![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Kan interessant zijn:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die pak ik op uitzendinggemist nog wel een keer mee, lijkt me boeiend. Hoop vooral dat ze ingaan op de vraag of een scheidsrechter niet anders moet gaan handelen dan nu gewoon is. In deze tijd is geen plaats meer voor gezag, een woord dat ik in die inleidende tekst al te vaak tegenkom.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lijkt me best interessant.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben inderdaad benieuwd wat de conclusie is in deze.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zal hem ook wel eens op uitzendinggemist kijken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Was een heel mooie documentaire. Je zag vooral het verschil dat een scheidsrechter maakt door rustig te praten in plaats van een beetje schreeuwend.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moeite waard dus om een keer terug te kijken?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vooral opmerkelijk dat het van eerste klasse tot vierde klasse allemaal hetzelfde is, in negatieve zin.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[TV TIP] Holland Doc: De 13e man
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |