![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dan zit ik nog in het buitenland
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
lekker vroeg weer, ben dan waarschijnlijk weer op vakantie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Godver.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gelukkig ga ik al in juni op vakantie. Vertrek op 11 juni dus mooi op tijd terug voor de competitie.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Oh wat erg, je zou een wedstrijdje moeten missen.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Beter. Zomervoetbal.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
WTF dan is het hier nog kermis, nog nooit meegemaakt
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als het hier kermis is moet Nederlands elftal altijd spelen op een eindronde.
Rusland verziekte vorige keer het feest
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lijkt me zo vet om Venray tegen Ajax te zien loten ofzo
![]() Wordt dan waarschijnlijk in de Koel gespeeld maar dan nog
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
FC Utrecht zal de officiele wedstrijden in Europa gaan beginnen in de tweede kwalificatie ronde op 15 en 22 juli voor de EL.
Ajax zal op 27/28 juli en 3/4 augustus de eerste wedstrijden spelen in de voorronde van de CL. AZ zal op 29 juli en 5 augustus voetballen voor de EL; mocht Utrecht doorkomen, dan zij natuurlijk ook. PSV en Feyenoord spelen sowieso maar 1 ronde en die vindt plaats op 19 en 26 augustus. Eventueel AZ en Utrecht dus ook; mocht Ajax uitgeschakeld worden in de eerste ronde van de CL voorrondes, stromen zij ook hier in. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
en Johan Fruit Schaal is op 31 juli tussen FC Twente en Ajax. Dus met die belangrijke wedstrijden voor Ajax in die periode zullen ze hem misschien niet zo serieus nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Italie begint laatste weekend van Augustus met de competitie (zoals altijd eigenlijk). Normaal gesproken in totaal 4 doordeweekse speelrondes en korte winterstop.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Alle deelnemers aan de KNVB-beker zijn ook bekend zag ik. Wellicht binnenkort even een topic maken alvast.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
PSV-VVV 3-3 staat
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
Vorig jaar zat ik in Spanje in een hostel vol Australiërs op m'n netbookje PSV-Ajax te kijken
Daarvoor in een andere stad in Spanje zat ik met paar andere Nederlanders Ajax-Groningen te kijken geloof ik.. daarvoor was ik tijdens PSV-VVV helaas in slaap gevallen (kater he ), wordt je wakker is het 3-3 ![]() Zal dit jaar ws ook weer op vakantie zijn.. beetje jammer zo'n vroeg begin. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
wordt dus een zomer met veel voetbal zonder ook zonder het WK aangezien als het WK is afgelopen de clubs zich alweer voorbereiden op het nieuwe seizoen. binnenkort maar eens kijken of er ergens nog leuke oefenpotjes tussen zitten ( tegen die tijd zal EL ze ook wel weer willen uitzenden )
Ook gunstig voor clubs vroeg europa in moeten. Voor de supporter / gezin is het wat minder met al die gespreide vakantie's . __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Of zou het nou wel over 1 wedstrijd kunnen gaan ( laten we het hopen ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
En ja hoor .... daar gaan we weer :
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
33 burgemeesters?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hup Holland!
|
Jezus.. alsof er veel politieinzet nodig is in de vakantieperiode als je tegen fucking excelsior speelt.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Of Heerenveen, Venlo, AZ, er blijven genoeg alternatieven over om tegen te spelen met weinig politie-inzet
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
![]()
Al lijkt me meteen de derby ook niet leuk. ( tegen De graafschap dan welteverstaan ) __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hup Holland!
|
Nijmegen is sowieso sneu wat betreft politie-inzet. Die gaan rustig als een straat opengebroken is en fietsers over de stoep moeten om er langs te kunnen, expres aan het einde van die straat staan om iedereen die over de stoep fietste een bekeuring te geven.
één van de vele voorbeelden van burgertjes pesten voor de gemeentekas daar. http://www.geenstijl.tv/2007/05/rutger_controleert_fietsers_in.html |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het is al jaren zo in Nijmegen, dat de KNVB zo intens halstarrig is, is te triest voor woorden.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Afgelopen seizoen de eerste 2 duels gemist omdat ik toen in Kroatië zat. Dit seizoen ben ik wel bij e opening!
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het is gewoon waardeloos dat het zo vroeg moet beginnen, laat het toch wat langer doorgaan en flikker het WK gewoon naar Juli
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
mooi vroeg weer beginnen
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik mis de eerste twee wedstrijden. Kan er voorlopig nog niet teveel mee zitten, door de slechte smaak die ik heb overgehouden aan het huidige seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zet de bekerfinale alvast in m'n agenda.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Of sla gewoon die idiote winterstop over. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vorig jaar ook 2 wedstrijden gemist omdat ik in het buitenland zat.. dit jaar mooi eerder geboekt en komt wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik mis zoals verwacht de eerste twee duels vanwege Sziget. Hopelijk zit daar geen leuke uitwedstrijd tussen, zoals bijvoorbeeld De Graafschap. De Europese duels kan ik gelukkig wel meepakken.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik mis ook de eerste pot al denk ik.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Tis al verbetering tov vorig jaar. Toen heb ik de eerste 4 competitiewedstrijden moeten missen
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik ben precies op tijd terug, mits ik geen vetraging heb of dat ADO op de vrijdagwedstrijd wordt ingedeeld.
Land zaterdag om 10.20 uur in Amsterdam namelijk ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik mis alleen de 3e wedstrijd vanwege Lowlands, maar dat is eigenlijk elk jaar wel zo.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Er moet nog één deelnemer bekend worden voor de KNVB-beker trouwens. En de deelname van Veendam staat nog op losse schroeven natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Conceptprogramma Eredivisie wordt deze week bekend gemaakt, de 8e of 9e volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
8 juni had het in het voorbereidingstopic gepost.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Seizoen '10-'11: Start in het weekend van 6-8 Augustus + meer amateurs in de beker.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|