![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Laatst gewijzigd door denthemen; 28-01-12 om 20:34 |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Loves C, R en M
|
Waarom is geweld voorstellen volgens jou de geeigende reactie als je het met iemands mening niet eens bent?
Laatst gewijzigd door denthemen; 28-01-12 om 20:34 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Loves C, R en M
|
En waarom vind je het voorstellen van geweld dan wel normaal?
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Koekebakker, hier ga je niet roepen dat speler kapot getrapt moeten worden
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Ongetwijfeld. Mocht je toch ergens mensen blessures willen toewensen dan stel ik voor om een Twitter account aan te maken. Hier doen we dat niet
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Loves C, R en M
|
Merk ook op dat kwalificatie "hypocriete jankzak is die nog even olie op het vuur gaat gooien" is wel heel subjectief, of anders heeeeeeeeel erg groot (met daarin talloze mensen die jij helemaal niet kapot wenst) Waarom ben je trouwens voor Real? Die club is mijns inziens ongeveer net zo fout als Barca... __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Loves C, R en M
|
Wie hier wenst wie nog meer iemand kapot, zonder dat-ie daar op aangesproken wordt?
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#261 | |
|
Maar goed, ik heb het weer even gehad. Ik kan die denthemen niet uit staan |
||
|
|
|
|
|
#262 |
|
Loves C, R en M
|
Ik zal het eens bekijken. Maar volgens mij valt at op zich nog wel mee.
Daarnaast is het zo dat die speler specifiek en heel direct hun eigen club benadeelt. Niet alleen door iets naars over Ajax te zeggen. Het is zo jammer dat je veel mensen niet kan uitstaan. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Waarom ga je nou niet even op het hele verhaal van Doc in jongen? Die doet zo zijn best om je normaal te benaderen en echt een discussie met je te voeren, en dan reageer je nog zo..
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
||
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Loves C, R en M
|
In het MeH topic is trouwens "Misschien stikt hij in een lamskotelet" het ergst wat ik gezien heb (en dat omdat hij weer mocht eten nav het einde van de rammadan). Niemand die zegt dat-ie kapot geschopt wordt of enig ander geweld tegen hem ... __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#268 | |
En als het je nog niet duidelijk is, jammer dan. |
||
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Loves C, R en M
|
" zijn de ergste opmerkingen. Het is ook bekend dat Van Bommel daarna gewon door kan spelen. Als hij op basis hiervan een dubbele beenbreuk had dan was het duidelijk wat anders geweest, en wel ongepast. Maar nu duidelijk veel minder. En die opmerkingen zijn daarmee dus anders dan "Van Bommel moet kapot geschopt worden ". En zodoende is dit - omdat het volgens mij twee duidelijk verschillend zake betreft - mijns inziens niet echt een voorbeeld van een dubbel standaard. Laatst gewijzigd door Doc; 28-01-12 om 21:41 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Loves C, R en M
|
Waar is dan zo'n "De groeten verder" voor nodig? Ik doe dat toch ook niet bij jou?
|
|
|
|
|
#271 |
|
Loves C, R en M
|
Ik ben trouwens ook nog steeds heel nieuwsgierig waarom je zo'n Real fan bent. Als er in Spanje een club in veel opzichten (poenerig, lieveling van de media, bevoordeeld - zeker in het verleden, en onsportief) op het nare Barca lijkt dan is het Real wel.
|
|
|
|
|
#272 |
|
AD
!Het woord ''beesten'' heeft hij helemaal niet in zijn mond genomen. Wel typerend dat je daar hier direct over komt huilen zonder het (verder) te verifiëren. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Bevoordeeld? Hoe dan? Wanneer? In het verleden he?
|
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Loves C, R en M
|
Met MARCA als thuisblad hebben ze een belangrijk stuk van de pers achter zich. En als je klaagt over een complot dat Barca bevordert is het raar dat je voor een club bent die jarenlang door een 'comlot' bevoordeeld geweest is. Dat laat namlijk zien dat je op zich niets tegen clubs die door complotten bevoordeeld zijn of zijn geweest.
Als je dan iets post als Dus blijft nog steeds de vraag open: waarom ben je voor Real - dat dus in veel op zichten veel op Barca lijkt - en niet voor een andere Spaanse club? __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
Koekie voor Real Madrid?!
Dat verwacht je toch niet? Hij is toch wel aan het trollen, toch?
|
|
|
|
|
|
#276 | |
Maar daar doelde ik niet op. Ik doelde op concrete voorbeelden van bevoordeling door autoriteiten, van welk niveau dan ook. |
||
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Loves C, R en M
|
Maar nog steeds staat de vraag open: waarom heb je een voorkeur voor Real - een club die in zoveel zaken die je juist tegen Barca hebt - op Barca lijkt, en niet voor een ander Spaanse club? __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Loves C, R en M
|
Het gaat om de zweem van corruptie, bijvoorbeelde doordat Franco persoonlijk de leiding van Real instaleerde, of hoe hij zich bemoeide met de overgang van Di Stefano naar Madrid ipv Barcelona. Er zijn ook geen keiharde bewijzen (zwart op wit) dat Barca bevoordeeld wordt. Het punt is dat beide clubs wel 'friends in high places' hebben cq. hadden - in de media en de politiek en de diverse voetbalbonden-, die de clubs deze zweem van corruptie meegeven en de complottheorieen bevorderen. In die zin lijken de clubs op elkaar. Er zijn zoveel meer spaanse clubs waar dat duidelijk niet voor geldt.
Ik vroeg al enkele malen waarom jij voor Real bent. Een vraag die vele malen eerder stelde en die jij al enkele malen genegeerd heb. Het zou aardig zijn als je daar een op reageerde. Laatst gewijzigd door Doc; 29-01-12 om 15:00 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Loves C, R en M
|
Meer interessants over de politieke rol van zowel Barca als Real in deze serie:
Inleiding Over de politieke rol van Barcelona Over de politieke rol van Real Madrid Conclusies __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#281 | |
|
||
|
|
|
|
|
#282 | |
|
||
|
|
|
|
|
#283 | |
|
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
|
Sorry hoor, maar mag ik even tussen door!?!Real krijgt alles wat hun hartje begeert in Madrid. Ik noem maar even dure trainingscomplexen en dit allemaal door de regering gesponsord. Real heeft ook afspraken met Atletico Madrid genegeerd, waarin sinds de jaren 80 is afgesproken om geen spelers over te nemen zonder toestemming van de andere club. Maar Real had daar schijt aan. Neem als voorbeeld Fernando Torres. Toen hij al 12 jaar was, was Albacete geinteresseerd. Maar het bleek niet voor Albacete te zijn, Real zou hem meteen weer overkopen van Albacete. Slim? Ja. Maar puur en rein? Ha, laat me niet lachen zeg. Waarom ging/gaat Real niet bankroet destijds? Of worden zij teruggezet naar een lagere divisie, zoals Fiorentina in Serie A toendertijd of andere clubs van meer recentelijk? Omdat niemand de moed had/heeft om dit te doen. En stel je het volgende eens voor. Real gaat naar de bank, en vraagt om een lening. Normaal zou iemand of een bedrijf met een immense schuld als Real dit nooit lukken. Maar zouden er, indien de bank weigert, niet ontzettend veel socio's de volgende morgen op de stoep staan om hun geld uit de bank te halen? Dus nog een goede reden om geen nee te zeggen tegen Real. Dus denk nu maar niet dat er geen gladde advocaten en bankiers bij Real vertoeven. Tuurlijk zitten die er wel. Ze hebben gewoon t geluk dat ze de machtigste club in Spanje zijn/waren, zoniet in Europa. Een grote bron van inkomsten voor de stad Madrid, die wel even opzij kijkt als Real iets stouts doet. En dan, het roemruchte debacle rondom het trainingscomplex van zo'n decennia terug! Dit bleek DE oplossing om de schulden teniet te doen die Real Madrid had gemaakt. Maar wat bleek? De grond rondom dit trainingscomplex was zwaar overgewaardeerd, en dit was allemaal zo toevallig gestegen toen Real liet weten het trainingscomplex te willen verkopen. En waarom zou de stad Madrid (die de koper was) zoveel geld over hebben voor de grond als Real het zonodig moest verkopen? Zover ik weet, als iemand echt iets moet verkopen, dan zakt die waarde toch? Take it or leave it zou je denken? Desondanks steeg de waarde van het trainingsccomplex. Die deal stonk van alle kanten! Hoe kan dat dan? Omdat meneer de burgemeester een wit hart heeft en Real Madrid echt niet zo puur is als jij wellicht denkt (al denk ik nog steeds dat je aan het trollen bent). |
|
|
|
|
|
#286 | ||
|
Loves C, R en M
|
Als je er dieper induikt dan zijn er in Spanje aanzienlijk nettere, puurdere en 'reinere' clubs te vinden dan Real. Als voor die drie kwalificaties gaat en je kijkt iets dieper dan imago en opprvlakkigheid dan zijn noch Barca noch Real de eerste kandidaten waar je aan zou moeten denken. Daarin zitten nou juist veel van de overeenkomsten. Wat vind je bijvoorbeeld van een club als Rayo Vallecano? Als je niet van bankiers en advocaten houd is dat een logischer keuze. Veelal Spanjaarden in het eerste team. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
||
|
|
|
|
|
#287 |
|
Loves C, R en M
|
Dat stukje over Torres is wel het minst interessante uit Smeich's stuk ...
|
|
|
|
|
#288 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#289 |
|
Real fans zongen afgelopen weekend nog dat Pepe 'ze' moest vermoorden..
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
#292 | ||
|
Loves C, R en M
|
Sinds de top 4 van de hoogste transferbedragen bestaat uit spelers van Real.
Dus vergelijk Real eens niet met Barcelona maar met andere Spaanse clubs waar je ook voor kan zijn. Laatst gewijzigd door Doc; 29-01-12 om 16:53 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Barca - Real #3 Met rondotjes op de helft van Madrid!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|