|
|
#201 |
|
Vond Siem ook zeker niet slecht spelen. Sterk aan de bal en altijd aanspeelbaar. Pech in de afronding, dat wel.
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Hup Holland!
|
Dat we de 0 houden doet hopelijk niet vergeten dat tegen een sterke tegenstander we er 4 hadden tegengekregen dankzij vd Wiel
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
#207 |
|
true. ik zat trouwen ff in mn hoofd met 1-1 tegen lyon
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Hup Holland!
|
Ook hebben wij voordeel ms dat Ajax - Real op laatste speeldag is, dan stelt Mourinho ms B-elftal op
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Ron Jans
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
klopt, maar dan nog gaat ook dat erg pittig worden
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Feelsteerd jongens
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
1-1 uit tegen Lyon is alles wat we nodig hebben, uitgezonderd een winst tegen Zagreb in Amsterdam.
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Maargoed, zelfs een b-elftal in Amsterdam is niet gemakkelijk. Ongetwijfeld zal Ronaldo hoe dan ook spelen, mits fit. Ik hoop wel dat Ajax tweede wordt.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#216 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
SIERD, waarom niet als verslaggever Sport 1?????
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Waarom zou Real dat nu weer doen?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Ron maakt Ajax ook gewoon kampioen
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
||
|
|
|
|
|
#224 |
|
Prima overwinning van Ajax. Uit winnen in de CL = altijd goed.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Was meer bedoeld als referentie dat ze die wedstrijd toen ook niet 100% serieus namen en we toen ook kansloos waren...
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Tering wat een Real aanval
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Bastos van Excelsior
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Heeft die daar gespeeld ja? Haha, wist ik niet.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Lekker dit hoor
![]() Vond Enoh en Vd Wiel maar matig, maar verder was iedereen prima. Jammer dat Siem pech had in de afronding, want heb hem meer goed zien doen dan hij het hele seizoen heeft gedaan op het middenveld. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Volgende week alweer
?
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ik vind De Jong juist kut en Enoh vrij aardig.
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Dat Zagreb is wel heeeel erg matig. Die keeper is slechter dan Verhoeven.
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Volgende week is KNVB Beker in Nederland.
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
De boer leek ook al wat te twijfelen
|
|
|