![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Hup Holland!
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
AZ kijken is toch altijd weer een kwelling voor je ogen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hup Holland!
|
Goh 1e goede aanval
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
die moet je maken Maher.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Goede counter, jammer dat Maher het dan zo afmaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
En dan zo'n schot
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
wat een wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
maakte verbeek toen niet de vergelijking tussen Malmo en Zagreb?
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nee, jippie, Ortiz, dan gaan we genieten.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
AZ in Europa
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
1 goal maken moet makkelijk kunnen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Hup Holland!
|
Ortiz, kneus
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Hup Holland!
|
Kan me hier echt aan storen. Domineren in de Eredivisie en dan die status niet waarmaken in Europa.
Ergste is nog dat als ze uitgeschakelt worden ze niet alleen NL naaien kwa ranking etc maar ook nog eens daardoor meer rust hebben voor de Eredivisie en kans nog groter wordt dat ze kampioen worden ![]() Als ze in Europa hadden gepresteerd had ik het ze gegund, nu totaal niet. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Wat een jong elftal dat AZ man.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Iedereen wil op Ajax lijken
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Dit AZ is een schande voor Nederland.
En komende week weer flitsend spelen zeker
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
De kraters stammen echter al uit 1794
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
broertje van jack Spijkerman
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Heeft die Ortiz al een bal naar een medespeler gekregen?
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Waarom is dat stadion zo leeg? Zelfs in Nederland zijn bij de EL-wedstrijden de stadions niet zó leeg.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Hup Holland!
|
Hoeren kut AZ
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
0-0
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Ze zijn allemaal bij hun Zweedse chick thuis. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Kut-AZ. Wat een kutclub.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
En dit gaat kampioen van Nederland worden
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
Ja echt...de tering. Ook echt alles blind spelen.
Sowieso had niemand bij AZ er echt zin in. AZ kan bij de eerstvolgende Eredivisiewedstrijd in ieder geval niet zeggen dat ze vermoeid zijn van het buitenlandse avontuur. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
-doe ff normaal-
Laatst gewijzigd door denthemen; 30-11-11 om 21:21 |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
AZ als koploper zet Nederland weer eens voor schut
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Hup Holland!
|
Die Ortiz was helemaal een mongool ja. Ene moment in de 16 was echt kansrijk, rust bewaren en terugleggen en je kan scoren... doet ie een kansloos schotje naast totaal onnodig. En idd alle ballen in de voeten van een Malmo speler. Wat een droeftoeter.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Verbeek.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Hup Holland!
|
Verbeek
Zo reageren na zo'n wanprestatie
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
Verbeek, huillie.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Wat zei die?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Wat falen we toch hard buiten Nederland, iedere keer weer onherkenbaar.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Wat een gelul zegt die Maher, de tering zeg.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Malmö - AZ: naar de volgende ronde?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |