![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Dit topic is voor de duels van AZ en Twente, die niet op RTL worden uitgezonden.
AZ treedt eerst aan, tegen Anderlecht. Met de volgende 22 man: ![]()
Laatst gewijzigd door Weebl; 23-02-12 om 19:07 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Verbeek
![]() Pascal Kanjerman
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
GJV heeft er weer zin in.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Wat is het toch een hork
(wel leuke TV )
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#5 |
|
1-0 voor AZ. Voorzet Poulsen, goal Maher
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
1-0 AZ.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Maher
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
AZ wel beter dan Anderlecht. Gewoon geen tegengoal krijgen. Ik geef AZ nog wel kans hoor om door te gaan. Ze scoren vrijwel altijd, dus ik denk in Brussel ook nog wel. Anderlecht zal dus moeten scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wie speelt beter?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Anderlecht overtuigt totaal niet. Creëren vrijwel niks, AZ domineert. Dus als ze geen tegengoal krijgen gaan ze door denk ik. En dan tegen Udinese of PAOK hoor ik net. Ben je ook niet op voorhand kansloos lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als Udinese het serieus neemt heeft AZ weinig kans denk ik. Maargoed, dat is dus de vraag. De groepsfase namen ze al niet serieus en daar kwamen ze ook vrij simpel doorheen.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Anderlecht wordt aardig weggetikt geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Udinese is normaal gesproken veel beter ja, maar die willen het wel eens erg licht opnemen in Europa. Wat eigenlijk voor bijna alle Italiaanse ploegen in de EL geldt.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Welke neger van AZ miste die kans in de blessuretijd? Wtf.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]()
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
heel knap van AZ een 1-0 overwinning of het gemoeg is om door te gaan vraag ik met zeerste af.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
AZ kwam nog goed weg tien minuten voor tijd. Wel knappe zege. Een keer scoren in België en je bent er wel denk ik.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Uit scoren is voor AZ wel belangrijk. Daar proberen 0-0 te spelen zal toch wel mislukken. Dus er 1 in schoppen en dan doe je heel lang mee.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Klote oranje bal.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Twente heeft het moeilijk. 0-0 of 1-1 is goed
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
GOLLLLLL
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heerlijk doelpunt van Ola John
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mooie goal! Ola ole
Hopelijk geeft het Twente wat meer vertrouwen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een heerlijke stoft van Ola John
Ola John stift tegen Steaua | Video's | Eredivisielive.nl
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ola Ole gaat eruit.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Oké
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
in plaats van 3 of 4 - 0. AZ speelde een meer dan fantastiesche europese wedstrijd, misschien wel de beste wedstrijd dit seizoen. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
dat ontken ik toch niet? Desondanks, kopt Anderlecht die bal erin tien minuten voor tijd, nemen zij een 1-1 mee naar Belgie en kun je het vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Zelfs nu is het nog maar de vraag, want het zal me niks verbazen als het in dat malle belgenland rollen omgedraaid wordt.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zoals AZ tegen Anderlecht speelde kunnen ze Udinese ook hebben. Maar goed, dat niveau haal je niet wekelijks.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Udinese zijn wel killers, maar waarschijnlijk denken ze in de dan verdediging alleen maar "wtf
welke man had ik nou"
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fucking NEC heeft van ze gewonnen.
Goed, dat is alweer een tijdje geleden. Met die goal van Collins John
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
58 AZ Alkmaar Ned 7.0000 1.2666 9.8832 7.2332 11.0800 36.463
60 Udinese Ita 2.0500 17.2750 3.0856 2.3142 9.9856 34.710 Ook niet veel beter in Europa dan AZ, terwijl AZ naar mijn idee al tamelijk matig presteerde afgelopen jaren. Edit: niet heel gek als je ziet dat ze ook maar een paar keer meededen in die tijd
Laatst gewijzigd door wallofdolls; 18-02-12 om 21:55 |
|
|
|
|
|
#41 | |
Cornelisse
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Twente gaat wel door, AZ vliegt eruit.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat was een veredeld tweede elftal van Udinese.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die keeper
.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoppa, Twente 1-0. Foutje van de keeper.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Die bewegingen van die keeper ook vlak nadat ie de bal heeft geraakt
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
1-0 zo willen we het zien, fouten afstraffen, net zoals tegen Vitesse
|
|
|