![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Het meest treurige is nog wel dat de discussie over wie nou de betere voetballer nog steeds gaande is. Ik bedoel de laatste pakweg drie jaar spreken toch echt voor zich: Messi >> Ronaldo.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Een wedstrijd is als de middelen een beetje gelijk zijn. Niet als alles is aangepast in het voordeel van Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Je kunt ze daarnaast totaal niet met elkaar vergelijken. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Damn wat hebben die ongeveer 90 minuten gisteren pijn gedaan aan mijn ogen. Leek wel niveau Excelsior-De Graafschap....
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ik moest tijdens de wedstrijd de hele tijd aan Nederland - Brazilië denken van 1998.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Ik heb gister ook gewoon 90 minuten naar deze bak met stront zitten staren met een emotieloos gelaat.
|
|
|
|
|
|
|
#158 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|