![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
3-1
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoe laat begint t?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
19:00 uur
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ben benieuwd hoe Falkenburg het doet, komend weekend moeten ze het ook met hem doen aangezien Wernbloom 5 gele kaarten heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup Holland!
|
AZ zal dit wel winnen. Kan het plaatje in de OP overigens niet zien.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zo ook maar kijken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Malmö met ex-eagle Ranegie in de spits
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volle bak daar zeg
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zijn ook al uitgeschakeld natuurlijk.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Keeper
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat een keepert
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik denk dat dat tweede vooral meespeelt ja. AZ is ook niet dé publiekstrekker. En ten derde zit het tijdens de competitie ook regelmatig nog niet half vol..
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
MARKOOOOOOOOOOOO
PANTELIC MARKO MARKO MARKO PANTELIC
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
Metalist - Austria
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
wat saai
![]() Beerens eraf. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Falkenburg... zo overschat.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Klavan
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Waarom speelt AZ nooit zo zwak in de Eredivisie
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hup Holland!
|
Echt irritant idd dat AZ in Europa zulke faalhazen zijn, representeer de #1 spot van de Eredivisie eens wat beter eikels.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
AZ in de CL is slecht voor Nederland.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een niveautje...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat mag je niet zeggen want als ze kampioen worden is het terecht
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bijna 1-0
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
dat deze ploeg op de eerste plaats in de eredivisie staat
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
AZ vind ik Europees eigenlijk bijna altijd zwak..
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Spoiler: Metalist - Austria
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
AZ kan europees uit ook niet winnen dus wat verwachten we eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Boeee! Geld terug
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
AZ wint dit niet meer, 100% zeker.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|