![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Jankoooooooooo
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Mooi, zo kunnen ze Janko nog goed verkopen.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Rosales
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Goeie actie van Bajrami trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
gooooooooooooooooooooooooooool 1-0 Janko
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Doe mij dan maar 11 van die beperkte voetballers die er elke wedstrijd eentje inknallen
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Roooood
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Slimme rode kaart.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Waarom staat Johnson ook de hele wedstrijd al rechtsback zowat... Jol
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Slimme kerel. Achter staan, tijd rekken en daarmee dan je 2e geel pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Goede overwinning. Dit Fulham heeft niets laten zien met hun miljoenen
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nog niet.
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Licht vreugdekreetje toen Twente scoorde. Verschrikkelijke spelopvatting van Fulham, komen voor een puntje.. lekker om dat last minute af te straffen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Was dit Fulham dan een engels team? Zo zwak waren ze.
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Alle Jezus wat was Fulham zwak. Ruiz kom toch terug
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#127 | |
![]() Vanwaar je duimpje trouwens, je haat toch op Olympiakos ![]() Spoiler
Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 02-12-11 om 02:29 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Janko, topvoetballer.
Altijd opstellen die gast. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik heb de eerste helft gezien en dan zie je steeds die lange ballen vanaf de zijkant de 16 in gepompt worden, dan kan je Janko beter wél opstellen...
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL 01/12/11 19:00 uur RTL 7]FC Twente - Fulham FC #1 Nooit alleen wokken!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|