![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Van deze website:
Ben benieuwd welke scenes terug gaan komen. De eerste rode kaart? Het stappen in Milaan terwijl Oranje een kwalificatiewedstrijd speelt? Het doodwensen van de Barcelona voorzitter? Het afpakken van zijn aanvoerdersband? De hele soap rond het bondscoachschap? De open sollicitatie richting Kees Rijvers? En de beruchte zwembadscene misschien??? Doe hier een gok, altijd leuk om terug te zien wie er dicht bij zat. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik wil niet lullig doen maar volgens velen is Cruijff de Heilige Messias, afgezant van de Here op aarde en derhalve onschendbaar.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Over wie gaat dit? Is dit dezelfde persoon als De Legendarische Nummer 14?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben cruijff-moe
Beter hadden ze Aad3000 zijn leven laten zien |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Van alle anekdotes van Rene v/d Gijp kunnen ze ook wel een serie maken
Onder de douche met 'de slurf', de nachtclubs, etc.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Cruijff _o_
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ben benieuwd.. met schavuit van Oranje liet men volgens mij zien het kritische niet te schuwen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ik ben benieuwd, ik hoop dat ze dan tenminste een realistisch, onbevooroordeeld beeld geven van Johan Cruijjf i.p.v wat we over het algemeen allemaal in het nieuws horen over Cruijjf dat allemaal zo negatief is!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
'Bernhard, schavuit van Oranje' was een opmerkelijk goede serie, eigenlijk. Ze schuwen inderdaad de kritische noot niet. Dus dat cynisme in de OP is wat voorbarig.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Klopt en dat geldt ook voor de nieuwe VPRO-serie over het koningshuis "Beatrix onder vuur".
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VPRO gaat leven Johan Cruijff verfilmen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|