![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Wat moet je met een capaciteit van 5000 à 6000 als je de Braak niet eens kunt vullen.
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
De Braak is met de play-offs geregeld uitverkocht, daar komt bij dat je met een nieuw stadion altijd wat ruimer moet gaan zitten. Zeker met het oog op een eventuele promotie naar de Eredivisie.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Denken aan promotie maar verliezen van FC Oss
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Tuurlijk niet, ik ga toch geen JL kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Houd die reactie dan gewoon voor je!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Ja baas.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Kaartjes binnen hier. Doen jullie voor de wedstrijd nog dat heerlijke clublied spelen?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Allereerst gefeliciteerd met de periode titel! Toch knap om te zien dat deze club al jaren bovenin meedraait in de Jupiler League, met verschillende trainers, elk jaar een bus vol andere transfervrije spelers en toch elk jaar een veel scorende spits en een redelijk voetballende ploeg. Heel knap.
Jammer van Joppen, al zat het er al jaren aan te komen... VVV handelt snel en haalt Joppen naar Venlo __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Voor wat het waard is:
Helmond Sport staat tussen Barça en Ajax __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Op internet circuleerden her en der geruchten dat Michel Langerak kandidaat zou zijn om trainer te worden bij Helmond Sport. Zelf weet hij echter van niks (of hij mag niks zeggen), getuige dit bericht op Regio Voetbal:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Tjeuke, hoe deed Niklitsiotis het dit seizoen?
Ik weet van Pitharoulis dat ie amper speelde, maar Niklitsiotis deed vaak mee toch? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Niklitsiotis is niet verder gekomen dan een paar niets zeggende invalbeurten. Al kan ik hem daar niet goed op beoordelen omdat ik van de uitwedstrijden alleen een korte samenvatting zie. Ik was in elk geval niet onder de indruk van hem en hij zal dan ook wel terug gaan in de zomer. Jammer overigens van Altheer: Altheer van Helmond Sport naar VVV __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#167 |
|
Die zal tegen VVV niet spelen dan zeker?
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Altheer en Joppen hebben beide een contract getekend bij VVV, daarnaast zijn Haastrup en Kazlauskas geschorst. Dit word dus de 3e finale in 7 jaar in de play offs die HS niet gaat overleven....
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Zijn er mensen die bekend zijn met de kaartverkoop bij HS? Ik (vvv supporter) wil namelijk overmorgen graag de wedstrijd zien, en ben van plan om met een paar vrienden op de wedstrijddag een kaartje te kopen voor de thuis-tribune. Kan dat, of zijn ze erg streng met identificeren en dergelijke?
Lijkt me trouwens niet dat Joppen en Altheer gaan spelen. 'T spijt me voor jullie, maar ik kan me niet voorstellen dat VVV het lastig gaat krijgen, wanneer er vier gelegenheids verdedigers achterin staan te prutsen. Maargoed, 't is voetbal, de bal is rond, het is 11 tegen 11 etc. etc. __________________ I never set out to be weird. It was always other people who called me weird. |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
||
|
|
|
|
|
#171 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
__________________ I never set out to be weird. It was always other people who called me weird. |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Mag ik concluderen dat de slechtste heeft gewonnen vandaag? Met de gele kaart van Sequira is ook hij komende zondag geschorst. Het zit jullie ook niet mee he.
__________________ I never set out to be weird. It was always other people who called me weird. |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Haastrup zou ook vastgelegd zijn door Willem II inmiddels.
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Hij zou ook al in gesprek zijn met VVV...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Gaat lekker dan
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
De scouts van VVV hebben een te lage kilometervergoeding?
|
|
|
|
|
|
#178 |
Captein in gesprek met Helmond Sport __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Helmond Sport #1 Vaste subtopper in de Jupiler League.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|