![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Maar als onderling resultaat bij punt 1 t/m 4 hetzelfde zijn, is dat bij 5 toch ook meteen?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Mocht het echt 0-3 en 0-4 worden, dan hebben Ajax en Lyon beide 6 goals voor en 6 tegen.
(Zal wel spannend worden, maar ik zie Lyon niet 4 keer scoren in Zagreb. Kan wel, ze creëerden vandaag ook genoeg kansen, maar het loopt daar toch nog niet helemaal lekker.) |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Ik vond het heul geen penalty.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
De punten 1 t/m 4 zijn vooral bedoeld voor als drie of zelfs vier teams evenveel punten hebben.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
Sierd
![]() 'Zagreb was vandaag op Tina-tour in Madrid' |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
#260 |
|
De 6-1 zo vieren
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Leuk toch, deden wij vroeger met ijshockey ook altijd als we Europees met 13/1 verloren
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Hopen dat het team van Real zo staat als de groep die er net 2 tegen kregen.
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Tja, zij hadden nog niet gescoord en Real Madrid nog geen tegengoal, dus dan moet je dat vieren he
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Adán Lass - Varane - Albiol - Coentrão edit: en grote kans dat het in Amsterdam ook zoiets dergelijks wordt. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Ik zie het best gebeuren dat dit team er komt te staan:
Adán Arbeloa - Albiol - Varane - Coentrão Lass - Khedira Di María - Kaká - Callejón Higuaín Khedira omdat tegen die tijd wellicht Sahin zijn plaats heeft overgenomen. Di María en Kaká omdat die tegen die tijd terugkomen van hun blessures en minuten moeten maken. Higuaín omdat ik moest kiezen tussen hem en Benzema. Denk dat er dan maar een van tweeën speelt. Voor Coentrão kan natuurlijk ook Marcelo spelen. Of zelfs Nacho. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Nog steeds een goed team, maar ik zie ze niet met 0-3 winnen van Ajax.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Lyon-Ajax #3: Voetbalcliché in het vooruitzicht?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|