![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Jinx
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Schalk, wat de fuck is dit dan weer?!
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Verliezen van fokking Schotland...
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Volgens mij heeft Kieft altijd een beste borrel op als hij weer eens voor de camera gaat staan.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Sergio Padt staat ook nooit in de basis.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Doh, dus weer tegelijk met Duitsland-Nederland...
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Je kan ook in 30 minuten beide in DivX downloaden
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Gewoon kwalificatie wedstrijd hoor ik nu in het interview met Kieft
![]() Haha wat een waardeloze pot zeg, dacht echt dat het vriendschappelijk was, die wissels sloegen echt nergens op, wil hij wel winnen? __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Ola John
![]() Babel II. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
|
|
|
#215 |
|
John
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
John
![]() Ook dit soort talenten hebben weleens een mindere dag.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Ola John heeft dit seizoen al meer assists dan Babel in zijn hele Ajax-tijd..... Prima speler die John, maar nog heel grillig, true. Mag ook als je 19 bent.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Kut, gemist
Wotherspoon, Griffiths en Hanlon winnen dus gewoon van Van Dijk, Burnet en Bacuna. Dat Groningen als Barcelona speelt wanneer je het afzet tegen Hibernian blijkt dus slechts gezichtsbedrog. ![]() Leuk dat Wotherspoon de winnende maakte. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Griffiths speelde niet mee toch? En Groningen speelt in vergelijking met Hibernian wat ik vorige week zag wel degelijk zoals Barcelona
.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Dat was echt een kutventje, die Wotherspoon.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Q EKu21 18.30 RTL7]Jong Oranje - Jong Schotland
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |