![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Een spons op zn ballen...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Zakkieblauw Labyad.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
PSV Eindhoven!
|
Oeh. Jammer.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Geef dan voordeel.....
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Een schot op goal
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Hup Holland!
|
Struikelen over je eigen benen, uitgelachen worden door je eigen publiek en zelf ook nog er om lachen... boeit die wedstrijd ze wel wat?
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
PSV Eindhoven!
|
!
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
PSV Eindhoven!
|
Zo, 3 punten
. Overwintering in zicht.
Laatst gewijzigd door -SG-; 20-10-11 om 22:57 __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#261 |
|
Hup Holland!
|
Nou resultaat is er, goede wedstrijd was het niet
Wat was Hapoel slecht zeg, die waren eerdere seizoenen toch wel beter
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
SG had gelijk, PSV wint met 0-1. Was weer erg zwak maar de punten zijn binnen en waarom bovenmatig inspannen als het nodig is.
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
PSV Eindhoven!
|
![]()
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Wim Kieft mag er vaker bij zitten.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
AZ - Austria Wien / Hapoel Tel Aviv F.C. - PSV. RTL 7 Live
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|