![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Beter verzaken die kut kazen eens een keer niet
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Een Liedson-momentje
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Die mag er wel in hoor Beerens.
Lekker passje van Maher. |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Austria 1-0 Malmö
AZ 1-1 Metalist 14 (15-6) FC Metalist Kharkiv (UKR) 8 (10-7) AZ Alkmaar (NED) 8 (9-11) FK Austria Wien (AUT) 1 (4-14) Malmö FF (SWE) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
1-0 wenen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
2-0 inmiddels
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Waar blijft dat Plan B
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Daar ga je dan bijna
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Altidore schopt ff iemand omver
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
AZ heeft er geen problemen mee denk ik als ze eruit vliegen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Is maar goed voor AZ dat de Brazi's er niet zijn...
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Beerens ga voetballen kneusje
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Waarom gaan er nu al zoveel mensen naar huis?
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Narsingh.
Sorry, dat is om die 1,5 miljoen te rechtvaardigen. Lol __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Toch ongeslagen gebleven, dat is niet onaardig. Al hadden ze wel twee of drie keer vaker mogen winnen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Dat publiek van AZ
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
'Nederlandse scheidsrechters moeten zo fluiten als Clos Gómez'
WTFFFF ![]() De slechtste arbiter ter wereld wordt becomplimenteerd. Wat krijgen we nou
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Hoorde je Johan over die scheids Weebl?
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Wat me nog het meest opviel; de mensen langs de boarding die richting uitgang liepen die niet eens meejuichten na het eindsignaal.
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Wow Sierd zijn Engels is echt schokkend
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Goed interview, heur.
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Hup Holland!
|
Ik ben Sierd een beetje beu, wil m niet meer als interviewer zien... tis hoe dan ook tenenkrommend elke keer.
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Maher is echt een tof knulletje
![]() En ja Sierd als interviewer is niet echt wat. Ik had hem - volgens mij - nog nooit in het Engels gehoord. Maar dat deed bijna pijn aan mn oren
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Je houdt je hart vast als er weer zo'n inleiding op een vraag komt. Gelukkig kent iedereen hem.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[RTL7 15-12 21.05] AZ - Metalist Kharkiv
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |