![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Jammer dat je aanvallend zo onmachtige bent..
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Gokje: Het woordje 'aanknopingspunten' gaan we horen.
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Bij één-op-één situaties ben je volgens mij ook juist het meest kwetsbaar door de benen.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Positieve kanten van deze wedstrijd:
- Boilesen weer terug. - Anita eindelijk weer eens op 6. Kinderhand is snel gevuld, dat wel
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Komop nou!
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Mickey
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Sulejmani is soms echt hilarisch slecht
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Sulejmani.
IK HAD GELIJK. In de rust moeten wisselen. |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Sulejmani man. Werk die bal het doel in en je bent 3 miljoen meer waard voor een Engelse club.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Boilesen nu al kramp?
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Ajax met Ozbiliz en Lukoki op de vleugels en dan de opmerking maken dat Rooney en Hernandez veel beter counteren.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Boilesen is een held.
__________________ When the weekend starts, the guilty part is on. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Sommige mensen
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Het is allemaal de schuld van
Dinamo Zagreb en die Portugese mongolen bij Ajax - Real
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Terecht verloren, gelukkig niet zo erg als ik had verwacht
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
#177 |
|
We weten weer eens waar we staan met onze competitie.
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Vond Ajax niet eens zo slecht, al mochten ze wel voetballen van United. Jammer dat zo'n 0-2 dan nog valt. |
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
#182 |
|
ik had het gewaardeerd als je hier niet over was begonnen...
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Alsof Ajax op dit moment representatief is. Ja, voor de middenmoot.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Hoewel Manchester in de eerste helft wellicht met de handrem erop speelde, Ajax stond goed en speelde goed. Met nog altijd een veredeld B-team. Ik ben blij dat Ajax gewoon heeft geprobeerd te voetballen, en niet als Bayer Leverkusen dinsdag tegen Barcelona zich vrijwillig naar de slachtbank liet leiden. Nee, ik zie totaal niets in deze vergelijking.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Precies. Geen enkele reden om smalend te doen als je tegen de absolute wereldtop met 0-2 verliest terwijl je nog een rits aan basisspelers mist. (Van der Wiel, Enoh, Janssen, Boerrigter, Sigthorsson)
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
From ESPN's gamecast
"Sulejmani shoots from 25-yards. De Gea gets out the newspaper, has a cup of tea and then catches the ball"
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
![]() |
![]() |