Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-07-11, 12:10 Standaard   #151
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat moet je met een capaciteit van 5000 à 6000 als je de Braak niet eens kunt vullen.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 21-07-11, 20:12 Standaard   #152

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

De Braak is met de play-offs geregeld uitverkocht, daar komt bij dat je met een nieuw stadion altijd wat ruimer moet gaan zitten. Zeker met het oog op een eventuele promotie naar de Eredivisie.

Oud 06-08-11, 00:02 Standaard   #153
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Denken aan promotie maar verliezen van FC Oss
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-08-11, 00:41 bulb   #154

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Denken aan promotie maar verliezen van FC Oss
Samenvatting niet gezien zeker? Helmond schiet 4x op de paal en mist daarnaast nog 10 open kansen. Als je die gewoon maakt, blijft Oss huilend achter.
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 06-08-11, 00:43 sad   #155
Fear the Beard!

Tuurlijk niet, ik ga toch geen JL kijken.
Oud 06-08-11, 12:53 attention   #156

Houd die reactie dan gewoon voor je!

Oud 06-08-11, 12:55 big smile   #157
Fear the Beard!

Ja baas.
Oud 06-08-11, 14:34 Standaard   #158
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Tuurlijk niet, ik ga toch geen JL kijken.
Niet naar het beste amusementsprogramma kijken.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-11-11, 16:59 Standaard   #159
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Kaartjes binnen hier. Doen jullie voor de wedstrijd nog dat heerlijke clublied spelen?

Oud 27-02-12, 15:01 Standaard   #160
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

KNVB waarschuwt Helmond Sport

De licentiecommissie van de KNVB heeft Helmond Sport vandaag een publieke waarschuwing gegeven. De Brabantse eerstedivisieclub is de afspraak over de gemaakte personeelskosten voor dit seizoen, zoals was vastgesteld in een plan van aanpak, niet nagekomen.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-12, 20:27 Standaard   #161

Allereerst gefeliciteerd met de periode titel! Toch knap om te zien dat deze club al jaren bovenin meedraait in de Jupiler League, met verschillende trainers, elk jaar een bus vol andere transfervrije spelers en toch elk jaar een veel scorende spits en een redelijk voetballende ploeg. Heel knap.

Jammer van Joppen, al zat het er al jaren aan te komen...

VVV handelt snel en haalt Joppen naar Venlo

Guus Joppen is de eerste aanwinst voor het komende seizoen van VVV-Venlo. De verdediger komt over van Helmond Sport en tekent voor drie seizoenen in Limburg.

De 22-jarige Joppen kwam in de jeugd uit voor PSV. Helmond Sport nam hem in 2007 over van de Eindhovenaren. Namens de Jupiler League-club speelde hij reeds meer dan 150 duels. Daarin vond Joppen twaalf keer het net. Komende zomer maakt hij de stap naar de Eredivisie.

"Achter de schermen zijn technisch manager Wim Dusseldorp en het scoutingteam natuurlijk volop bezig met de selectie van komend seizoen. Het is dan ook mooi om nu al met dit nieuws naar buiten te kunnen komen", zegt directeur Hans Soentjes op de officiële website van VVV-Venlo.

"Guus is een speler die ons scoutingteam al lang in het vizier had. Hij is rechtsbenig, kopsterk en redelijk snel. Ook in mentaal opzicht is het een speler die voorop gaat in de strijd. In onze optiek is hij daardoor een van de spelers vanuit de Jupiler League die in een kort tijdsbestek kan doorgroeien tot een volwaardige Eredivisie-speler", voegt Dusseldorp toe.

Oud 10-04-12, 20:28 Standaard   #162

Voor wat het waard is:

Helmond Sport staat tussen Barça en Ajax

Helmond Sport staat op dit moment in een rijtje met Europese grootmachten. De club uit de Jupiler League won maandag met 0-3 van AGOVV Apeldoorn, het was de achtste overwinning op rij.

Met de overwinning pakte Helmond Sport de vierde periodetitel, het staat nu echter ook in een rij met grote Europese clubs. Acht zeges op rij, alleen FC Barcelona doet het op dit moment beter, meldt Voetbal International. De Spaanse club heeft momenteel een reeks van negen overwinningen op rij, het hoogste aantal in Europa.

De ploeg van trainer Hans de Koning bezet momenteel de tweede plek op die ranglijst, samen met Ajax en Manchester United. De Brabantse ploeg is inmiddels al vijftien wedstrijden op rij zonder nederlaag, daarmee komt het voorlopig nog niet in de boeken. In Europa is Juventus koploper met een serie van 31, Ross Couny uit de Schotse First Division heeft een reeks van 29 duels zonder nederlaag.

Oud 24-04-12, 18:28 Standaard   #163
Roem en glorie

Voorzitter en bestuur Helmond Sport weg

HELMOND - Voorzitter Antoinette Knoet-Michels en het bestuur van Helmond Sport treden af. De nieuwe voorzitter is Philippe Van Esch, algemeen directeur van de voormalige shirtsponsor Vescom. Vrijdag maakt de club tijdens een persconferentie bekend, wat de reden is van de breuk.

Knoet-Michels bevestigde dinsdagmiddag haar aanstaande vertrek. "We zijn het aan het voorbereiden. Maar ik wil op dit moment nog niet zeggen, waarom ik stop bij Helmond Sport."

Oud 29-04-12, 12:19 Standaard   #164
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Op internet circuleerden her en der geruchten dat Michel Langerak kandidaat zou zijn om trainer te worden bij Helmond Sport. Zelf weet hij echter van niks (of hij mag niks zeggen), getuige dit bericht op Regio Voetbal:

Langerak weet niets van belangstelling Helmond Sport

WERKENDAM – Kozakken Boys-trainer Michel Langerak zegt niets af te weten van belangstelling voor hem van Helmond Sport.

“Het is bij mij totaal onbekend”, reageerde Langerak zaterdag. “Ik weet echt nergens van. Ik concentreer me ook volledig op de cursus Coach Betaald Voetbal en op Kozakken Boys. Die combinatie is het enige wat momenteel telt.”

Volgens de geruchten zou de Kozakken Boys-oefenmeester op het verlanglijstje staan van Helmond Sport (Jupiler League) dat na dit seizoen afscheid neemt van trainer Hans de Koning (vertrekt naar Volendam).
Langerak weet niets van belangstelling Helmond Sport | Regio-voetbal.nl

methodmich is nu online   Met citaat reageren
Oud 13-05-12, 10:52 arrow   #165
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Tjeuke, hoe deed Niklitsiotis het dit seizoen?
Ik weet van Pitharoulis dat ie amper speelde, maar Niklitsiotis deed vaak mee toch?

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 13-05-12, 11:27 Standaard   #166

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
Tjeuke, hoe deed Niklitsiotis het dit seizoen?
Ik weet van Pitharoulis dat ie amper speelde, maar Niklitsiotis deed vaak mee toch?

Niklitsiotis is niet verder gekomen dan een paar niets zeggende invalbeurten. Al kan ik hem daar niet goed op beoordelen omdat ik van de uitwedstrijden alleen een korte samenvatting zie. Ik was in elk geval niet onder de indruk van hem en hij zal dan ook wel terug gaan in de zomer.

Jammer overigens van Altheer:

Altheer van Helmond Sport naar VVV

In navolging van Guus Joppen verruilt ook Jeffrey Altheer eerstedivisieclub Helmond Sport voor VVV-Venlo. De 25-jarige verdediger, die ook op het middenveld kan spelen, ondertekent een contract tot de zomer van 2015 bij de ploeg uit de eredivisie. Altheer doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en speelde daarna voor Excelsior en sinds 2009 voor Helmond Sport.

VVV versterkte zich eerder al met Guus Joppen. ,,Altheer en Joppen speelden in de tweede seizoenshelft een belangrijke rol bij het sterk spelende Helmond Sport'', zei technisch manager Wim Dusseldorp van VVV vrijdag.

Oud 13-05-12, 18:55 Standaard   #167
Roem en glorie

Die zal tegen VVV niet spelen dan zeker?
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 13-05-12, 19:00 Standaard   #168

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Die zal tegen VVV niet spelen dan zeker?
Altheer en Joppen hebben beide een contract getekend bij VVV, daarnaast zijn Haastrup en Kazlauskas geschorst. Dit word dus de 3e finale in 7 jaar in de play offs die HS niet gaat overleven....

Oud 15-05-12, 20:14 Standaard   #169

Aufstieg's Voetbal Forum schermafbeelding

Zijn er mensen die bekend zijn met de kaartverkoop bij HS? Ik (vvv supporter) wil namelijk overmorgen graag de wedstrijd zien, en ben van plan om met een paar vrienden op de wedstrijddag een kaartje te kopen voor de thuis-tribune. Kan dat, of zijn ze erg streng met identificeren en dergelijke?

Lijkt me trouwens niet dat Joppen en Altheer gaan spelen. 'T spijt me voor jullie, maar ik kan me niet voorstellen dat VVV het lastig gaat krijgen, wanneer er vier gelegenheids verdedigers achterin staan te prutsen. Maargoed, 't is voetbal, de bal is rond, het is 11 tegen 11 etc. etc.

Oud 15-05-12, 20:23 Standaard   #170

Oorspronkelijk geplaatst door Aufstieg Bekijk bericht
Zijn er mensen die bekend zijn met de kaartverkoop bij HS? Ik (vvv supporter) wil namelijk overmorgen graag de wedstrijd zien, en ben van plan om met een paar vrienden op de wedstrijddag een kaartje te kopen voor de thuis-tribune. Kan dat, of zijn ze erg streng met identificeren en dergelijke?
Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Ik heb nog nooit legitimatie of iets dergelijks moeten laten zien aan de dagkassa, ook niet in de play-offs. Ik weet overigens niet hoe het met de verkoop staat maar vorig seizoen kocht ik 3 kwartier voor de beslissende play off wedstrijd het allerlaatste kaartje, dus het kan zijn dat je wat op tijd moet zijn.

Oud 15-05-12, 20:24 Standaard   #171

Oorspronkelijk geplaatst door Aufstieg Bekijk bericht

Lijkt me trouwens niet dat Joppen en Altheer gaan spelen. 'T spijt me voor jullie, maar ik kan me niet voorstellen dat VVV het lastig gaat krijgen, wanneer er vier gelegenheids verdedigers achterin staan te prutsen. Maargoed, 't is voetbal, de bal is rond, het is 11 tegen 11 etc. etc.
Ik ben denk dit jaar als FC Den Bosch-supporter ook op de thuistribune gaan zitten, ging prima. Werd niet gecontroleerd op legitimatie.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-12, 20:27 Standaard   #172

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
[...]

Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Ik heb nog nooit legitimatie of iets dergelijks moeten laten zien aan de dagkassa, ook niet in de play-offs. Ik weet overigens niet hoe het met de verkoop staat maar vorig seizoen kocht ik 3 kwartier voor de beslissende play off wedstrijd het allerlaatste kaartje, dus het kan zijn dat je wat op tijd moet zijn.
Oke thanx. Veel plezier donderdag

Oud 17-05-12, 19:57 Standaard   #173

Mag ik concluderen dat de slechtste heeft gewonnen vandaag? Met de gele kaart van Sequira is ook hij komende zondag geschorst. Het zit jullie ook niet mee he.

Oud 18-05-12, 14:35 Standaard   #174
Roem en glorie

Haastrup zou ook vastgelegd zijn door Willem II inmiddels.

Oud 19-05-12, 12:50 Standaard   #175
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij zou ook al in gesprek zijn met VVV...

Oud 19-05-12, 14:05 Standaard   #176
Roem en glorie

Gaat lekker dan
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 19-05-12, 16:47 Standaard   #177

Oorspronkelijk geplaatst door JLS Bekijk bericht
Hij zou ook al in gesprek zijn met VVV...
De scouts van VVV hebben een te lage kilometervergoeding?

Oud 20-05-12, 12:23 thumb up   #178

Captein in gesprek met Helmond Sport

Helmond Sport hoopt spoedig Mario Captein voor te kunnen stellen aan pers en publiek als zijnde de nieuwe algemeen directeur. Gesprekken zijn gaande tussen de betrokken partijen en men verwacht na het weekend meer duidelijkheid.

Voorzitter Philippe van Esch maakte het nieuws ten aanzien van Captein bekend tegenover het Eindhovens Dagblad. In de gesprekken zou de beoogde nieuwe algemeen directeur zijn zorgen hebben uitgesproken over het spelersbudget voor komend seizoen.

Captein was eerder werkzaam voor Helmond Sport. Eerst als speler en later als manager. Recent stapte hij op bij VVV-Venlo waar hij actief was als technisch directeur.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site