![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Morgen is het weer zover, de derby der derby's
![]() ![]() ![]() ![]() Statistieken van spakenburg.com
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik verwacht op z'n minst een post van tong
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ben wel benieuwd. Afgaande op vorige week is IJsselmeervogels er niet klaar voor, maar ja, Spakenburg verloor eerder in het seizoen ook gewoon van LRC Leerdam. Er staat denk ik wel de meeste druk op Wesseling en de Vogels, maar ik denk dat ze daar wel mee om kunnen gaan en zullen winnen.
Op de supporterssite staat er al het nodige over te lezen, o.a. een filmpje over de "training" van de Blauwen. ![]() www.ijsselmeervogels.com Nog mensen buiten F1Bas die er gaan kijken morgen? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik denk dat Ijsselmeervogels wint
3-2 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup de Rooien.
Mijn broer gaat er trouwens naar toe. Mijn visboer is van de Vogels. Vandaar mijn voorkeur.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Morgen trouwens een minuut stilte voor de wedstrijd. Wegens het overlijden van Evert de Graaf. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Evert de Graaf in hoeverre familie van Jaan de Graaf ?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik wist dat Tong over de visboer zou beginnen
!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die visboer van tong is na een overwinning van de Vogels vanavond vermoedelijk ook gewoon blauw hoor. Staat al wat jaren in Bommel op dat plein vis te verkopen volgens mij.
En dan heb je nog al die rondtrekkende broodbussen... Ben wel benieuwd hoeveel toeschouwers er nu aanwezig zullen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Was wel leuk, maar de sfeer is wel steeds minder aan het worden vind ik met de derby's als je kijkt naar een paar jaar geleden. Spakenburg had wel een mooi giga shirt aan een hijskraan en een ander doek met bedankt voor de punten. Vuurwerk was ook aardig op het end.
Wedstrijd opzich heb ik wel spannender gezien, Ijsselmeervogels verdiende alleen een strafschop. Dan was de wedstrijd misschien anders gelopen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vond je Spakenburg wel de verdiende winnaar Paul? In elk geval een tegenvaller voor de Vogels, los van alle derbysentimenten. Tweede nederlaag op rij en gezakt naar plek vier, dat past niet bij die club. Benieuwd of het gevolgen heeft voor het al dan niet verlengen met trainer Wesseling.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Het was absoluut een 100% strafschop en met een 1-1 had ik het nog wel willen zien. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
Maar wie als opvolger? Moet wel iemand zijn die topklasse waardig is. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Helaas.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Hoevaak ze ook winnen, de blauwen kunnen nooit tippen aan de titels van de rooien. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
A.s maandag kan je de samenvatting zien op RTV Utrecht om half7, half 8 enz
Dus als je digitale tv hebt kan je het terugzien, woon je buiten de regio. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aantal foto's
![]() ![]() ![]() Op de site van ijsselmeervogels staan nog geen foto's |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Die van André Paus is wel leuk bedacht!
![]() Op www.ijsselmeervogels.com krijgt Wesseling ook de schuld van de nederlaag zag ik F1Bas. Wat heeft hij fout gedaan gisteren qua tactiek / opstelling? |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nou ja, in het geval van de Taxichauffeur lijkt dit me niet meer dan terecht hoor. Een trainer die met eigen spelers op de vuist wil gaan, zou ik ook niet pruimen als supporter.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Derby 7 nov] Ijsselmeervogels - Spakenburg
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |