd waarin het om een kwijtschelding van haar schulden vraagt. Het gaat om een bedrag van ruim 2 miljoen euro. De grootste schuldeisers hebben al laten weten dat zij af willen zien van hun vorderingen van 1,8 miljoen, met als voorwaarde dat ook de kleinere schuldeisers hun deel van 375.000 niet terugeisen.

Regionale omroep L1 meldt dat de huurachterstand op het stadion is kwijtgescholden. Bovendien wordt de huur met ingang van komend seizoen verlaagd. De spelers en trainers hebben zich bereid verklaard om komend seizoen in te leveren op hun contract.

Volgende week woensdag houdt MVV een speciale seizoenkaartactie. Wie een jaarkaart van de Maastrichtse club koopt, maakt kans op prijzen als een weekendje weg, een dinerbon of een gesigneerd MVV-shirt.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 17:35   #22
Redactie

stop nooit je geld in een voetbalclub
r.olyslager is offline   Met citaat reageren
Oud 17-05-10, 17:55 puh   #23

Wat is het ook een kutclub

Oud 26-05-10, 23:04   #24
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Raad Maastricht redt MVV
MAASTRICHT - De gemeenteraad van Maastricht heeft woensdagavond besloten stadion De Geusselt van de noodlijdende voetbalclub MVV voor 1,85 miljoen euro te kopen en een schuld van 1,7 miljoen euro kwijt te schelden. Een meerderheid van de raad (22 tegen 11 bij één onthouding) stemde voor dit voorstel van burgemeester en wethouders (B&W), zij het onder strikte voorwaarden.

Zo moet er een nieuw bestuur komen en moet MVV schuldenvrij worden. Dat betekent dat ook andere schuldeisers (behalve de fiscus) hun vorderingen op MVV moeten kwijtschelden. Ook moet de Geusselt een multifunctioneel centrum worden en er komt kunstgras. Een door de PvdA ingediende motie waarbij MVV verplicht wordt tot samenwerking met Fortuna Sittard en Roda JC op het gebied van jeugdopleidingen en sponsoring, werd ook aangenomen.

De raadsfracties van VVD, SP en GroenLinks waren mordicus tegen de hulp aan MVV. De VVD vindt het een vorm van staatssteun, GroenLinks wil zich niet weer aan dezelfde steen stoten na elf jaar dezelfde argumenten gehoord te hebben. De SP wees onder meer op het salaris van de nieuwe trainer van MVV, volgens het blad Voetbal International van woensdag 180.000 euro per jaar.

De andere fracties hadden wel allerlei op- en aanmerkingen, maar steunden het voorstel van B&W uiteindelijk toch. Volgens wethouder Luc Winants (CDA) hebben de grote crediteuren en tachtig procent van de kleinere ingestemd met sanering van de schuld. De deadline voor het kwijtschelden van schulden is volgens Winants 1 juni. Dan moeten de papieren van MVV bij de KNVB op tafel liggen.
:n
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 26-05-10, 23:08   #25

Ach, over een jaar krijg je toch weer dezelfde berichten. Er komt te weinig geld vanuit de regio waardoor de club gezond kan worden. De gemeente is gek dat het MVV steeds helpt, maar je hoort mij niet klagen...

Oud 31-05-10, 14:30   #26

Xummon's Voetbal Forum schermafbeelding

vandaag D-Day voor MVV.
Xummon is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 15:55   #27

Echt hoor, die hele club moeten ze gewoon kapot laten gaan. Gaat helemaal nergens meer over.
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 16:05 puh   #28

Oud 31-05-10, 16:29   #29
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen
Ik niet.
Stickvis is offline   Met citaat reageren
Oud 31-05-10, 18:45   #30
JLS

Ik ook niet. Het grootste probleem van MVV is dat de club uit Maastricht komt. In die stad heerst een dermate chauvinistische mentaliteit, dat er niemand van buiten de stad iets met de club te maken wil hebben. Als ze dan ook nog eens enorme salarissen gaan betalen voor matige spelers (Gomez 200k p/j) weet je hoe het zit...
Oud 02-06-10, 12:15   #31
JLS

Vandaag weer een beslissende dag:

Besluit MVV uiterlijk woensdagavond

De initiatiefgroep die zich bezighoudt met de redding van MVV wil uiterlijk woensdagavond een besluit nemen over de toekomst van de club. Dat zegt beoogd voorzitter Paul Rinkens. De initiatiefgroep heeft de laatste dagen regelingen proberen te treffen met de vele schuldeisers.

"Woensdag is het tijd om de handtekeningen onder de contracten te verzamelen", aldus Rinkens. Aan het eind van de dag komen de 14 initiatiefnemers bij elkaar en gaat de initiatiefgroep kijken of er voldoende overeenkomsten zijn gesloten met de vele schuldeisers. "We grijpen iedere strohalm aan, maar de toekomst van MVV hangt nog steeds aan een zijden draadje", aldus Rinkens.

Gemeente

De gemeente Maastricht heeft er geen moeite mee als MVV langer wat nodig heeft om overeenstemming te bereiken met de laatste schuldeisers. Dat zegt wethouder Luc Winants. De gemeenteraad stemde vorige week in met een reddingsplan voor de noodlijdende club.
Overigens krijgt MVV geen cent van de 150k die VVV voor hem betaalde. In ruil voor een lening heeft MVV de transferrechten afgestaan aan Nol Hendriks. Overigens is dit het geval bij meer (jonge) spelers in de selectie dus qua transferinkomsten hoeven niets te verwachten...
Oud 02-06-10, 15:56   #32
Saoirse

HairyArsedIrishman's Voetbal Forum schermafbeelding

Een redelijke mate van chauvinisme is niks mis mee. Ik ben ook een (Noord) Limburgse chauvinist.

Alleen is het in Maastricht erg doorgeschoten. Daar vinden ze alle Limburgers van buiten Maastricht maar boeren. Daarom heeft doorgaans iedere Limburger van Eijsden tot aan Mook en van Vaals tot Venray nogal een afkeer voor het Maastrichtse.
HairyArsedIrishman is offline   Met citaat reageren
Oud 02-06-10, 15:56 wink   #33

Ik vind dat nogal meevallen, als import sjeng.

Oud 02-06-10, 16:01   #34

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano
Ik vind dat nogal meevallen, als import sjeng.
Dan is jou immigratie naar Maastricht gelukt
Oud 02-06-10, 16:02   #35
Saoirse

Dit is trouwens wel een leuk stukje wat er enigszins betrekking op heeft:
http://www.veldekemestreech.nl/column/column.aspx?id=21
MVV

E tiedsje trök woort miech gevraog um aoventouw ‘ne column veur de Veldeke Krink Mestreech te sjrieve. Gaank dao mer ins aonstoon este diech zouws mote mete mèt al die gerinnommeerde tekssjrijvers die Veldeke riek is. Este daan ouch nog ins door Els en Hortense ’t mets op de keel gezat krijgs, kinste geine kant mie op. Zelfs de 21 foute die iech mèt opzat tijdens de editie 2009 vaan ’t Groet Mestreechs Dictee höb gemaak, waore neet genoog um oonder ’t verzeuk, um tot ’t columnistecorps touw te trejje, oet te koume. ’t Gemiddeld aontal foute laog jummers op 27, dus mien score waor nog neet ins zoe slech, este de score vaan dee Ziew veur ‘t gemaak ins eve boete besjouwing lies.

“Boe-euver zouw iech daan get mote sjrieve?”, waor mien wedervraog aon Veldeke. “Maak niks oet, es ’t mer leuk is!”, kraog iech es antwoord. Dao mós iech ’t mèt doen. Oongeluiflek inspirerend moot iech zègke. Netuurlek zien dao altied wel oonderwerpe die us in ’t daogeleks leve bezeg hawwe en die qua actualiteit de meujte weerd zien um in ‘ne column aondach aon te sjinke. Zoewie ’n artikel euver ‘ne Ziew dee hei effekes mèt de beker vaan ’t Groet Mestreechs Dictee devaandoor is gegaange. Get um diech es rasechte Mestreechteneer kepot veur te sjaome. Pa zaoleger zouw ziech in zie graaf umdrejje es heer dat al neet heet gedoon heet wie bekind woort gemaak tot MVV in Törkse han euvergeit.

Mèt dat lèste höb iech geliek ’n thema te pakke boe iech ’n aontal columns mèt zouw kinne völle. MVV steit jummers in de Mestreechter gemeinsjap weer volop in de belangstèlling. Op sjaol, op straot en in de kaffee is MVV allewijl bijnao dageleks oonderwerp vaan gesprek. Noe moot iech zègke tot dat veural ligk aon de rizzeltaote vaan de lèste twie seizoene. Veer doen weer mèt veur de prijze en daan kin ’t chauvinisme vaan d’n doorsnei MVV-supporter neet mie kepot. Nao twie euverwinninge achterein sjriewt dee al tot veer Europa in goon! En veer höbbe dit seizoen al hiel get kiere twie kier achterein gewónne, kint geer naogoon. Die vaan Real Madrid, Chelsea, Liverpool en Barcelona sjiete noe al in hun brook.

De beteikenis vaan MVV veur de stad Mestreech is in sportief en sociaol-maotsjappelek opziech neet te oondersjatte.
’t Is e bindmiddel veur alle laoge vaan de Mestreechse sameleving. ’t Roed-wit MVV-hart klop in minneg Mestreechs hoeshawwe.

De gezètte höbbe de lèsten tied vol gestande mèt artikele euver ’n eventueel fusie tösse Fortuna Sittard en Roda JC. Umtot de provincie neet wouw mètbetaole is die fusie aofgebloze. Dao heet euze gouverneur geinen hoond meh ‘ne kater aon euvergehawwe. Kint geer uuch veurstèlle wie die oet Sittard of Kèrkraoj (eus supporters zègke dao “boere” tege en tege Kèrkraoj weurt Aoke-Noord gezag), ziech zouwe höbbe geveuld es Fortuna en Roda waore opgegaange in Sporting Limbörg? ’t Had neet väöl gesjeeld of MVV had in 2003 ouch neet mie bestande. In deen tied stoont MVV aon de rand vaan d’n aofgroond vaanwege groete financieel probleme. Gelökkeg is MVV die probleme debove-op gekoume en is nog neet zoelang geleie de 107e verjaordaag gevierd “vaan de club oet Mestreech, die al góng ’t ins neet, noets de mood verlore heet”, althans zoe geit ‘ne regel oet ’t couplèt vaan ’t clubleed vaan eus MVV-ke.

Mèt permissie wèl iech uuch ‘ne volgende kier get mie euver MVV vertèlle. Iech höb daobij ’t veurdeil tot iech es lid vaan de teambegeleiding vaan ’t ierste èlftal get korter bij ’t vuur zit en daoneve mekelek touwgaank höb tot historisch mattriaol. En es ’t eve kin zal iech die informatie lardere mèt get smakeleke anecdotes. Dat maak ’t leuk en dat is wat Els en Hortense miech es kemissie höbbe mètgegeve.

Mesjiens lök ’t miech ouch um deen Törk dee eus MVV-ke veur neet minder daan 750 doezend euro veur de hèlf heet euvergenome, get beter aon uuch veur te stèlle. Este dee zouws mote geluive geit heer nog mie geld in MVV duie zoetot veer astrein ech europees voetbal goon speule. Wie iech dat laos in de gezèt dach iech tot iech de vastelaovendsgezèt vaan d’n Tempeleer in m’n han had. Dao steit jummers ouch allein mer oonzin in. Iech höb trouwens hure vertèlle tot Bilgiç, want zoe hèt dee gooje maan, es tegeprestatie heet gevraog um in ’t vervolg veur edere wedstrijd Beppie Kraft ’t Törks volksleed te laote zinge in plaots vaan ’t Mestreechs volksleed. Dat is nog zwoer geheim dus vertèl ’t ezzebleef neet wijer.

Lei Bovens
Oud 02-06-10, 16:03   #36
Redelijk gek dacht ik zo

Het is toch wat met het voetbal in Limburg. Zitterd in de puree, Roda vorig jaar en nu weer Mvv gered van de ondergang.
Is VVV de volgende?

* dat stuk hierboven is niet te lezen

Oud 02-06-10, 16:06   #37

Simpel zat. Er is geen plek voor meerdere b.v.o.'s in Zuid-Limburg. De Euregio is verder dan Zuid-Limburg, en de regio zelf is te klein om uit te vissen met 3! clubs.

Oud 02-06-10, 16:09   #38
JLS

Het is toch wat met het voetbal in Limburg. Zitterd in de puree, Roda vorig jaar en nu weer Mvv gered van de ondergang.
Is VVV de volgende?

Absoluut, zeker gezien het feit dat VVV nooit grote bedragen aan uitgaande transfers int.

Om eerlijk te zijn, volgde ik de problemen bij Roda vorig seizoen met enig leedvermaak. Desondanks gunde ik het gasten zoals DarkShine en Plato dat die club bleef bestaan. Daarentegen mag MVV van mij keihard failliet gaan en dan drink ik me daar ook nog een pilsje op ook...
Oud 02-06-10, 16:09   #39
Saoirse

Sjenge sjrieve Mestreechs, hè.
Oud 02-06-10, 16:09   #40
Redelijk gek dacht ik zo

Simpel zat. Er is geen plek voor meerdere b.v.o.'s in Zuid-Limburg. De Euregio is verder dan Zuid-Limburg, en de regio zelf is te klein om uit te vissen met 3! clubs.
Helaas zien ze het zelf niet

Oud 02-06-10, 16:10   #41
Redelijk gek dacht ik zo

Oorspronkelijk geplaatst door HairyArsedIrishman

Sjenge sjrieve Mestreechs, hè.
Pak die sjengen!

Oud 02-06-10, 16:10 sad   #42

Oorspronkelijk geplaatst door DarkShine

Dan is jou immigratie naar Maastricht gelukt
Ik weet wel wat geholpen heeft:

11/11 in de Macdonalds vond iemand het nodig om voor te kruipen. Ik vroeg 'm om even achteraan te sluiten. Hij:"Diech bus gaans niët vaan Mestreech". Ik:"Jao, det klopt" BAM.

Oud 02-06-10, 16:11   #43
Saoirse

Absoluut, zeker gezien het feit dat VVV nooit grote bedragen aan uitgaande transfers int.
Ik word er ook nogal moe van. Boven de sloten denken ze 'Hmm, alle clubs in Zuid-Limburg zitten structureel in financiële nood, dus die in Noord-Limburg ook vast.'

Volledig voorbijgaand aan het feit dat VVV gewoon ingedeeld is bij categorie 3.
Oud 02-06-10, 16:11   #44

Klopt.

MVV ligt vlakbij Standaard Luik;
Fortuna Sittard ligt vlakbij Racing Genk;
Roda JC ligt vlakbij Alemannia Aachen.

En dan heb je vlakbij ook nog Belgische 2de en 3de Klasse'rs die uit dezelfde sponsorvijver proberen te vissen...
Oud 02-06-10, 16:12   #45
Saoirse

Pak die sjengen!
Det kinse noow waer in de res van Limburg huure.
Oud 02-06-10, 16:12   #46
Redelijk gek dacht ik zo

Oorspronkelijk geplaatst door DarkShine

Klopt.

MVV ligt vlakbij Standaard Luik;
Fortuna Sittard ligt vlakbij Racing Genk;
Roda JC ligt vlakbij Alemannia Aachen.

En dan heb je vlakbij ook nog Belgische 2de en 3de Klasse'rs die uit dezelfde sponsorvijver proberen te vissen...
Nou, dan kun je ook zeggen dat Heracles/Twente/Zwolle/Eagles uit de zelfde vijver vissen. Volgens mij zijn 3 vd 4 clubs gezond muv Zwolle.

Oud 02-06-10, 16:15   #47

Nou, dan kun je ook zeggen dat Heracles/Twente/Zwolle/Eagles uit de zelfde vijver vissen. Volgens mij zijn 3 vd 4 clubs gezond muv Zwolle.
Twente en de Eagles kwamen binnen 5 jaar terug en nu anders in het nieuws, in Zwolle is het ook wel eens anders gegaan...
Oud 02-06-10, 16:30   #48
JLS

DarkShine, je moet eens op dat MVV-forum kijken. Keurige reacties daar...
Oud 02-06-10, 16:37   #49

DarkShine, je moet eens op dat MVV-forum kijken. Keurige reacties daar...
Linkje?
Oud 02-06-10, 16:44   #50
JLS

alstu!

Overigens is het gewoon allemaal de schuld van de KNVB....
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site