![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Ah mooi.. Hopelijk komt dan ook eindelijk het voorlopige speelschema. Ben ik benieuwd naar..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Het speelschema van de amateurs komt maandag 20 juni, ik weet niet of dat tegelijk is met het schema van de ere- en eerste divisie. Vorige jaren was dat volgens mij niet tegelijk, dus ik weet niet wanneer die komt
.
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Had begrepen dat het schema van de ere vrijdag de 17e zou komen. Dus het zal wel ergens vanaf dit weekend zijn.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Vrijdag is er overleg met clubs in de JL, ik denk niet dat het er dan al zal zijn
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Als we het concept programma van de KNVB moeten geloven keert deze heldenclub weer terug
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Ja:
|
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Dat overleg komt na het concept dan?
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Jammer. Ik hoop wel dat Ajax deze samenwerking stop zet. Volgens mij kost het Ajax meer geld dan dat het oplevert.
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Ze zijn weer terug
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Fuck yeah
!!
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Almere City FC
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
City Schapen
![]() Volgend jaar Eredivisie! __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Bazenclub
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Zullen ze toch iets beter moeten presteren dan afgelopen seizoen anders liggen ze er weer uit.
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Moet er wel een club zijn die wil promoveren.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Die clubs hebben nu toch een kans op amateurvoetbal. Dus zullen ze onderin harder moeten knokken om te handhaven. |
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#271 |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#272 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Schijtclub.
Komend seizoen spelen wij onze laatste wedstrijd er weer tegen. Hopelijk kunnen we ze weer een schop na geven .
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
En in 2013 kampioen ipv Vitesse!
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Ik denk dat er niets anders op zit dan gewoon de dijken door te steken daar. De beste oplossing voor iedereen.
Tegen het moderne provincie-bouwen! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
|
|
|
|
#277 |
|
Die koopt maar een boot.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Je komt een beetje boos over.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Boos? Waarom zou ik boos zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ze zijn bezig met het inrichten van de selectie en kijken daarbij, zoals het er nu op lijkt, eerst naar ex-spelers. Mitchell Kappenberg (HHC Hardenberg) en Dennis Hollart (Go Ahead Eagles) zijn in beeld.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Zijn aardig bezig inmiddels:
Mitchell Kappenberg (HHC Hardenberg), Dennis Hollart (Go Ahead Eagles), Cendrino Misidjan (FC Oss) al binnen, ook zouden Thijs Sluijter en Paul de Lange worden gehuurd van Volendam en ook Jerson Anes Ribeiro van Excelsior (vrije trappen met de gouden linker, dat wordt smullen!) is binnen. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Cees Toet ook nog of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Ja, inderdaad, die hadden ze ook al binnen.
Ondertussen lopen er 4 man van vorig jaar mee te ballen bij Team VVCS, allemaal via good old Henkie natuurlijk. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Rihairo Meulens heeft een tweejarig contract getekend bij Almere City FC. Aanvaller die afkomstig is van Roda JC en eerder voor Dordrecht, Vitesse en AGOVV speelde.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Goeie aankoop.
|
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Grootse plannen, maar lijkt vooralsnog ietsje te optimistisch:
||
|
|
|
|
|
#287 |
|
Almere City
. 3e plek na vandaag, met een beetje geluk .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Hoger dan plek 4 hadden ze toch nooit kunnen komen? Ze speelden in ieder geval gelijk bij Emmen
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Deze periode ging het nog niet al te best, maar na de winst op Willem II staan ze weer in het linkerrijtje. Ook maar 3 punten achter de nummer 3. Wie had dat gedacht nadat ze eigenlijk hadden moeten degraderen afgelopen seizoen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Almere City FC: Na een overname op weg naar de top?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|