![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Om 19:00 AZ - Austria Wien ![]() ![]() In het afwas stadion ![]() Om 21:05 P Hapoel Tel Aviv - PSV ![]() In het Bloomfield stadium
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
AZ gaat een goede overtuigende winst pakken, PSV zal gelijkspelen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
AZ moet dit, met de huidige vorm en het feit dat ze thuis spelen, gewoon winnen.
PSV zie ik niet zo gemakkelijk scoren, laat staan winnen. 0-0 denk ik. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
2x winst
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
PSV Eindhoven!
|
Psv speelt een kut wedstrijd maar ergens in de laatste minuten prikken we er toch 1 in en gaan we met winst naar huis.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel jammer van de blessure van Mertens die hij oploopt...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Denk ook dat PSV met een gelijkspel tevreden zal zijn.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Israel is nog wel een land waar ik Ajax eens wil zien spelen. Jammer dat het zo duur is, reizen 25 PSV-supporters mee.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben eigenlijk alleen benieuwd hoe Tamata zich staande houdt, verder hopen dat we er zonder blessures uitkomen.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
AZ gaat idd winnen, vrije trap van Elm zit er sowieso bij....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Geen Jozy maar Benschop
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Twee keer winst
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
ach fuck de haters. Hij heeft nu al meer gebracht dan wat iedereen over een seizoen dacht.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Hup Benschop
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kom op Beerens!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Benschop
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Beerens
was gewoon door gegaan.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik vind dat zo'n kutnummer wat ze nu zingen 'oleuh oleuhhhhhhhhhhhh forza alkmaar oleu oleeeeeeeeeee'.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Az Alkmaar, az Alkmaar ole ole is het Silenus.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Benschop pakt meteen z'n kans.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hup Holland!
|
Puike redding weer van die Esteban
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Esteban red AZ.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Esteban is een topkeeper
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
AZ is erg zwak. 0-1 dus
sukkels.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lekker ingekopt.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Haha dat wilde ik ook al plaatsen Rumillie. Lekker voor ze.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Komt wel goed. Zonde van die bal van Elm
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Heeft Zagreb recent nog tegen Austria gespeeld?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Paal
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Doet me denken aan Verbeek voorafgaand aan de wedstrijd tegen Willem II. Kreeg toen ook mooi de deksel op z'n neus.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Voorronde CL lijkt me dan.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Komt er ff een artikel van de telegraaf over een trainer van AZ.
Dan kan je bij voorbaat je reet er al mee afvegen. Wie schreef het? Mike V.? |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Als je hier van verliest mag je als AZ zijnde je wel diep schamen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup Holland!
|
Hij kwam wel nice invliegen opzich
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
ok wtf
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ze staan echt te slapen bij AZ.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mandekking?? Was da?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
0-2
De nummer 1 uit Nederland staat thuis achter tegen de nummer 2 uit Oostenrijk
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Denk je dat? Ik denk dat ze gewoon weer keihard falen in Europa. Typisch AZ.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
0-2 achter thuis tegen een walgelijk slechte club
![]() Ik gun het Verbeek wel met zijn grote bek. Maar heb toch liever dat AZ nog wat puntjes pakt. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AZ - Austria Wien / Hapoel Tel Aviv F.C. - PSV. RTL 7 Live
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|