|
|
#1 |
|
Genieten vanavond
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik denk eerder dat het een zaadpot wordt
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Seedorf en Von Bommel in de basis bij Milan.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wie is de commentator?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jack
Laatst gewijzigd door Rumille; 23-11-11 om 20:34 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geen Sierd bij Sport1
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pfff, zeer statisch middenveld bij Milan, al hebben ze ook maar weinig alternatieven..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Milan
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zlatan
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
WTF Ibra..
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij gleed uit.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
En dan ook nog Grueter
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Verkeerde noppen bij de thuisploeg, dat zie je weinig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat veld is wel goed zeg pff.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Villa komt echt te kort voor Barcelona. Wat een ongelooflijk kutschot was dat weer. Ebeciliaans haast.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Conclusie: Ebecilio kan bij Barça spelen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
En dat schot, tja, raakt hem gewoon verkeerd. Dat overkomt Messi ook vaak genoeg hoor. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Goeie tackle Markus..
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
0-1 e.d. Van Bommel.
Kutgoal, pffff. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fapfapfap
0-1 Xavi |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mark van Bommel
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hihi
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Oh toch van Bommel
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Schele commentatore zeg, Xavi raakt hem toch zeker als laatst..
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Van Bommel is echt te oud.....
|
|
|
|
|
|
#30 |
nederlaag voor het voetbal.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Zuur voor Mark
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens mij stond Xavi buitenspel.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
UEFA geeft hem aan Van Bommel, dus Xavi zal hem wel niet geraakt hebben.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Robinho
.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wimpie Kieft!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jeeeezus
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Poh wat een kans voor Robinho
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoe krijg je 'm over
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
ZO'N BAL MOET JE MAKEN
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dikverdiend!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
1-1 Zlatan
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ibra heeft nu 'n stijve hoor
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Milan speelt goed hoor
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#46 |
|
1-1 Ibra.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Buitenkantje rechts
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lekkah hoor
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
There's only one Zlatan
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Fantastische goal, zonder hulp van de scheids zoals Barcelona dat wel nodig had.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Milaan - Barca
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|