![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() De Barca fapper is de commentator. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Deze moet eigenlijk in Media & Live - Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum Palmboom
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waarom is de helft leeg?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Song
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mooie plek
Song
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Of god, Rosicky doet ook weer mee
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het is niet veel soeps vandaag qua affiches.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snap niet waarom Marseille in dit shirt speelt.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het commentaar loopt weer eens voor
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het geluid loopt weéééééér eens voor op het beeld. Waarom is dat sinds een paar jaar ineens zo bij bijna elke wedstrijd van de NOS?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik weet niet wie ik erger vind als LB; Urby of Santos.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ohja, emotie is verboden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een blinde vink die scheids. 100% penalty.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Staat er 1 verdediger in het veld met enige opbouwende kwaliteiten?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kaartenfestijn zo.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Remy was helemaal alleen voorin
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Fuck.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat is dit Arsenal toch zwak in vergelijking met 3/4 jaar terug.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Waarom speelt Ramsey niet trouwens?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Theo lijkt gewoon niet beter te kunnen Jeroen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zou jammer zijn als die uit valt. Was me aan het verheugen op nog meer geblokte voorzetten.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die gewoon echt niet beter. Die heeft echt GEEN voorzet.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pff Rosicky trage slak.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Loic Remy
![]() Mertesacker.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Rémy, wat een baws
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat een ingreep van Mertesacker.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Wat een slechte wedstrijd zeg.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Na die wedstrijd van gisteren is dit inderdaad wel even slikken. Zo slecht wordt er gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een kans
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Valbuena is echt net zo'n kutventje als Giuly
![]() En tja Spoiler: NOS :')
Spoiler
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eens met de spoilers
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Er komt geen voorzet aan
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat gefluit si echt strontvervelend
Krijg bijna vuvuzela-verlangens.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit wisselgezang is wel gaaf.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ah, een eerste kennismaking met Walcott. Leuk.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
boring wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hahaha, dit is toch gewoon geel.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Santos is echt achterlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
dat hij daar geen geel voor kreeg
Rot scheids.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Godzijdank rust.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Grueter is helemaal pissig van de slechtheid van deze wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En ik word pissig van Grueter. Wat loopt die ongelofelijke mongool weer uit z'n nek te schijten, niet normaal. Echt, alles wat ik zeg en denk, zegt hij één seconde later het tegenovergestelde. Dat laatste moment net, tussen de keepert van Arsenal en Ayew vond hij een fair duel om de bal.
Echt, serieus, als ik een iemand onder zou willen kotsen zou het wel Jeroen fucking Grueter zijn.Tevens zou ik de benen willen breken van Rosicky, Walcott, Jenkinson, Andre Santos, Arshavin en Mertesacker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zenden maakt nu al meer indruk dan waterkneus.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Natuurlijk weer een moment van Messi kiezen, wederom niet bijzonder.
Pff.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Gelukkig zijn ze volgend jaar de beelden kwijt. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marseille - Arsenal 20:45 NOS op 3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|