![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
Hier:
En nog een paar posts in dat topic. Ik ben jouw leugenachtige gedrag spuugzat Otis. |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Nou SCH, hier is het antwoord.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ik vind het gewoon zeer interessant om te zien hoe een goedbedoeld verhaal.van mijn kant, met handige tips, zo uitpakt
. Komt sowieso door sandman.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Jongeunss...
Het is nog vroeg, beetje rustig an plz __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Gozer, die avond dat Ajax er daardoor uitvloog was je de gelukkigste man van Nederland
sorry dat ik je ene post over het hoofd heb gezien, ik vrees dat ik je reacties stopte te lezen na alle JAAAAAAAAAAAA-reacties.En ik ben idd een vuile smerige hufter, dat klopt dan weer wel. Sterk. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Hieronder weer over de wedstrijd; voor het al dan niet ophemelen van Barcelona door de media hebben we een ander topic. Persoonlijke ruzies vechten jullie maar uit in het fietsenhok.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Kappen dus
Laatst gewijzigd door Weebl; 15-02-12 om 11:26 |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Zullen we hier maar verder gaan over Milan - Arsenal dan?
Vanavond op Sport 1, deze maand voor iedereen te bekijken. Voorbeschouwing met stats van maniak Weebl: WijZijnVoetbal.nl - AC Milan - Arsenal in statistieken Hup Robin! |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Dat stond er wel.
Laatst gewijzigd door Da_Sandman; 15-02-12 om 11:38 __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Hoe oud ben jij eigenlijk?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
#115 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
#117 |
|
dndiek hoeft niet meer, dat deed El Presidente al.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
#122 |
|
No shit
. Echt, Sheldon Cooper. Zou je maat zijn. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 | |
.
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Wat hebben we toch een lekker forumpje jongens
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ga je nog iets zeggen over die islamisering of weer niet?
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Shit, Emile. Dan maar APOEL-Lyon kijken.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Ben benieuwd wanneer ik in slaap val.
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Genot deze wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Geil pasje van Cesc.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Was er niet een algemeen live CL topic?
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Wel een algemeen CL topic
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Rage in 1,2,3..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Messi gaat 3x scoren..
Ok doe. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Das 1
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Messi
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
3 passes en bam meteen een goal aan de andere kant.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Een wipstift O_
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Gatverdamme, wat ben je eigenlijk toch een verschrikkelijke kwal Schelvis
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Messi
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Holy fuck wat een pass, wie was dat?
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Hup Holland!
|
Wat een pass van Adriano, was echt zo bedoeld volgens mij
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Commentator op de Duitse tv zit ook aardig te geilen op Barcelona. Die zit dus ook in het UEFA complot.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL 14/2] Bayer Leverkusen - FC Barcelona #2 Barcelona fan zijn mag hier.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|