![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
![]() Korte historie: Vanaf 1898-1899 organiseert de Nederlandse Voetbal Bond (voorloper van de KNVB) een landelijke competitie. In Roosendaal wordt vanaf 1902 in clubverband tegen een bal aangetrapt. Sparta was de eerste Roosendaalse voetbalclub, maar verdween al na een paar jaar van het toneel. Concordia was in het begin van deze eeuw de bekendste club uit Roosendaal en speelde vanaf 1911-1912, onder de nieuwe naam Roosendaal Vooruit, in de officiële competitie van de NVB. Lees verder.... Erelijst: Beker * Verliezend finalist 1986 (tegen Ajax) Kampioen tweede divisie * 1957 Promotie Eredivisie * 2000, 2002 Laatste nieuws: ![]() Lees de laatste feeds
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Altijd wel een leuke club wat mij betreft. Dit seizoen de nodige aardige jonge voetballers in de selectie, zoals Maarten Boddaert, Melvin de Leeuw en Cuco Martina. Ook John Schot is top natuurlijk. Toch zie ik ze niet al te veel potten meer breken eigenlijk en vrees dat het alleen maar minder gaat worden de komende jaren.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
het is inderdaad de laatste tijd flink afzien, nu eindelijk weer ns verder in de beker.
door de jonge ploeg is het wel veels te wisselvallig, ik weet niet zeker hoe ik hier tegenover moet staan maar dat zien we aan het eind v/h seizoen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Succes tegen Cambuur
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Nou de bekerloting is niet al te gunstig.
Sc Heerenveen uit... Ik verwacht maximaal 3 bussen, als we die al vol krijgen.... |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trek de stekker er nou maar gewoon uit. Klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ja precies, die club voegt totaal niets toe aan het voetbal. En als je niet langer in staat bent je eigen broek op te houden dan moet je gewoon verdwijnen. Het 'natuurlijke' verdwijnen van clubs creëert ook weer mogelijkheden voor andere club. De één z'n dood is de ander zijn brood, en dat is hier niet anders.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Juist. Tijd dat de RBC'tjes, Eindhovens, Telstars, Fortuna's en RKC's van de Nederlandse velden verdwijnen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mwah, dat vind ik dan ook weer niet helemaal terecht. RBC is op zich best een sympathieke club, die ook aandacht aan de eigen jeugd schenkt. Alleen hebben ze zich enkele jaren terug volgens mij wat vergalloppeerd in de hoop snel weer te promoveren. Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld ten opzichte van RBC.
Bij een faillissement lopen er wel zat leuke spelers rond voor de concurrentie! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Wie niet presteert moet op de blaren zitten. Het is goed dat je vanaf nu kan degraderen vanuit de eerste divisie. Clubs als Telstar, RBC, Eindhoven en noem maar op verdwijnen dan vanzelf van het toneel. Met goed beleid keren ze ook vanzelf weer terug op het toneel. Zien we ze niet terug dan krijgen we daarvoor in ieder geval een andere club terug die met goed beleid weer een stapje vooruit heeft gemaakt. Nu maakt het niet uit als je als beleidsbepaler faalt bij dit soort clubs. Volgend seizoen beter! En met wat gemeentelijke steun ziet niemand de chaos. Dat tijden zijn straks hopelijk voorbij, in ieder geval minder aan de orde. Het voetbal gaat er beter van worden.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die paar ton die ze missen in het verleden opgegaan aan geld dat weggestuurde trainers meekregen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Tuurlijk, er gaat heel wat veranderen voor de amateurs van nu. Maar ook nu hebben ze zich wel aan bepaalde regeltjes te houden, ook al hebben ze het een stukje makkelijker op dit moment dan de clubs uit de eerste divisie. (In bepaalde zaken dan)
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
http://www.vblforum.nl/Thread-Veiling-voor-RBC-Roosendaal-FC-Schalke-Hannover
Voor als men het nog niet had gezien. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gaat lekker de laatste tijd in de JL. Gelukkig gaat de topklasse alles oplossen,
.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat was vorige week toch al? Of zelfs nog langer terug? Of was het toen alleen nog maar de intentie.
Hoe dan ook, Jardim verbaast me niet. Goede speler, zeker voor in de Jupiler League. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pollemans is de zoon van?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoeveel mensen komen er opdagen bij de grootte amateur verenigingen? (ASWH, Capelle, Excelsior'31)
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
De wedstrijd Quick'20 - De Treffers van afgelopen weekend trok 1.000 toeschouwers. Erg veel meer zitten er dus niet bij RBC...
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Gemiddeld 500 - 600.De best bezochte amateurclubs trekken rond de 1000 of hoger. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben dit seizoen naar RBC-Den Bosch geweest. Ik geef de thuisblijvers groot gelijk
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
IJsselmeervogels, Spakenburg, Quick Boys, bollenclubs als Lisse, Rijnsburg bij derby's ook wel en in C sowieso Excelsior '31. LRC Leerdam ook altijd druk, ondanks dat dit qua resultaten een kleine club is.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Lang weinig nieuws over deze club.
Nu ineens wel: John Schot en Joran Pot hebben in onderling overleg hun tot medio 2011 lopende contract laten ontbinden. Jørg van Nieuwenhuijzen wordt keeperstrainer. Romario Kortzorg is op stage. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Dus wees blij als er lange tijd geen grote berichten zijn
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Sandor Popovics (71) de verrassende opvolger van trainer Rini Coolen. Peter van Vossen gaat de oude Hongaar assisteren.
Niek Ripson komt op amateurbasis over. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#36 |
Popovics toch geen hoofdtrainer RBC Roosendaal
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat een soap zeg. Om te beginnen vraag ik me al af wie er in godsnaam op het idee gekomen is om een 71-jarige trainer die al tig jaren niet meer in het betaald voetbal gewerkt heeft aan te stellen. Wellicht was hij een stroman voor Van Vossen (of heeft die wel het hoogste trainersdiploma?), maar dan nog. Dat hij na een week weer weg is maakt het nog vreemder.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik denk dat die voor het ontbrekende diploma van Van Vossen moest zorgen ja. Maar kan goed zijn dat ik er naast zit.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heb jij dan wel de benodigde papieren?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wehehe
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het waren 6 geweldige dagen
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
RBC fan present, till the day I die!!!
|
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Het zit ze wel mee!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ze hebben Charlie vd Ouweland binnengehaald op amateurbasis.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Brandts is momenteel echter in Rwanda om te onderhandelen met de nationale topclub.... Dus ik vrees dat RBC te laat is.
http://sport.fok.nl/nieuws/404856/1/...n-de-slag.html __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Een nationale topclub in Rwanda, dat is inderdaad een unieke kans die je niet kunt laten schieten.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
In Rwanda ben je al een topclub als je 11 spelers hebt die nog wel allebei de benen hebben...
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het kleine RBC topic #1, Met een grote header!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|