![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Kansloos of kansrijk? __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kansloos. Comedy Central probeert al jaren om shows te lanceren, omdat de sitcoms anders wel erg veel op herhaling moeten. Maar die shows falen allemaal. Dat 'grappige'nieuws, van die gasten van Boom Chicago. Die Nederlandse versie van The Daily Show met die gast met die hazenlip.. Alles in dat genre flopt. En dat komt gewoon omdat het CC publiek er niet op zit te wachten, en anderen niet naar CC zappen. En omdat het bagger is.
Hier moet je niet eens aan willen beginnen. Dijkshoorn zet zichzelf dan ook mooi voor joker. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kansarm
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zie Dijkshoorn graag floppen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gaat Dijkshoorn zelf in beeld grappig zitten doen?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Van Muiswinkel en Van Vleuten zijn wel tof.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Toch lijkt het wel zo te zijn wat Clough zet. Alles wat Comedy Central zelf probeert mislukt. Waarom zie jij hier dan een slimme zet in?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Studio Spaan was natuurlijk ook leuk, nog DVD van
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb er 2, had er 1 gewonnen met een quiz hier tijdens het WK2010 en had er al 1
![]() Overigens ben ik benieuwd, probleem is alleen dat ik dat niet ga kijken om hoelaatdanookindeavond omdat ik dan andere dingen zit te doen. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Ik denk dat wéér een extra programma, op een zender verstopt in het verdomhoekje, alleen kijkers zal weten te scoren zoals de toevallige zapper of de echte die hard voetbalilefhebber. Die eerste groep blijft niet hangen, en die tweede groep is niet zo groot. Ben wel benieuwd naar het tijdstip van uitzending. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dijkshoorn
walgelijke vent is dat.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zou hij zijn Mart Smeets imitaties weer klaar hebben liggen?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dijkshoorn was een tijdje leuk en werd toen ook door haast iedereen op handen gedragen. Maar hij is nogal een one trick pony..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mooi dat het publiek waarvan ze het moeten hebben (wij dus) al kotsneigingen krijgt bij het idee alleen al van hen die een TV-programma beginnen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kan leuk worden. Ik hoop dat het slaagt. Studio Spaan was geweldig.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heb jij het bedacht?
![]() Is het ook wel, goede mogelijkheid om een wat ouder publiek te bereiken. Maar dan moeten ze het wel echt goed doen en niet zo klunsig als bij het programma van Jan Jaap van der Wal dat qua geluid en beelden een lokale omroepsfeertje had. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kan leuk zijn, maar vrees dat het gaat floppen. Ook om de door Kluf aangedragen redenen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Mits grappig zie ik het wel slagen op CC. Nee, maar het lag toch ook langer in de planning? Bij Pownews was het al de bedoeling, maar toen heeft Borst zich terug getrokken. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Veel slechter dan VI-tv kan het niet zijn in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vanwaar al het negativisme hier ?
Studio Spaan was geweldig. Wat kan mij CC nou schelen, het gaat over het programma. Sport-7 is op die manier mislukt. Het kon en mocht niks worden. Het koste de kijker niks en toch door alle kritiek mislukte het. Nu moeten ze betalen om een wedstrijd te zien.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sport 7 was gewoon kut tong - met fukking Frank Masmeijer
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Klinkt leuk!
En in tegenstelling tot sommigen hier vind ik het geweldig wat CC doet. De Nederlandse Daily Show was beter dan 99% van de programma's op tv, maar omdat het het niet haalt bij de Amerikaanse versie leek het slecht. Helaas zal CC nooit hoge kijkcijfers halen, dus een lang leven zal het toch niet beschoren zijn. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ze hebben nooit een kans gehad. Masmeier is erg natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik ben benieuwd.
De naam vind ik niet erg sterk.. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het is geen naam waar Van Vleuten en Muiswinkel hun best voor zullen doen. Zal door Spaan en Dijkshoorn bedacht zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
'in de setting van een newsy programma'
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Iig komen de homo's ook aan bod. Jan-Arie van der Heijden is met ze wezen shoppen...
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Laatst gewijzigd door Bliksem; 09-03-12 om 10:55 |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Janneke van der Horst
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
7 februari vertelde je toch ook al dat het zo ging heten?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ja, maar dan zo'n opening ze eindelijk een naam hebben. Maar dat hebben ze stiekem al een maand.
Verder is het natuurlijk fijn die info
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jammer genoeg geen typetjes van Van Muiswinkel en Van Vleuten, die waren juist altijd geniaal...
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vandaag dus? Comedey central
Dat ga ik vergeten...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ben benieuwd. Heeft Comedy Central ook een soort uitzending gemist?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Half uurtje of zo?
Of denken ze tijdens Voetbal International kijkers over te houden? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Lijkt me inderdaad ook niet handig om het tegen over VI te programmeren.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nieuw satirisch voetbalprogramma Henk Spaan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|