![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-
Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:20 |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Je zou bijna denken dat Helmond het uit beter doet dan thuis, als je naar die resultaten kijkt
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Joppen is volgens mij een paar keer gescout door Heracles, denk door zo'n beetje de halve Eredivisie wel trouwens.
Hoe doet Höcher het dit seizoen? Minder opvallend dan vorig seizoen heb ik het idee. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
Verbeek doet het goed, hij is een basisspeler voornamelijk voorin, door blessures heeft hij ook op het middenveld gespeeld. Op dit moment met de komst van Weijl heeft hij wel zware concurrentie. Mampuya is voornamelijk bankzitter, hij speelde tegen FC Twente z'n beste wedstrijd, verder is het niet veel bijzonders. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vond de handelingssnelheid van Verbeek altijd te langzaam, is hij daarin wat gegroeid. Het is overigens wel een sympathieke gast die keihard werkt.
Mampuya is maar een uiterst matige voetballer, maar groeide bij ons door zijn rushes en uiterlijk uit tot een cultheld. Ook een aardige gast, kwam ons bij zijn afscheid nog bedanken voor het spandoek dat we voor hem hadden gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Johan Voskamp kon naar Brisbane Roar, maar Helmond Sport wil niet meewerken. Logisch ook, zonde van je sportieve ambities als je de topscorer laat vertrekken tijdens het seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoeveel hadden ze daar dan voor gekregen?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Niet zo gek veel, denk ik. Maar er stond geen bedrag bij de berichten.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik zie dit topic nu pas
.Voskamp dus door zijn goal tegen Eindhoven all time topscoorder van Helmond Sport in één seizoen. Wel nog gedeeld met René van Tilburg, seizoen 1986/1987 |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Beenbreuk ook nog tegen z'n oude club en woonplaats
. Zuur voor 'm dat ie daar nog steeds niet van gerevalideerd is.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
En wat is de naam nou precies?
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gefeliciteerd met het behalen van de play-off's! Het word nog een zware kluif, om te beginnen maandag tegen Den Bosch...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hocher
![]() Mag wel terugkomen bij Heracles, kan het niveau wel aan
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Succes vanavond!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Op naar de volgende tegenstander...
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zin in.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Fuckk wat was Sparta slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Knappe prestatie.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gefeliciteerd! Komende zondag afmaken
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eerste klus is geklaard ja, maar nog niet te vroeg juichen natuurlijk. Zie het nog wel fout gaan
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
.En Falkenburg loopt echt raar .
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gewoon een geniepig gelijkspelletje in Rotterdam.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
In de return moet Sparta het maar recht zetten.
Wel geinig om dat stadion weer op televisie te zien. Ik zag "onze" dugout nog. En nu zat Aad erin, dat is dan weer wat jammer. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sparta moet thuis wel echt z'n plicht doen, ik kan het zowel niet aanzien om Sparta te zien degraderen als Helmond Sport in de Eredivisie. Met alle respect verder.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Helmond Sport #1 Vaste subtopper in de Jupiler League.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|