Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-09-09, 16:56   #1

pekel's Voetbal Forum schermafbeelding

Opdat wij net niet degraderen...
pekel is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 22-09-09, 18:58 Standaard   #2

Roberto258's Voetbal Forum schermafbeelding

6-1 winst tegen AFC '34

Wie weet geeft ze dit meer vertrouwen...
Roberto258 is offline   Met citaat reageren
Oud 22-09-09, 19:14 Standaard   #3
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie hebben gescoord pekel? nog SCH-ers? of Stroeve x6

Oud 22-09-09, 19:14 Standaard   #4

2x Stroeve, 2x Poldervaart en 2x Denissen. Dus alleen Poldervaart als SCH-er.
Brord is offline   Met citaat reageren
Oud 22-09-09, 20:33 Standaard   #5

Het lek is boven
Oud 22-09-09, 21:02 Standaard   #6

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch vind ik dat Sinkgraven moet oprotten. Als hij Emmen niet laat zinken begraaft hij ze wel.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 22-09-09, 22:25 Standaard   #7

Heb nog altijd sympathie voor de club uit m'n vorige woonplaats.. Jammer van de plek op de ranglijst
Divje is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 14:10 Standaard   #8

Emmen maakt zich nodeloos zenuwachtig

REPORTAGE, Van onze verslaggever Poul Annema
Gepubliceerd op 22 september 2009 23:47, bijgewerkt op 23:51

Alkmaar -
Emmen weet weer wat winnen is. De nummer laatst van de eerste divisie schakelt in de beker met 6-1 de amateurs van AFC’34 uit. ‘Laat dit de ommekeer zijn, want het betaald voetbal mag nooit uit Emmen verdwijnen.’

De verslaggever van Radio Emmen, die van alle wedstrijden van de eerstedivisieclub rechtstreeks verslag doet, weet het zeker. ‘Thuis, in Emmen, zitten duizenden mensen bij de radio, want ze willen alles weten van hun cluppie’, zegt Berry Wolters, die vlak voor de wedstrijd zichtbaar nerveus is. ‘Verliezen van deze amateurs, dát kunnen we er niet meer bij hebben.’

FC Emmen is in nood. Op het toegangshek naar het complex van AFC’34 hangt een bord met de tekst: ‘AFC’ers voetballen hier om de knikkers, maar vóóral voor hun plezier.’ De lol is bij de Drenten al enige weken verdwenen, het loopt niet in het elftal van trainer Harry Sinkgraven. Zijn ploeg is, met twee winstpunten uit acht wedstrijden, afgegleden naar de laatste plaats.

Het perspectief is treurig, want voor het eerst degraderen de nummer laatst en voorlaatst na dit seizoen naar het amateurvoetbal. ‘Het zou een ramp zijn als ons dat overkwam’, zegt de dan al hese radioreporter. ‘Meer mooie schoentjes dan puntjes’, zegt één van de mee gereisde Drentse supporters als de van Heerenveen geleende Braziliaan Beda op zijn witte schoenen het veld betreedt. De fan vertolkt het vertrouwen van zijn vroeg van huis vertrokken vrienden met de mededeling: ‘Emmen is te goed voor de amateurs.’

Dat beaamt directeur Henk Eising volmondig. Niettemin heeft juist hij aangekondigd de club eind dit seizoen te verlaten. ‘We hebben de club in zes jaar financieel volledig gezond gemaakt, maar de sportieve mogelijkheden voor de volgende stap ontbreken. Ik ga niet op de vlucht, maar ik zou mijn eigen principes geweld aan doen als ik zou blijven afwachten, op niets.’

Voor dit seizoen ging Emmen een samenwerkingsverband aan met Heerenveen. ‘In die afspraak is Heerenveen in gebreke gebleven’, zegt Ensing. ‘De spelers die zijn gekomen, zijn kwalitatief minder dan werd beloofd. Toenmalig trainer Sollied blokkeerde de toezeggingen van zijn directie.’

‘Maar zonder de hulp van Heerenveen hadden we nu helemaal geen kans gehad’, bagatelliseert technisch directeur Thiemo Meertens de kritische woorden van Ensing. ‘We moeten die samenwerking een kans geven, dat komt heus wel goed.’

Wat is goed? Meertens: ‘Emmen moet uitgroeien tot een stabiele eerstedivisieclub die zich probleemloos in het linkerrijtje handhaaft. Ik beschouw dit als een overgangsfase naar betere tijden.’

Juist in die ontwikkeling, zo vindt trainer Harry Sinkgraven, kan zelfs een miniem bekersuccesje een grote rol spelen. Tegenstander AFC’34 komt uit de eerste klasse van het zondagvoetbal en voor de wedstrijd van dinsdag, die om 5 uur ’s middags begon, moest de hele selectie en trainer Jaap Schilder zich een halve dag vrijmaken van school en werk.

‘We wilden ervan genieten, er een belevenis van maken’, zei Schilder. ‘Wij wilden per se winnen’, stelde Sinkgraven daar tegenover. Om de groeiende wanhoop te verjagen en om het moreel van zijn zeer jonge elftal te versterken. Op één punt stelden de ploeg hem meteen tevreden. ‘Ik had gezegd, scoor snel.’ Al in de tweede minuut trof de enige routinier bij de Emmenaren, Roy Stroeve, doel. ‘Dat zegt nog niks’, fluisterde Wolters, nog steeds zenuwachtig, in zijn radiomicrofoon. ‘We hebben al zo vaak een goede uitgangspositie verknoeid.’

Maar deze keer liep het toch anders, want hoewel AFC’34 zich knap verweerde, werd het nog voor rust 3-0. Nadat Ruder er 3-1 vanhad gemaakt en de Alkmaarders daarna, voor hooguit 250 toeschouwers, zelfs nog kansen op meer kregen, bepaalden Stroeve (2) en Poldervaart de eindstand op 6-1.

‘Bij de thuiswedstrijd tegen Go Ahead waren ruim achtduizend toeschouwers. Die heb ik vanavond, thuis bij de radio, in elk geval kunnen vertellen dat Emmen weer eens heeft gewonnen’, zegt Wolters na afloop. Hij is eindelijk vrij van zenuwen.
volkskrant.nl
Sja, heb het niet meer zo op die Eising en die Meertens. . Mogen wat mij betreft het schip nu al verlaten.
Oud 26-09-09, 18:12 angry   #9
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Gisteren weer een nederlaag...
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 18:25 angry   #10

Ze hebben nu Malenovic gehaald, maarja dat is ook geen garantie voor goals.
Oud 03-10-09, 00:22 angry   #11
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Of wel

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-09, 00:48 angry   #12

Tsja, heeft er nu al meer gemaakt als in zijn periode voor FC Omniworld.
Oud 29-10-09, 18:54 big smile   #13
BS.

FC Emmen geeft Leonardo II een contract

FC Emmen hoopt vrijdagavond tegen FC Oss al te kunnen beschikken over Leonardo dos Santos Silva. De Braziliaan is tot aan het einde van het seizoen vastgelegd, maar moet nog wel worden vrijgegeven door de Braziliaanse bond.

Leonardo II trainde al geruime tijd mee bij de nummer laatst van de Jupiler League en liet daar een goede indruk achter op Sinkgraven, die in de 33-jarige Zuid-Amerikaan een geschikte rechtsback ziet.

"In de jeugd van Flamengo is hij rechtervleugelverdediger geweest, maar bij FC Groningen werd hij rechterspits. Later bij ADO Den Haag en FC Dordrecht is hij weer verdediger geweest. Ik heb voldoende informatie en ook kunnen zien op de training dat hij voor ons een versterking kan zijn", aldus de oefenmeester op de clubsite van FC Emmen.

Leonardo II kwam in Nederland ook nog uit voor Feyenoord, MVV en De Graafschap.
Oud 01-12-09, 21:14   #14

Woehoe!

Volkers nieuwe directeur FC Emmen
VOETBAL - Gerrit Volkers uit Hooghalen is de nieuwe algemeen directeur van FC Emmen. Dat is dinsdagavond bekend gemaakt. Hij volgt daarmee Henk Eising op.

De 56-jarige Volkers was tussen 1994 en 2002 al bestuurslild van de betaald voetbalclub en is sinds maart voorzitter van handbalverenigining E&O uit Emmen. Op dit moment is hij commercieel directeur bij privékliniek Omale in Beilen. Deze kliniek is onderdeel van de Pals Groep, tot het eind van het seizoen hoofdsponsor van de heren van E&O.

Azing Griever volgt Volkers naar FC Emmen
VOETBAL - Als Gerrit Volkers zijn verwachte 'Ja-woord' geeft aan FC Emmen om de nieuwe algemeen directeur te worden, dan wordt Azing Griever de nieuwe technisch manager van de Drentse club. Dat liet de 64-jarige oud-trainer van onder andere FC Emmen en Veendam maandagavond weten op TV Drenthe.

Volkers werd enkele weken geleden benaderd om de vertrekkende Henk Eising op te volgen en naar alle verwachting hakt de oud-Rabobank-directeur vanavond (dinsdag) de knoop door. "Ik wil eerst nog een aantal sponsors spreken voordat ik in het avontuur stap. Ik wil een goed gevoel hebben en ook krijgen van de achterban. De signalen zijn tot nu toe in ieder geval positief", aldus Volkers.

Volgens Volkers is Azing Griever de perfecte man om het technische plaatje vorm te geven bij FC Emmen. "Hij kent de club, heeft veel verstand van voetbal en heeft een goed netwerk." Griever zelf ziet ernaar uit om 'zijn' club de helpende hand te bieden. "Ook al ging ik elf jaar geleden op een vervelende manier weg bij de club. Maar ik heb in de jaren als trainer hier ook geweldige tijden beleefd. We werden twee keer tweede en één keer derde. Ik heb altijd een goed gevoel gehad bij Emmen en wil de club graag helpen."

Griever denkt dat de functie van technisch manager prima bij hem past. 'Ik ben in het betaald voetbal begonnen als technisch directeur bij Heracles Almelo, dus ik weet wat er bij die functie komt kijken maar die ruimte moet er binnen de club dan wel zijn. Ik wil me 100 procent kunnen concentreren op de technische zaken, bijvoorbeeld over hoe de samenwerking met Heerenveen verloopt en hoe de scouting moet worden aangestuurd. Als ik die kansen krijg denk ik zeker de club te kunnen helpen, al moeten er natuurlijk wel voldoende financiële middelen voorhanden zijn om de selectie op korte termijn te kunnen versterken.'

Diverse sponsoren en mensen, waarvan enkelen in het openbaar, hebben laten weten (weer) geld in de club te stoppen, mocht het huidig management optiefen.
Er is weer wat licht aan de einde van de tunnel...
Oud 06-12-09, 17:43   #15
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Emmen niet blij met gedrag Beda

De toekomst van de Braziliaanse spits Pedro Beda bij FC Emmen is onzeker. De huurling van SC Heerenveen wekt met zijn onprofessionele gedrag de nodige irritatie op en wordt mogelijk weggestuurd.

De Braziliaan werd vorige week tegen FC Eindhoven in de rust gewisseld. Daarop besloot hij om gedurende de tweede helft niet verder te kijken naar de verrichtingen van zijn ploeggenoten. Beda trok naar de bar in de businessruimte en werkte daar de nodige biertjes en bitterballen naar binnen. Bovendien kwam hij al diverse keren te laat voor de training en werd hij afgelopen donderdag van de training gestuurd. Hij ontbrak dan ook in de wedstrijdselectie voor de onmoeting met FC Volendam van afgelopen vrijdag.

FC Emmen-trainer Harrie Sinkgraven is niet te spreken over het gedrag van de Braziliaan."Dat kan natuurlijk niet," zei de trainer over het drankgedrag in de businessruimte. "Net als te laat komen op de training. Dat kan één of twee keer, maar niet vaker. We maken afspraken als team en daar moet iedereen zich gewoon aan houden. We gaan praten. Eerst intern en dan met hem. Of er voor hem toekomst is bij FC Emmen? Dat weet ik nu nog niet."

Sportief maakt Pedro Beda nog weinig indruk bij Emmen. Hij wist slechts één keer te scoren in zestien wedstrijden. Als hij weggestuurd wordt, is hij na doelman Agil Etemadi de tweede huurling van SC Heerenveen die om disciplinaire redenen eerder terugkeert naar Friesland.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 14:41   #16
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

FC Emmen slaat Russisch bod op Malenovic af

FC Emmen laat Milos Malenovic niet zomaar gaan. De aanvaller staat in de belangstelling van het Russische Sparta Nalchik, dat zelfs al een bod uitbracht. Emmen heeft dit voorstel echter naar de prullenbak verwezen.

Technisch directeur Azem Griever legt tegenover RTV Drenthe uit dat het geboden bedrag te laag was: "Milos is één van onze betere spelers, die laten we niet gaan. Heel simpel. Als die Russische club de transfersom wil betalen dat aan Milos hangt (250 duizend euro), dan kan hij weg. Of we wel gaan praten als die club een ton biedt? Nee."

De 24-jarige Malenovic is bezig aan zijn eerste seizoen in Emmen, nadat hij vorig jaar voor FC Omniworld uitkwam. Hij speelde dit voetbaljaar elf competitiewedstrijden, allen in de basis, en scoorde zesmaal. Zijn contract bij de eerstedivisionist loopt in de zomer af.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 15:30 duh   #17

Terecht. Die gekke Russen krijgen Griever niet klein.
Oud 07-01-10, 15:37   #18

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Beda inmiddels definitief weggestuurd en Lazaro ook naar het schijnt.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 13-01-10, 11:25 duh   #19

Rahim Ouedraogo keert terug bij FC Emmen
13-01-2010

FC Emmen heeft Rahim Ouedraogo voor de rest van het seizoen gecontracteerd. De centrale verdediger uit Burkina Faso maakte ook in de tweede helft van het vorige seizoen deel uit van de Emmer selectie.

Rahim Ouedraogo (29) koos in de afgelopen zomer voor een Turks avontuur. Hij tekende een tweejarig contract bij Manisaspor dat in de Süper Lig, de hoogste Turkse klasse, uitkomt. Hij speelde in de eerste helft van de competitie vier wedstrijden plus een bekerwedstrijd. Op 23 december werd het contract echter met goedvinden van beide zijden ontbonden. Rahim Ouedraogo kwam in Nederland 7,5 seizoen voor FC Twente uit, verder een seizoen voor FC Zwolle en eentje voor Heracles. Hij maakte ook een tussendoortje in Griekenland voor Xanthi maar keerde na een half seizoen terug naar Nederland. Bij FC Emmen debuteerde hij in februari 2009 thuis tegen SC Cambuur. In totaal speelde hij dertien maal voor de Emmenaren en scoorde ook een keertje en wel tegen BV Veendam.
[size=small]Bron: FCEmmen.nl[/size]

En dat is vier

Op naar promotie.
Oud 08-02-10, 22:29   #20

Nog steeds boven de streep, maar voor hoe lang?

Vanavond 2 ongelofelijk domme rode kaarten van Rahim en Leonardo, blijkbaar gefrustreerd door de achterstand tegen Omniworld. Wat mij betreft krijgen beiden een fikse boete van de club, als je je zo laat piepelen.
Feit is nu wel dat de degradatiestreep alsmaar dichterbij komt, wat het einde van de club gaat betekenen. De rode kaarten-pakkers van vanavond zullen wel fiks geschorst worden, gezien de overtredingen. Gaat alleen maar een steeds moeilijkere opgave worden, het handhaven.

Sinkgraven bewijst maar weer eens dat hij niet een goed voetballend team het veld in kan sturen. Het zal best zo zijn dat hij goed ligt in de groep en dat hij goede trainingen geeft, maar momenteel gaat het om punten pakken. Helaas geldt momenteel de korte termijn, en Sinkgraven kan dit zinkende schip niet meer herstellen. Met hem schieten we helemaal niets op. Hij brengt geen 11 man met een duidelijk strijdplan, en hij heeft genoeg kansen gehad, ondanks het mindere spelersmateriaal. Tijd voor een trainer die de mouwen opstroopt. Jan de Jonge?
Oud 08-02-10, 22:34 sad   #21
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou ja, Jan de Jonge was ook niet zo'n groot succes bij SCH.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 22:37   #22

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Nou ja, Jan de Jonge was ook niet zo'n groot succes bij SCH.
Voor SCH 1 komt hij tekort, dat is gebleken. Te weinig invloed op de goedbetaalde spelers. Bij FC Emmen zie ik hem wel wonderen doen. Iemand die tenminste duidelijk is, keihard traint en veel eist van de groep.
Oud 08-02-10, 22:57 puh   #23

Oja, misschien raakt er nog wel een club failliet. .
Oud 08-02-10, 23:00 sad   #24
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Zegt me niets eigenlijk, deze club.

Oud 08-02-10, 23:16 thumb down   #25

Rahim en Leonardo Daar haal je dan ervaren spelers voor binnen.
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 01:16   #26

Wat een lompe en stomme overtreding van Rahim. Hij trapt hem zowat door midden.
Oud 09-02-10, 12:41   #27

Oorspronkelijk geplaatst door Brord
Wat een lompe en stomme overtreding van Rahim. Hij trapt hem zowat door midden.
Volgens hem ging hij voor de bal, en was die jongen wat eerder. Hij had zelf een gele kaart verwacht, zei hij breedlachend voor de camera's. .
Oud 09-02-10, 12:42   #28
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Rahim is nu eenmaal lomp, als je hem neemt dan weet je dat dit kan gebeuren.

Ten Voorde speelt vooralsnog amper bij NEC, heeft Emmen hem niet geprobeerd te huren in januari?
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 12:43   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Rahim is nu eenmaal lomp, als je hem neemt dan weet je dat dit kan gebeuren.

Ten Voorde speelt vooralsnog amper bij NEC, heeft Emmen hem niet geprobeerd te huren in januari?
Niet dat ik weet. NEC zal hem op enkele momenten nog wel nodig hebben komend halfjaar. En met Ter Heide in de spits heb je ook een aardig stukje kwaliteit.
Oud 09-02-10, 12:45   #30

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Rahim wilde ook wel voor de bal gaan, alleen deed hij het vrij lomp.

Oud 19-02-10, 21:57 sad   #31

Ruudje ter Heide

Langzamerhand wegkruipen van de degradatieplek..
Oud 20-02-10, 11:29   #32
Nummer 10

De degradatieplek bestaat mogelijk deze week niet meer. Maar inderdaad, Emmen heeft de weg omhoog wat gevonden. Toch door de versterkingen pekel of gaan de spelers die er al waren langzamerhand ook beter spelen?
Oud 05-03-10, 22:19 wink   #33
Prima Deluxe.

Stroeve, de man van maximaal 1 seizoenshelft, scoort ook weer eens. Weliswaar een penalty, maar wel 3 punten.
Oud 05-03-10, 22:22 wink   #34

.
Oud 15-03-10, 10:26   #35
BS.

Bevlieging De Blok redt FC Emmen
DVHN | Gepubliceerd op 12 maart 2010, 22:37

EMMEN - Hij kwam, zag en overwon: Steven de Blok.Tien minuten voor tijd als invaller erin toen FC Emmen met 2-1 achter stond. En wat doet De Blok? Hij schiet zijn club in blessuretijd alsnog naar een 3-2 zege tegen Telstar.

Een heel belangrijke overwinning. Een zege die FC Emmen vrijwel zeker in veiligheid brengt en het spookbeeld van de Topklasse doet vervagen. De overwinning was eigenlijk te veel van het goede voor FC Emmen. Weliswaar begon de ploeg van trainer Harry Sinkgraven sterk en scoorde middels Ruud ter Heide een snelle openingstreffer, maar daarna zakten de Drenten ver weg.

Telstar maakte daar gebruik van met twee doelpunten van Glynior Plet. FC Emmen leek zich niet meer te herstellen van die achterstand. Maar Hans Denissen en die dekselse De Blok brachten de euforie terug op de Meerdijk.
Oud 28-03-10, 16:23 sad   #36
Fryslân Boppe!!

diepFries's Voetbal Forum schermafbeelding

Winst op bezoek bij de Eagles, netjes hoor
diepFries is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-10, 16:24   #37
Breuer in Oranje

Helden
Oud 28-03-10, 16:34   #38
Graafschap DTC.

farmer46's Voetbal Forum schermafbeelding

danku, goodjob
farmer46 is offline   Met citaat reageren
Oud 02-04-10, 21:46 sad   #39
Fryslân Boppe!!

Gekke Drenten..
Oud 02-04-10, 21:47 sad   #40
Breuer in Oranje

Wat een helden zijn het ook

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood
Helden

ah.
Oud 06-04-10, 18:03   #41
Prima Deluxe.

Houtkoop jongens, is dat wat voor ons?
Oud 06-04-10, 18:07   #42
Breuer in Oranje

Ja, is een goede.
Samen met Poldervaart toch wel de beste talenten van de jeugdopleiding die naar Emmen zijn gegaan.
Oud 06-04-10, 22:35   #43
Breuer in Oranje

Het beloftenteam Jong SC Heerenveen/FC Emmen heeft dinsdag in een oefenduel het eerste team van FC Emmen met 1-8 op zij gezet. Brian Vandenbussche, terugkomend van een blessure, speelde de eerste helft mee. Ook was er een Braziliaanse speler op proef; de nog onbekende speler wist tweemaal doel te treffen voor de ploeg van Johnny Jansen.

In het eerste bedrijf hadden Oussama Assaidi en Luciano Narsingh de uitploeg al op voorsprong gebracht, waarna Patrick Lip de marge terugbracht tot één. Jong Heerenveen/Emmen nam na rust definitief afstand van de eerstedivisionist. Lazaro en Pedro Beda beslisten het duel (1-4) waarna Samir Fazli en de testspeler uit Brazilie beiden nog tweemaal doel raakten.

Opstelling Jong SC Heerenveen/FC Emmen: Vandenbussche (46' Bangma); De Vries (46' Lazaro), Haglund, Djuric, Stolte; De Groot, Narsingh, Svec (46' Akouili); Assaidi (71' Beda), Fazli en Beda (46' Braziliaanse testspeler).
Oud 06-04-10, 23:14   #44

Oud 06-04-10, 23:15   #45
Dat is wel heel hard eraf...
Viking_84 is offline   Met citaat reageren
Oud 07-04-10, 17:25   #46
Fryslân Boppe!!

Was natuurlijk niet het 1e team van Emmen. Wel een selectie die er tegen aan zou moeten zitten, soort van beloftenteam dus

FC Emmen selectie laat zich door beloften wegspelen
06-04-2010

Een selectie van FC Emmen kreeg de kans om zich tegen de beloften van Heerenveen/Emmen in de kijker te spelen. Dat kwam er niet helemaal uit gelet op de verbijsterende 8-1 nederlaag.

Het leek een goede gedachte om voor de spelers van FC Emmen die weinig speeltijd krijgen een oefenwedstrijd te organiseren. Als tegenstander fungeerde het beloftenteam van Heerenveen/Emmen, zonder Emmenaren overigens, maar het resultaat was een tikkeltje beschamend. Ondanks dat trainer Harry Sinkgraven geen enkele basisspeler van afgelopen vrijdag in de beginopstelling had, stond er toch een ervaren elftal in het veld maar dat bleek niet uit de uitslag. Na een helft spelen ging het nog wel. De beloften namen weliswaar een 2-0 voorsprong door toedoen van Assaidi en Narsingh maar Patrick Lip verkleinde na een prima aanval tot 1-2 wat tevens de ruststand was. Tussen de goals van de beloften had Erwin Buurmeijer nog een keertje de paal geraakt. Bij FC Emmen moest Tim Siekman er al na tien minuten wegens een blessure af en werd vervangen door Angelo Zimmerman. Na de pauze ging het na een kwartier spelen helemaal mis. Bij de beloften was het benutten van de kansen zo ongeveer honderd procent. Ex-Emmenaren Lazaro en Pedro Beda zorgden voor 1-4 en in het laatste kwartier scoorden Samir Fazil en de Braziliaanse testspeler Tiago elk twee keer.
FC Emmen: Van Wegen; Cathalina, Bergsma (68. Fischer), Görtz, Siekman (10. Zimmerman), Ripson, Buurmeijer, Van der Ven, Lip, De Blok (76. Houtkoop), Jongsma.
SC Heerenveen/FC Emmen: Vandenbussche (46. Bangma): De Vries (46. Lazaro), Haglund, Djuric, Stolte, De Groot, Narsingh, Svec (46. Akouili), Assaidi (71. Beda), Fazli, Beda (46. Tiago).
Oud 07-04-10, 20:05   #47
Nummer 10

Pff, da's lekker voor Bas van Wegen dan, acht goals om je oren tegen de jonkies...

Op zich lopen daar met Buurmeijer, Ripson, Van der Ven, Lip en Jongsma aardig wat wedstrijden in de JL in dat team, dus toch wel een blamage hoor.
Oud 08-04-10, 12:52 big smile   #48

Ach ja, we zijn gehandhaafd. Who cares.

Op naar augustus.
Oud 10-04-10, 14:20   #49
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Gisteren met 0-2 verloren van Jong Twente.
Mark-Hgl is offline   Met citaat reageren
Oud 05-06-10, 00:43   #50
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Ruud ter Heide blijft bij FC Emmen. De aanvaller werd in het afgelopen seizoen al gehuurd van SC Cambuur, dat Ter Heide vrijdag definitief overdeed aan Emmen. De eerstedivisionist meldt op haar website dat Ter Heide voor vier jaar getekend heeft.

De aanvaller maakte in januari de overstap naar Emmen, omdat hij niet goed overweg kon met Stanley Menzo. De trainer blijft langer in Leeuwarden werkzaam en Ter Heide had dan ook geen trek in een terugkeer. Emmen bood, tegen een onbekende transfersom, uitkomst.

“We zijn hier erg blij mee'', was de korte reactie van Emmen-directeur Gerrit Volkers. Die blijdschap valt wel te verklaren, want Ter Heide was erg succesvol in zijn eerste maanden bij Emmen. In zestien competitiewedstrijden wist de aanvaller twaalf keer te scoren.

Update 23:57 uur: Ook Heerenvener Poldervaart vindt onderdak bij FC Emmen
Ruud ter Heide is niet de enige versterking voor FC Emmen. Volgens Voetbal International blijft ook Michel Poldervaart bij de club spelen waar hij het laatste halfjaar al actief was. SC Heerenveen maakte recentelijk al bekend dat de middenvelder mocht vertrekken uit Friesland. Als huurling speelde de Rotterdammer 33 competitiewedstrijden bij de Emmenaren. De club legt hem voor twee seizoenen vast.
Marioow is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Nationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site