![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
4-2
JAHOOOOOOOOOOOOOOOO
Laatst gewijzigd door Palmboom; 29-01-12 om 21:07 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jezelf een held noemen. Arrogant man.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik snap die quote niet
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik heb ook eens een keer een voorspelling goed.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ongelooflijk wat een scheids was dit weer zeg, en die moet op het EK gaan fluiten? hoop dat hij een wedstrijd van Engeland krijgt en ook voor zulke dingen gaat fluiten dan kan hij gelijk stoppen
![]() Tot de penalty was Ajax gewoon beter en hadden we redelijke controle, 2e helft was dramatisch en heb ik me echt lopen ergeren aan de instelling van Ajax. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lees eens goed Palmpje.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Guidetti liet zich voorover vallen, terwijl hij als hij onderuit geschoffeld was hij juist naar Vertonghen toe zou vallen. De manier van vallen was verder ook niet zo natuurlijk. Een goede scheidsrechter moet aanvoelen of iets echt is of niet. Dat hij zijn beslissing na de beelden nog verdedigt is niet best. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Frank de Boer wees naar die strafschop, die vrije trap EN een mogelijke buitenspel bij het derde doelpunt van Guidetti. Wat hij niet vergeet is dat die Van Rijhn ook gewoon twee keer geel had moeten hebben.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dan vergeet jij dat die eerste kaart ook aangenaaid is.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nee toch?
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat was toch tegen Guidetti?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Frank had een waslijstje aan externe redenen, ws zijn om zijn spelers te beschermen, Dat de twee eigen doelpunten verdedigingsfouten waren (want dat helpen van Fernandez liep Vlaar knap in de weg) laat hij maar zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tja, Feyenoord was tweede helft beter, Ajax de eerste. Gelijkspel had verdiend geweest als je het zo bekijkt. Maar goed, als je zó in het zadel geholpen wordt...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Deze uitslag was gewoon terecht hoor. Enige puntje is dan die penal, maar verder was het weer erg slecht wat Ajax liet zien na de strafschop.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mwoah. Geen penalty, geen vrije trap, buitenspel bij de vrije trap... Daarmee kantelt die hele wedstrijd. Daarvoor niets aan de hand. Vind ik wel iets meer dan een 'puntje'.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bakkal staat niet buitenspel, net als Guidetti.
Er staat wel iemand buitenspel op het moment van trappen, maar die komt niet aan de bal. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maar die bal gaat rechtstreeks naar Fernandez (volgens mij) toe. Dan neig ik naar hinderlijk buitenspel.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
![]() Waarom zou een uitslag eigenlijk een terechte afspiegeling van de wedstrijd moeten zijn? Van eerlijkheid is met de ongelijke begrotingen allang geen sprake meer. Om het een eerlijke strijd te maken had Ajax de wedstrijd met een handicap van circa 2-0 achter moeten beginnen. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat een onzin. Omdat Feyenoord jarenlang wanbeleid heeft gevoerd?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Terechte overwinning voor Feyenoord. Ajax werd genaaid bij die penalty, maar vanuit gezichtspunt van de scheids vind ik het nog wel enigzins begrijpelijk. Wellicht had de grens in moeten grijpen. Verder dat gezeur over die vrije trap. Dat krijg je in Nederland, elk licht diuwtje wordt hier bestraft met een vrije trap dus in dat opzicht valt er niks te klagen over die vrije trap. Ajax heeft ook wel een vrije trap gekregen voor een licht duwtje.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ajax heeft zelf geen goed uitgespeelde aanval gehad, getik tot aan de 16 maar verder konden ze niet veel.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het zal in ieder geval afgelopen zijn met het 'KNJB'-gezeur neem ik aan, na een onterechte penalty, een buitenspelgoal en eentje uit een discutabele vrije trap.
Verder uiteraard geheel terecht dat Feyenoord won. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fernandez werd terug gefloten toen hij niet buitenspel stond en anders vrij door kon lopen naar de keeper.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
In USA wordt er bij basketbal rekening gehouden bij de verdeling van de rookies. Bij het bordspel Go begin je met een voorgift. Bij golfen heb je de handicap.
Je zou er best voor kunnen kiezen om het bij voetbal ook te doen teneinde de spanning terug te brengen. Het voelt niet juist als PSV met 1-0 van Excelsior wint en Rutte slist: 'het was niet best, maar we hebben de drie punten binnen en dat is het belangrijkste.' |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Maar toch.
Vroeger op het pleintje kozen we de teams. Vertonghen en Vlaar poten wie er mag beginnen met kiezen. Of beter, Koeman en De Boer. Het wordt dan een wedstrijd wie de beste trainer is. Ben benieuwd wie ze eerst zouden kiezen. Eerst Vertonghen. Dan kiest de ander Vlaar omdat Vlaar en Vertonghen als duo tegenover BMI en Van Rhijn nogal veel scheelt. Daarna Clasie. Afijn. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
- nee -
Laatst gewijzigd door Prosac; 30-01-12 om 14:20 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee, nee, dat heet out of the box denken.
Zoals dat het een keus is om voor Ajax te zijn. Dat is niet aangeboren. Waarom niet gezellig voor Feyenoord worden? |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik volg je niet meer
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Omdat ik me niet kan identificeren met alles waar Feyenoord voor staat. Lekker in the box denken dus.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Omdat ik me kapot zou schamen om een volksfeest te vieren omdat je 1 keer in zoveel jaar van je rivaal weet te winnen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha, ik zag later wat beelden terug. Erg genant inderdaad, die Vlaar.
Holy shit zeg.Aan de andere kant, wij waren ook blij toen we na 6 jaar geen landskampioenschap eindelijk weer de titel haalden. Ik denk dat je dat wel kunt vergelijken, het hoogste wat Feyenoord de laatste 10 jaar grofweg heeft bereikt zijn die paar enkele overwinningen op de grote 'broer'. Het nieuwe FC Utrecht, zeg maar. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja precies, die UEFA-cup was inderdaad een mooie. Het laatste echte hoogtepunt.
Die KNVB-Beker is ook leuk en aardig, maar daar hebben clubs als Twente en FC Utrecht er inmiddels ook al wat van gewonnen sinds die tijd. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het komt vooral dat het vorig seizoen zo abominabel slecht was. Je zag ook tegen PSV dat de overwinning toen uitgebreid gevierd werd, iedereen heeft weer het gevoel dat Feyenoord er boven op komt.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Als je aan het einde met CL staat bijvoorbeeld, dat is een reden om zo uit je dak te gaan ja. De ontlading in het stadion gister kon ik wel enigszins begrijpen, maar het slaat nu een beetje door. __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|