![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zoals verwacht dus.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nu maar zien of RKC elk jaar die 150.000 binnenhaalt.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt me vrij stug.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
De doelpunten van Suarez zijn gered!
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Deze spelers maakten de eerste competitiehelft mogelijk voor RKC:
1. WEVERS, Jurgen 10 / 0 2. MULDER, Dustley 18 / 0 3. GUDDE, Wouter 16 / 0 4. MOSSELVELD, Frank van 12 / 0 12. VARELA, Toni 13 / 0 7. DE CEULAER, Benjamin (BEL) 9 / 1 10. BERGER, Ruud 18 / 1 14. BENSON, Fred 16 / 3 15. JONGSMA, Anton (ANT) 1 / 0 11. BOERRIGTER, Derk 16 / 4 6. MULDER, Hans 13 / 0 17. VINK, Kevin 6 / 0 24. PAULETTA, Hubertson 0 / 0 9. BENSCHOP, Charlison 17 / 4 16. HOUT, Roald van 2 / 0 8. OBODAI, Anthony (GHA) 15 / 0 25. VORM, Eddy 0 / 0 21. LIFONDJA, Gérard (BEL) 8 / 0 18. MULDER, Toby 0 / 0 20. DI GREGORIO, Alexandre (BEL) 1 / 0 22. KIEBOOM, Maik van den 0 / 0 23. STANS, Jeff 0 / 0 19. PELJTO, Dino 0 / 0 (vertrokken naar Fortuna Sittard) 32. METAJ, Shkodran 13 / 0 28. AGUSTIEN, Kemy 11 / 1 5. LUIRINK, Gijs 7 / 0 26. LEVITA, Ohad 8 / 0 40. COLIN, Jurgen 7 / 0 19. IDABDELHAY, Fouad 13 / 2 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
RKC wil spits Thiebaut terug naar Nederland halen Zou hem wel eens in de eredivisie willen zien spelen. Maar het kan zomaar zo'n typische Jupiler-league spits zijn. Type Berry Powell
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zou de gebruikelijke gang van zaken zijn. De club gaat ook vanavond niet kapot.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Verrassend.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
RKC Waalwijk en Jongsma per direct uit elkaar
30/01/2010 16:29 Anton Jongsma heeft zijn handen vrij een nieuwe club te vinden. Zijn contract met RKC Waalwijk is in goed overleg ontbonden. De 27-jarige Jongsma kwam mede door blessureleed dit seizoen tot slechts één wedstrijd voor RKC Waalwijk. Doordat het perspectief op meer speeltijd er niet is, bood de ontbinding van de verbintenis uitkomst voor de middenvelder. Jongsma, die in 2008 transfervrij overkwam van FC Zwolle, kan zich door zijn status van clubloze speler ook na het sluiten van de transfermarkt op 1 februari nog verbinden aan een nieuwe club www.vi.nl Toch zonde, bij Zwolle was het een goede speler. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zeker een goede speler bij Zwolle, heeft meegeholpen in een paar goede seizoenen van Zwolle. Komt nu mogelijk weer terug bij Harkemase Boys, waar hij al twee jaar speelde voordat hij naar Zwolle ging
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eerst afwachten of de competitie wel doorgaat daar.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Benson
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sowieso, die Chinese deals kunnen altijd nog afketsen op het laatste moment... Dan halen ze ineens toch een andere buitenlander en zitten ze aan de max enzovoort.
Snap RKC wel. Ze degraderen vermoedelijk toch en aan Benson heb je in de Eredivisie ook niet dusdanig veel dat je hem niet moet laten gaan, als je een leuke huurprijs krijgt. Alleen het verhaal dat ze o.a. Vorm en Vink nog achter de hand hebben is apart, want die mogen nooit (meer) meedoen... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
11 miljoen euro schuld, nieuw record aantal nederlagen Eredivisie.
Dit weekend na 30 minuten al een flinke achterstand tegen AZ. Voorin ziet het er allemaal wel aardig uit met Benschop en Boerrigter.. maar achterin is het huilen met de pet op. Zondag ook nog eens naar Ajax.. Degradatie is einde RKC met zoveel schuld lijkt me. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Owh.. dan denk ik dat RKC niet afgeslacht wordt.
![]() Gezien het speelse gemak waarmee AZ won van RKC, denk ik dat "ze" het bij RKC inmiddels opgegeven hebben.. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
En het is één grote knollentuin dat veld in Waalwijk.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sinds Ajax ook bij Sparta won en thuis van PSV, denk ik niet dat RKC een struikelblok zal vormen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Levita is inderdaad 1 van de weinige spelers bij RKC die een stap hogerop aan zou kunnen. Benschop is al naar AZ vertrokken, Boerrigter zou het bij =middenmoot Eredivisie ook wel goed doen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
RKC gaat in principe niet verder met flink wat spelers met aflopend contract. Dat moesten ze formeel voor 1 april laten weten.
Gaat om Anthony Obodai, Kevin Vink, Dustley Mulder, Alexandre Di Gregorio, Benjamin De Ceulaer, Jurgen Wevers, Hubertson Pauletta, Roald van Hout en Wouter Gudde. Met Gudde en Van Hout willen ze onder nieuwe voorwaarden door, Jeff Stans mag ook blijven. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Benson, heeft die een doorlopend contract na z'n huurperiode? Hij heeft vandaag in ieder geval gescoord bij z'n debuut voor Shandong Luneng.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens mij loopt Benson inderdaad nog niet af, maar konden ze een beetje geld krijgen voor het verhuren. Volgens de site van RKC loopt ie door tot 2011.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ging goed tegen Utreg
Al was FC Utrecht ook best zwak gisteren
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die zullen ook wel hopen dat die Chinezen hem overkopen.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Volgens mij begint die inderdaad meestal in maart. Was althans het verhaal toen Arjan Human van ons vandaan twee keer stage liep in China, toen kon hij ook nog rond deze tijd eventueel overstappen. Wat uiteindelijk niet gebeurde.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het was even geleden maar je hebt toch weer een opening gevonden om over Arjan Human te beginnen zie ik...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
In dit geval was het toch best ontopic en informatief over de Chinese competitie...
En het is een ex-speler van RKC, nog een link.Wist je trouwens dat Arjan met één van zijn doelpunten voor RKC op de DVD van Albert Heijn met mooiste goals uit de Eredivisie staat? |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
van mij mag de club degraderen en opdonderen, vroeger was Waalwijk een leuk uitje eventjes de stad in een biertje drinken beetje ouwehoeren en dan naar het stadion. Nu zelfs al een combi (auto maar toch) naar Waalwijk.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ze leven nu nog, maar kan vanmiddag alsnog anders zijn.
Hoe dan ook zijn ze bezig met het inrichten van een JL-selectie. Maassluizer Jeff Stans, die op amateurbasis in Waalwijk speelt dit seizoen, mocht een tweejarig profcontract signeren. Verder willen ze graag Sander Duits van Omniworld halen. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
En toch willen ze verder met Ruud Brood. Echt een denderend elftal hadden ze natuurlijk niet, maar er had ook met zo'n selectie best wat beter gepresteerd kunnen worden lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Die club kunnen ze beter opdoeken.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ze hebben nu toch mooi Robert Braber gehaald.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Leuke aanwinst ook weer voor de JL. Sowieso wel interessante nieuwelingen, eerder Duits en Van Peppen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ook Mitchell Schet (Feyenoord) en Aaron Meijers (Volendam) dus naar Waalwijk. Nu al weer de topfavoriet voor komend seizoen?
Rob Maas treedt toe tot de technische staf en wordt assistent-trainer. Toni Varela is opgeroepen voor de nationale ploeg van Kaapverdië. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ruud Berger stopt met voetballen, maar aanwinst nummer zes is ook binnen: Paddy John van Heracles Almelo.
Ze zijn los in Waalwijk! |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ben benieuwd naar Paddy John. Als hij wat gedisciplineerder wordt en z'n voorzet wat bijschaaft kan het een hele leuke speler worden, zeker in de Jupiler League.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
Ik denk dat RKC wel weer een serieuze titelkandidaat wordt komend seizoen. |
||
|
|