Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14-02-12, 22:49 Standaard   #1
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Vanuit de

BayArena te Leverkusen is het zover. De Champions League gaat weer beginnen.

De wedstrijd zal geleid worden door de Schot

Craig Thomson.

De NOS stuurt Jan Roelfs om het duel van commentaar te voorzien.

Oud 14-02-12, 22:55 Standaard   #2

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik was bijna al ontploft totdat ik zag dat Thiago ook een dubieuze gele kaart kreeg.

Wat ik zag was dat Barcelona steeds kleine schopjes gaf. Zo van die hele kleine tikjes die het spel van Bayer belette.

Verder ook nog:
Eerste overtreding van Bayer was gelijk geel

Duel waar Mascherano de bal af hield --> meteen vrije trap mee

Busquets maakt overtreding, Castro geel

Makkelijk duwtje Kiessling, overtreding

Sanchez speelt even door na het fluitsignaal en trapt de bal in de goal ---> geen geel

Zo corrupt als wat.

Zag ik gisteren ook weer in de documentaire die gister op de Belg was.

Oud 14-02-12, 22:57 Standaard   #3

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

tuurlijk joh
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 22:59 Standaard   #4
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Ik was bijna al ontploft totdat ik zag dat Thiago ook een dubieuze gele kaart kreeg.

Wat ik zag was dat Barcelona steeds kleine schopjes gaf. Zo van die hele kleine tikjes die het spel van Bayer belette.

Verder ook nog:

Sanchez speelt even door na het fluitsignaal en trapt de bal in de goal ---> geen geel

Zo corrupt als wat.

Het is zo obvious allemaal inderdaad.

Dan vergeet je trouwens nog die overduidelijke schwalbe van Adriano waar Corluka geel voor kreeg.
Rellende Rotscholier is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 22:59 Standaard   #5
PSV Eindhoven!

Verder ook nog:

Zo corrupt als wat.

Hmm oke, maar had je ook gekeken naar wat Barca tegen kreeg en bayer mee. Want ik zag ook wel een aantal duels die wel makkelijk werd gefloten voor bayer. Kan je wel een beetje tegen elkaar wegstrepen..

Oud 14-02-12, 23:00 big smile   #6
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Barca was weer heer en meester vandaag. Ik heb genoten.

Ik ben benieuwd wie ze van de titel af gaat houden.
Thieske is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:00 Standaard   #7

Was die gele kaart voor Thiago een klein goedmakertje ofzo? Zo van, we beroven je eerst voor een miljoen en geven dan een ton terug. Zoiets?

Oud 14-02-12, 23:02 Standaard   #8
Brasjanus

Was die gele kaart voor Thiago een klein goedmakertje ofzo? Zo van, we beroven je eerst voor een miljoen en geven dan een ton terug. Zoiets?
Thiago kwam gewoon heel lomp in, daar viel weinig anders van te maken. Hoewel het best zo kan zijn geweest dat de scheids nog even snel geel aan Barca wou geven om te laten zien dat ie wel objectief was.
Oud 14-02-12, 23:02 Standaard   #9
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Barca was weer heer en meester vandaag. Ik heb genoten.

Ik ben benieuwd wie ze van de titel af gaat houden.
Zoals je het nu bekijkt kan dat eigenlijk alleen Real zijn. Zou toch wel wat zijn als ze het eerste team zijn dat 2 keer achter elkaar de CL wint.
Dat doet voor mij wel wat afbreuk aan het toernooi. Een verschillende winnaar elk jaar is beter voor de voetbal sport.

Oud 14-02-12, 23:03 Standaard   #10

Oorspronkelijk geplaatst door -SG- Bekijk bericht
[...]

Hmm oke, maar had je ook gekeken naar wat Barca tegen kreeg en bayer mee. Want ik zag ook wel een aantal duels die wel makkelijk werd gefloten voor bayer. Kan je wel een beetje tegen elkaar wegstrepen..
Ja, er waren ook een aantal duels waar Bayer mazzel had maar per saldo denk ik toch dat Barcelona weinig te klagen heeft. Het type duels waar Bayer een makkelijke vrije trap mee kreeg, daar had Barcelona die vaak ook.

Oud 14-02-12, 23:05 Standaard   #11
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Barcelona viel gewoon weer vies tegen vandaag, 2-2 was een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest.

En je mag het hier niet zeggen maar het is echt zum kotzen zoals Messi wordt bewierookt. Hij maakt een vrij normale passeerbeweging en het zaad vliegt uit de NOS en uit venom, ik vind dat echt de devaluatie van het voetbal. Laten we het aub normaal beoordelen.

Oud 14-02-12, 23:05 Standaard   #12

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Zoals je het nu bekijkt kan dat eigenlijk alleen Real zijn. Zou toch wel wat zijn als ze het eerste team zijn dat 2 keer achter elkaar de CL wint.
Dat doet voor mij wel wat afbreuk aan het toernooi. Een verschillende winnaar elk jaar is beter voor de voetbal sport.
Als Barcelona speelt zoals ze vandaag spelen dan hebben ze tegen teams van het kaliber Lyon moeite denk ik zo. Mits Xavi afwezig is en de tegenstander in vorm en op volle sterkte.

Oud 14-02-12, 23:06 Standaard   #13

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Barcelona viel gewoon weer vies tegen vandaag, 2-2 was een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest.

En je mag het hier niet zeggen maar het is echt zum kotzen zoals Messi wordt bewierookt. Hij maakt een vrij normale passeerbeweging en het zaad vliegt uit de NOS en uit venom, ik vind dat echt de devaluatie van het voetbal. Laten we het aub normaal beoordelen.
Het mag ook wel eens gezegd worden dat de hele wereld in de rij stond voor Sanchez en hij zijn geld waar maakt

Oud 14-02-12, 23:07 big smile   #14
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Pfff.... is dit het? Laat me niet lachen. Ik kijk veel meer uit naar de DVD van Narsingh.

Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:07 Standaard   #15
Hup Holland!

Een goal en een assist. Dat lijkt me een vrij aardig aandeel in de overwinning. Heb Sport 1 gekeken, dus weet verder niet hoe bewierookt hij werd bij de NOS, maar enige credits verdient hij wel als je puur naar de statistiek kijkt.
Oud 14-02-12, 23:08 Standaard   #16

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Het mag ook wel eens gezegd worden dat de hele wereld in de rij stond voor Sanchez en hij zijn geld waar maakt
Alhoewel ik hem nog altijd te duur vind, en niet 100% bij de ploeg vind passen, sta ik er wel van te kijken hoe hij zich ontwikkelt heeft. Ze bestaan blijkbaar nog, die echte winnaars. Van een leuke, getructe speler naar een complete en dodelijke aanvaller. Beetje zoals C.Ronaldo's ontwikkeling.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:09 Standaard   #17
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

"Real wordt met iedereen in verband gebracht", Jack van Gelder.

Waarom kan hij nooit eens ergens neutraal en eerlijk over zijn?

Oud 14-02-12, 23:09 thumb up   #18

Boeman's Voetbal Forum schermafbeelding

1-2 zou ik ook nog wel mee kunnen leven door die laffe eerste helft van Leverkusen. Verder ben ik het wel met je eens.
Boeman is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:09 Standaard   #19
Hup Holland!

[...]

Een goal en een assist. Dat lijkt me een vrij aardig aandeel in de overwinning. Heb Sport 1 gekeken, dus weet verder niet hoe bewierookt hij werd bij de NOS, maar enige credits verdient hij wel als je puur naar de statistiek kijkt.
Er werd een aantal keer gezegd dat de spelers van Leverkusen blij moesten zijn dat ze met Messi op hetzelfde veld mochten staan.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:09 Standaard   #20
Brasjanus

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht

Omdat hij Jack van Gelder is, spreekt voor zich. Hij werkt voor de NOS, dan is het verboden om objectief te zijn. Wat mij betreft raken ze alle rechten kwijt.
Oud 14-02-12, 23:10 Standaard   #21
Een goed gevoel.

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht

Alle grote spelers worden toch ook altijd gelinkt aan de twee beste clubs van dit moment?

Oud 14-02-12, 23:11 Standaard   #22

Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
[...]

Omdat hij Jack van Gelder is, spreekt voor zich. Hij werkt voor de NOS, dan is het verboden om objectief te zijn. Wat mij betreft raken ze alle rechten kwijt.
En dan die kneus van een Genee? Nooit

Oud 14-02-12, 23:12 Standaard   #23
Brasjanus

[...]

En dan die kneus van een Genee? Nooit
Nu ben ik niet objectief omdat ik fan ben van Genee en VI, maar Genee is toch een stuk objectiever dan Jack van Gelder? Hoewel ze bij VI soms ook wel overdreven fan zijn van Barcelona is het lang niet zo erg als bij de NOS. Ik probeer zo min mogelijk naar de NOS te kijken, omdat ik er gewoon niet tegen kan.
Oud 14-02-12, 23:13 Standaard   #24

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

Alhoewel ik hem nog altijd te duur vind, en niet 100% bij de ploeg vind passen, sta ik er wel van te kijken hoe hij zich ontwikkelt heeft. Ze bestaan blijkbaar nog, die echte winnaars. Van een leuke, getructe speler naar een complete en dodelijke aanvaller. Beetje zoals C.Ronaldo's ontwikkeling.
Waarom hebben ze hem zo omgeturnd?

Wat ik bedoelde is:

Ze bewieroken Messi. Natuurlijk is Messi een fantastische speler, maar dat zijn er wel meer in dat team. Zoals dus Sanchez, waar de hele Europese top achteraan zat. Natuurlijk wint Barcelona deze strijd. En Sanchez doet het nu goed, is fantastisch in zijn loopacties, dat doet de helft van het werk.

Dit mag wel eens gezegd worden ipv te doen alsof Messi a la Maradona met een paar apen in een team speelt.

Mijn mening.

Oud 14-02-12, 23:14 Standaard   #25
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
[...]

Alle grote spelers worden toch ook altijd gelinkt aan de twee beste clubs van dit moment?
Hij zette het, in mijn ogen, weg alsof Real weer even serieuze interesse zou hebben in een nieuw elftal zeg maar, terwijl volgens mij alleen de Van Persie-geruchten echt hardnekkig lijken te zijn.

Oud 14-02-12, 23:15 Standaard   #26
SCH

[...]

Tuurlijk verdient hij enige credits. En hij is ook de beste voetballer van de wereld. Maar als ik er vanavond iets van zeg dat hij niet voor iedere doorsnee actie (die Narsing ook voortdurend maakt, dat is gewoon een feit) zo'n hysterische reactie van de commentator en van venom hoeft, dan ontstaat er een heel maf gesprek, erg jammer.

Oud 14-02-12, 23:15 Standaard   #27

[...]

Nu ben ik niet objectief omdat ik fan ben van Genee en VI, maar Genee is toch een stuk objectiever dan Jack van Gelder? Hoewel ze bij VI soms ook wel overdreven fan zijn van Barcelona is het lang niet zo erg als bij de NOS. Ik probeer zo min mogelijk naar de NOS te kijken, omdat ik er gewoon niet tegen kan.
Je hebt deze maand kunnen zien dat Sport1 geen haar beter is.

En de telegraaf ook niet.

En de papieren VI ook niet.

In Nederland bestaat het idee: Barcelona = Cruijff = top = Real Madrid zijn een stel fascisten.

Daar valt moeilijk tegenin te roeien.

Cruijff viel zelf ook een keer Evert ten Napel aan die het waagde om te zeggen dat 'Rijkaard een aansteller langs de lijn is'.

Dat is dus de straf die je ten deel kan vallen als je objectief bent.

Oud 14-02-12, 23:17 Standaard   #28
Brasjanus

[...]

Je hebt deze maand kunnen zien dat Sport1 geen haar beter is.

En de telegraaf ook niet.

En de papieren VI ook niet.

In Nederland bestaat het idee: Barcelona = Cruijff = top = Real Madrid zijn een stel fascisten.

Daar valt moeilijk tegenin te roeien.

Cruijff viel zelf ook een keer Evert ten Napel aan die het waagde om te zeggen dat 'Rijkaard een aansteller langs de lijn is'.

Dat is dus de straf die je ten deel kan vallen als je objectief bent.
Sport1 heb ik niet, de telegraaf lees ik gelukkig nooit, dat scheelt dan weer. Maar in ieder geval, ik heb het gevoel dat de NOS echt het dieptepunt is en dat het ergens anders niet slechter kan zijn. Daarom zie ik graag dat iemand anders de rechten krijgt, want bij de NOS is het wel duidelijk dat er nooit meer iets objectiefs zal komen.
Oud 14-02-12, 23:17 Standaard   #29

[...]

Waarom hebben ze hem zo omgeturnd?
Weet ik niet. Dat heeft hij volgens mij zelf voor elkaar gekregen bij Udinese. Udinese dat sowieso van 433 naar 442 ging in zijn laatste jaar. Hij had dus veel meer vrijheid en met Di Natale dán een koppel mogen vormen is een voorrecht natuurlijk.
Oud 14-02-12, 23:21 Standaard   #30

[...]

Sport1 heb ik niet, de telegraaf lees ik gelukkig nooit, dat scheelt dan weer. Maar in ieder geval, ik heb het gevoel dat de NOS echt het dieptepunt is en dat het ergens anders niet slechter kan zijn. Daarom zie ik graag dat iemand anders de rechten krijgt, want bij de NOS is het wel duidelijk dat er nooit meer iets objectiefs zal komen.
Je hebt in deze reeks toch de opmerkingen over Schelvis kunnen lezen?

Vroeger had je bij de NOS toppers als Reitsma, Ten Napel en ook Hugo Walker (mits hij geen Ajax deed).

M.n. de eerste had de autoriteit om pal voor zijn objectiviteit te staan.

Anderen hebben dat niet en worden door de mangel gehaald door de paraat staande knokploegen.

En Jack van Gelder; dat is gewoon letterlijk en figuurlijk de persvoorlichter van de firmas Ajax, Cruijff en Barcelona.

Oud 14-02-12, 23:22 Standaard   #31

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

Weet ik niet. Dat heeft hij volgens mij zelf voor elkaar gekregen bij Udinese. Udinese dat sowieso van 433 naar 442 ging in zijn laatste jaar. Hij had dus veel meer vrijheid en met Di Natale dán een koppel mogen vormen is een voorrecht natuurlijk.
Maar hij had toen nog steeds mooie sologoals en dribbels

Oud 14-02-12, 23:23 Standaard   #32
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Jeroen Elshoff is wel veruit de beste man die je ziet/hoort over het voetbal bij NOS op tv. Eigenlijk uberhaupt op de nederlandse tv.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:23 Standaard   #33
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]
Eigenlijk uberhaupt op de nederlandse tv.
Dat vind ik toch Emile Schelvis.

Oud 14-02-12, 23:24 Standaard   #34
Brasjanus

[...]

Je hebt in deze reeks toch de opmerkingen over Schelvis kunnen lezen?

Vroeger had je bij de NOS toppers als Reitsma, Ten Napel en ook Hugo Walker (mits hij geen Ajax deed).

M.n. de eerste had de autoriteit om pal voor zijn objectiviteit te staan.

Anderen hebben dat niet en worden door de mangel gehaald door de paraat staande knokploegen.

En Jack van Gelder; dat is gewoon letterlijk en figuurlijk de persvoorlichter van de firmas Ajax, Cruijff en Barcelona.
Klopt, ik heb gelezen over Schelvis. Valt me tegen van 'm. Als je van jezelf weet dat je niet objectief bent moet je geen verslag doen van een wedstrijd. Sport1 hoor ik wel vaker klachten van je over dat ze geen haar beter zijn. Nouja, dan misschien maar helemaal niet meer naar de Champions League kijken, het is sowieso een farce en je wordt bedonderd waar je bij staat. Eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee, om het gewoon te negeren.
Oud 14-02-12, 23:26 Standaard   #35
Brasjanus

[...]
Jeroen Elshoff is wel veruit de beste man die je ziet/hoort over het voetbal bij NOS op tv. Eigenlijk uberhaupt op de nederlandse tv.
Klopt, alleen Jeroen Elshof krijgt bijna nooit een grote wedstrijd. Die mag lekker RKC - VVV verslaan. De Champioens League wedstrijden zijn altijd voor Grueter, Roelfs en Snoeks, laten dat nou net de drie meest beroerde commentatoren zijn. Grueter en Roelfs komen klaar bij ieder balcontact van Messi, Snoeks komt klaar als hij zichzelf hoort praten.
Oud 14-02-12, 23:28 no smile   #36
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is best triest om te horen dat zelfs na het zien van vertraagde beelden de commentator van NOS vol bleef houden dat er een overtreding op Messi werd gemaakt, terwijl duidelijk te zien was dat de bal werd gespeeld door de tackelende speler van Bayer....

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:28 Standaard   #37
SuperPalmboom

Messi is natuurlijk een fantastische voetballer denkt dat iedereen het daar over een is. Het is alleen wel zo dat tegenwoordig zelfs de simpelste aanname die andere spelers ook kunnen als magistraal wordt omschreven. Dat zou ook met de media van tegenwoordig te maken kunnen hebben alles wordt ontzettend overdreven. Een Guidetti is nu al een fenomeen terwijl hij het op het hoogste niveau nog niet heeft waar gemaakt. Ook andere zaken als het weer worden erg overdreven. Alles is tegenwoordig fantastisch ed. blijkbaar krijgen ze anders niet genoeg aandacht meer, erg jammer. Het kan allemaal wel eens wat minder uitbundig.

Oud 14-02-12, 23:30 Standaard   #38
Een goed gevoel.

[...]

Klopt, alleen Jeroen Elshof krijgt bijna nooit een grote wedstrijd. Die mag lekker RKC - VVV verslaan. De Champioens League wedstrijden zijn altijd voor Grueter, Roelfs en Snoeks, laten dat nou net de drie meest beroerde commentatoren zijn. Grueter en Roelfs komen klaar bij ieder balcontact van Messi, Snoeks komt klaar als hij zichzelf hoort praten.
Elshof deed in de poulefase nog verslag van beide confrontaties tussen Milan en Barcelona.

edit: oh wacht Grueter deed de wedstrijd in San Siro schiet me ineens te binnen.

Laatst gewijzigd door Cyberia; 14-02-12 om 23:34

Oud 14-02-12, 23:30 Standaard   #39

[...]

Klopt, ik heb gelezen over Schelvis. Valt me tegen van 'm. Als je van jezelf weet dat je niet objectief bent moet je geen verslag doen van een wedstrijd. Sport1 hoor ik wel vaker klachten van je over dat ze geen haar beter zijn. Nouja, dan misschien maar helemaal niet meer naar de Champions League kijken, het is sowieso een farce en je wordt bedonderd waar je bij staat. Eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee, om het gewoon te negeren.
Dat is niet zo vreemd want de vijver in Nederland is klein. Daarbij zijn een aantal gevormd door de NOS zelf (wat niet wil zeggen dat ze daar geïndoctrineerd zijn geraakt ofzo maar dat ze wel wrs. dezelfde mental templates hebben meegekregen). Verder hoor ik wel vaker van een aantal gasten die ik een beetje ken dat de (sport)journalistiek in Nederland hoofdzakelijk uit papegaaien bestaat. Het wereldje is gewoonweg erg klein.

Oud 14-02-12, 23:31 thumb up   #40
Een goed gevoel.

[...]

Oud 14-02-12, 23:33 hearth   #41
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Messi is natuurlijk een fantastische voetballer denkt dat iedereen het daar over een is. Het is alleen wel zo dat tegenwoordig zelfs de simpelste aanname die andere spelers ook kunnen als magistraal wordt omschreven. Dat zou ook met de media van tegenwoordig te maken kunnen hebben alles wordt ontzettend overdreven. Een Guidetti is nu al een fenomeen terwijl hij het op het hoogste niveau nog niet heeft waar gemaakt. Ook andere zaken als het weer worden erg overdreven. Alles is tegenwoordig fantastisch ed. blijkbaar krijgen ze anders niet genoeg aandacht meer, erg jammer. Het kan allemaal wel eens wat minder uitbundig.
Wat een mooi pleidooi voor de nieuwe soberheid

Oud 14-02-12, 23:35 Standaard   #42
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Er moet weer een nieuwe Komt dat schot talentenjacht gehouden worden. En doe dan ook maar Atletico Ananas terug, net als dat programma over die amateurclub die hulp kreeg van proftrainers.

En ik wil Freddy Vork terug op de buis.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:37 Standaard   #43

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Er moet weer een nieuwe Komt dat schot talentenjacht gehouden worden. En doe dan ook maar Atletico Ananas terug, net als dat programma over die amateurclub die hulp kreeg van proftrainers.

Die neger bij komt dat schot Darryll Douglas, dubbel D

Oud 14-02-12, 23:39 Standaard   #44

[...]

Maar hij had toen nog steeds mooie sologoals en dribbels
Vanwege de ruimte.
Oud 14-02-12, 23:40 Standaard   #45
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

Messi !!
venom is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:40 Standaard   #46
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Verder ook nog:

Zo corrupt als wat.

Ik heb het idee dat jij serieus naar zo'n wedstrijd zit te kijken met zo'n blocnote en dan alles noteert wat in je corruptie-theorieën past.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 14-02-12, 23:44 Standaard   #47
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door venom Bekijk bericht
Messi !!
Ban!

Oud 14-02-12, 23:44 Standaard   #48
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
[...]

Ik heb het idee dat jij serieus naar zo'n wedstrijd zit te kijken met zo'n blocnote en dan alles noteert wat in je corruptie-theorieën past.
Koekie heeft wel op een flink aantal punten gelijk, zo'n opmerking over corruptie theorieen is wat flauw, heel veel mensen constateerden een paar rare dingen vanavond.

Oud 14-02-12, 23:45 thumb up   #49
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht

Atletico Ananas

Ik heb daar nog een shirt van.
Oud 14-02-12, 23:46 Standaard   #50
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Koekie heeft wel op een flink aantal punten gelijk, zo'n opmerking over corruptie theorieen is wat flauw, heel veel mensen constateerden een paar rare dingen vanavond.
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ik wist van tevoren dat er zo'n lijstje zou staan. En volgende wedstrijd weer.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Media & Live

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site