Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10-07-11, 19:33 Standaard   #101
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Overigens, tot nu toe is Robert Braber topscorer van de voorbereiding. Hij maakte van alle spelers van de 36 BVO's de meeste goals. Negen stuks al, in slechts twee duels...

methodmich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 10-07-11, 20:53 Standaard   #102

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Diego Karg maakte er al 10 . In 4 duels, dat wel...
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 11-07-11, 17:14 Standaard   #103
Nummer 10

Hmm, dat klopt dat bericht niet en is hij denk ik topscorer van alle clubs uit de Eredivisie.

Oud 12-07-11, 19:53 Standaard   #104
Nummer 10

Overigens komt er misschien een speler van Fulham. Brood is in Londen geweest om bij de reserves van Fulham te kijken, vooral naar de aanvallers. Fulham zou interesse hebben spelers te laten rijpen in de Eredivisie en RKC wil profiteren van de connectie met Jol.

Oud 12-07-11, 22:40 Standaard   #105
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

RKC Waalwijk - Excelsior'31 (Topklasse) 1-1. Ze hebben nog wel wat werk te verrichten. (en aankopen te doen)

Oud 12-07-11, 23:47 thumb up   #106
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz Bekijk bericht
RKC Waalwijk - Excelsior'31 (Topklasse) 1-1. Ze hebben nog wel wat werk te verrichten. (en aankopen te doen)
Toptrainer hč! Dennis Demmers

Oud 13-07-11, 00:01 Standaard   #107
Luis Bafiano

Hij doet al 3 seizoenen erg goed werk. Leuke kerel ook.

Oud 13-07-11, 19:40 Standaard   #108
Nummer 10

Kleine selectie hebben ze tot nu toe, zie ook dat staatje met de mogelijke elf in VI deze week.

Nog spelers die opvielen Vaduz of niet echt?

Oud 16-07-11, 13:56 Standaard   #109
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

'RKC klopt opnieuw aan voor Ajacied Castillion'

RKC Waalwijk geeft de hoop op de komst van Geoffrey Castillion niet op. De promovendus meldt zich komende week opnieuw bij Ajax om over een huur van de spits te praten.

Castillion wil bij Ajax voor zijn kans gaan, zo kondigde hij eerder al aan. De aanvaller had twee weken de tijd om Ajax van zijn kwaliteiten te overtuigen. Lukte dat niet, dan zouden de Amsterdammers de transfermarkt opgaan.

Onduidelijk is nog of trainer Frank de Boer tevreden is, maar RKC verwacht dat een huur tot de mogelijkheden behoort, schrijft het Algemeen Dagblad. "Een verhuur aan een eredivisieclub is beter dan spelen in het tweede", zei de twintigjarige Castillion eerder deze week zelf al.

Oud 19-07-11, 17:45 Standaard   #110
Luis Bafiano

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Kleine selectie hebben ze tot nu toe, zie ook dat staatje met de mogelijke elf in VI deze week.

Nog spelers die opvielen Vaduz of niet echt?
Nee, totaal niet. Al heb ik voor Duits altijd wel een zwak gehad, maar echt opvallen deed hij niet. Het doelpunt van Fachtali, die veel probeerde, was wel erg mooi.

Oud 19-07-11, 20:34 Standaard   #111
Nummer 10

Klinkt niet best dus. Desondanks wil Brood waar mogelijk aanvallend blijven spelen, zoals Excelsior vorig jaar. Een nobel streven, maar kan ook uitpakken als zelfmoord.

Oud 19-07-11, 22:44 Standaard   #112
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

RKC'er Benson zoekt heil in Polen
Fred Benson zet zijn loopbaan voort bij Lechia Gdansk.

De 27-jarige aanvaller komt transfervrij van RKC Waalwijk en heeft voor twee jaar getekend bij de nummer acht van Polen.
Was toch altijd wel een aardig voetballertje?

Oud 19-07-11, 23:13 Standaard   #113

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze hebben volgens mij geen eredivisie waardige speler meer over. Krijgen ze voor Benson nog wat geld?
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-07-11, 23:13 Standaard   #114
Roem en glorie

Transfervrij, dus dat denk ik niet.

Oud 19-07-11, 23:15 Standaard   #115

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Oh, even over heen gelezen . Maar alle fatsoenlijke spelers weg voor een appel en ei, 2 managers weg. Zal verdomd lastig worden om niet direct te degraderen voor ze.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-07-11, 23:17 Standaard   #116
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Oh, even over heen gelezen . Maar alle fatsoenlijke spelers weg voor een appel en ei, 2 managers weg. Zal verdomd lastig worden om niet direct te degraderen voor ze.
Ik ben benieuwd of ze nog wat records van ons kunnen breken komend seizoen

Oud 20-07-11, 10:01 Standaard   #117
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
[...]
Ik ben benieuwd of ze nog wat records van ons kunnen breken komend seizoen
Ik denk dat ze dat moeiteloos gaan doen met deze selectie
Zappie is offline   Met citaat reageren
Oud 20-07-11, 20:05 Standaard   #118
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Ze hebben volgens mij geen eredivisie waardige speler meer over. Krijgen ze voor Benson nog wat geld?
Hij was al vertrokken, want hij was veel te duur voor RKC. Contractverlenging zat er geen moment in.

Wellicht hebben ze wel wat spelers die nog kunnen groeien in de Eredivisie, zoals Meijers en Ramos.

Oud 25-07-11, 19:25 Standaard   #119
Ik niet!

Denissen kan RKC Waalwijk niet bekoren

RKC Waalwijk heeft Hans Denissen geen contract aangeboden. Volgens de Brabantse eredivisionist heeft de 27-jarige aanvaller zich niet als een meerwaarde ontpopt tijdens een proefperiode, bericht het Brabants Dagblad.

Denissen is transfervrij na zijn vertrek bij FC Emmen, waar de Udenhouter de afgelopen twee seizoenen actief was. RKC gaat in ieder geval niet met hem in zee. De Waalwijkers hopen zich nog wel te versterken met Feyenoorder Adil Auassar. Vooralsnog is de huursom die de Rotterdammers verlangen niet haalbaar.

RKC verwacht bovendien deze week van Ajax te vernemen welke spelers er eventueel vrijkomen voor verhuur. Een groep spelers krijgt deze periode te horen dat het voor de eigen ontwikkeling beter is om op huurbasis bij een andere club gestald te worden.

De club voerde ook gesprekken met twee spelers die niet afkomstig zijn van Ajax of Feyenoord. Zij zitten nog in de wachtkamer.

Oud 25-07-11, 20:30 arrow   #120

Prima speler ook voor de Juup, maar wat moet een eredivisionist met een speler die zelfs in de 1e divisie niet aan de bak komt?
Oud 25-07-11, 20:32 Standaard   #121
Ik niet!

Dat vond ik ook al merkwaardig, maar ik denk dat de financiële mogelijkheden van RKC zo beperkt zijn dat ze bij dit soort spelers uitkomen.

Oud 25-07-11, 21:27 big smile   #122

groenenV's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze lijken de Volendam tactiek toe te passen, in de eredivisiejaren wat geld sparen zodat je daarna weer een aantal jaartjes kan overleven in de Jupiler League.

Arme Meijers. Ik heb wel een zwak voor die jongen, hopelijk blijft hij in de Eredivisie hangen.
groenenV is offline   Met citaat reageren
Oud 27-07-11, 19:19 Standaard   #123
Ik niet!

Ten Voorde op huurbasis naar RKC Waalwijk

RKC Waalwijk heeft de opvolger van Donny de Groot binnen. De promovendus versterkte zich woensdag met Ricky ten Voorde, die voor één seizoen wordt gehuurd van NEC Nijmegen.

De twintigjarige Ten Voorde had bij NEC ook na het vertrek van Björn Vleminckx geen uitzicht op een basisplaats. Daarom besloten de Nijmegenaren het talent te verhuren om hem zodoende toch ervaring op te kunnen laten doen op het hoogste niveau. RKC hapte gretig toe.

"Rick is een jonge spits, die goed bij RKC Waalwijk past. Hij is uit het goede hout gesneden, heeft drive en wil zich bewijzen in de Eredivisie en bij RKC WAALWIJK. Hoewel hij een spits is, is hij ook een echte teamspeler", toont trainer Ruud Brood zich content met zijn nieuwste aanwinst.

Ten Voorde maakte medio 2009 de overstap van FC Emmen naar NEC. Waar de spits in de Jupiler League regelmatig het net vond, wacht hij nog altijd op zijn definitieve doorbraak in Nijmegen. In twee jaar kwam de spits niet verder dan 23 wedstrijden in de Eredivisie.

Oud 01-08-11, 17:50 Standaard   #124
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Auassar wordt voor een jaar gehuurd van Feyenoord.
Nash is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-08-11, 00:00 Standaard   #125
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Het Sno-effect is al zichtbaar
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 21-08-11, 00:21 Standaard   #126
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Sympathie

Oud 13-10-11, 17:48 Standaard   #127

Ubenst's Voetbal Forum schermafbeelding

Twente komt der'an!

Oud 24-10-11, 17:32 Standaard   #128
Nummer 10

Rustig in het topic van de stuntploeg, die inmiddels toch richting de verwachte klasseringen aan het dalen is.

Scouts van RKC Waalwijk zouden overigens Ismael Yildirim (Kozakken Boys) bekeken hebben. Een behendige buitenspeler, die dit seizoen een prima indruk maakt in Werkendam en ook in het oefenduel tussen RKC en Kozakken Boys van een tijdje geleden dus is opgevallen.

Oud 24-10-11, 17:37 Standaard   #129
Theo, pak 'm terug

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Rustig in het topic van de stuntploeg, die inmiddels toch richting de verwachte klasseringen aan het dalen is.
De tegenstanders weten nu hoe ze spelen en daardoor worden de resultaten nu minder. Wat ook gewoon logisch is, maar de punten van afgelopen zaterdag tellen dubbel...

Oud 21-11-11, 15:10 Standaard   #130
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Ruud Brood heeft een voorstel van 3 duels(1 voorwaardelijk) aan de broek voor het duwincident.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-12-11, 00:04 Standaard   #131
Theo, pak 'm terug

Hopelijk zijn er morgen nog 4 plaatsen vrij voor Brood, Braber, van Peppie en Duits op de tribune.

Oud 09-12-11, 16:37 big smile   #132
Theo, pak 'm terug

'RKC wil Schet verhuren en Drost halen'

RKC Waalwijk hoopt Mitchell Schet deze winter op huurbasis te slijten aan een club uit de Jupiler League. Daar moet de vleugelaanvaller ritme opdoen.

Schet kwam in de zomer van 2010 over van Feyenoord, maar is bij RKC nog nauwelijks fit geweest. Volgens trainer Ruud Brood is er in elk geval één club uit de Jupiler League die interesse heeft.

Het Brabants Dagblad meldt verder dat RKC overweegt een extra centrale verdediger aan te trekken. Jeroen Drost, die bij Vitesse maar weinig aan spelen toekomt, is één van de kandidaten.
Centrale duo met beide Drosts

Oud 08-01-12, 18:19 Standaard   #133
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

1-3 gewonnen van Leverkusen
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-01-12, 18:20 surprise   #134
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
1-3 gewonnen van Leverkusen
En dat was echt Leverkusen in de sterkste bezetting?

Oud 08-01-12, 18:26 Standaard   #135
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

RKC_wedstrijden RKC WAALWIJK
Bayer Leverkusen: Leno, Schwaab, Friedrich, Rolfes, Bender, Schurrle, Kiessling, Ortega, Da Costa, Kadlec, Castro. #rkclev
RKC_wedstrijden RKC WAALWIJK
#RKC: Zoet, Bandjar, Drost, Martina, Van Peppen, Auassar, Meijers, Braber, Sno, Schet, Ten Voorde. #rkclev
Na rust kwamen Oczipka, Ballack, Pusch, Derdiyok en Toprak erin.
Later ook nog Khor, Aydin en Zenga.
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-01-12, 20:20 Standaard   #136
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal Sno na dit seizoen bij een Nederlandse middenmotor spelen?
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 08-01-12, 20:22 Standaard   #137
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door bloodysunday Bekijk bericht
Zal Sno na dit seizoen bij een Nederlandse middenmotor spelen?
Bij Spyker? Hmm, weet niet of hij dat aankan.
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 08-01-12, 20:45 thumb up   #138
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

goede overwinning van RKC ja

Oud 08-01-12, 23:19 Standaard   #139
U2

bloodysunday's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
[...]

Bij Spyker? Hmm, weet niet of hij dat aankan.
Dacht zelf aan DAF

Laatst gewijzigd door bloodysunday; 08-01-12 om 23:21
bloodysunday is offline   Met citaat reageren
Oud 18-01-12, 17:06 rainbow   #140
Theo, pak 'm terug

Fachtali hoopt op eerlijke kans bij Go Ahead Eagles
18/01/2012 16:32

Karim Fachtali speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor Go Ahead Eagles. De 23-jarige aanvaller wordt een half jaar gehuurd van RKC Waalwijk, waar hij nauwelijks uitzicht had op speelminuten.

De aanvaller zelf wil in Deventer sportieve revanche nemen. 'Toen ik deze zomer overkwam van Almere City FC rekende ik op een eerlijke kans. Die heb ik uiteindelijk nooit gekregen. Daarom heb ik ook zelf bij de clubleiding gevraagd om een verhuurperiode.'

'Go Ahead Eagles was meteen geďnteresseerd en de clubs kwamen er snel uit', vervolgde hij tegenover Voetbal International. 'Ik heb te lang stil gestaan en wil me bewijzen. Ik heb nog altijd een Eredivisiedroom. Die hoop ik via Go Ahead Eagles alsnog waar te maken.'

Fachtali's contract in Waalwijk loopt komende zomer af. RKC heeft nog wel een eenzijdige optie om de verbintenis alsnog te verlengen.
Die optie zal vast niet gelicht worden.

Oud 25-01-12, 12:30 Standaard   #141
Theo, pak 'm terug

KNVB en RKC in gesprek over Van Sichem

ZEIST - De KNVB en RKC Waalwijk gaan met elkaar in gesprek naar aanleiding van de problemen met scheidsrechter Tom van Sichem.
Volgens de Waalwijkers heeft Van Sichem zaterdag voor en tijdens de wedstrijd tegen FC Twente gezegd ''het vorige duel nog niet te zijn vergeten''.

De arbiter stuurde eerder dit seizoen RKC'er Geoffrey Castillion uit het veld, waarna aanvoerder Ard van Peppen zich bijzonder kritisch uitliet over Van Sichem.

''RKC heeft bij de afdeling scheidsrechterszaken een klacht ingediend'', aldus een woordvoerder van de KNVB woensdag. ''We gaan met de club om de tafel zitten om de lucht te klaren.''

Oud 26-01-12, 11:45 Standaard   #142
Theo, pak 'm terug

RKC stunt met komst Hongaars international Németh
26/01/2012 09:17

RKC Waalwijk zal Krisztián Németh (23) donderdag presenteren als winterversterking. De Hongaars international ondergaat enkele laatste tests en zal vervolgens een contract tekenen bij de Brabanders. 'We zijn met hem bezig, maar de verwachting is dat het donderdag in orde komt', laat de club weten.

Met het vastleggen van Németh zorgt RKC Waalwijk voor een heuse stunt. De spits, die woensdag al had meegetraind met de selectie van trainer Ruud Brood, behoorde tot de grootste talenten van Hongarije en stond tussen 2007 en 2010 onder contract bij Liverpool. Onder meer dankzij Erwin Koeman kwam het contact tot stand. De voormalig RKC-coach werkte met Németh tijdens zijn dienstverband als bondscoach van Hongarije.

RKC Waalwijk kan Németh transfervrij vastleggen. Voor zijn laatste werkgever, het Hongaarse MTK, speelde hij in november nog drie duels. Indien ook de formaliteiten tijdig zijn afgehandeld acht RKC de kans groot dat Németh komende zondag al zal debuteren in het thuisduel met VVV-Venlo.

Als grote belofte werd Németh in 2007 door Liverpool vastgelegd, maar gedurende drie seizoenen speelde hij geen enkele officiële wedstrijd voor The Reds. Toenmalig coach Rafa Benítez stuurde de aanvaller op huurbasis naar achtereenvolgens Blackpool en AEK Athene. Zijn dienstverband met Olympiakos in het voorbije seizoen was géén succes. Bij de Griekse kampioen speelde hij slechts vier competitieduels.

Oud 26-01-12, 11:54 Standaard   #143
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

gezellig met Ten Voorde en Castillion

Oud 26-01-12, 21:48 bulb   #144

TT-change.
Oud 10-02-12, 16:00 smile   #145
Theo, pak 'm terug

RKC - Vitesse

Datum: vrijdag 24 februari 2012
Tijd: 20.00 uur
Pasfoto verplicht: Nee

Omwisselbiljetten voor de bus- en autocombi zijn verkrijgbaar bij:

Online (Online - Vitesse) / TicketBox Primera
Start verkoop: zaterdag 11 februari 2012
Einde verkoop: dinsdag 21 februari 2012

Vitesse Fanzone
Start verkoop: maandag 13 februari 2012
Einde verkoop: dinsdag 21 februari 2012

Buscombi
Servicekaarthouders*: € 29,-
Seizoen- en fankaarthouders: € 34,-
* servicekaarthouders opgelet: meld bij aankoop van het omwisselbiljet voor busvervoer bij het Primera/TicketBox-verkooppunt duidelijk dat u een Servicekaart heeft, zodat de juiste prijs berekend wordt.

Vertrek (onder voorbehoud)
Vertrektijd bus: 18.00 uur
Vertrekplaats bus: Noordzijde GelreDome (Q)

Autocombi
Alle Vitesse-kaarthouders: € 18,50
Omwisselen: tussen 18.15 en 18.45 uur
Omwisselpunt: Parkeerplaats Geffense Barričre, Oss

In verband met de beperkte parkeergelegenheid bij het RKC stadion, én om zoveel mogelijk supporters toegang te kunnen verlenen tot deze wedstrijd, dient iedere auto minimaal 3 inzittenden te hebben.

Oud 10-02-12, 16:30 Standaard   #146
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet opnieuw gaan stunten zondag he.

Oud 23-04-12, 12:41 Standaard   #147
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgend jaar Erwin Koeman terug als hoofdcoach.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 23-04-12, 14:39 Standaard   #148
Roem en glorie

Met de prestaties van dit seizoen, zal hij het volgend seizoen ook niet makkelijk gaan krijgen.

Oud 23-04-12, 15:17 Standaard   #149
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Benieuwd hoe het met de professionele faciliteiten in Waalwijk gesteld is
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 24-04-12, 17:13 Standaard   #150
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Met de prestaties van dit seizoen, zal hij het volgend seizoen ook niet makkelijk gaan krijgen.
Zeker niet. Hij probeert wel al via zijn netwerk spelers te behouden / aan te trekken, las ik in AD. Jeroen Zoet natuurlijk, maar ook Mokhtar van Eindhoven. En hij wil Németh in Waalwijk houden, al wordt dat lastig volgens de krant.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site