![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Een graad of tien onder nul bij aanvang, richting -15 naar het eind. Om 21:00 uur Russische tijd wordt er morgen afgetrapt in het Luzhniki te Moskou, door thuisclub CSKA Moskou en haar bezoekers Real Madrid. De mannen van José Mourinho hopen er een zege mee te nemen, de Russen zullen proberen te profiteren van de kou en daarmee de mooiweervoetballers uit Madrid het spel te beletten. Ondanks dat het kunstgras van Luzhniki de thuisbasis is van CKSA, kende een speler van Real Madid het grootste succes in dit stadion. In 2008 tilde Cristiano Ronaldo als speler van Manchester United de Champions League-trofee omhoog. CKSA bereikte de achtste finale door in de groepsfase te sterk te zijn voor Lille en Trabzonspor. Het haalde echter meer punten in uitduels dan thuis. In Rusland werd enkel Trabzonspor verslagen, in uitduels bleven de Russen ongeslagen. CSKA eindigde tweede achter Internazionale. Real Madrid haalde het volle pond in Groep D; van Lyon, Ajax en Dinamo Zagreb werd tweemaal gewonnen. CSKA en Real Madrid kruisten de degens nog nooit. Real-trainer José Mourinho was in het seizoen 2009-10 wel verantwoordelijk voor de uitschakeling van CSKA, op weg naar de CL-winst met Inter. De laatste twee keer dat Real Madrid naar Rusland reisde wist het te winnen, bij Zenit (2009) en Lokomotiv (2003). In de zeven tripjes daarvoor werd er zonder zege huiswaarts gekeerd. Arbiter van dienst heet Björn Kuipers. En Nederlanders haten Real Madrid en houden van Barcelona dus dat wordt nog wat of niet!!!1 Spoiler: bewijs
Welke spelers kennen we nog uit de Eredivisie? Op het middenveld van CSKA vinden we twee spelers die dit seizoen nog vertrokken uit Nederland. Pontus Wernbloom verliet AZ en Ahmed Musa keerdere tegelijkertijd VVV de rug toe. Bij de Limburgers vertrok enkele seizoenen terug al Keisuke Honda. Ex-Feyenoorder Nuri Sahin is meegereisd met de selectie van Real Madrid, maar of hij aan spelen toekomt is nog maar zeer de vraag. Om zes uur dus. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heerlijk voetbalavondje dus.
![]() Al is kunstgras en dat weer zelden bevorderlijk voor het amusement, maar laten we van het positieve uitgaan. Opvallend dat CSKA thuis zo weinig won overigens.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hmm, alleen tweede helft kijken dus. Jammer.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die goal tegen Ajax.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Binnen 10 seconden aan de overkant met een maal raken Fantastisch hoe Ajax daar dronken gespeelt werd. Echt een hele mooie goal, zo zie je maar weer een counter kan ook heel mooi zijn ennhet is niet lelijk. Zoals de fans van het Barcelona voetbal wel eens doen voorkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die goal tegen ons ja, fantastisch. Daar heb ik met terugwerkende kracht echt van genoten.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hup gekke Rusjes.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#10 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb trouwens absoluut geen idee wat ik moet verwachten. De defensie is dit seizoen eigenlijk helemaal niet geweldig, vooral in de omschakeling. En volgens mij zijn die gasten van CKSA best wel rap, dus ik heb er een hard hoofd in de nul te houden. Maar sinds de 0-0 in Santander in september scoorde Real Madrid iedere wedstrijd. En als we hier scoren zie ik het op zich wel goed komen.
Wat ik alleen vrees is een snelle 1-0 en dat die gasten dan de hele tijd alleen maar in de eigen zestien gaan staan. Dan gaan Ronaldo en Benzema zich ergeren en vanuit steeds debielere posities over schieten. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Musa
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hopelijk genieten Ronaldo
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sierd.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hey weer een Clasico
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pff kom op man
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pepe
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Doumbia, eindbaas in fifa
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Doumbia, de neger van 24 met het gezicht van een 56-jarige
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik kom ook ff kijken, kan precies voor de training.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Waarom speelt die geblondeerde homo niet?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Coentrão kom op man, kan niet eens Musa in toom houden
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nou dat kan er ook nog wel bij
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lekker..
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Verdomme. Higuain is zoooooooooooooooooooo matig.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Held, die keepert.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Best kansje
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wow, geweldige aanval en redding.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Betere afmaker dan Benzema in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Koude oorlog
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Voetballend en in de kleine ruimte wel erg beperkt. Ik vind Real met Karim altijd veel beter spelen. Zeker Ozil en Kaka...
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Musa
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Knullig verdedigd.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
0-1 Ronaldo, zo doeltreffend.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Goede goal.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
GOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL
Deze verdediging en keeper ![]() Die voorzet van Coentrão was ook (weer) dikke peop. Maar hij zit. Uitgoal in de tas. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die shirts van Real zijn zo mooi zo wit zonder shirtsponsor.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jaaa
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zap..
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lekker binnengeschoten.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sierd
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Haha Ronaldo
![]() Ligt vast aan 't veld.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sierd over de duifmeneer.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
CR7
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Higuain kan alleen to-taal niet voetballen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Coentrão echt waar de fuck ben je mee bezig
![]() Ik wil Marcelo
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat doet Casillas daar nou weer?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Onzin. Mindere voetballer dan Benzema is het absoluut. Maar voetballers zijn er al genoeg. Soms als Benzema speelt mist er gewoon iemand in de zestien. Dat is misschien niet alleen zijn schuld, want dan moet er iemand gaan staan, maar soms loopt ie ook gewoon weg als ie wél in positie moet blijven. Puur om wat een spits moet doen en laten, vind ik Higuaín de betere. Higuaín is killer, is wellicht ook egoïstischer, maar als je spits bent hoeft dat geen nadeel te zijn.
Overigens heb ik het idee dat Real Madrid dit seizoen zijn beste duels speelt als zowel Benzema als Higuaín in de basis staan. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL 21/02] PFC CSKA Moskva - Real Madrid CF (18:00 @ Sport1)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|